Jump to content

jopstons

  • Content Count

    235
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About jopstons

  • Birthday 11/23/1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Estonia Tallinn

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
  • Rok produkcji
    2015

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wczoraj zamienili mi w ASO pompę wstępnego ładowania, zalali nowy olej, nowe śrubki od wlewu i spustu, skasowali błąd, aktualizowali soft. Zajęło im to 2 godziny. I działa, znowu cieszę się napędem na 4 koła Koszt całej naprawy (materiały + robocizna) 430 €
  2. Przestał się załączać tylny napęd. Aktualny przebieg 79 tyś km, przy 60 tyś był wedle planu wymieniany w ASO olej. OBDeleven pokazał Kod błędu: C111307 Stan: Sporadyczna Czy ktoś to przerabiał?
  3. Też mnie interesuje numer katalogowy części: korek wlewu do Haldex nr oringów do pompki Muszę się przygotować, bo tylna oś już się nie włącza
  4. Miałem kiedyś podobny problem. Zacznę od tego, że po zatankowaniu AdBlue z dystrybutora do pełna wchodzi jakieś 10-11 litrów. Generalnie lejemy do momentu aż odbije (wyłaczy) nam pistplet. Po zatankowaniu włączamy zapłon i czekamy minimum 30 sekund, dopiero potem uruchamiamy silnik. W tym czasie komputer aktualizuje poprzez czujniki stan napełnienia płynu AdBlue. Jak komuś po zatankowaniu błąd nie zniknął to znaczy, że za szybko włączył zapłon lub po prostu za dużo (przelał) wlał płynu i czujniki z komputerem zgłupiały. Procedura naprawy ASO i z niemieckiego forum podpowiada aby zrobić to tak, jak ja sam zrobiłem i błąd u mnie zniknął. Od tamtej pory tankowalełem kilka razy i ani razu problemów nie miałem. Po prostu nauczyłem się, że tankuje do pierwszego odbicia pistoletu i po włączeniu zapłonu czekam dobre 30 sekund i dopiero uruchamiam silnik.
  5. Bardzo proszę aby każdy kto przeczyta ten post podzielił się informacją jeśli działa jemu Mirrorlink i napisał: Model telefonu, na którym to działa Wersję Androida Dawno nie korzystałem z telefonu przez połączenie Mirrorlink, ale teraz będę potrzebował wręcz każdego dnia i poszukuję wyłowić info jaki telefon działa z jaką wersją Androida. Z góry dziękuję za odpowiedź.
  6. Miałeś wymieniany olej w skrzyni biegów ? Jaki przebieg ?
  7. A świece żarowe przede wszystkim sprawdzaliście ? Można bez wyciągania świec, mierząc miernikiem elektrycznym oporność na wszystkich 4 sztukach.
  8. Demontaż i montaż (przez profesjonalistów) trwa stosunkowo szybko. Najlepiej robią to oni Ps: Jak dobrze zagadasz to i komplet opon w tym samym czasie potrafią wymienić. Udanego weekendu ?
  9. Nie mam już gwarancji. Na pewno oddam auto na serwis i kontrolę. Bo to co się dzieje normalne nie jest.
  10. Słuchajcie, ja wymieniałem sam olej w skrzyni DQ500 przy przebiegu 59.000 km Dziwnie bo po tym zabiegu, (oczywiście bez filtra, o czym dowiedziałem się już po samej wymianie) skrzynia pracuje cały czas bardzo dziwnie. Napisałem nawet zapytanie do Niemiec jak to jest z tym filtrem, napisali, że faktycznie przy przebiegu 60.000 km wymieniać nie potrzeba, ale nie dopisali co będzie w przypadku 120.000 km Skrzynia i jej aktualny tryb pracy przełączania biegów jest daleko idący od tego co było na początku, często wariuje, czasami nawet przy hamowaniu potrafi mocno szarpnąć, ba nawet przy zwalnianiu bez wciskania hamulca też dostaje pierdolca. Raz nawet kiedyś przy dynamicznym przyspieszaniu w ogóle nie wrzucił mi kolejnego biegu (zawiesił się na jakieś dobrych 7 sekund, a gaz był w podłodze, miało to miejsce z 4 na 5 bieg). Nie wiem co robić. Nadmieniam, że mam przebieg 80.000 km teraz i nie miałem nic wymieniane, a nie wiem czy na ten stan rzeczy może mieć wpływ koło dwu-masowe, które podobnież przy tym przebiegu i w tym modelu powinno dawać o sobie znać (i chyba była jakaś akcja dobrej woli od VW, że wymieniali bezpłatnie w ramach serwisu i gwarancji). Najpierw chciałbym się pokusić mimo wszystko o wymianę oleju w skrzyni wraz z filtrem, bez względu ile czasu to pochłonie i kasy, mając świadomość, że trzeba będzie ściągać też skrzynię na dół. Co doradzicie ?
  11. Ja kupowałem wedle numeru katalogowego MANN, w serwisie ASO jak im dałem swój to powiedzieli nie pasuje i pokazali taki jaki powinien być. lepiej nie ryzykować i kupić w ASO. Ale ja mam Bi-Turbo
  12. Dawno nikt tu nic nie pisał, dlatego proszę o wybaczenie jeśli podniosłem temat do góry. Mam stary telefon Samsung Galaxy S7 Edge. Na początku działało pięknie, aż do momentu jak telefon się zaktualizował do wersji androida na 8.0.0. Chciałem podpytać czy ktoś już korzysta z podłączenia przez Mirrorlink w wersji Androida 9 ? Mam tu na myśli nowe telefony serii Samsung Galaxy S10, S10e S10+ Zastanawiam się czy jak zmienię telefon to będzie działać.
  13. Ustaw klimatyzację po obu stronach na "LO" (minimalna temperatura), potem włącz "AC" na klimatyzacji, sprawdź dźwięk. Potem wyłącz klimatyzacje w ogóle i porównaj dźwięki. Wszystko w celu wyeliminowania łożyska i sprzęgiełka na rolce klimatyzacji. Jeśli jest bez zmian to któraś rolka od rozrządu, lub napinacza pasu.
  14. Sorry ale jak zobaczyłem 15 stron na temat deaktywacji systemu Start/Stop to parskłem śmiechem. Jak zakupulem OBDleven to ten system poszedł w "siną dal" (cenzura) w pierwszej kolejności. "Pies trącał" ten wymysł ekologów (za to zdrowszy akumulator i sam rozrusznik". Potem aktywowałem "Video in motion".
  15. Po dłuższym użytkowaniu auta, w większości Passatów pojawia się ten problem otwierania lewego lusterka, aż do momentu kiedy totalnie padnie. Winą jest brak dobrego smarowania mechanizmu wewnątrz. Mi jeden raz w ramach gwarancji przeczyścili mechanizm i czymś nasmarowali (rok temu). Teraz problem znowu powrócił, szczególnie jak stoi w ciepłym garażu. Jak stoi na dworze gdzie jest wilgotniej, to działa dobrze. Ja wyłączyłem składanie lusterek.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy