Jump to content

Marek

  • Content Count

    1,881
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

1 Follower

About Marek

  • Birthday 12/25/1970

Rangi

  • Zasłużony
    1

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    [PL] Wawa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    ---

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dziś mogę jedynie z przyjemnością powiedzieć OPŁACAŁO SIĘ i po 9 latach działa nadal jak należy Tomek to jednak był niedoceniony mistrz w swoim fachu ! ______________________________________________ Co prawda dopiero się dotarł bo na szafie dopiero 165 tys.
  2. Jak ten czas szybko leci ****************************** to już będzie 10 lat ******************************
  3. Na ul. Marsa (przy lakierach RM) można kupić osobno częsci do alternatorów i rozruszników. Ale polecam kup nowy w całości (lub w opcji ze zwrotem starego)
  4. Generalnie na teorię szukał bym przyczyny w przeniesieniu napędu lub samej skrzyni biegów - choć takie usterki ciężko wyczuć na odległość. Czy robiliście test na podnośniku?? jeden rusza drugi słucha i patrzy co jest grane.
  5. Zobaczcie co tu się dzieje Wyprodukowano w Germany??? (China province) Tu macie cały zawias: http://www.hkboss.com/ http://bosstec.en.ec21.com/product_list.jsp?group_id=GC01637375&group_nm=Steering_and_Suspension_Parts Obecnie większość produktów jest sprzedawana do europejskich krajów; takich jak, Włochy, Polska, Niemcy, Hiszpan, Belgia; Stany Zjednoczonej Ameryki; Kanada; -Ameryka; Mideast; Azja itd.. Nasze produkty są Wysokiej Jakości, Niską Ceną i Dużą Różnorodnością. Powitaj, by skontaktować się z nami i jesteśmy gotowi, by zadowolić cię cały czasem.... ps. zapytajcie się dlaczego śrub nie dają w komplecie ??? http://markshon.en.ec21.com/product_detail.jsp?group_id=GC00621720&product_id=CA01228743&product_nm=Cylinder_Head_for_V_W http://leoycq.en.ec21.com/product_detail.jsp?group_id=GC01577829&product_id=CA01577914&product_nm=Air_Mass_Sensor http://ouda.en.ec21.com/product_detail.jsp?group_id=GC01820114&product_id=CA01820222&product_nm=BORA_PASSAT_B5_Airbag http://kvw100.en.ec21.com/product_detail.jsp?group_id=GC01428586&product_id=CA01428603&product_nm=Jetta_Beetle_Golf_Bora_KEYLESS_REMOTE http://angus1290.en.ec21.com/product_detail.jsp?group_id=GC02684879&product_id=CA02685353&product_nm=Vw_Cylinder_Head http://dragonpart.en.ec21.com/product_detail.jsp?group_id=GC01908135&product_id=CA01908257&product_nm=Steering_Pump_VW_GOLF_III_%252F_VENTO_%252F_PASSAT_SANTANA http://asiakerry.en.ec21.com/product_detail.jsp?group_id=GC01188838&product_id=CA01188869&product_nm=Pen_Style_Ignition_Coil--VW http://topfils.en.ec21.com/product_detail.jsp?group_id=GC00015134&product_id=CA00015135&product_nm=Automobile_Filter_Air_Filter_Oil_Filter_Fuel_Filter_ http://chinaauno.en.ec21.com/product_detail.jsp?group_id=GC02682597&product_id=CA02682682&product_nm=Brake_Caliper http://kesia2008315.en.ec21.com/product_detail.jsp?group_id=GC02683675&product_id=CA02683676&product_nm=Auto_Radiator http://jennifer.en.ec21.com/product_detail.jsp?group_id=GC00567276&product_id=CA00572242&product_nm=rubber_parts
  6. Większość ludzi 90% każdy błąd traktuje jako listę zakupów i leci od razu do sklepu po graty, to jest złe podejście do tematu. STOP chwila momęt!! a co by było jeśli jest coś w instalacji która nie doprowadza sygnałów z czujników do komputera lub główna złączka od komputera jest zaśniedziała i cześć czujników wywala jako błędy??? Z powyższych błędów wynika dziwna przypadłość - albo jest to złom totalny??? i wszystko nadaje się do wymiany albo błąd tkwi gdzie indziej. Najlepiej było by zacząć od źródła zasilania idąc po przewodach do komputera i wiązki do silnika, nie po to aby się narobić ale po to aby się upewnić czy aby te błedy nie są spowodowane własnie instalacją elektryczną. 17746-czujnik położenia wału rozrządu CMP1 bank1-zwarcie do masy zwarcie może robić uszkodzony czujnik lub izolacja na przewodzie - zacznij od chwilowej podmiany czujnika na inny sprawny dla upewnienia się? 16487-przepływomierz powietrza (MAF)-wysokie napięcie 16497-czujnik temperatury powietrza zasysanego|AT-wysokie napięcie to mnie bardzo zastanawia?? oba czujniki mają za wysokie napięcie?? 17580-czujnik pozycji silniczka przepustnicy2-niski sygnał 17952-czujnik1 pozycji silniczka przepustnicy-wysoka artość jeśli MAF podaje złe wartości to reszta też się pierniczy więc idziemy od góry.
  7. Ale ekipa się szykuje ps. My z Hanim i Mareckiem prawdopodobnie zalegniemy przy napojach % więc zdjęć będzie mało
  8. Przyczyną rozbieżności moze być walnięty czujnik G62 (najlepiej wymienić dla pewności) albo ci wspaniali specjaliści tak robili że wiązka do czujnika jest uszkodzona... ect...
  9. Czyli czytasz tematy diagnostyka VAG...
  10. Marek

    wymiana kompa

    Najlepiej podjedź do tomka (cta.com.pl) to ci to zrobi - bo jak zaczniesz dłubać sam w immo bez wystarczającej wiedzy to możesz wysadzić kompa. Człowiek ma do tego specjalistyczny sprzęt i może ci wszystko zczytać i zakodować tak jak należy.
  11. Marek

    Instruments

    prawdopodobnie masz cos z czujnikiem temperatury zewnetrznej ??
  12. Taką usterkę jak twoja to trzeba by się bliżej przyjrzeć od strony zagadnień napraw mechanicznych. coś mi tu bardzo nie pasuje z tego co piszesz. Jeśli po wejściu na obroty ciśnienie maleje to raczej nie wróży to najlepiej. bo jeśli czujnik jest sprawny to własnie katujesz swój silnik. Problem może leżeć w nieczystościach (szczątki uszczelek itp) w kanalach olejowych które dostały się przy naprawie głowicy . przy wolnych obrotach olej się przebija ale jeśli dodamy obrotów to powstaje większe ciśnienie i może powstawać zator co skutkuje otwarciem zaworu zwrotnego w pompie - czyli pompa przestaje podawać olej do kanałów tylko go wywala spowrotem do miski olejowej.
  13. W Wafce od jakiegoś czasu na głównych trasach jest podwyższona granica do 8dych I co dziwniejsze wszyscy jadą jednakowo 80-90 bez przepychania, trąbienia, bluzgania, nerwów, skania z pasa na pas, itp. I po cholerę były te cale ograniczenia i radary ??????? teraz to nawet nie mają po co tam stać bo jeden wielki sznurek jedzie przepisowo... A co do "kratek" to ja też mam kratę homologacyjną (po małej modyfikacji)bardzo się przydaje jak się przewozi różne towary. Oczywiście nie powiem styl jazdy niektórych kierowców jest po porstu do bani.
  14. Marek

    błędy

    5311 masz ok dealera 5315 też (cyfra 5 to są niemcy) zobacz wezyki gumowe EVAP (to jest system odpowietrzania zbiornika węgla aktywnego) mieści się w okoliczach filtra powietrza
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy