Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Wszystkim.

Zakup auta przede mną,interesuje mnie passat z silnikiem 1.6tdi.Dlaczego?Czytałem, że to oszczędny i mniej awaryjny silnik niż 2.0 tdi.Czy tak jest?

Martwi mnie tylko jedno,czy 105 koni podoła?czy mozliwy jest chiptuning i podniesienie mocy o 20koni?

Obecnie posiadam mazde 3 z 2010 z silnikiem 1.6 benzyna i również nie jest to demon prędkości.

Rocznie robię 30 tyś km

Proszę o pomoc

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Cześć Wszystkim.

Zakup auta przede mną,interesuje mnie passat z silnikiem 1.6tdi, 2012-2013rok.Dlaczego?Czytałem, że to oszczędny i mniej awaryjny silnik niż 2.0 tdi.Czy tak jest?

Martwi mnie tylko jedno,czy 105 koni podoła?czy mozliwy jest chiptuning i podniesienie mocy o 20koni?

Obecnie posiadam mazde 3 z 2010 z silnikiem 1.6 benzyna i również nie jest to demon prędkości,ale coś tam pod maska jesr

Rocznie robię 30 tyś km

Proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. To mòj pierwszy post, więc najpierw chcę się przywitać. Zaczynam poszukiwania Paska CC za ok. 40-45 tys. PLN. Rocznie robię jakieś 15 - 18 tys. km, więc raczej skłaniam się ku benzynie. Czy w tych pieniądzach kupię CC z DSG w sensownym stanie? Ostatnie kilka stron to dyskusje o konkretnych ofertach, a chciałbym się dowiedzieć czy CC z początku produkcji mają swoje szczególne przypadłości czy podlegają pod bolączki klasycznych pasków?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mieszkam w okolicach Katowic na forum jestem nowy, dotychczas byłem uzytkownikiem Golfa IV i odpowiedniego dla tego auta forum. Noszę się z zamiarem kupna Passata Varianta. Jako że dotychczas uzytkowałem kilka aut benz z lpg nosiłem się z zamiarem kupna Passata 1,6 i załozyć do niego gaz: http://olx.pl/oferta/volkswagen-passat-lifting-czujniki-przod-i-tyl-gwarancja-serwisowany-idealny-1-reka-CID5-IDcdM6H.html. Ale wydaje mi, po zapoznaniu się na Waszym forum z opiniami że raczej będzie to ciężkie zadanie. Aut z tym silnikiem 102 kM jest mało a i moc tego zestawu nie będzie zadawalająca. Rozgladam się zatem za autem z silnikiem 2,0 tdi. budżet max 38 tys zł. Wybrać coś krajowego, sprowadzonego np:http://olx.pl/oferta/volkswagen-passat-sprzedam-vw-passat-b6-wersja-po-liftingu-CID5-IDdisTp.html#65def494f0 czy samemu jechać do de. Co są warte oferty wersji B 7 w takiej cenie? np: http://olx.pl/oferta/volkswagen-passat-2-0-tdi-140-km-klimatronic-panorama-dach-CID5-IDaRfnL.html#9f4623a858 . co sądzicie? a może 1,6 tdi? Proszę o wskazówki. i proszę o podanie linku do sprawdzenia nr VIN. Z góry dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uważam że dobrym rozwiązaniem będzie B7 z 1,6 tdi. 105 kM po czipie na 130-140 KM. Na pewno tańsze rozwiązanie jak 2,0 L.Przy zakupie, bez awaryjny praktycznie,brak koła dwu masowego, mniej pali w mieście jak 2,0 L. Jedyne co się zepsuje w silniku ,lub się zepsuło to EGR . To już moje trzecie auto z tym silnikiem i każde które sprzedałem miało ponad 400 tys. Km naganiane. Passat ma prawie 340 tys. i bez problemów. Tylko lać i jeżdzić,aby tylko nie z beczki,bo wtryski są delikatne. Jak nie potrzebujesz dużo koni i chcesz jeżdzić długo i tani bez awarii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Uważam że dobrym rozwiązaniem będzie B7 z 1,6 tdi. 105 kM po czipie na 130-140 KM. Na pewno tańsze rozwiązanie jak 2,0 L.Przy zakupie, bez awaryjny praktycznie,brak koła dwu masowego, mniej pali w mieście jak 2,0 L.

Z tego co czytałem to 1,6 tdi ma koło dwumasowe. Podoba mi sie taki : http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-nawigacja-model2012r-ID6yaeo1.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza kolorem srebrnym,który akurat mi najmniej się podoba w Passacie B7 ,to o.k. 1,6 tdi z 6 biegową skrzynią nie posiada dwu masy na 99 %. Sprawdzone na na 2 szt. B7 i Touranie 1,6 tdi 6 biegów. Wszystkie 5 biegowe typu Golf itp.mają dwu masę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze bym prosił o link do kogoś lub gdzieś gdzie sprawdzę wiarygodność oferty po nr VIN. Chodzi o przebieg, naprawy serwisowe, blacharskie, chronologię wydarzeń związanych z autem. Tych z Niemiec też

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeszcze bym prosił o link do kogoś lub gdzieś gdzie sprawdzę wiarygodność oferty po nr VIN. Chodzi o przebieg, naprawy serwisowe, blacharskie, chronologię wydarzeń związanych z autem. Tych z Niemiec też

 

 

kolego obawiam się, że nie ma takiej strony byś mógł za darmo sprawdzić historię samochodu. Natomiast jest na forum pewien kolega co prześle Ci historię z VW ja z jego usług korzystałem i jestem w pełni zadowolony.

http://forum.vw-passat.pl/threads/110527-Sprawdzanie-sprawdzenie-historii-auta-po-nr-VIN-arkady375?highlight=sprawdzanie+vin

 

kolega arkady375.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie krótkie pytanie, będę wdzięczny za odpowiedź. Zastanawiam się pomiędzy dwoma VW CC. Jeden to 2.0 TDI i ma 125.000 km przebiegu, a drugi to 2.0 TSI i ma 65.000 km przebiegu, obydwa auta z 2012 roku. Który wybór Waszym zdaniem lepszy? Interesują mnie przede wszystkim przyjemność z jazdy oraz użytkowania auta. Wiadomo, że nie widzicie tych aut i każde ma inne wyposażenie, itp, ale co do zasady, który byście polecali?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkiego Naj w Nowym Roku i skoro zaczęła się już posylwestrowa aktywność to czy mogę prosić o odpowiedź na moje pytanie dot. CC kilka postów wyżej? Mòj kolega miał B6 2.0 tsi dsg i jeżdżąc nim nigdy nie zszedł zd spalaniem poniżej 12l niezależnie od trasy. TDI a TSI to przeciwności jeśli chodzi o koszty paliwa i dynamikę, chyba że TDI dostanie chipa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy możecie cokolwiek powiedzieć o silniku 2.0 TSI oznaczonym jako CBF? Nie jestem w stanie znaleźć żadnych informacji na jego temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie panowie,jako że w niedługim czasie chciałbym zmienić auto,chciałem zapytać was o radę,padło na Passata b6 roczniki celuje na 2007-2008 ale....

Moje przebiegi roczne to 10 tyś km,głównie trasy po 5-8 km w mieście.Diesel więc raczej odpada,ale nie skreślam definitywnie.

Chciałem zapytać o silniki PB jakie Passat oferuje,być może zagazowałbym auto,które polecacie a które omijać szerokim łukiem.

Jeśli auto kupiłbym to raczej na parę lat już.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, od paru dni chodzę za zamiarem zmiany auta, m.in spodobał mi się passat b6. Mam pytanie czy do 25 tysięcy jest sens brania pod uwagę b6? Czy to raczej same trupy? Jakie silniki w tym autku są godne polecenia?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Przepraszam za multi post ale nie widzę funkcji edytuj, chodzi mi o silniki diesla :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, od paru dni chodzę za zamiarem zmiany auta, m.in spodobał mi się passat b6. Mam pytanie czy do 25 tysięcy jest sens brania pod uwagę b6? Czy to raczej same trupy? Jakie silniki w tym autku są godne polecenia?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Przepraszam za multi post ale nie widzę funkcji edytuj, chodzi mi o silniki diesla :)

 

Kolego sprzedałem swoje B6 pare miesiecy temu za 22.5 tys PLN.

Auto miało przejechane 310 tys km, jezdziło świetnie, 2006 rok, silnik 1.9 TDI BXE,

Ostatnie 5 lat czyli 150 tys km auto jezdziło po chip tuning :)

 

Wersja trendline co napewno nie było na plus ale naszczeście trafił sie rozsądny chłowiek który docenił to ze auto jest swieżo po wymianie rozrzadu w ASO, zrobione całe zawieszenie, wyeliminowany wszelkie bolączki tego modelu (zaciski hamulców, maglownica etc) serwisowane, z kompletem rachunkow.

 

Kupujacy dzwonił do mnie juz 2 razy i zachwalał auto.

 

Podsumowując, można kupić za 25 tys PLN dobre B6,

 

Gdy kupujesz auto radze patrzec na przebieg ale na samym końcu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

Przepraszam z góry jak nie trafiłem z wątkiem ale innego nie znalazłem.

Jestem świeży w temacie Passata ponieważ jestem przed zakupem i tu moje pytanie i prośba o poradę.

 

Mam na oku Passata 2,0 TDI 140km 8V 2006r wersja najwyższa Highline(skóra beż, alkantara, drewno, Navi itp.)

Samochód od pierwszego właściciela z przebiegiem 207tys km

Wszystko udokumentowane, dodatkowo 2mce temu wymieniono:

-Rozrząd

- plyny, filtry, oleje

- pompa oleju( podobno bolączka)

- Nowe kpl sprzęgło

- pompa paliwa(podobno zapobiegawczo bo padają

Dodatkowo 2 komplety kół(lato stal, zima alu)

Samochód nie bity, nic nie malowane => pewniak

 

I teraz moje pytanie i problem ponieważ sprzedającemu nie zależy i krzyczy 30tys pln.

Ceny rynkowe allegro, giełda itp. oscylują ok 5tys mniej i pytanie czy nie przepłace.

 

 

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem pewność pochodzenia jest tyle warta. Gorzej potem przy odsprzedaży

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem ta cena jest stanowczo wygórowana 25tys to max te rocznik stoją nawet za 20tys i ten bez przy dzieciakach masakra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak auto taki pewniak jak opisujesz, to spróbować nieco stargować i brać. Nie sztuka kupić padlinę z otomoto 5k taniej, piękną lśniącą i błyszczącą, a potem drugie tyle dołożyć, a i tak najpewniej to będzie jazda autem odbudowanym po wypadku, ze skręconym przebiegiem.

 

Uwaga tylko na wszelkie oznaki spękanej głowicy, bo trochę dziwne, że pompa oleju, paliwa itp. zrobione 2 miesiące przed sprzedażą, wiec może być jakiś ukryty powód sprzedaży, o którym właściciel się dopiero teraz dowiedział. No chyba, że pompa oleju zrobiona, bo już zabierak się obrócił i stanęła. W takim przypadku do sprawdzenia stan turbo, bo pierwsze dostaje po dupie bez smarowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
trochę dziwne, że pompa oleju, paliwa itp. zrobione 2 miesiące przed sprzedażą, wiec może być jakiś ukryty powód sprzedaży, o którym właściciel się dopiero teraz dowiedział.

Ja 3 miesiące temu sprzedałem B6 kombi, highline - z wymienionymi: na tydzień przed sprzedażą dwumasą ze sprzęgłem, na 2-3 miesiące przed sprzedażą kompletnym zawieszeniem z tyłu (wahacze, tuleje, amortyzatory). OC opłacone w sierpniu, przegląd zrobiony we wrześniu.

Wszystko robiłem na bieżąco, bo auto było w ciągłej eksploatacji i nie mogłem sobie pozwolić na stanie w polu czy jazdy na lawecie, auto musiało być na tip top.

Auto z 2007 r., 252 tys. km przebiegu poszło za 29 500 zł.

I teraz moje pytanie i problem ponieważ sprzedającemu nie zależy i krzyczy 30tys pln.

Wg mnie - jak tam siedzi RNS 510, to tego tysiaka możesz próbować stargować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie,

Przepraszam z góry jak nie trafiłem z wątkiem ale innego nie znalazłem.

Jestem świeży w temacie Passata ponieważ jestem przed zakupem i tu moje pytanie i prośba o poradę.

 

Mam na oku Passata 2,0 TDI 140km 8V 2006r wersja najwyższa Highline(skóra beż, alkantara, drewno, Navi itp.)

Samochód od pierwszego właściciela z przebiegiem 207tys km

Wszystko udokumentowane, dodatkowo 2mce temu wymieniono:

-Rozrząd

- plyny, filtry, oleje

- pompa oleju( podobno bolączka)

- Nowe kpl sprzęgło

- pompa paliwa(podobno zapobiegawczo bo padają

Dodatkowo 2 komplety kół(lato stal, zima alu)

Samochód nie bity, nic nie malowane => pewniak

 

I teraz moje pytanie i problem ponieważ sprzedającemu nie zależy i krzyczy 30tys pln.

Ceny rynkowe allegro, giełda itp. oscylują ok 5tys mniej i pytanie czy nie przepłace.

 

 

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

 

30 tys PLN to jest troche duzo jak za 2006 rok 2.0 TDI na pompowtryskach,

dokładajac troche (min. 15k) można mieć auto 5 lat młodsze model - B7, a to już ulepszone B6.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności