Jump to content

flankie

  • Content Count

    94
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About flankie

  • Birthday 11/06/1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM DSG6
  • Rok produkcji
    2015

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czujniki nie emitują ciśnienia stale, tylko po wykryciu toczenia się koła. To wydłuża żywotność baterii i stąd brak możliwości kontroli ciśnienia w zapasie leżącym w bagażniku.
  2. No jak nie jak tak (s. 401): Właśnie po to jest instrukcja, żeby wspominała o tym, co jest naprawdę ważne. A że niewiele osób ją czyta, to inna rzecz.
  3. Nigdy w Passacie nie doładowywałem akumulatora i nigdy nie miałem żadnego komunikatu o niskim napięciu. Tak jak pisałem wcześniej aku służy już 4,5 roku. Instrukcja nic nie wspomina o okresowym doładowywaniu „dla zdrowia”.
  4. Faktycznie, mam AGM 68Ah 380A. Polecam zatem wszystkim wymieniającym akumulator ten właśnie typ.
  5. Oprogramowanie samochodu nie gra roli. O ile w ogóle auto ma CarPlay
  6. Moje auto ma 4,5 roku i najmniejszych problemów z aku, nawet po tygodniu stania w górach pod hotelem przy nocach z temp. -10 i niżej. Samochód nigdy nie garażowany. Więc nie uogólniajmy, że niby przed upływem 4 roku ma paść.
  7. Przydałoby się jakieś sferyczne samoprzylepne „szkiełko” ochronne, jak dla komórek. Czyli de facto biorąc kamery 360 st trzeba się pogodzić z tym, że przednia przetrwa przy dobrych wiatrach 2, max 3 lata jak ktoś dużo jeździ.
  8. Mam przy okazji pytanie do wszystkich, którzy mają kamery 360 st. Czy częsta i długa jazda po autostradach, która skutkuje zazwyczaj „piaskowaniem” tablicy rejestracyjnej, odpryskami na masce silnika oraz sporadycznie odpryskami na szybie, szkodzi przedniej kamerze systemu 360 st.? Czy zdarzają się zarysowania albo uszkodzenia tej kamery?
  9. Nie, to filcowa samoprzylepna podkładka pod nóżki mebli.
  10. Audi A4 B8 to już historia, generacja wcześniej niż Passat B8. Jeśli nie jesteś zatwardziałym konserwatystą motoryzacyjnym, to nawet zachowując proporcje marki premium vs. popularna, przy dzisiejszym tempie wprowadzania nowinek technologicznych (a Passat B8 w momencie debiutu był nimi naprawdę naszpikowany), jest przepaść między tymi autami. Ja sam A4 B8 nie jeździłem, za to dużo jeździłem ostatnio A6 C7 - czyli generacyjnie bratem A4 B8 i tę przepaść odczuwałem przy każdej podróży. Audi jest cichsze i dostojniejsze, ale asystentów, LEDów, gadżetów, elektroniki i żwawości (!) mi brakowało.
  11. Stara sprawa, problem znany od początku produkcji B8, obecny nadal co najmniej w MR2016. Wystarczy wyciąć z samoprzylepnej podkładki filcowej paski i wkleić po obu stronach auta w końcówkach prowadnic (od strony klapy bagażnika). Wszystko zaczyna działać bez zarzutu.
  12. Silniki na pewno lepiej znoszą niż ludzie. Nawet jeżeli fakt łamania prawa ci nie przeszkadza, to daj żyć zdrowo nam i naszym dzieciom.
  13. Jak wejdzie wyższy cennik to dealer czy importer bierze to na siebie. Tak było u mnie.
  14. Przecież to niezgodne z homologacją tego auta, takie coś ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo innych uczestników ruchu. Nie rób wiochy tylko wymień zepsutą lampę.
  15. Udzielana po telefonie do Hotline VW
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy