Macmaciek Zgłoś #121 Napisano 14 Marca 2016 Do tej pory jeździłem 1.8TSi po delikatnym programie (na 205KM) który miał czasy 100-150 czy 100-200 wyraźnie lepsze od tych 240KM. Piotrek, wyjedź ośką w taką pogodę jak dzisiaj i porównaj. Zresztą to samo Octavia RS. Będzie mielił w miejscu, a w środku dyskoteka kontrolek esp itp. A BiTD po prostu jedzie. To samo 280 czy 190 4motion. I chyba tyle, bo do innych silników na teraz nie można 4m (? chyba że coś się zmieniło?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
booncol Zgłoś #122 Napisano 14 Marca 2016 Tak dla jasnosci. Octavia 3 RS TSI 100-200 robi w 16-17 sekund a nie 14. Golf R tobi w 13.4s. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaros Zgłoś #123 Napisano 14 Marca 2016 Można w Alltracku 2.o Tsi 220km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #124 Napisano 14 Marca 2016 Można w Alltracku 2.o Tsi 220km w Alltracku tak, i to byłby silnik do Passata, który bym bez wahania zamówił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #125 Napisano 14 Marca 2016 Piotrek, wyjedź ośką w taką pogodę jak dzisiaj i porównaj. Zresztą to samo Octavia RS. Będzie mielił w miejscu, a w środku dyskoteka kontrolek esp itp. A BiTD po prostu jedzie. To samo 280 czy 190 4motion. I chyba tyle, bo do innych silników na teraz nie można 4m (? chyba że coś się zmieniło?) Nie neguję nigdzie sensu 4m, szkoda tylko że konfiguracje passata są tak skrojone że trzeba iść za marchewką. Mi by 1.8 czy 2.0 220 4m pasowało, ale jest tylko 280 z dopłatą 40kPLN. W skodzie za to samo się dopłaca 25kPLN. Za te 40kPLN to wolę kupić golfa R32 i go dotlenić, będzie przyjemniejszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #126 Napisano 14 Marca 2016 Nie neguję nigdzie sensu 4m, szkoda tylko że konfiguracje passata są tak skrojone że trzeba iść za marchewką. Mi by 1.8 czy 2.0 220 4m pasowało, ale jest tylko 280 z dopłatą 40kPLN. W skodzie za to samo się dopłaca 25kPLN. Za te 40kPLN to wolę kupić golfa R32 i go dotlenić, będzie przyjemniejszy. Ano. Tyle że do Golfa się nie da tyle rodziny i gratów w razie czego zapakować a R kombi przy 240 kmh zaczyna odlatywać Z kurą na masce jeździć nie będę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #127 Napisano 15 Marca 2016 Z kurą na masce jeździć nie będę... To jest Indianin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #128 Napisano 15 Marca 2016 A nawet strzała :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzemo74 Zgłoś #129 Napisano 15 Marca 2016 Witam Panowie ja mam 4 motion z silnikiem 2.0 150km - całkiem sympatyczne autko, z tym że niebawem będę robił program na 190km wyborem 150km była manualna skrzynia - która dla mnie jest priorytetem jak naczytałem się o awariach DSG, a robię dużo kilometrów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopstons Zgłoś #130 Napisano 15 Marca 2016 Ja mam prośbę, rozumiem, że wątek robi się coraz bardziej popularny, ale proszę zwrócić uwagę na fakt, że jest on zatytułowany tak: Wszystkie informacje na temat silnika 2.0 BiTDI I proszę się tego trzymać, bo już powoli ten wątek nie będzie dotyczyć tylko silnika 2.0 BiTDI i żeby cokolwiek znaleźć to trzeba będzie szukać postów w tym wątku jak igły w stogu siana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przem Zgłoś #131 Napisano 20 Marca 2016 WitamPanowie ja mam 4 motion z silnikiem 2.0 150km - całkiem sympatyczne autko, z tym że niebawem będę robił program na 190km wyborem 150km była manualna skrzynia - która dla mnie jest priorytetem jak naczytałem się o awariach DSG, a robię dużo kilometrów. Będziesz robił program identyczny jak ma silnik 140kW (moc i moment obrotowy)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darek Zw Zgłoś #132 Napisano 20 Marca 2016 Kolega post wcześniej prosił już o trzymanie się tematu. Interesuje mnie konstrukcja i rozwiązania w tym silniku i już teraz trzeba przekopać wątek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przem Zgłoś #133 Napisano 22 Marca 2016 Kolega post wcześniej prosił już o trzymanie się tematu. Interesuje mnie konstrukcja i rozwiązania w tym silniku i już teraz trzeba przekopać wątek. silnik -konstrukcja rozwiązania Silnik 2,0 l 176 kW TDI Biturbo został zaprojektowany w oparciu o moduł platformy EA288 Wysoka wydajność jest zapewniona, między innymi, przez dwie połączone szeregowo turbosprężarki. cechy techniczne: - System dwustopniowych turbosprężarek z turbosprężarką wysokiego i niskiego ciśnienia; - Dwa wałki stabilizujące; - system kontroli termicznej z przełączaną pompą cieczy chłodzącej; - intercooler chłodzony wodą; - Moduł oczyszczania spalin z katalizatorem utleniającym i filtrem cząstek stałych; - podwójny system EGR, obwód wysokiego i niskiego ciśnienia; - System selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) do oczyszczania spalin; - system wtrysku Common Rail z maksymalnym ciśnieniem wtrysku 2500 bar. MAsz racje pytania o tuning innego silnika niz w temacie winny być w osobnym wątku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzegorz99 Zgłoś #134 Napisano 29 Marca 2016 Do tej pory jeździłem 1.8TSi po delikatnym programie (na 205KM) który miał czasy 100-150 czy 100-200 wyraźnie lepsze od tych 240KM. Więc nie pisz że dodanie gazu w tym samochodzie powoduje że wszelkie BMW są znikającym punktem w lusterku bo takie osiągi stawiają go w stawce średniej. Czasy powyżej setki to jest wg mnie właśnie bolączka tego samochodu bo wydając kupę kasy masz osiągi autostradowe na poziomie zbliżonym do właśnie 1.8TSI.Jak trafisz na octavię RS w benzynie to lepiej zjedź jej z drogi bo to jest samochód który przyspiesza 100-200 w 14s a to 240 w dieslu 22s a 1.4TSI 150KM na to potrzebuje 26s. Naprawdę 2.0 BiTDI robi 100-200 w 22s?? Jeździłem tym na jeździe testowej tylko ok 30min, do paki przez krótkie biegi dobrze idzie, ale potem słabnie - nie sądziłem, że aż tak... Wyprzedzanie tira to najczęsciej 80-120 to jeszcze pewnie mocny zakres tego silnika, gdzie nie ma dużych strat z napędów i oporów powietrza i masy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
obcy23 Zgłoś #135 Napisano 29 Marca 2016 Na podstawie informacji z netu - wygląda na to że faktycznie tragiczny jest zakres 150-200. 0-100 jest super, 0-150 podobnie jak 220TSI. W sumie nie powinno to dziwić zważywszy że TSI kręcimy ~2K dalej niż diesla, co wychodzi właśnie w top speedzie. Zależy jakie masz priorytety :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzegorz99 Zgłoś #136 Napisano 30 Marca 2016 Na podstawie informacji z netu - wygląda na to że faktycznie tragiczny jest zakres 150-200. 0-100 jest super, 0-150 podobnie jak 220TSI. W sumie nie powinno to dziwić zważywszy że TSI kręcimy ~2K dalej niż diesla, co wychodzi właśnie w top speedzie. Zależy jakie masz priorytety :-) Jeśli 0-150 jest taki sam jak 2.0 TSI 220, ktory ma dobra sekunde wolniej do paki, to znaczy, ze 100-150 2.0 tsi jest juz szybszy o ta sekunde a dalej jest przepasc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
obcy23 Zgłoś #137 Napisano 30 Marca 2016 Dla biTDI 0-200 jest np. tutaj: Mierzyłem zegarkiem - wychodziło trochę ponad 28s 220TSI zrobił film min. kolega Szymon z forum tutaj: i podał czas trochę poniżej 25s. No i w tej konkretnej konkurencji faktycznie jest rozczarowanie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopstons Zgłoś #138 Napisano 30 Marca 2016 Różnice wynikają nie z mocy silnika a po prostu z tego, że skrzynie DSG w tych dwóch modelach są zupełnie inaczej zestrojone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przem Zgłoś #139 Napisano 30 Marca 2016 Dla biTDI 0-200 jest np. tutaj: Mierzyłem zegarkiem - wychodziło trochę ponad 28s 220TSI zrobił film min. kolega Szymon z forum tutaj: i podał czas trochę poniżej 25s. No i w tej konkretnej konkurencji faktycznie jest rozczarowanie... Film nr 2 nie ma ciągłości. Inny czas, inna droga itd. Nie brałbym pod uwagę - - - - - aktualizacja - - - - - Różnice wynikają nie z mocy silnika a po prostu z tego, że skrzynie DSG w tych dwóch modelach są zupełnie inaczej zestrojone. Ja bym powiedział, że to są dwie różne skrzynie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gromchester Zgłoś #140 Napisano 30 Marca 2016 Ja bym powiedział, że to są dwie różne skrzynie Tak, są to dwie różne skrzynie m.in. dlatego, że są właśnie inaczej zestrojone co kolega Rafał słusznie zauważył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach