Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

panowie wiecie może czy w Passacie B6 w wersji r-line przednie hamulce to 288 czy 312 mm?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każde "zwykle" b6 ma na przodzie 312 tylko V'ki dostały 345

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Każde "zwykle" b6 ma na przodzie 312 tylko V'ki dostały 345

każde b6 ma 312? nawet 1.9 TDi 105 KM? a myślałem, że te podstawowe mają jeszcze 288 mm ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak nawet 1.9 105 HP dlatego felga minimum 16' cali wchodzi do nas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponieważ jestem na tym forum tak zwanym świeżakiem i nie mam jeszcze możliwości dodania nowego tematu więc muszę się wspomóc możliwością dodania posta w temcie pytania nowego użytkownika a więć sprawa wygląda następująco planuję zakup swojego pierwszego auta z pod znaku VW dokładniej będzie to passat B6 lecz mam pewien kłopot mętlik itp . VW passat B6 bardzo mi się spodobał chciałbym go zakupić najlepiej w wersji sedan z dieslem pod maską no i właśnie tu zaczyna się mój mętlik w głowie . Mam upatrzone auto z roku produkcji 2006 jest tam 2.0 TDI 140km tyle na obecna chwilę wiem . Co chciałbym się dowiedzieć od was jaki 2.0 TDI na pompo-wtryskach montowany w B6 sprawia najmniej problemów chodzi o jakieś oznaczenia . Wiem że uszkodzenia mechanizmy pompy oleju występują i w tych z pompo i w tych z Comon ale w jakieś gazecie przeczytałem odnośnie 2.0 TDi ze głowica z oznaczeniem C nie pęka . Proszę was o konkretne odpowiedzi jak jest naprawdę z tymi jednostkami czy są takie złe czy to tak zwany mit i opowieści dziwnych treści pozdrawiam wojtas1990pz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam ...... pozdrawiam wojtas1990pz

Tutaj masz wszystko ładnie opisane. Wystarczy poczytać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam po paru miesiącach. Jestem posiadaczem passata b5 od 7 lat. Niedawno okazało się że znajomy chce sprzedać passata b6 2.0 TDI z końca 2006 roku silnik BMR 170KM z fajnym wyposażeniem highline . Powiem szczerze że nie myślałem o zmianie auta ponieważ mój AFN nigdy mnie nie zawiódł i jest w super stanie. B6 jest z polski z prawdziwym przebiegiem 220 tys,serwisowany bezwypadkowy,dwóch właścicieli ,fajnie utrzymany. Z tego co wiem wymienione miał 4 pompki na akcji VW ,dwumasę oraz zapobiegawczo coś wymienili w pompie oleju ( jutro będe dokładnie wiedział co i jak i przy jakich przebiegach ponieważ będe miał wydruk z ASO) Jak myślicie czy można tym jeszcze trochę pojeździć ? Jak duże jest ryzyko poważnej awarii, czy warto tym się zainteresować ? Wszystkie sugestie mile widziane, dodam ze silniczek suchy ładnie chodzi jeździłem nim i zrobił na mnie dobre wrażenie

Edytowane przez jacagdz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, przebieg "śmieszny" tzn. b.mały, jak na 9 letnie auto z dieslem. Jeżeli pompki, dwumasę i pompę oleju miał zrobione, to jeszcze drugie tyle km przed nim. Znasz to auto, więc ja bym brał. Takie roczniki z zagranicy są przeważnie zajechane... Pozdrawiam.

Edytowane przez macvw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy takie pytanko, czy w B6 były montowane bixenony czy tylko xenony? a były xenony skrętne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bixenon skrętny z doświetlaniem zakrętów w reflektorze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bixenon skrętny z doświetlaniem zakrętów w reflektorze.

:ok

 

tak się właśnie zastanawiałem do czego jest ta żarówka w reflektorze skierowana w bok :bezzebow a myślałem, że doświetlanie mam za pomocą halogenów :hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

znalazłem fajnego B7 1.6 TDI 105km z 2013r. Jutro jestem umówiony na sprawdzenie auta w ASO. Powinienem o coś szczególnego dopytać, jest coś czego standardowo mi w serwisie nie sprawdzą a powinienem zwrócić uwagę (np. zapełnienie popiołem DPFa)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No akurat o dpfa w 1,6 tdi to nie musisz się wcale martwić. Mój jest z 2011 roku i to z końca. Ma naganiane prawie 330 tysięcy i zero problemów. Wałek którego VW zrobił w znacznym stopnu wydłuża żywotność tego elementu,a raczej robi z niego bez problemacyjy i bezobsługowy przez dużą ilość kilometrów. 1,6 dwu masy nie ma,więc sprzęgło wieczne. Patrz tylko czy nie bity. Delikatny tuning na 130 KM i można jeżdzić tanio i przyjemnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma dwumasy?? taka możliwość jest raczej niemożliwa :)

a problemy z dpf bywają i przy tym silniku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jednak 1,6 z 6 biegową skrzynią nie mają dwu masy. Ale już 5 biegowa skrzynia w Golfie ma DM. Sprawdzone na kilku B7 i na jednym Touranie z 6 biegową skrzynią. Bo 6 biegów z tym silnikiem to tylko B7 i Touran. Reszta aut to ma już tylko 5 biegowe skrzynie i DM. Tak na marginesie to 5 biegowa w Golfie to tragiczne rozwiązanie z tym silnikiem. Szczególnie do miasta i w terenach górskich. Strasznie długie ma wszystkie biegi i awaryjne skrzynie. Odnośnie dpfa to Golfem zrobiłem ponad 250 tys.bez problemu. Passat 330 tys i to samo.Tylko w obu egr siadł dosyć szybko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miał lakierowane elementy na jednym boku (błotniki i jedne drzwi), ale oba samochody, które używamy teraz z żoną też miały lakierowane elementy ze względu na parkingowe przytarcia. Jeśli było to zrobione w ASO albo ASO powie, że jest ok, to ja nie mam z tym problemu. Grunt, żeby nie był po jakimś większym dzwonie, ale to mam nadzieję wyjdzie na ścieżce diagnostycznej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie do golfa porównywałem ;-) tam skrzynia wyła po stuparu tyś, dwumasa wytrzymała jakieś 150, a dpf co jakiś czas dawał o sobie znać praktycznie od początku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

Na dniach stane się posiadaczem Passata B6, rocznik 2006, kod silnika BMR + DSG.

Auto będzie robiło dość duże przebiegi, więc chciałbym wyeliminować/posprawdzać wszystko co może unieruchomić auto?

 

Znam pełną historię tego auta, więc mogę powiedzieć co było robione.

Auto od 5 lat w rodzinie, oryginalny przebieg 155tyś.

Z poważniejszych napraw.

Przy 110tyś - wymieniony rozrząd, 4 wtryski ASO

Przy 130tyś - sprzęgło w DSG

 

Na pewno auto trapi bolączka z hamulcem recznym - tutaj czytałem o wadliwym przełączniku, ale i o silniczkach w zaciskach - jak to w końcu jest?

Co z napędem pompy oleju? Bać się? Sprawdzać?

 

Prosze o wszelkie rady na co ewentualnie jeszcze zwrócić uwagę.

 

 

Pozdrawiam Patryk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności