Przem
-
Liczba zawartości
113 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Przem
- Urodziny 17.02.1980
Informacje osobiste
-
Imię
P
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
wwa
Samochód
-
Generacja
-
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2009
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Rozmawiacie o szyberdachach ( otwieranych w jednej płaszczyźnie, góra-dół) czy o oknach/dachach panoramicznych? Czy "zgrzytanie" dachu panoramicznego -jezeli tego temat dotyczy - ujawniło się przy niskich temperaturach (poniżej 5C) czy było od początku niezaleznie od temp?
-
Spalanie oleju silnikowego - zużycie oleju
Przem odpowiedział Passat cc → na temat → Tematy techniczne
2.0TSI brak info o niskim poziomie oleju po 100k km 2.0TDI info o niskim poziomie oleju już po 10k km -
Jaki rodzaj DSG7 montowany jest w passacie?
Przem odpowiedział genesis → na temat → Tematy techniczne
DQ250 z silnikami1,4 a reszta DQ500 o oznaczeniu kodowym OD9 -
Mogę potwierdzić. Selector w pozycji R włącza doświetlanie -żarówki H7-w obu lampach głównych przednich
-
Jaki rodzaj DSG7 montowany jest w passacie?
Przem odpowiedział genesis → na temat → Tematy techniczne
Szymon. Jak stoisz na pochylni i zwalniasz hamulec to auto Ci stacza się w tył? Jaki bieg masz wybrany: D,R czy N? -
Jaki rodzaj DSG7 montowany jest w passacie?
Przem odpowiedział genesis → na temat → Tematy techniczne
Ja uważam że przy funkcji AutoHold skrzynia nie jest rozłączona od silnika, a przy wciśnięciu hamulca głównego rozłączany jest tylko tylny napęd jeżeli występuje. Z uwagi, że mamy różne silniki z różnymi skrzyniami można samemu przeprowadzić test. 1. zatrzymujemy auto na aktywnym AH- co wskazuje komputer D1 czy D, jakie obroty silnika? 2. dezaktywujemy AH i hamulec, obserwujemy obroty 3. auto zaczyna się toczyć czy nie ? -
Marek, ja zrobiłem tak: 1. ściągnąłem pojedynczo 18 plików do jednego katalogu( 1-13 EU1; 14-18 EU2).rozmiar razem 16,8GB 2. włożyłem karte VW SD do czytnika komputera i DELETE wszystkich istniejących plików (no format) 3. otworzyłem program 7-Zip File Manager 4. wszedłem do katalogu z 18 plikami-w 7Zip- i zaznaczyłem tylko jeden plik 0635_V05_1204c2.xEUR1.7z.001 5. nacisnąłem Wypakuj do... wskazując kartę VW SD 6 rozpoczął się długi proces rozpakowania na kartę VW SD 7 wyjąłem kartę VW SD z komputera i włożyłem do sloty S2 w DM 8 odpaliłem auto- chwila namysłu czytnika- zadziałało Sprawdziłem podczas jazdy, wszystko OK.
-
A propo aktualności map. Zauważyłem że mapa z November 2015 ma pliki "wyprodukowane" w sierpniu 2015 a z MAY2016- obecna ma pliki datowane na koniec listopad 2015. Jeżeli to prawda to...lepszy telefon z "gugelmaps"
-
passat b7 zamiana zwykłych lamp tył na led-owe
Przem odpowiedział karol.lolecki → na temat → Elektryka, oświetlenie
Jeżeli chodzi o światła stopu w błotniku i na klapie bagażnika to można użyć VagCanProfessional i wczytać gotowy plik -
Jaki rodzaj DSG7 montowany jest w passacie?
Przem odpowiedział genesis → na temat → Tematy techniczne
Ja czytałem że nie wolno wrzucać na luz w manualach bo skrzynia nie ma smarowania, również że DQ200 w technologii suchego sprzęgła to kłamstwo bo jest jednak skąpana w oleju, dodatkowo czytałem że auto jadące na pochylni bokiem nie ma smarowania nie tylko w skrzyni ale również w przekładni Haldex i bloku silnika. Na poważnie to jedynym zaleceniem VW jest nie załączanie biegu w pozycji N gdy auto toczy się a w szczególności przy wyłączonym silniku. Ja napisałem że auto stoi, nie porusza się. - - - - - aktualizacja - - - - - Wiesz, można zdjąć blokadę, przeprogramować itd. Fabrycznie w przypadku dizli nie ma ale czy w słabszych benzynach? Nie ważne, lepiej nie używać. -
Jaki rodzaj DSG7 montowany jest w passacie?
Przem odpowiedział genesis → na temat → Tematy techniczne
Zwróciłbym się ku jednostce sterującej. Sprawdzając najpierw kody błędów jakie ewentualnie są zapisane w ECU. Czasami pomaga aktualizacja jednostki sterującej w przypadku drgań podczas przyspieszania- Powód - powolny wzrost ciśnienia oleju po zapłonie. W skrzyni o oznaczeniu 0AM jeżeli część mechaniczna (sprzęgła) była poprawna to mechatronika stała "okoniem" . Zatykanie kanałów, zaworów ciśnieniowych, filtra,wióry na magnesach które śledzą położenie popychaczy, czy spalone elektromagnesy-solenoidy. To główne przyczyny uszkodzeń zespołu mechatroniki, które wpływały na pracę skrzyni. Wasze mają już oznaczenie 0CM i miały być pozbawione błędów ale... Dobrze byłoby wymienić cały olej w mechatronice (ok1l) tutaj co każde 40tyś. Umieścić magnes taki o grubości ok2mm na pokrywie od mechatroniki do zbierania opiłków i zmienić obudowe plastikową filtra na metalową z magnesem w środku- wyglada jak radiator i lepiej oddaje ciepło. Pamiętać aby na dłuższym postoju (światła, korek itp) powyżej 15s zmieniać położenie na pozycje N i nie korzystać z Launch Control. To wydłuży trwałość. -
To znamy. Zresztą jest na 1 stronie. Problemem nie jest/była procedura kodowania/adaptacji tylko między innymi brak plików na których należy przeprowadzić procedure
-
Czyli tylko potwierdzenie tego co napisałem. 2500obr i do tego "wycięcie" DPF. Zastanawia mnie tylko po co dla manual mode ustawiają 3000obr, przecież powyżej 2500obr moment jest na fali opadającej... no i jeszcze ta cena. Za 55euro można ściągnąć gotowy plik do skrzyni z mapą do LC
-
Zegary elektroniczne - Active Info Display
Przem odpowiedział IgnisDriver → na temat → Tematy techniczne
Zauważyłem że w nowych Audi2016 są ustawienia AID w widoku klasycznym i sportowym. W tegorocznych VW też tak mozna? -
To estończyk. Jeździ jakimś VAG-em ale czy passatem? Mogę Ci przesłać maila na PW Ten drugi plik 3Q-A5 jest przydatny?