Skocz do zawartości

albus

  • Liczba zawartości

    162
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O albus

  • Urodziny 01.01.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Albert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No tak ale pewnie kopcił skoro lał wtrysk??? Tu nie kopci nic.
  2. jasne ale wiesz jaka dokladność tam jest?? jak wtryski są mechaniczne a wtrysk z kabelkiem to czujnik wzniosu iglicy odpowiada za kąt wtrysku. to nie pompki lub cr ze korekcje się sprawdza...
  3. To jest silnik na pompie a nie pompki lub cr.
  4. Witam serdecznie, znajomy, który posiada auto innej marki niż nasze forum się zajmuje poprosił mnie o pomoc w ocenie pracy silnika ze stajni VW auto to seat toledo 2 , 1.9 tdi 110KM ASV z 2005r. Wg niego silnik głośno pracuje, sprawdzałem mu kąt wtrysku , jest prawidłowy ok 55 . Przebieg 230 000km. Proszę znawców o opinie , filmik jest tutaj : https://www.youtube.com/watch?v=CGD16J1Gk4Y pozdrawiam
  5. witam, w passacie b5 z 1998r. z silnikiem 1.8 benzyna bez turbo, mam następujący problem po wymianie przepustnicy (czysta umyta dokładnie) występują takie oto błędy: 01182 - Altitude Adaptation 16-00 - Signal Outside Specifications 16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High P0103 - 35-00 - - 17916 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached P1508 - 35-00 - - z tym że błąd przepływki był już wcześniej i jest ona do wymiany. Adaptacja wykonuje się , lecz błędy powracają. Moje pytanie brzmi czy to być może nie wina MAfa i jak go wymienię będzie brak pozostałych błedów? PS. obroty silnika falują, gaśnie.
  6. Jesteś pewny ze w moim roczniku antena jest tam gdzie napisałeś? właśnie przejrzałem schemat i opisują przy lewym słupku A czyli przednim słupku jest antena ... może ktoś ma foto jak to wygląda ta antena??
  7. Witam, mam problem z Vw Passatem b6 2006r, 2.0 tdi Centralny zamek reaguje losowo a w zasadzie i otwiera i zamyka po kilku czasem kilkunastokrotnym naciśnięciu pilota. Pilot : wymieniona płytka i bateria i sprawdzony miernikiem do pilotów - nadaje sygnał, Operacja ta nie pomogła. Moduł komfortu: Brak błędów, parametry prawidłowe tj wszystkie switche sprawdzone, zrobiłem kodowanie pilota i procedurę przechodzi tj potwierdza błyskiem kierunkowskazów że dopisał pilot lecz zamki nie zareagowały, dopiero po kilkukrotnym naciśnięciu pilotem zareagował, Auto miało wł. funkcję Selektywnego otwierania ale ją wyłączyłem (próbując już wszystkiego ) w adaptacjach lecz też nie pomogło. Może ktoś podpowie gdzie szukać dalej?? w kablach? wymieniać moduł komfortu ? jeśli tak to czy on ma immo w sobie ? pozdrawiam
  8. Aaaa myślałem że Twoja literówka i chodziło Ci o vcds-a a Ty mówisz o czym innym domyślam się że to ten soft którym aktywuje się domykanie szyb???
  9. Ale zmieniałeś co konkretnie? Kodowanie ? Adaptacje? JA nie znalazłem tam żadnej opcji aby zmienić bo w kodowaniu można ustawić jak dobrze pamiętam czy jest 2 czy4 szyby, w Adaptacjach , zamykanie selektywne, autolock,autounlock, miganie kierunkami, potwierdzenie zamknięcia klaksonem .
  10. Panowie już wszystko jasne , w moim przypadku okazało się że moduł komfortu który zamontowałem jakiś czas temu (w poprzednim zawieszał się przekaźnik i po zamknięciu świeciły się "kierunki) był albo uszkodzony? albo może od kombi tu już ciężko określić ale na pewno te same numery na obydwu są, podmieniłem więc przekaźnik i zamontowałem usprawniony stary moduł który działa prawidłowo otwiera się klapa z pilota (środkowym przyciskiem) oraz przycisk na drzwiach także działa
  11. I taka odpowiedz jest najbardziej konkretna, tylko czy szukać usterki w moim sedanie w module komfortu czy w kablach...
  12. Dodam taki szczegół: przełącznika na klucz u mnie nie ma przy przyciskach od klapy i od klapki wlewu. A drugi chyba najwazniejszy : gdy auto zamkniętę po naciśnięciu na przycisk na pilocie środkowy od klapy nie otwiera się wogóle klapa tylko mrygnie kierunkami(domyslam się że rozbraja siętylko alarm) klapę można było otworzyć tylko po naciśnięciu przycisku otwierania drzwi wtedy drzwi otwarte i klapę mogłem otworzyć z switcha . Ponownie zakodowałem oba piloty i od amtej pory klapa wogóle się nie owiera, switch naciskam słychać siłownik ale nie da się otworzyć. Aha wkładka w klapie stoi dęba i tak było "od zawsze" a przycisk na drzwiach po naciśnieciu nie wykonuje zadnej operacji. . Doradzicie coś?
  13. Witam, proszę podpowiedzcie mi w następującej sytuacji: Passat sedan , pilot 3 przyciskowy, przycisk otwierania klapy- jaką wykonuje czynność podczas naciśnięcia gdy auto zamknięte?? 1. Czy otwiera klapę, że tylko wystarczy podnieść ręką ?? 2.Czy po naciśnięciu tylko odryglowuje klapę i aby otworzyć trzeba nacisnąć mikroprzycisk?? - tak jest w moim przypadku Czy u mnie jest jakieś uszkodzenie ? Błędów w module komfortu brak, kodowanie oraz adaptacje nie mają opcji przestawienia tego z moich doświadczeń a procedurę kodowania pilotów znam jedną i taka była dokonana i nie pomaga nic. Dodam że nie działa - (brak reakcji na wciśnięcie) przycisk na drzwiach do otwierania klapy. i tu też proszę powiedzieć mi jak działa?? Będę bardzo wdzięczny Auto jest kolegi, wymieniony moduł komfortu (poprzedni ma uszk. przekaźnik od kierunków). Moduł wymieniony na taki sam identyczne numery, kodowanie zrobione na takie samo, adaptacje ustawione też jak w poprzednim , dokodowane piloty , a mimo to po naciśnięciu przycisku od klapy klapa tylko jest odryglowana i trzeba nacisnąć mikro przycisk w klapie aby otworzyć. A kolega twierdzi iż na poprzednim module pilot otwierał klapę . Proszę o podpowiedzi, dziękuję.
  14. Witam, podpowiedzcie mi proszę co może być powodem obrotów ok 1100obr/min w passacie 2.0 tdi bmp z 2007r. ?? W silniku brak błędów, temperatury chłodzenia, powietrza, paliwa prawidłowe, korekcje wtrysków ładne tj blisko zera. Po sprawdzeniu tego co napisałem obstawiłem że to procedura dopalania DPFa się uruchomiła, bo rozumiem że to tak się objawia? ale z kolei w Blokach mierzonych 075 , okienko trzecie bodajże, które wskazuje % zapełnienia pokazuje mi 0 %. Podpowiedzcie mi co może być przyczyną??
  15. No właśnie sam nie wiem z tą geometrią bo notlauf-ów nie ma, nie było, a jedyną rzeczą która niepokoi to efekt z filmiku bo to nie jest normalne zjawisko. Tomku pompka była wymieniona tylko pierwsza i to też na używaną, (poprzednia wywalała już błąd i miała korekcję na plusie ponad 2) także jest lipa i będzie to poprawione, pójdą 4 pompki do sprawdzenia i tyle. Proszę skomentuj mi to syczenie z filmiku?? dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności