kamilwsp
-
Liczba zawartości
71 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O kamilwsp
- Urodziny 10.04.1989
Informacje osobiste
-
Imię
Kamil
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Białystok
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2000
-
Przekodowanie komputera z automatu na manuala 1.8 ADR
kamilwsp odpowiedział szewos → na temat → Diagnostyka VAG
moze zrob jakas adaptacje to sie uspokoi -
moze zly filtr zalozony. w golfach 3 tak sie zdarzalo w benzyniakach. zła przepustowosc. czujnik maly koszt wiec malo tracisz
-
zmierzyc cisnienie... potem wymiana czujnika , czesto padały
-
pomocy!!! skasowałem pamiec emppron potrzebuje wsad licznika
kamilwsp odpowiedział viking → na temat → Diagnostyka VAG
tam immo w pompie bedzie jeszcze bo to 2,5 TDI wiec poczytaj dokladnie jak to zgrac do kupy. -
przepalona instalacja elektryczna w sharanie
kamilwsp odpowiedział vito03 → na temat → Diagnostyka VAG
zrobic instalacje na cacy i bedziesz widzial co sie upaliło. -
vcds ogarnie porszaka ale jak znajdziesz odpowiedni blok w nastawach do wykonania tej procedury. poszukaj na rosstech-u moze cos znajdziesz
-
przepalona instalacja elektryczna w sharanie
kamilwsp odpowiedział vito03 → na temat → Diagnostyka VAG
trzeba sprawdzic DLACZEGO sie popałily. a chwila, tam chyba sterownik jest za licznikiem wiec pewnie z instalacja zwiazaną z nim jest problem. cala wiazke taniej znalezc niz lepic starą. -
wiec masz uszkodzona elektronike abs-u i tyle w temacie
-
po pierwsze ta wartosc co ci przestawil z 7,3 na 5,4 to dawka paliwa a nie kąt zaplonu. po drugie czy kąt zaplonu bedzie 50 czy 60 czy 70 to zadna roznica. nie bije bledu wiec komputer potrafi wszystko skorygowac bo wszystko jest w normie. ja to sie dziwie jak niektorzy szukaja na sile problemów w swoich autach. tankuj i jezdzij i nie zawracaj głowy, problemy same cie znajda pozdrawiam
-
jak cie dziwi ze zaplaciles 100 zł to nie trzeba bylo prowadzic do mechanika skoro palil na dotyk!!
-
google
-
blad zwiazany z zasilaniem pojawia sie najczesciej przy slabym akumulatorze. nie bierz tego bledu do glowy
-
pewnie masz erg zaslepiony i ot tyle w temacie. moment najwiekszy masz przy okolo 2000 obr i spada wraz ze zwiekszeniem obrotow dlatego powyzej 3 odczuwasz spadek przyspieszenia. pozdrawiam
-
2.5 tdi v6 pompa wtryskowa po wymianie nie odpala , 3bledy
kamilwsp odpowiedział albus → na temat → Diagnostyka VAG
marewel to chcialbym zobaczyc na co bys sie zdecydował jakby padł tobie tranzystor w takim audi. z tego co piszesz to napewno zamiast zaplacic 500 to wolisz zrobic cala pompe za 2500. gadasz glupoty. w Polsce jeszcze przez dlugi czas wszystko bedziemy naprawiac w miare mozliwosci bo na nowe podzespoły nas po prostu nie stac. pozdrawiam -
problem z odpalaniem-jakie logi wykonac i na co zwracac uwage
kamilwsp odpowiedział skrzyna → na temat → Diagnostyka VAG
kolego moze jakies kody bledow?? moze czujnik walu?? moze uszkodzone ECU?? moze brak zasilania?? proste auto i nie rob zadnych logów. lepiej zaprowadz do elektronika zanim zaczniesz sam wymieniac poszczegolne podzespoly. pozdrawiam