Skocz do zawartości

galileo

  • Liczba zawartości

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O galileo

  • Urodziny 27.03.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    endek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    opatów/londyn

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (APU)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Już wiem,że Transmission's Limited automatów nie robi. Dali mi numer do dartford transmissions 01322222608 jakby ktoś potrzebował jeszcze.
  2. 1 Gear Transmission's Limited Unit 33 Oak View Stud Farm DA4 9DF Tel: 01322 866 996 01322 869 000 [email protected] Podobno są dobrzy i w miarę nie drodzy-angole. Jak byś tam robił skrzynię zapytaj dla mnie o regenerację tiptronica EBU z 99 roku jak możesz. Te namiary mam od Michała z polskiego scrapu na Hounslow. Oni też mają koksu co nie miara może jakąś tanią skrzynię bedą mieli dla ciebie. To numer do tego Michała. VW Breakers czy jakoś tak: 078 265 41 954 Powodzenia
  3. 8D0 199 382 L Taka poduszka się znajdzie? Zmienili numer w 2008 roku na 8D0 199 382 AN
  4. Panowie na co zwracaliście uwagę przy kupnie 2.3 V5 ? Chodzi o silnik. Trzeba szczególnie wsłuchiwać sie czy łańcuch rozrządu jest ok czy da się to inaczej sprawdzić ? Na co jeszcze zwrócić uwagę przy silniczku ?
  5. Co chcesz z etki poszczególne częci rozrządu jak pasek,rolka itp czy numery całego zastawu?
  6. Wymieniłem obie poduszki i samochód dostał dziwnych wibracji na niższych obrotach. Czy one powinny sie jakoś dopracować? Nie były one oryginał.
  7. Udało się otworzyć drzwi. Problem był w za bardzo napiętych likach klamek zewnętrznych.
  8. Zablokowały się komuś drzwi na amen? Otwierały się i zamykały ale centralny ich nie blokował.Na drugi dzień kiedy zdjąłem poszycie i zamknąłem już nie otworzyłem. Ani z zewnątrz ai z wewnątrz. Plus jest taki że nie założyłem jeszcze obicia to mogłem od wewnątrz prowadnicę szyby zdjąć ale nawet tak nie mogę drzwi otworzyć. Coś w środku zamka się zablokowało... Kurde a dziś już mi się drzwi od pasażera nie chcą otworzyć. Miał ktoś taki przypadek? To wina centralnego,że coś blokuje przecież przy zamku od pasażera nie grzebałem. Możliwe jest żeby ten moduł przy silniku otwierania okien padł?Nie mogę bardzo kabli sprawdzić bo drzwi są zamknięte przez co ruchy i widoczność ogarniczone. Bezpieczniki tylko sprawdziłem i ok. Czy ktoś wie czy po wymianie modułu przy silniczku zniknie błąd 01331 i zamki się otworzą? Albo gdzieś zapodać napięcie i się otworzy teraz jest chyba w pozycji ''safe lock''.
  9. Jak przyjdzie mi kabel to spróbuje sie pobawić
  10. Napisał peter2906 Napisał x-wojtas-x Potrzebujemy: - interfejs - komputer z oprogramowaniem (VAG-COM) Procedura kodowania: 1) Wchodzimy do sterownika: STG 35 (Zentralverriegelung) auswählen (Komfortsystem) 2) Wybieramy STG Codierung Funktion 07 3) Odczytujemy wartość w Software Coding np. 12865 Dodajemy do tej liczby 000064- kod funkcji domykania szyb z pilota Wartość tą wpisujemy w oknie w miejscu odczytanego dotychczasowego kodu (linijka Software Coding) 5) Zatwierdzamy "Do it!" 6) Teraz już możemy cieszyć sie załączoną nową funkcją. Czy to zadziała? peter2906 sprawdzałeś może tę opcje? Ja czekam na kabelek i tak profilaktycznie pytam może to działa. Jeśli tak to co z tym dodawaniem?
  11. Chyba lepsza używka ale jak piszesz z pewnego źródła.Najlepiej przetestować zanim się zapłaci ale na to nie każdy sprzedawca się zgadza chociaż powinien skoro zapewnia,że turbina dmucha,że heej;) Ale każdy ma swoje zdanie.
  12. Jeżeli to ci coś pomoże masz wykaz ETKA. Ja wymieniłem na używaną i się chyba "przejechałem":( Jeszcze do końca nie mam pewności muszę zrobić więcej logów i wymienić to i owo a chwilowo barakuje czasu ale to mam odzielny wątek:599: Ja się nikogo nie pytałem czy moje turbo się nadaje no i mam. Sprawdzałem sztangę-domykała,luz na wirniku-w normie a ciśnienia jak nie było tak nie ma.Oczywiście przyczyna może być w czym innym ale...szlak mnie trafił. Jak się nie znasz na tym tak na 100% to lepiej znajdź fachowca bo szkoda kasy . Każdy może wykręcić turbo jeżeli wie jak się koło zmienia;) Po zdjęciu czy opisie używanego turbo (pewnie mały przebieg,auto jak nowe-to czego na części idzie:638:) nic nie wywnioskujesz. Z drugiej strony pełno na forum o regenerowanych turbinach,które np. gorzej kopcą i puszczają olej niż stare.. Ja wymieniałem na używkę bo chciałem zaoszczędzić ale skąpić to tylko bogaty może więc mam. P.S. wymień nakrętki od strony katalizatora,może śruby od kolektora strony,uszczelki wiesz które i te na przewodach olej,woda też by się przydało.
  13. Zobaczcie gdzie koleś to wpiął http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/PodiAnalog.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności