Skocz do zawartości

kamilwsp

  • Liczba zawartości

    71
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kamilwsp

  • Urodziny 10.04.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2000
  1. moze zly filtr zalozony. w golfach 3 tak sie zdarzalo w benzyniakach. zła przepustowosc. czujnik maly koszt wiec malo tracisz
  2. zmierzyc cisnienie... potem wymiana czujnika , czesto padały
  3. tam immo w pompie bedzie jeszcze bo to 2,5 TDI wiec poczytaj dokladnie jak to zgrac do kupy.
  4. zrobic instalacje na cacy i bedziesz widzial co sie upaliło.
  5. vcds ogarnie porszaka ale jak znajdziesz odpowiedni blok w nastawach do wykonania tej procedury. poszukaj na rosstech-u moze cos znajdziesz
  6. trzeba sprawdzic DLACZEGO sie popałily. a chwila, tam chyba sterownik jest za licznikiem wiec pewnie z instalacja zwiazaną z nim jest problem. cala wiazke taniej znalezc niz lepic starą.
  7. wiec masz uszkodzona elektronike abs-u i tyle w temacie
  8. po pierwsze ta wartosc co ci przestawil z 7,3 na 5,4 to dawka paliwa a nie kąt zaplonu. po drugie czy kąt zaplonu bedzie 50 czy 60 czy 70 to zadna roznica. nie bije bledu wiec komputer potrafi wszystko skorygowac bo wszystko jest w normie. ja to sie dziwie jak niektorzy szukaja na sile problemów w swoich autach. tankuj i jezdzij i nie zawracaj głowy, problemy same cie znajda pozdrawiam
  9. jak cie dziwi ze zaplaciles 100 zł to nie trzeba bylo prowadzic do mechanika skoro palil na dotyk!!
  10. blad zwiazany z zasilaniem pojawia sie najczesciej przy slabym akumulatorze. nie bierz tego bledu do glowy
  11. pewnie masz erg zaslepiony i ot tyle w temacie. moment najwiekszy masz przy okolo 2000 obr i spada wraz ze zwiekszeniem obrotow dlatego powyzej 3 odczuwasz spadek przyspieszenia. pozdrawiam
  12. marewel to chcialbym zobaczyc na co bys sie zdecydował jakby padł tobie tranzystor w takim audi. z tego co piszesz to napewno zamiast zaplacic 500 to wolisz zrobic cala pompe za 2500. gadasz glupoty. w Polsce jeszcze przez dlugi czas wszystko bedziemy naprawiac w miare mozliwosci bo na nowe podzespoły nas po prostu nie stac. pozdrawiam
  13. kolego moze jakies kody bledow?? moze czujnik walu?? moze uszkodzone ECU?? moze brak zasilania?? proste auto i nie rob zadnych logów. lepiej zaprowadz do elektronika zanim zaczniesz sam wymieniac poszczegolne podzespoly. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności