Skocz do zawartości

skrzyna

  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O skrzyna

  • Urodziny 27.01.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    aleksander
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    gloucester

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
  • Rok produkcji
    2005
  1. i jak panowie zadnych wiecej porad??
  2. ja problemow zadnych nie odczowam od czasu kiedy slysze ten halas (to naprawde nie jest glosne) zrobilem jakies 5k km i chodzi jakos.....w zyciu bym nie myslal ze przy przebiegu 220000 km moze cos w skrzyni siadac....chyba naprawde czas na zmiane....
  3. witam panowie....mam taki problem a mialowicie od jakiegos czasu slyszalem halas i znikal w momencie wciskania pedalu sprzegla...wiec sadzilem ze to lozysko oporowe sprzegla....tak czy inaczej odstawilem auto do warsztatu jak pozniej sie dowiedzialem to jakies lozysko w skrzyni halasuje i wogole powiedzieli mi ze bylo tam 0,5 litra oleju wiec trzeba skrzynie albo robic albo uzywana wstawic...(narazie wymienili mi tylko sprzeglo ) dwumasa jest ok.i tu sklaniam sie bardziej ku uzywanej.silnik to 1.9tdi bkc skrzynia HNV albo HNU dobrze odczytac nie moglem dodam ze nie mam problemu ze zmiana biegow i ze halas tylko slyhac na postoju....moje pytanie: czy jest mozliwosc montazu innej skrzyni niz HNV?(niestety takiej nigdzie nie moge znalesc) ewentualnie czy jakas 6 biegowa by weszla auto jest po lekkim czipie...prosze o jakies porady. pozdrawiam
  4. do pisr: pompa paliwa ,uszczelniacze pompowtryskow ,pompa tandemowa(dwufunkcyjna) ewentualnie zapowietrzanie ukladu paliwowego.sprawdzenie pompy paliwa w baku jest bardzo proste ,unies wieko filtra paliwa wsadz kluczyk do stacyjki ktos w tym czasie powinien obserowowac czy paliwo poleci z wieka...przy okazji sprawdz czy filtr paliwa nie jest czarny od oleju,jesli tak wymien ale to wskazuje na przedostawanie sie oleju do paliwa.kolejna sprawa to uszczelniacze,tutaj diagnoza jest trudna ogolnie powiem ze jezeli auto ma problemy z odpalanie po dluzszym postoju wskazuje to na uszczelniacze(u mnie pomoglo).kolejny element to pompa tandemowa warto jest obejrzec czy nie ma z niej rzadnych wyciekow... http://forum.vw-passat.pl/threads/71180-Przejsciowe-problemy-z-odpalaniem-cofanie-paliwa/page11 poczytaj ten watek pozdrawiam
  5. witam..panowie a czy ktos tu z forum ma jakies kloniki do sprzedania?bo chetny bym byl(to dla kolegi bo audi sobie sprawil)....kiedys kupilem od jednego kolegi z forum klonika 9.12 vcds(dziala do dzis no ale on nie odzywa sie ....pozdrawiam
  6. no ale gdyby to byla blokada to rozrusznik by krecil przeciez chyba...a pozatym blad by mu wywalilo na desce....pod vag-a trzeba podlaczyc i zobaczyc co powie....
  7. nie gniewaj sie na mnie ale czy pedal sprzegla wcisnales? jezeli tak to moze czujnik od niego jest walniety....
  8. no wizualnie to nic nie zauwazylem,stare wygladaly ok .no jak na razie autko odpala dobrze i oby tak zostalo... a jak tam twoje autko?moze w twoim tez warto byloby wymienic te uszczelniacze...
  9. prawde powiedziawszy to nie z tego miejsca mierzylem(jak na rysunku) ale tez z boku glowicy tylko bardziej do przodu tam i troszke glebiej jest" takie okragle cos(czesc odlewu) plasko zakonczone", chcialem jak na rysnku to zrobic ale tez nie bylo jak wtyknac prosto suwmiarki,wiec ja przed demontarzem pomierzylem wszystkie wtryski z tego miejsca i przy montarzu ustawilem tak jak mialem wczesniej,i jest dobrze.dzis znowu bez problemu zadnego zapalil wiec chyba juz na dobre sie pozbylem problemu z odpalaniem. p.s warto rowniez przeczyscic przepustnice i egr( chyba to jest zaraz przy przepustnicy) skoro jest wyjete...
  10. wymianialem tylko ze wzgledu na to ze mialem problemy z zapalaniem po dluzszym postoju(zimny silnik) i tylko dlatego....co wiecej moge dodac jako ze w sobote gorne polozenie krzywki walka ustawialismy na oko dzis poprawione to zostalo i ustawione na czujnik zegarowy,roznica jest taka ze nie slysze juz metalicznego cykania z pod pokrywy zaworow ktore pojawilo sie po pierwszym ustawianiu no i krotszy czas reakcji na pedal gazu...spalanie podnioslo sie z 0,4l/h do 0.6l/h ale naprawde warto bylo bo silnik ladnie miekko pracuje.co do wtryskow to nic z nimi nie robilem tylko przetarlem koncowki i wymienilem uszczelki.....co do bip-ow to zadnej wielkiej zmiany u siebie nie zauwazylem za to korekcje dawek poprawily sie w stosunku do pierwszego ustawiania jak i z przed ...moja rada dla wszystkich jesli zabieracie sie za to,robcie to dobrze: suwmiarka z zakresem 400mm i czujnik zegarowy , bardzo mi pomogl link podeslany przez kolege besthorn-a....pozdrawiam p.s dzis rano auto odpalilo idealnie wiec mam nadzieje ze tak juz pozostanie
  11. uszczelniacze wymienione...troszke zabawy bylo jako ze pierwszy raz to robilem ....na vagu wskazania w normie,a co do odpalania na zimno to dopiero jutro bede cos wiedzial lub w tyg. mam nadzieje ze to rozwiaze moj problem ...co zauwazylem na vagu to spalanie na biegu jalowym na cieplym silniku zeszlo z 0.7l/h do 0.4l/h... dzieki chlopaki za pomocna literature ,przydala sie.
  12. witam panowie... jak w temacie jutro zabieram sie sam za wymiane uszczelniaczy na pompkach w swoim samochodzie....niestety sam bo nikt mi tego w weekend nie zrobi a auto potrzebne na poniedzialek...przeszukalem forum i niewiele informacji znalazlem na temat w/w czynosci wiec do ludzi ktorzy juz to robili prosba o wszelkie wskazowki i info na ten temat.czy sa porzebne jakies specjalne narzedzia do wyciagniecia wtryskow ?jak to najlepiej zrobic? moment dokrecenia na dynamometrze?czy dokrecic na oko????mam zestaw o-ringow (4) do tego z brazu podkladke i maluski pierscien stalowy(mniemam ze jest do przytrzymania podkladki z brazu na wtrysku) do tego (srubke bez lepka) i taki "dinks" stalowy... taki zestaw na kazdy wtrysk. i jeszcze jedno czy ktorakolwiek z uszelek jest wewnatrz wtrysku tzn czy bede musial sam wtrysk rozbierac zeby wymienic ? wszelka pomoc widziana:) znam sie na mechanice tylko 2 kolowej z zamilowania......pozdrawiam
  13. z logow to ja ci nic nie wyczytam ale kiedy spadl mi jeden wezyk od podcisnienia z turbiny przypalil sie,po wymianie bylo ok...objaw ten sam zaraz po odpaleniu mocy jakos malo ....
  14. no tyle ze ja niewiele moge z tego wyczytac....jedyne co inne mi sie wydaje to u mnie Switch Time Deviat. na 2gim i 3 cim garku jakos tak malo skacze....no ale ktos kto zna sie na tym musialby to przejzec....no ale zasieg jest od -150ms do 150ms
  15. http://vaglog.rtnet.pl/skrzyna_79852.html oto logi tych grup....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności