Skocz do zawartości

donpablobb

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O donpablobb

  • Urodziny 17.04.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nowa Wieś

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witajcie Jakie lampy, jakie zamienniki do przodu do b5 fl polecacie? Wymieniałem kiedyś jedną na TYC - dramat, wymieniona przez sprzedawcę na Depo. Lepiej ale bez rewelacji. Czy jesteście w stanie polecić jakiś dobry zamiennik? Chcę wymienić drugą lampę.
  2. Witam Udało się coś ustalić? Pozdrawiam
  3. Witam Mam taki problem, że nie odbija mi do końca ręczny, przez co blokuje się zacisk i klocki szorują o tarczę. Wymieniłem sprężynę, ale to nie pomogło. Zacisk nie wraca do końca. Jak go rozruszam i przesmaruję WD40 to przez jakiś czas jest spokój. Jest jakiś skuteczny sposób na trwałe usunięcie tego problemu?
  4. Przyłączam się do próśb. Wiadomo kiedy uda się poprawić brak zdjęć?
  5. Witam Mam Passata B5 FL z 2001 z silnikiem 2.0 115 KM. Instalacja Stag-300, reduktor KME silver, wtryskiwacze Taurus. Mam na tej instalacji przejechane 50 tys. km. Filtry gazu wymieniane co 10 tys. Ostatnio przy pierwszym przełączaniu na gaz auto mi gaśnie. Dodatkowo jak dodam gazu to lekko szarpie, nie przyspiesza płynnie. Zastanawiam się, czy ze względu na przebieg nie muszę wyczyścić wtryskiwaczy i parownika. W tym parowniku chyba nie ma możliwości spuszczenia syfu. Muszę go w tym celu rozebrać? Jakie są Wasze opinie? Pozdrawiam
  6. Witam Mam Passata B5 FL z 2001 z silnikiem 2.0 115 KM. Instalacja Stag-300, reduktor KME silver, wtryskiwacze Taurus. Podczas pierwszego przełączenia z benzyny na gaz czuć w kabinie gaz. Chodzi tylko o pierwsze przełączenie, kiedy silnik jest zimny i pracuje na benzynie, a potem przełącza się na gaz. Podczas kolejnych przełączeń problem nie wysępuje. Co może być przyczyną?
  7. Zrobiłem autokalibrację i wygląda to jak na pierwszym zdjęciu Potem wgrałem ustawienia jakie zrobili mechanicy - drugie i trzecie zdjęcie. Wyskoczył błąd 16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1 Co mam poprawić? Proszę o odpowiedź. Na co ma wpływ mnożnik? Podnosząc mnożnik zwiększam czasy wtrysku? Czy ciśnienie? Podnosząc mnożnik zielona linia podnosi się, opada, przesuwa w lewo, prawo? Co powoduje zmiana mnożnika? Pozdrawiam P.S. To moje wypociny
  8. Witam. Chcę po raz pierwszy samodzielnie ustawić sterownik Stag 300 plus. Dlatego mam pytanie. Żeby obniżyć czasy wtrysku gazu, po to, aby mapa gazu pokryła się z mapą benzyny, muszę obniżyć czy podnieść mnożnik? Passat B5 FL 2001 r., 2.0 115 KM, Stag 300 plus. Pozdrawiam Paweł
  9. Witam. Czy udało się komuś rozebrać reflektor od B5 po lifcie? Ja próbowałem po nagrzaniu w piekarniku, próbowałem rozpuścić klej rozpuszczalnikami i nic. Może zna ktoś jakiś skuteczny sposób? Pozdrawiam
  10. Witam. Mój alarm jest podpięty pod lampkę oświetlenia wnętrza. Wolałbym z pewnych powodów podpięcie pod krańcówki drzwi. Jednak nie chcę rozbierać wszystkich drzwi. Wydaje mi się, że sygnał z krańcówcek musi iść do modułu komfortu. Jeżeli tak jest to jakie to są kable? Jak zrobić, żeby podpiąć się pod krańcówki w drzwiach bez ich rozbierania? Pozdrawiam Paweł.
  11. Witam. Doszedłeś do tego co jest powodem tych błędów? Mam taki sam silnik niedawno zagazowany i pojawił mi się ten błąd. Pozdrawiam donpablobb
  12. Witam. Doszedłeś do tego co jest powodem tych błędów? Pozdrawiam donpablobb
  13. Kto wie który kanał w module komfortu odpowiada za wyłączenie i włączenie samozamykania? Pozdrawiam donpablo
  14. Witam. Mam pytanie czy jest i jak uruchomić samozamykanie drzwi. Chodzi mi o funkcję, która polega na tym, że auto zamknie się samo, jak nie otworzymy drzwi. Po instalacji alarmu nie zamyka się a sam alarm nie ma samouzbrojenia. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności