shakal Zgłoś #201 Napisano 5 Października 2009 Witam! Stawiam tu pierwsze kroki i bardzo proszę o pomoc. Posiadam Passata B5 2003 1,9 131PS. Przeczytałem mnóstwo postów o diagnostyce i dalej nie mogę się pozbierać jaki interfaces mam zdobyć do mojego auta. I co bym mógł nim wyleczyć..pozdrawiam i dzięki za wyrozumiałość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy11511 Zgłoś #202 Napisano 6 Października 2009 witam czy ma ktos rozpiske opci di tego modul 1J0 959 799 AH co mprzna zrobic a co nie i jak zrobic test wskaznikow py kazdorazowym wlaczeniu zaplonu jak nastawy zrobic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #203 Napisano 10 Października 2009 witam czy ma ktos rozpiske opci di tego modul 1J0 959 799 AH co mprzna zrobic a co nie To znaczy co chcesz ustawić? i jak zrobic test wskaznikow py kazdorazowym wlaczeniu zaplonu jak nastawy zrobic [/quote Narazie jeszcze sobie nikt z tym nie poradził w tym modelu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
donpablobb Zgłoś #204 Napisano 10 Października 2009 (edytowane) Witam. Mam pytanie czy jest i jak uruchomić samozamykanie drzwi. Chodzi mi o funkcję, która polega na tym, że auto zamknie się samo, jak nie otworzymy drzwi. Po instalacji alarmu nie zamyka się a sam alarm nie ma samouzbrojenia. Pozdrawiam Edytowane 10 Października 2009 przez donpablobb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pastor Zgłoś #205 Napisano 10 Października 2009 a nie zamyka sie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chudy11511 Zgłoś #206 Napisano 11 Października 2009 witam mam passka z takim MODUŁ KOMFORTU 1J0959799AH i pad mi jaki kupic taki sam czy sa jakies lepsze zeby miec jakies fajnie dodatkowe bajery Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #207 Napisano 11 Października 2009 witam mam passka z takim MODUŁ KOMFORTU 1J0959799AH i pad mi jaki kupic taki sam czy sa jakies lepsze zeby miec jakies fajnie dodatkowe bajery Do tego rocznika nie było chyba bogatszych modułów,dopiero w modelach od 2001 ,ale obawiam się że nie będzie pasował do twojego,inny sposób komunikacji.Ja osobiście nie sprawdzałem,ale jak montowałem tylne elektryczne szyby,kupiłem części z modelu po 2001 i nie chciały zagadać z modułem komfortu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyś Zgłoś #208 Napisano 11 Października 2009 witam mam passka z takim MODUŁ KOMFORTU 1J0959799AH i pad mi jaki kupic taki sam czy sa jakies lepsze zeby miec jakies fajnie dodatkowe bajery Nie było lepszych modułów komfortu w Passacie B5 przed liftem. Najlepiej kupić taki sam w pełni sprawny,itp. I sprawdz czy piny,kabelki we wtyczce od Twojego modułu nie są zaśniedziałe,itp? W razie czego mam taki moduł komfortu na sprzedaż. Oto link do mojego wątku: http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=591394&postcount=1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #209 Napisano 12 Października 2009 Panowie, ma ktoś może wartości spisane z Seata Toledo 99r. moduł komfortu 1J0 959 799 AH. Bo jest taki problem, że robiłem w nim domykanie szyb z pilota. Sprawdziłem dwie pierwsze wartości i się zgadzały, więc dalej nie sprawdzałem tylko poleciałem wg schematu dla owego modułu. Po zapisaniu wszystkiego wyszła lipa Po przytrzymaniu przycisku na pilocie przednie szyby otwierają się OK, a tylne ani drgną. Jeżeli zamykam szyby przytrzymując dłużej przycisk to przednie się zamykają, a tylne otwierają. A więc wg schematu wróciłem do ustawień początkowych, czyli: 1J0 959 799 AH (odnośnik) 1J0 959 799 S 03BMemory Address / old value / new value Adres Pamięci / stara wartość / nowa wartość 04283 / 8 / 2 04289 / 8 / 2 08628 / 242 / 246 strony kierowcy przednie okno 12724 / 250 / 254 strony pasażera przednie okno 16820 / 250 / 254 strony kierowcy tylne okno 20916 / 242 / 246 strony pasażera tylny okno I okazało się, że przednie szyby chodzą OK, ale tylne chodzą na odwrót. Czyli jak naciskami zamykanie (na panelu w drzwiach kierowcy lub z tyłu przyciskiem) to szyba się otwiera. I na odwrót jak naciskamy otwieranie to szyba się zamyka. Pokombinowałem trochę i szyby działają OK. Tylko nie jestem pewien czy te wartości są na pewno dobre. Jeżeli ktoś by miał dostęp do takiego Seata to prosiłbym o spisanie numerów i podesłanie mi jeżeli łaskaw Memory Address Adres Pamięci / stara wartość / nowa wartość 04283 / 10 / 04289 / 10 / 08628 / 242 / 12724 / 250 / 16820 / 242 / 20916 / 254 / Takie wartości wpisałem i szyby działają OK, ale jakoś mi to nie pasuje.Z góry dzięki. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilwsp Zgłoś #210 Napisano 12 Października 2009 Dla owego modułu komfotru: v2 Leon 1M Toledo 2M (2001) Adres Pamięci / stara wartość / nowa wartość 04283 / 10 / 2 04289 / 10 / 2 08628 / 242 / 246 12724 / 250 / 254 16820 / 242 / 246 20916 / 250 / 254 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galileo Zgłoś #211 Napisano 13 Października 2009 Napisał peter2906 Napisał x-wojtas-x Potrzebujemy: - interfejs - komputer z oprogramowaniem (VAG-COM) Procedura kodowania: 1) Wchodzimy do sterownika: STG 35 (Zentralverriegelung) auswählen (Komfortsystem) 2) Wybieramy STG Codierung Funktion 07 3) Odczytujemy wartość w Software Coding np. 12865 Dodajemy do tej liczby 000064- kod funkcji domykania szyb z pilota Wartość tą wpisujemy w oknie w miejscu odczytanego dotychczasowego kodu (linijka Software Coding) 5) Zatwierdzamy "Do it!" 6) Teraz już możemy cieszyć sie załączoną nową funkcją. Czy to zadziała? peter2906 sprawdzałeś może tę opcje? Ja czekam na kabelek i tak profilaktycznie pytam może to działa. Jeśli tak to co z tym dodawaniem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter2906 Zgłoś #212 Napisano 14 Października 2009 Probowalem z tym cos pokombinowac ale nie wiem o co chodzi..probowalem to dodawac i wpisywac tak jak ktos to opisal ale nic z tego nie wyszlo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
galileo Zgłoś #213 Napisano 14 Października 2009 Jak przyjdzie mi kabel to spróbuje sie pobawić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adadur Zgłoś #214 Napisano 27 Października 2009 Procedura kodowania poprzez VAGa modułu komfortu (nie sprawdzona na passacie) w Audi A4 B5: 1) Wchodzimy do sterownika: STG 35 (Zentralverriegelung) auswählen (Komfortsystem) 2) Wybieramy STG Codierung Funktion 07 3) Odczytujemy wartość w Software Coding np. w moim przypadku było to 12865 UWAGA: Koniecznie zapisać wartość kodu sprzed zmiany by wrazie niepowodzenia (nie zadziałania, itp) wpisać go ponownie. Rozszyfowując tą wartość mamy: + 008192 + 004096 + 000512 + 000064 + 000001 SUMA = 12865 tymsamym rozszyfrowaliśmy jakie funkcje mamy włączone - patrz lista kodowania poniżej. 4) dodajemy funkcję zamykania zamków po przekroczeniu 15km/h i odblowowywania ich po zgaszeniu auta i wyjęciu kluczyka. W tym celu musimy dodat wartość kodu: + 000032 nowa Suma = 12897 Wartość tą wpisujemy w oknie w miejscu odczytanego dotychczasowego kodu (linijka Software Coding) 5) Zatwierdzamy "Do it!" 6) Teraz już możemy cieszyć sie załączoną nową funkcją. Na powyższym przykładzie widać że funkcja +64 jest już zaimplementowana ale postępowanie jest analogiczne. Dla Audi A4 B5 +000001 - Heckklappe öffnen (Schliesszylinder Heck) (ab MJ 2001) / Open rear flap (lockcylinders tail) / otwieranie kufra z pilota +000002 - Quittierung DWA-Blinken / Acknowledgement DWA flashing +000004 - SZV - selektive Zentralverriegelung / SPS - selective zentralverriegelung / selektywny centralny zamek ??? - po jednym wcisnieciu otwarcia centralnego otwiera tylko drzwi kierowcy, po drugim reszte drzwi - selektywny centralny zamek +000008 - Diebstahlwarnanlage (DWA) aktivieren / DWA - Activation of the DWA / aktywacja alarmu (jeśli jest zamontowany) +000032 - ZV über 15 km/h verriegeln / Auto-LOCK/UNLOCK (bolting device starting from 15 km/h) / zamykanie zamków po przekroczeniu 15 km/h (otwarcie po wyjęciu kluczyka ze stacyjnki) +000064 - Komfortfunktion über Funk / Comfort function over radio / zamykanie i otwieranie szyb/szybra pilotem +000256 - Heckklappenlogik +000512 - Funk-Quittierung schliessen (1x Blinken) / Close radio acknowledgement (1x flashing) / potwierdzenie zamknięcia centralnego zamka błyskiem kierunków +002048 - Tür-/Fensterheberlogik (USA) (ab MJ 2001) / Door/window lifter logic (the USA) / trochę skomplikowana funkcja, ale mniej więcej polega na tym, że jak wyłączysz zapłon to przez kilkanaście sek możesz otwierać/zamykać okna a potem już nie oraz między innymi myk polegający na tym, że po wyłączeniu zapłonu nie działa otwieranie/zamykanie okien jednym klikiem (bez trzymania przycisku) +004096 - Funk-Quittierung öffnen (2x Blinken) / Open radio acknowledgement (2x flashing) / potwierdzenie otwarcia centralnego zamka błyskiem kierunków +008192 - Funkfernbedienung aktivieren Nie wiem czemu ale w liście nie znalazły się kody: +000016 - Heckentriegelung über 5 km/h gesperrt / Tail unblocking over 5 km/h closed / zamykanie kufra powyżej 5km/h +000128 - Rechtslenker / Right steering wheel / kierownica po prawej stronie +001024 - Quittierung schliessen (DWA-Hupen) / Close acknowledgement (DWA horns) / zamykanie centrala potwierdzone wyciem syrenki (jeśli mamy firmowy alarm) ===================== A tu oznaczenia kodowania w A4 B6: w tym przypadku: 1) Wchodzimy do sterownika: STG 46 (Komfortsystem) auswählen 2) Wybieramy STG Codierung Funktion 07 ... dalej postępujemy jak w przykładzie dla B5 (poprostu dla A4 B6 jest inne oznaczenie sterownika) +000001 - Alarmfunktion (speziell für Großbritanien) +000002 - Quittierung DWA-Blinken +000004 - SZV - selektive Zantralverrieleglung +000008 - DWA - Aktivierung der DWA +000016 - Heckentriegelung über 5 km/h gesperrt +000032 - Auto-Lock/Unlock (Verriegelung ab 15 km/h) +000064 - Komfortfunktion über Funk +000128 - Rechtslenker +000256 - Avant +000512 - Funk-Quittierung schliessen (Blinken) +001024 - Quittierung schliessen (DWA-Hupen) +002048 - Tür-/Fensterheberlogik +004096 - Thatcham-DWA (immer aktiv) +008192 - SAFE-Funktion deaktivieren (nur USA) +016384 - Seitenscheiben in Dämmglas teraz czy to zadziała w Pasku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #215 Napisano 27 Października 2009 teraz czy to zadziała w Pasku W B6 (3C) jest podobnie: Steuergerät Codierung STG 46 (Komfortsystem) auswählen STG Lange Codierung Funktion 07 Byte 00 Bit 0 Selektive Zentralverriegelung (Einzeltürverriegelung) Byte 00 Bit 1 Zentralverriegelung ohne Safe-Funktion Byte 00 Bit 2 Zentralverriegelung ohne bewusstes Entsafen Byte 00 Bit 3 Auto-Unlock (Annahme des alten Zustandes nach abziehen des Zündschlüssels) Byte 00 Bit 4 Auto-Lock (autom. verriegeln bei ab 15 km/h) Byte 00 Bit 5 Zentralverriegelung mit bewusstem Safen Byte 00 Bit 6 Zentralverriegelung Lock/Unlock-Taster HL/HR steuern Komplettverriegelung Byte 00 Bit 7 unbekannt Byte 01 Bit 0 ZV-Fond: Schiebetür rechts verbaut Byte 01 Bit 1 ZV-Fond: Schiebetür links verbaut Byte 01 Bit 2 ZV-Heckklappe 2-Motoren-Schloss statt ZV-Motor verbaut Byte 01 Bit 3 ZV-Heckklappe Innentaster via CAN Byte 01 Bit 4 ZV-Heckklappe Softtouch (direkter Auswurf/keine Freigabe) Byte 01 Bit 5 ZV-Heckklappe kontaktgesteuert Byte 01 Bit 6 ZV-Heck: ZV-Steller verbaut anstelle ZV-Motor Byte 01 Bit 7 ZV-Heck: Heckklappe in Zentralverriegelung Byte 02 Bit 0 unbekannt Byte 02 Bit 1 ZV-Heckklappe "Security Lock" Byte 02 Bit 2 Zentralverriegelung Fond 1-Motoren- statt 2-Motoren-Schloss verbaut Byte 02 Bit 3 ZV-Heckklappe 1-Motoren- statt 2-Motoren-Schloss verbaut Byte 02 Bit 4 ZV-Heck: ZV-Steller Heckscheibe kontaktgesteuert Byte 02 Bit 5 ZV-Heck: ZV-Steller für Heckscheibe verbaut (Heckphilosophie A-MPV) Byte 02 Bit 6 Zentralverriegelung mit Einzeltürentriegelung plus Fahrertür (ETÖ und FT) Byte 02 Bit 7 ZV-Heck: Verriegelung Verdeckkastendeckel und Heckdeckel (Heckphilosophie Cabrio) Byte 03 Bit 0 unbekannt Byte 03 Bit 1 unbekannt Byte 03 Bit 2 unbekannt Byte 03 Bit 3 unbekannt Byte 03 Bit 4 unbekannt Byte 03 Bit 5 unbekannt Byte 03 Bit 6 unbekannt Byte 03 Bit 7 unbekannt Byte 04 Bit 0 unbekannt Byte 04 Bit 1 unbekannt Byte 04 Bit 2 unbekannt Byte 04 Bit 3 unbekannt Byte 04 Bit 4 unbekannt Byte 04 Bit 5 unbekannt Byte 04 Bit 6 unbekannt Byte 04 Bit 7 unbekannt Byte 05 Bit 0 unbekannt Byte 05 Bit 1 unbekannt Byte 05 Bit 2 unbekannt Byte 05 Bit 3 unbekannt Byte 05 Bit 4 unbekannt Byte 05 Bit 5 unbekannt Byte 05 Bit 6 unbekannt Byte 05 Bit 7 unbekannt Byte 06 Bit 0 Komfortbedienung inaktiv Byte 06 Bit 1 Komfortbedienung eFH/SAD via Schließzylinder FT inaktiv Byte 06 Bit 2 Komfortbedienung eFH/SAD via Schließzylinder BT inaktiv Byte 06 Bit 3 Komfortbedienung eFH/SAD via Schließzylinder Heck inaktiv Byte 06 Bit 4 Komfortbedienung eFH/SAD via eFH-Wippe FT inaktiv Byte 06 Bit 5 Komfortbedienung eFH/SAD via FFB inaktiv Byte 06 Bit 6 Komfortbedienung automatisches Schließen Byte 06 Bit 7 Freigabeabbruch eFH/SAD beim Öffnen einer Tür Byte 07 Bit 0 Komfortöffnen eFH via Schließzylinder aktiv Byte 07 Bit 1 Komfortöffnen eFH via eFH-Wippe aktiv Byte 07 Bit 2 Komfortöffnen eFH via FFB aktiv Byte 07 Bit 3 Komfortschließen eFH via Schließzylinder aktiv Byte 07 Bit 4 Komfortschließen eFH via eFH-Wippe aktiv Byte 07 Bit 5 Komfortschließen eFH via FFB aktiv Byte 07 Bit 6 Komfortbedienung zeitbegrenzt nach auth. Zugang erlaubt Byte 07 Bit 7 nicht relevant/unbekannt Byte 08 Bit 0 Komfortöffnen SAD via Schließzylinder aktiv Byte 08 Bit 1 Komfortöffnen SAD via eFH-Wippe aktiv Byte 08 Bit 2 Komfortöffnen SAD via FFB aktiv Byte 08 Bit 3 Komfortschließen SAD via Schließzylinder aktiv Byte 08 Bit 4 Komfortschließen SAD via eFH-Wippe aktiv Byte 08 Bit 5 Komfortschließen SAD via FFB aktiv Byte 08 Bit 6 Komfortöffnungstyp SAD (unwirksam) (0 = öffnen / 1 = aufstellen) Byte 08 Bit 7 unbekannt Byte 09 Bit 0 unbekannt Byte 09 Bit 1 unbekannt Byte 09 Bit 2 unbekannt Byte 09 Bit 3 unbekannt Byte 09 Bit 4 unbekannt Byte 09 Bit 5 unbekannt Byte 09 Bit 6 unbekannt Byte 09 Bit 7 unbekannt Byte 10 Bit 0 Entriegelung via Schließzylinder mit Blinklicht quittieren Byte 10 Bit 1 Entriegelung via Schließzylinder mit Horn quittieren Byte 10 Bit 2 Entriegelung via FFB mit Blinklicht quittieren Byte 10 Bit 3 Entriegelung via FFB mit Horn quittieren Byte 10 Bit 4 Entriegelung via Kessy mit Blinklicht quittieren Byte 10 Bit 5 Entriegelung via Kessy mit Horn quittieren Byte 10 Bit 6 unbekannt Byte 10 Bit 7 Anpassungskanal Quittierung Horn sperren Byte 11 Bit 0 Verriegelung via Schließzylinder mit Blinklicht quittieren Byte 11 Bit 1 Verriegelung via Schließzylinder mit Horn quittieren Byte 11 Bit 2 Verriegelung via FFB mit Blinklicht quittieren Byte 11 Bit 3 Verriegelung via FFB mit Horn quittieren Byte 11 Bit 4 Verriegelung via Kessy mit Blinklicht quittieren Byte 11 Bit 5 Verriegelung via Kessy mit Horn quittieren Byte 11 Bit 6 unbekannt Byte 11 Bit 7 unbekannt Byte 12 Bit 0 unbekannt Byte 12 Bit 1 unbekannt Byte 12 Bit 2 unbekannt Byte 12 Bit 3 unbekannt Byte 12 Bit 4 unbekannt Byte 12 Bit 5 unbekannt Byte 12 Bit 6 unbekannt Byte 12 Bit 7 unbekannt Byte 13 Bit 0 FFB inaktiv Byte 13 Bit 1 FFB bei "Klemme 15 EIN" aktiv Byte 13 Bit 2 Reichweitenbegrenzung für Komfortbedienung Byte 13 Bit 3 Manuelles Funkanlernen/-verlernen aktiv Byte 13 Bit 4 nicht relevant/unbekannt Byte 13 Bit 5 nicht relevant/unbekannt Byte 13 Bit 6 DWA schärfen mit Blinklicht quittieren Byte 13 Bit 7 DWA schärfen mit Horn quittieren Byte 14 Bit 0 Türen (0 = 2-türig / 1 = 4-türig) Byte 14 Bit 1 eFH vorn verbaut Byte 14 Bit 2 eFH hinten verbaut Byte 14 Bit 3 Zentralverriegelung verbaut Byte 14 Bit 4 Ausführung (0 = Linkslenker / 1 = Rechtslenker) Byte 14 Bit 5 nicht relevant/unbekannt Byte 14 Bit 6 synchrone Spiegelverstellung Byte 14 Bit 7 Spiegelabsenkung bei Rückwärtsfahrt (nur mit Sitz-Memory) Byte 15 Bit 0 DWA-Funktion inaktiv Byte 15 Bit 1 DWA-Entschärfen nur via FFB/Transponder Byte 15 Bit 2 DWA scharf bei bewusstem Entsafen/Innenraumüberwachung inaktiv Byte 15 Bit 3 Alarmverzögerung bei mech. Öffnung (thatcham) inaktiv Byte 15 Bit 4 nicht relevant/unbekannt Byte 15 Bit 5 DWA Passive Arming Byte 15 Bit 6 Neigungssensor verbaut Byte 15 Bit 7 Innenraumüberwachung verbaut Byte 16 Bit 0 nicht relevant/unbekannt Byte 16 Bit 1 nicht relevant/unbekannt Byte 16 Bit 2 nicht relevant/unbekannt Byte 16 Bit 3 nicht relevant/unbekannt Byte 16 Bit 4 DWA-Sirenen Schnittstelle aktiv Byte 16 Bit 5 Sirenen Tontyp (0 = frequenzmoduliert / 1 = diskontinuierlich) Byte 16 Bit 6 Sirenen Alarmtyp (0 = 10 tamper Alarme / 1 = 1 tamper Alarm) Byte 16 Bit 7 Anpassungskanal für Sirenen Einstellungen gesperrt Byte 17 Bit 0 unbekannt Byte 17 Bit 1 unbekannt Byte 17 Bit 2 unbekannt Byte 17 Bit 3 unbekannt Byte 17 Bit 4 unbekannt Byte 17 Bit 5 unbekannt Byte 17 Bit 6 unbekannt Byte 17 Bit 7 unbekannt Steuergerät Anpassung STG 46 (Komfortsystem) auswählen STG Anpassung Funktion 10 Kanal 03 (Einzeltüröffnung) Wertebereich: 1 = aktiviert; 0 = deaktiviert Kanal 04 (Auto-Lock) Das Fahrzeug wird bei einer Geschwindigkeit von 15km/h verriegelt. Wertebereich: 0 = aus; 1 = ein Kanal 05 (Auto-Unlock) Das Fahrzeug wird nach abziehen des Zündschlüssels entriegelt. Wertebereich: 0 = aus; 1 = ein Kanal 06 (Entriegelung über Kessy) Die Blinker, Alarmhorn, bzw Blinker und Alarmhorn werden beim Entriegeln betätigt (Gesetzliche Richtlinien beachten). (0 = aus; 1 = Blinker; 2 = Alarmhorn; 3 = Blinker & Alarmhorn) Kanal 07 (Entriegelung über FFB) Die Blinker, Alarmhorn, bzw Blinker und Alarmhorn werden beim Entriegeln betätigt (Gesetzliche Richtlinien beachten). (0 = aus; 1 = Blinker; 2 = Alarmhorn; 3 = Blinker & Alarmhorn) Kanal 08 (Entriegelung über Schlüsselschalter) Die Blinker, Alarmhorn, bzw Blinker und Alarmhorn werden beim Entriegeln betätigt (Gesetzliche Richtlinien beachten). (0 = aus; 1 = Blinker; 2 = Alarmhorn; 3 = Blinker & Alarmhorn) Kanal 09 (Verriegelung über Kessy) Die Blinker, Alarmhorn, bzw Blinker und Alarmhorn werden beim Verriegeln betätigt (Gesetzliche Richtlinien beachten). (0 = aus; 1 = Blinker; 2 = Alarmhorn; 3 = Blinker & Alarmhorn) Kanal 10 (Verriegelung über FFB) Die Blinker, Alarmhorn, bzw Blinker und Alarmhorn werden beim Verriegeln betätigt (Gesetzliche Richtlinien beachten). (0 = aus; 1 = Blinker; 2 = Alarmhorn; 3 = Blinker & Alarmhorn) Kanal 11 (Verriegelung über Schlüsselschalter) Die Blinker, Alarmhorn, bzw Blinker und Alarmhorn werden beim Verriegeln betätigt (Gesetzliche Richtlinien beachten). (0 = aus; 1 = Blinker; 2 = Alarmhorn; 3 = Blinker & Alarmhorn) Kanal 12 (Rückmeldung-DWA) Rückmeldung bei schärfen der DWA (Gesetzliche Richtlinien beachten). (0 = aus; 1 = Blinker; 2 = Alarmhorn; 3 = Blinker & Alarmhorn) Kanal 13 (Alarmhorn) Länderabstimmung des Alarmhorns. Beeinflusst Art, Länge und Lautstärke des Alarmtones (Gesetzliche Richtlinien beachten). 0 Frequenzmoduliertes Alarmsignal, 10 Tamper-Alarme (Großbritannien, 30sek. Alarmauslösung anschließend 5 Sek. Pause, das ganze 10 mal) 1 Frequenzmoduliertes Alarmsignal, 1 Tamper-Alarm (Großbritannien, 30 sek. Alarmauslösung) 2 Diskontinuierliches Alarmsignal, 10 Tamper-Alarme (Rest der Welt, 30sek. Alarmauslösung anschließend 5 Sek. Pause, das ganze 10 mal) 3 Diskontinuierliches Alarmsignal, 1 Tamper- Alarm (Rest der Welt, 30 sek. Alarmauslösung) Kanal 14 (Neigungssensor) Hier wird die Empfindlichkeit des Neigungssensors eingestellt. 100 - 50 % 150 - 75 % 200 - 100 % Kanal 15 (Innenraumüberwachung) Hier wird die Empfindlichkeit der Innenraumüberwachung eingestellt. 100 - 50 % 150 - 75 % 200 - 100 % Kanal 16 (Batterieüberwachung - Sounder) Batterieüberwachung über die Alarmanlage. Wertebereich: 0 = aus; 1 = ein Kanal 17 (Komfortbetätigung) Komfortbetätigung über Funkfernbedienung. Wertebereich: 0 = aus; 1 = ein Kanal 18 (DWA-Alarmverzögerung) DWA-Alarmverzögerung bei Öffnen der Fahrertür. Wertebereich: 0 = aus; 1 = ein Kanal 19 (Fabriks-Modus) Bei neuen Steuergeräten ist die Verriegelung inaktiv. Eine Deaktivierung des Fabrik-Modus ist nur einmalig möglich. Wertebereich: 0 = aus; 1 = ein Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość anula8506 Zgłoś #216 Napisano 13 Listopada 2009 witam czy posiada ktoś rozpiskę kości modułu komfort 1j0 959 799 h golf IV rocznik 1997, chcialem podpiac alarm. prosilbym o jakas sugestie ewentualnie jakies zdjecie, schemat co kolwiek. pomozcie pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dariusz1982 Zgłoś #217 Napisano 14 Listopada 2009 Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem. Mam passata 2004 rok. Chciał bym sobie zrobić zamykanie szyb z pilota centralnego zamka. Przeczytałem całe to forum i wypróbowałem dwie metody które tu są podane na początku. Mianowicie zainstalowałem czeski program ale niestety nie dało się tego zrobić. Próbowałem także tym drugim programem z dosa ale też nie chce się połączyć. Kabel mam od vag-tacho2.5. Myślę że to wina kabla i dlatego tymi programami nie mogę tego zrobić. Posiadam także skaner dominator vw. Słyszałem że tym urządzeniem powinienem to zrobić. Czy ktoś jest w stanie mi pomóc. Nie chcę nic namieszać. Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #218 Napisano 14 Listopada 2009 Kabel mam od vag-tacho2.5. Myślę że to wina kabla i dlatego tymi programami nie mogę tego zrobić. Kabel masz na USB, bo jezeli tak to prawdopodobnie to jest przyczyna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dariusz1982 Zgłoś #219 Napisano 14 Listopada 2009 Tak na usb. A co z tym dominatorem vw??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dariusz1982 Zgłoś #220 Napisano 14 Listopada 2009 Witam znowu. Mam także problem z zakodowaniem aby mi się otwierały wszystkie drzwi po jednym naciśnięciu pilota. Wchodzę w 46- Central Comfort] i wyświetla mi się taki komunikat jak na zdjęciu Z tego co przeczytałem na tym forum to powinny być takie wartości Wyposażenie samochodu ..... ................................... ..... nr kodu: Centralny zamek ................ Otwieranie jednych drzwi ...... 00256 Dwa podnośniki szyb .......... Otwieranie wszystkich drzwi ... 00257 Centralny zamek ................ Otwieranie jednych drzwi ...... 00258 Dwa podnośniki szyb .......... Otwieranie wszystkich drzwi ... 00259 z pamięcią Centralny zamek ................ Otwieranie jednych drzwi ...... 04096 Cztery podnośniki szyb ........ Otwieranie wszystkich drzwi ... 04097 Centralny zamek ................. Otwieranie jednych drzwi ...... 04098 Cztery podnośniki szyb ........ Otwieranie wszystkich drzwi ... 04099 z pamięcią żadnej z tych wartości u mnie nie widzę. Co do kodowania to mam dwie metody widoczne na zdjęciu Czy ma ktoś może jakiś pomysł jak mogę to zaprogramować??? Robię to za pomocą programu skaner dominator vw. Dzięki wielkie za pomoc i pozdrawiam serdecznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach