Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

nie wie lewica co robi prawica...

kopiując zapomniałeś o ikonce na końcu. mniejsza z tym.

 

Skoro nic nie wnosisz do rozmowy to po co zabierasz głos ? nie podoba Ci się zapytanie nie komentuj.

Info, że jesteś pomocny w tym przypadku nie sprawdza się ani trochę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komuś kto nie potrafi czytać nie da się pomóc. Nara

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie przymierzam się do zakupu CC z 2013 r. Silnik 2.0 benzyna, sprowadzany z USA. Widziałem jak auto wyglądało w USA itp itd więc zdaję sobie sprawę z tego, że auta z USA należy szczególnie dokładnie sprawdzać. Mam do Was jednak dwa istotne pytania, na które nie znam odpowiedzi, a czuję, że Wy tak:)

 

1. Czy CC wyprodukowane na rynek USA są w jakiś sposób "gorsze" od tych produkowanych na rynek europejski? Nie mówię tu oczywiście o światłach itp bo wiadomo, że są inne. Chodzi mi o to, że ponoć np. BMW składało kiedyś silniki o tym samym oznaczeniu na rynek USA z gorszych podzespołów niż na rynek europejski i ponoć silniki te były dużo bardziej awaryjne. Czy w przypadku CC z USA istnieje takie zagrożenie?

 

2. Dogadałem się ze sprzedawcą, że dorzuci mi do CC oryginalną kamerę cofania albo PDC z przodu i z tyłu, do wyboru. Co lepiej wybrać przy tym aucie? PDC z przodu dużo pomaga?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Puschkin, a w ogole przy obecnym kursie USD/PLN warto sobie glowe zawracac komediami pt. auto z USA? Chyba, ze zarabiasz w USD...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Info, że jesteś pomocny w tym przypadku nie sprawdza się ani trochę.
Przeczytaj ponownie regulamin, to nie będziesz robić bałaganu na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maverick - warto. Tak jak pisałem, zdaję sobie sprawę z pewnych minusów natomiast proszę Was o pomoc w uzyskaniu odpowiedzi na konkretne pytania.

 

Puschkin, a w ogole przy obecnym kursie USD/PLN warto sobie glowe zawracac komediami pt. auto z USA? Chyba, ze zarabiasz w USD...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

 

Chciałbym się Was poradzić odnosnie Passata B6 2.0 TDI 140KM manual, 2006 rok Highline, Polski salon. Znalazłem taki egzemplarz i zacząłem czytać o tym silniku, skrzyni wtryskach i milionie rzeczy które ludzie albo polecają albo znowu odradzają.

 

Samochód jest po salonowej wymianie wtrysków ( akcja VW napewno znana Wam :) ) . Przebieg saomchodu to 320tysiecy - samochód używany do jazdy jako że Diesel a nie do stania i wygladania. Właściciel mówi że wszystko było robione w ASO VW ( zobaczymy czy to sie potwierdzi akurat ). ale ma faktury do wglądu.

 

Moje pytanie jest, czy wypakować 22tysie za ten samochód czy raczej nie. Mam jeszcze na oku w zasadzie tej samej cenie - Skode Octavię II RS rok młodszą, tak samo 2.0TDI ale jako ze RS to 170KM. Wersje nie różnią sie absolutnie niczym w kwestii wyposażenia - oprócz wiadomo marki.

 

Dzięki !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Weź pod uwagę, że Oktavia2 będzie dużo mniejsza w środku (rozstaw osi podobny do golfa) co przekłada się na komfort podróży. RS i mnie korci, ale w wersji3 ze względu na rozstaw osi. silnik 170KM ma przewagę przy wyższych prędkościach. w normalnym użytkowaniu 140KM wystarcza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam do was pytanie jadę dzisiaj obejrzeć to auto

 

http://olx.pl/oferta/volkswagen-passat-lift2-0tdidsg-navi-2xpdc-el-klapa-grzane-fotele-przod-i-tyl-full-vat23-CID5-IDd3Tyz.html

 

Zastanawia mnie tylko czy w tym roczniku 2009 było takie połączenie że jest nowa kierownica a panel klimatronic jeszcze starszego typu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zastanawia mnie tylko czy w tym roczniku 2009 było takie połączenie że jest nowa kierownica a panel klimatronic jeszcze starszego typu ?

ja mam takie połączenie w swoim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam do was pytanie jadę dzisiaj obejrzeć to auto

 

http://olx.pl/oferta/volkswagen-passat-lift2-0tdidsg-navi-2xpdc-el-klapa-grzane-fotele-przod-i-tyl-full-vat23-CID5-IDd3Tyz.html

 

Zastanawia mnie tylko czy w tym roczniku 2009 było takie połączenie że jest nowa kierownica a panel klimatronic jeszcze starszego typu ?

Ja też tak mam, Passat IX.2009R.

Widzę w opisie auta to: "W aucie w ostatnich 3 miesiącach zostało wymienione kpl zawieszenie z tyłu i przodu Łącznie z amortyzatorami klockami i tarczami hamulcowymi ( FV na 8 tys zł ) oraz w ub roku kpl wtryskiwaczy i koło zamachowe dwumasowe ( fv na 10 tys zł )."

No i jestem "trochę" przerażony, co może nie długo mnie czekać... To auto ma 250tys.km., mój 235tys.km. a ja jeszcze nie ruszałem nic w zawieszeniu, dwumasa na razie się nie odzywa i żadnego wtryskiwacza nie robiłem.

Edytowane przez macvw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tanio coś jak na auto w takim wyposażeniu i roczniku..Ja za swojego z 2010r dałem duużo więcej..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już widzę jak ktoś wkłada w auto 18 tys i je sprzedaje.

Napraw w rzeczywistości pewnie nie było, a faktury lipne wystawił znajomy mechanik.

Zobaczcie, że w ogłoszeniach naprawione są zawsze typowe dla danego modelu auta elementy, które się psują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niezupełnie bo 140kM z 2009 roku oznacza silnik CR, więc to musi być jakaś strasznie naciągana sprawa. Nie słyszałem żeby te wtryski padały. Chyba że ktoś zatankował jakiś mega syf i wykończył układ wtryskowy. Takiego auta tym bardziej bym nie kupił

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie już wszystko tłumacze układ wtryskowy naprawiany dlatego ze koleś zatankował benzynę w zawieszeniu były do wymiany łączniki i gumy stabilizatora z tyłu ale gościa naciągnęli w serwisie i wymienili wszystko co tylko było możliwe :)

 

Zastanawia mnie tylko czy to normalne w DSG że na postoju czy to na P czy na N nie mogłem go wkręcić na obroty wkręcał się do 2,5tyś o koniec ?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Tanio coś jak na auto w takim wyposażeniu i roczniku..Ja za swojego z 2010r dałem duużo więcej..

 

Cena netto !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Normalne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cena netto wiec doliczyć VAT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cena netto wiec doliczyć VAT.

Aaaa... i wszystko jasne! Trzeba czytać:lol Teraz to się zgadza!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Normalne

 

Dodam, że normalne nie tylko dla DSG, ale i manuala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności