Skocz do zawartości

szewos

  • Liczba zawartości

    354
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O szewos

  • Urodziny 31.03.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Częstochowa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jak sie dostanie to go przepali. Troche zadymi i po temacie.
  2. pacjent przezyl. aku odpiete na 15min i jest ok
  3. No i fajnie . Tez tak lądowałem... Po jakimś czasie wróciłem do auta i odruchowo robi wałem odpalić. Terez jest taki efekt ze pp włożeniu kluczyka do stacyjki pykaja mi same awaryjne wszystko się włącza i wyłącza samoczynnie. I co teraz ?
  4. Godzina w piwnicy rodziców stracona ale dokopałem się do nich. Napisz mi na pv nr. tel to się dogadamy. Jak ktoś potrzebuje polosie to też mam. Sanki były duże to ojciec wywalił na smietnik. T9 w telefonie mądrzejsze odrobię i muszę posty edytować.
  5. Zapytaj mechanika czy takie jak z postu 3 - mojego. Mam je gdzieś u rodziców w piwnicy o ile nie robili porządków. Oczywiście pan spec wykluczył że padły oringi?
  6. Mam zerwany gwint w misce olejowej. Da się jeszcze to naprawić czy tylko wymiana na nową? Gwintu zostało połowe. Śruba trzyma ale przy następnej wymianie oleju będę musiał to ogarnąć.
  7. U mnie egr był dobry a uszkodzila się wiązka która nim steruje. U mnie bylo to przy skrzyni. Ja z odpietym egrem jeździłem z pół roku albo lepiej. Wtyczkę masz przy egr.
  8. Cześć! Też ostatnio musiałem wyczyścić EGR i przepustnice. Ale niestety błąd a raczej jego część powraca. Przed czyszczeniem wywalało błąd jak hamowałem silnikiem i ruszałem na wstecznym, nie miałem czasu się tym zająć wiedz śmigałem dalej. Jak zaczęło sypać błędami w trakcie jazdy to za to dopiero się zabrałem. Po czyszczeniu mogę hamować silnikiem - nie łapie błędów. Niestety po przejechaniu jakiś 50 km zaczyna sypać błędami np. Przy ruszania z pod świateł. Jak ostygnie wszystko zaczyna działa prawidłowo. Zebatka jest cała.
  9. Klocki tylne można wymienić bez kompa, wystarczy podać na silniczek plus i minus , zamieniając miejsce plusa z minusem otwiera się lub zaciska. test powinien zrobić się automatycznie kiedy na otwartym zacisku wciśnie się włącznik hamulca postojowego (albo i nie bo już nie pamiętam). Są mechanicy co w taki własnie sposób zmieniają klocki. - - - - - aktualizacja - - - - - Kilka miesięcy temu wymieniałem klocki u siebie, w trakcie padł mi aku w laptopie i w samochodzie. Podładowałem jedno i drugie po czym okazało się ze nie da się zacisnąć klocków kompem. Wyskoczył jakiś błąd zacisków i nie dało się go skasować. Podałem ręcznie napięcie na silniczki aż się zacisnęły klocki. Po tej operacji udało się wykasować błędy i zrobić test.
  10. Kup na allegro używany i wymień. Ja tak zrobiłem. Jak nie wymienisz czujnika możesz mieć problem z wypaleniem dpf-a.
  11. Ktoś przerabiał już problem z działaniem tego czujnika? Ostatnio klima mi szaleje, w samochodzie ze 40 stopni a klima zamiast chłodzić to grzeje. Jak trzymam palec na tym czujniku to zaczyna chłodzić, ale nie da się tak jeździć… Gdzie na vcds-ie znajdę odczyt temp. wewnętrznej??
  12. Wczoraj zauważyłem, że też mam mokrą podłogę od strony kierowcy, rozebrałem plastiki w okolicach otwierania maski i znalazłem tam 2 punkty - spawy, przez które dostawała się woda. Mam do was pytanie, czy od spodu są jakieś korki w podłodze, którymi mógłbym spuścić wodę, która nagromadziła się pod wykładziną??
  13. Wczoraj ok 20 leciałem od Przemyśla do Żurawicy za kolegą z wlepą forum. U Ujawnij się piracie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności