Skocz do zawartości

bolsfanwk

  • Liczba zawartości

    336
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bolsfanwk

  • Urodziny 01.01.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojciech
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie, czy możecie zweryfikować to co niżej napisałem. 1. Olej do mechatroniki skrzyni DSG DQ200 ma symbol G004000M2 kolor ZIELONY opisują go jako Uniwersalny płyn hydrauliczny o wysokiej wydajności do kontroli poziomu zawieszenia pneumatycznego, amortyzatorów i wspomagania kierownicy. Nadaje się do wszystkich ekstremalnych temperatur otoczenia i gwarantuje pełną wydajność pracy od -40 ° C do 135 ° C. – CZY TO NA PEWNO JEST PRZEZNACZONE DO MECHATRONIKI DQ200? https://allegro.pl/oferta/plyn-do-wspomagania-zielony-g004000m2-vw-audi-aso-9688030312 2. Wlewamy około 2 - 2.2litra – miejsce wlewu, czyli odpowietrznik mechatroniki znajduje się koło rozrusznika ? 3. Marka samochodu nie ma znaczenia ? Passat, Octavia, Leon jeśli mamy 1.6 TDI + DSG DQ200 odpowietrzniki do wlewu są w tych samych miejscach ? Przed wlaniem kontrolujemy ile udało się spuścić, spodziewać się zlania niecałych 2L? 4. Miejsce wlewu oleju do skrzyni biegów tak samo w wersji manualnej jak i automatycznej znajduje się koło cięgła zmiany biegów? 5. Czy wlewamy tam ten sam olej co do mechatroniki ? Nie trafiłem nigdzie na symbol oleju do skrzyni biegów? Czy analogicznie wersja z manualną skrzynią oraz automatyczna ma zastosowany ten sam rodzaj oleju ? Tam mamy około 1 litra oleju ? Jaki symbol ? Pojazd ma przejechane 170kkm olej niestety nigdy nie serwisowany. Mam w planie wymienić obydwa oleje, z czego w mechatronice powtórzę wymianę po przejechaniu 10 000km od wymiany. Skoro nie można bez wyciągania mechatroniki wymienić filtra oleju, to lepiej w taki sposób „wyczyścić - przepłukać” mechatronikę.
  2. jest gdzieś instrukcja na wgranie nowszego wsadu ? - najlepiej z linkiem do wsadu
  3. Witam, program VCDS ogarniał mi różne starsze samochody, passka b5, golfa V itd. Po podłączeniu pod leona III 15r mogę połączyć się tylko z silnikiem, nie można np. skasować inspekcji serwisowej. Czy kabel też trzeba kupić nowszy ? Proszę o poradę. dzięki.
  4. Panowie poradźcie, mam w passacie b5 kierownicę 4 ramienną wytartą, wygląda ogólnie brzydko. Wpadłem na pomysł żeby wymienić ją na trój ramienną. chciałem kupić http://allegro.pl/kierownica-vw-passat-b5-golf-4-bora-nowa-skora-pfi-i6553107827.html oraz airbag do kierownicy trój ramiennej, http://allegro.pl/airbag-air-bag-poduszka-kierowcy-passat-b5-radom-i5510831324.html czy wtyczka i ten zestaw będą pasować w miejsce kierownicy 4 ramiennej w passacie b5 ? Czy nową poduszkę w kierownicy trzeba adaptować ? czy nie powinno żadnego błędu wyświetlać ?
  5. Panowie polecam 1.Passat b5 2004 2.Michelin Energy Saver 3.205/60/16 4.Aluminiowa 5 Kupiony komplet używanych za 400 zł. 6.POZYTYW 7. 8.Opony świetnie się trzymają drogi, profil opony jest wysoki, wjeżdżam na prawie każdy krawężnik, Polecam ! .
  6. Witam, mam problem z hamulcami, ściągało mnie przy hamowaniu z większej prędkości, pojechałem na rolki i wyszło że jeden przedni hamulec hamuje mocniej drugi słabiej. udałem się do bosch car service, zrobili mi reperaturkę przednich zacisków, "niestety chyba" wymienili "minimalnie przykorodowane tłoczniki" oraz wszystkie gumki, uszczelki. Efekt jest taki że siła hamowania wróciła do normy, jednakże po wciśnięciu hamulca dosłownie 1 cm samochód od razu hamuje. Problem jest taki że stojąc np na światłach które są lekko pod górkę nie muszę trzymać hamulca, samochód NIE stacza sie. Pojechalem na rolki, wyszło że przednie zaciski trzymają koła, po lekkim wciśnięciu hamulca i odpuszczeniu, lewe koło ma 240 czegoś tam, a prawe koło 350 czegoś tam (nie wiem w jakich jednostkach te wartości są podawane). Przed naprawą hamulców samochód staczał się z górki, nie było takich problemów, oraz hamulec nie brał tak wysoko jak bierze teraz... Pojechałem na reklamację do serwisu, i dziś wymienili mi przewody gumowe w przednich zaciskach, stwierdzili że wszystko jest OK. Zapłaciłem i chyba kasa poszła na marne, bo nic się nie polepszyło. Po odebraniu samochodu i przejechaniu 5 km byłem pewien że hamulce przednie dalej trzymają. Pojechałem znów na rolki, i tak jak wcześniej przód hamuje na puszczonym hamulcu a tył działa idealnie bez problemów. Jutro lub pojutrze pojadę znów do tego serwisu i czy problem może leżeć po stronie nowych tłoczków, które mogli założyć jakieś np chinskie ? jeśli ich średnica jest większa o np 0.1 mm od oryginału, opór się zwiększa i hamulce przednie nie odbijają ?? Czy problem raczej tkwi w regulacji luzu na pedale hamulca jak ktoś wyżej opisał... ? 4. regulacja skoku jałowego przy pedale jest ustawiona za ciasno (za mały skok jałowy pedału) Ręce opadają z tymi naprawami, gdybym sam się zabrał za naprawę, stare tłoczki przeleciałbym papierkiem wodnym w górnej części, założyłbym nowe uszczelniacze i pewnie hamulce byłby igła. A teraz jeżdżę i się człowiek tylko denerwuje.
  7. Panowie ponawiam prośbę, niech ktoś poradzi czy do silnika AVB i skrzyni DHF będzie pasować to sprzęgło Sachs 2289 000 041
  8. Panowie posiadam passata b5 1.9 TDI 2005 rok silnik AVB, był to automat, obecnie posiada manualną skrzynię 5 biegową symbol DHF 0590. Dwumas zaczyna się odzywać i czasami sprzęgło lekko ślizgnie dlatego też chciałbym kupić części. Oryginalnie silnik AVB powinien posiadać skrzynię 5 biegową symbol EEW ? i czy sprzęgło które chciałbym kupić SACHS 2289 000 041 będzie pasować do obecnego zestawu czyli AVB + DHF
  9. Panowie, do passata b5 polecam alufelgi 16 cali i rozmiar opon 205/60/16, auto dużo lepiej trzyma się drogi niż na 195/65/15, i jest minimalnie wyższe, przez co prawie na każdy krawężnik można wjechać, przynajmniej w Krakowie !
  10. to dwumas i sprzęgło kupiłeś nowe ? skrzynie DQS są bezawaryjne ? nic tam nie wyje, i nie ma tendencji psucia się jak FRK ?
  11. Super, a ile z ciekawości zapłaciłeś za tą skrzynię ? kupiłeś samą bez dwumasu i sprzęgła ? półośki pasowały ze starej 6 biegowej ? Ciekawe czy w 5 pięciobiegowej są takie same półośki jak w 6 biegowej.
  12. no właśnie mam drobny program zrobiony, na jakieś 130 koników i jestem zadowolony bardzo. Czyli podsumowując - passat którym śmigam miał automatyczną skrzynię 4 biegową, jak go kupiłem był już przerobiony na manualną 5 biegową, zrobiłem nim około 50 000 km, i stukać zaczyna dwumas oraz ostatnio pare razy ślizgło sprzęgło. Mam możliwość zakupu za około 1000 zł kompletną skrzynię używaną DQS, i czy domagać się aby była z półośkami od tego audi 2.5 TDI ? Czy ten zestaw będzie pasował do przegubów w kołach, i czy sanki trzeba zmieniać ? czy te które są teraz od pięciobiegowej będą pasować ? Skrzynię kupię kompletną z używanym sprzęgłem i dwumasem. Panowie poradźcie, doradźcie. Jeśli mam robić remont obecnej to ok. 1000 zł nie moje, a jeśli kupie używkę na którą dostanę gwarancję na 30 dni, to może przejeździ kolejne 50 tysi ...
  13. to jak to panowie jest ? opłaca sie wymienić skrzynie w avb 5 biegowa 1.9 tdi na DQS 6 BIEGOWA od Audi ? nie psuje sie podobno jak org. 6 biegowa od passata. TAK ?
  14. Panowie napewno w necie jest gdzieś przepis na to jakim programem zmodyfikować mapę, aby wyłączyć EGR. mam passata 2004 rok i też mi się świeci kontrolka silnika, mapę zgrałem programem galetto, i teraz jak ją zmodyfikować. podzielcie się tą informacją, odwdzięczę się Panowie i Panie, znalazłem opis jak wyłączyć EGR, czy można na tym polegać ? https://sites.google.com/site/vagecumap/winols-making-map-changeshttps://sites.google.com/site/vagecumap/winols-making-map-changes
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności