obcy23
-
Liczba zawartości
17 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O obcy23
- Urodziny 22.11.1978
Informacje osobiste
-
Imię
Jarek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Gliwice
Samochód
-
Silnik
B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
-
Rok produkcji
2016
-
obcy23 obserwuje zawartość → Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?, zawieszenie B8 naprawa ( poprawa ) DCC, Line Assist odblokowanie i oraz 3 innych
-
Zobaczą i co ? Jak z przeglądu dzwonią że klocki / tarcze już do wymiany to zawsze dziękuję i wymieniam u znajomego. Na markowych częściach, za 1/2 kasy. Nigdy z tego tytułu nie miałem problemów z roszczeniami gwarancyjnymi. Zresztą gwarant nie może cię zobligować do wykonywania czynności serwisowych u niego (gdzieś czytałem że nawet takie regulacje prawne są). Może natomiast w razie roszczenia wykorzystywać to na twoją niekorzyść. I dlatego właśnie np. olej zgodnie ze wskaźnikiem wymieniam w ASO, nie przywożę swojego, na dolewki też kupuję w ASO chociaż drożej - silnik jak się zepsuje to grubsza sprawa...
-
ACC owszem, ale LA już nie, jeśli mam "zwykły" pakiet drogowy. Poniżej 60 km/h się wyłącza.
-
Dzięki za podpowiedź. Chyba daruję sobie testowanie na sporcie bo jeszcze coś faktycznie się urwie :-) - - - - - aktualizacja - - - - - Stuki i puki w moim egzemplarzu akurat.
-
Podłączam się do prośby kolegi kriss555. Już samo to żeby LA działał poniżej 60 km/h byłoby super. A może da się również wyłączyć ten komunikat "Przejmij kierowanie" i kolejne przypominacze ?
-
Dzięki za info. Co prawda do tyłu nie mam zastrzeżeń, ale też mam G więc podjadę. A przodu też mi stuka na nierównościach... No i jeszcze ostatnio trochę szybciej (20 km/h) przejechałem próg zwalniający - huk z przodu taki jakby koła pourywało. Powtórzyłem i co ciekawe - tylko w normal i comfort. W sport nic się nie dzieje. Dam znać jak powalczę w serwisie.
-
Nie do końca tak. Ale nieistotne. Po prostu wkręcił się na takie obroty jak powinien. Ile dokładnie - koledzy z biTDI i LC niech się wypowiedzą. Zgadza się. Ale nie pisałem o żadnym wyłączniku - z tego co powiedział sprzedawca można włączyć / wyłączyć serwisowo.
-
Miałem niedawno jazdę próbną B8 biturbo. Pytam pana czy jest tu LC - odpowiada że nie. Niewiele myśląc na światłach hamulec i gaz. Auto tak wystrzeliło że ja byłem zdziwiony, ale sprzedawca chyba jeszcze bardziej :-) To z całą pewnością był LC - silnik po prostu wkręcił się na jakieś 3 tys., bez ciągnięcia do przodu. Na moje pytanie o co chodzi - to auto kierownika, chyba chłopaki zapomnieli wyłączyć, itp... Mamy w firmie Golfa A6 TDI 140KM i Pasata B6 TDI 170KM. Oba z 2010, oba z DSG6. W Golfie działa, w Pasacie nie. Pytałem w serwisie wtedy, doradca w ogóle nie wiedział co to LC, albo kręcił. Potem zapomniałem o temacie aż do tej jazdy B8. Coś mi się zdaje że serwis niechętnie o tym mówi, jeszcze niechętniej włącza. Wiadomo - nie jest to na pewno obojętne dla całego przeniesienia napędu... W moim TDI żeby wkręcić na luzie na obroty trzeba wyłączyć ESP. I zresztą w instrukcji pisze, że ESP ma być przy LC wyłączone. Choć z włączonym w Golfie też działa, tyle że mniej spektakularnie...
-
Serwis unika kosztownych napraw ? Przecież dla serwisu każda naprawa którą pokryje gwarant to czysty biznes. Na Forum już był nie jeden wpis o kosztownej naprawie która jednakże nie wyeliminowała stukania, pukania czy też innego problemu :-) Diagnostyka to chyba najsłabszy element tego systemu... - koniecznie napisz czy serwis potwierdził i co dalej.
-
Może Czyściciel :zip
-
To 2 różne rzeczy są - DPF do wyłapywanie sadzy, w TDI od dawna, AdBlue do neutralizacji tlenków azotu - w TIRach od dawna W swoim aucie masz i jedno i drugie.
-
Wszystkie informacje na temat silnika 2.0 BiTDI
obcy23 odpowiedział Slabb → na temat → Tematy techniczne
Dla biTDI 0-200 jest np. tutaj: Mierzyłem zegarkiem - wychodziło trochę ponad 28s 220TSI zrobił film min. kolega Szymon z forum tutaj: i podał czas trochę poniżej 25s. No i w tej konkretnej konkurencji faktycznie jest rozczarowanie... -
Wszystkie informacje na temat silnika 2.0 BiTDI
obcy23 odpowiedział Slabb → na temat → Tematy techniczne
Na podstawie informacji z netu - wygląda na to że faktycznie tragiczny jest zakres 150-200. 0-100 jest super, 0-150 podobnie jak 220TSI. W sumie nie powinno to dziwić zważywszy że TSI kręcimy ~2K dalej niż diesla, co wychodzi właśnie w top speedzie. Zależy jakie masz priorytety :-) -
Miałem kiedyś Escorta do którego pod koniec ponad 1l / 1000km lałem, nigdy mi lambda w nim nie padła... Za to katalizator się zatkał :-)
-
Wszystkie informacje na temat silnika 2.0 BiTDI
obcy23 odpowiedział Slabb → na temat → Tematy techniczne
Skody Superb to chyba z biTurbo nie robią ? Przynajmniej w polskiej ofercie nie ma. -
Gratulacje. Mogłbyć sprawdzić ruszanie z kopyta na mokrym i dać znać jak z tym dołączaniem tyłu jest ?