kuba86 Zgłoś #681 Napisano 4 Lutego 2014 Witam czy może ktoś podać na rozgrzanym silniku jakie powinny być wartości w poszczególnych kanałach w climatroniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rychu81 Zgłoś #682 Napisano 5 Lutego 2014 witam,wyskoczyl mi na kompie blad 0003,jakis sterownik klimatyzacji i to samo na nawigacji,o co chodzi?bo szukam juz dluzszy czas,dzieki z gory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakub87 Zgłoś #683 Napisano 27 Lutego 2014 Witam, próbowałem znaleźć odpowiedź na moje pytanie na forum, lecz niestety bezskutecznie. Czy po wyjęciu panelu climatronic trzeba go ponownie w jakiś sposób zakodować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #684 Napisano 1 Marca 2014 Cześć Mam starą chłodnicę klimy. Jest nieszczelna w rogu. Powiedzcie co zrobić, sprzedać żeby ktoś się pospawał? Czy na złom? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #685 Napisano 30 Marca 2014 Dzisiaj chciałem zdiagnozować klimę (działa bez zarzutu), włączyłem VAGA i dałem OUTPUTTEST przeszedł tylko test wyświetlacza (wyświetlało wszystko co możliwe), następnie chyba klapy kierunkującej wylot powietrza, a później miałem komunikat w stylu "diagnoza niemożliwa". test przeprowadzałem na wyłączonym silniku następnie na włączonym i zatrzymał się na tym samy etapie. Podczas odczytu błędów żadnych nie ma. Jakieś 2 miesiące wcześniej wyskoczył mi błąd czujnika G28 (chyba obrotów) jednak z obrotami nie mam problemu silnik chodzi bez zarzutu, klima także. Dodam że nie mogłem też zwiększyć wolnych obrotów,a wcześniej to robiłem. Czy coś jest niesprawne, czy ma to powiązanie z G28? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mck Zgłoś #686 Napisano 2 Kwietnia 2014 Kupiłem ostatnio taki oto odświeżacz klimatyzacji : http://fanlidla.pl/files/g/2_Odswiezacz_klimatyzacji_22597_16.jpg Postawiłem na dywaniku po stronie pasażera i wcisnąłem aplikator który sam przez 2,5 minuty opróżnił puszkę. W tym czasie samochód był włączony, klima włączona z obiegiem zamkniętym tak jak było napisane na puszcze. Zemknęłam później samochód i poszedłem do domu. Rano przychodzę, włączam zapłon i panel climatronica zaczyna wariować. Mrugają przez jakaś minutę albo i dłużej wszystkie opcje wyświetlacza. Po 1,5 min. climatronic pokazuje już wszystko normalnie. Co mogło być przyczyną, że tak się dzieje i jak można to naprawić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi1982 Zgłoś #687 Napisano 19 Kwietnia 2014 A ja mam dopiero szkopuł kompresor klimy zalancza mi sie cały czas ....jakis czas temu znalazłem przyczyne winowajca okazał sie swarzony panel climatronica niestety problem sie powtarza i od tego czasu wymieniłem juz trzy panele:what what the hell? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
melonchio Zgłoś #688 Napisano 9 Czerwca 2014 (edytowane) Dzisiaj chciałem zdiagnozować klimę (działa bez zarzutu), włączyłem VAGA i dałem OUTPUTTEST przeszedł tylko test wyświetlacza (wyświetlało wszystko co możliwe) Mi na vagu w ogole nie startuje ten test, a kiedys pamietam dzialało. Czynnik mam nabity, zero błędów, wszystkie przewody od klimatyzacji gorace. Sprężarka tak jak by mi sie załączała, a z nawiewów ciepłe powietrze leci. Od razu po napelnieniu lecialo przez chwile chłodne. Co tu zrobić Panowie? EDIT: Wymieniony zawór rozprężny- był uszkodzony i osuszacz. Klima zostala nabita i przez pewien okres slabo dzialala. Dziś mechanik powiedział, ze ubyło czynnika, gdzies musi byc bardzo mała nieszczelność, bo na teście azotem jej nie wykazuje. Powiedział też, że spreżarka "głośno chodzi" i prze nia może czynnik sie ulatniac. Edytowane 10 Lipca 2014 przez melonchio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
email78 Zgłoś #689 Napisano 9 Czerwca 2014 Kupiłem ostatnio taki oto odświeżacz klimatyzacji : http://fanlidla.pl/files/g/2_Odswiezacz_klimatyzacji_22597_16.jpgPostawiłem na dywaniku po stronie pasażera i wcisnąłem aplikator który sam przez 2,5 minuty opróżnił puszkę. W tym czasie samochód był włączony, klima włączona z obiegiem zamkniętym tak jak było napisane na puszcze. Zemknęłam później samochód i poszedłem do domu. Rano przychodzę, włączam zapłon i panel climatronica zaczyna wariować. Mrugają przez jakaś minutę albo i dłużej wszystkie opcje wyświetlacza. Po 1,5 min. climatronic pokazuje już wszystko normalnie. Co mogło być przyczyną, że tak się dzieje i jak można to naprawić ? Witaj kolego. Zacznij od dobicia czynnika, to są pierwsze objawy niskiego stanu czynnika Pozdrawiam . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
opal Zgłoś #690 Napisano 16 Czerwca 2014 Witam. Mam taki problem z climatronikiem, a mianowicie od jakiegoś czasu zaczął mi piszczeć pasek wieloklinowy klimatyzacji po włączeniu jej na panelu przyciskiem "AUTO". Podczas obserwacji pracy silnika przy otwartej masce zauważyłem że koło pasowe sprężarki co pewien czas zatrzymuje się na chwilę. W momencie zatrzymania się sprężarki piszczy pasek. Po chwili znów się sprężarka obraca, aby za moment znów się zaciąć. I tak jest cały czas. Na wszelki wypadek już nie włączam klimy. Pojechałem na podłączenie pod kompa i mam błąd "00792 - Przełącznik ciśnieniowy w układzie klimatyzacji (F129) 35-10--- Spradyczny". Z forum dowiedziałem się, że jest to pewnego rodzaju "bezpiecznik" sprężarki, który chroni ją przed niskim stanem czynnika chłodzącego. I tutaj mam zagwózdkę, bo dwa miesiące temu byłem na sprawdzeniu szczelności, uzupełnieniu oleju i czynnika chłodzącego oraz ozonowaniu. Gość, który mi to robił, dał mi wydruk i powiedział że z układem jest wszystko w porządku. A teraz okazuje się, że jednak nie jest. Co można w tej sytuacji zrobić i jak to naprawić. Czy jest możliwość, że nie został uzupełniony olej i teraz zaciera się sprężarka? Czy zatrzymywanie się sprężarki jest spowodowane niskim ciśnieniem czynnika i dlatego wywala błąd 00792? Dodam, że ta sytuacja zaczęła występować po niedługim czasie od tej "obsługi układu". Proszę o poradę znawców tematu. Z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aisel Zgłoś #691 Napisano 12 Lipca 2014 Tez mam zagwostke, po zimie gdy zrobilo sie cieplej okazalo sie ze ledwo chlodzi a pozniej juz migal panel co oznaczalo brak czynnika w ukladzie. Pod koniec maja nabita do pelna, szczelnosc sprawdzona uv'ka. Przed zakupem auta nie wiem kiedy byl ost serwis klimy, ale podejrzewam ze dawno.. W kazdym badz razie w zeszlym sezonie dawala rade. Po nabiciu nie bylo zadnego WOW z mojej str.. no chlodne ale zeby marznac nie powiem. Nadeszly wysokie temp powietrza trasa i pizdziec.. nie dawala rady i bylo coraz gorzej, coraz slabszy chlodzik.. Kolezka otworzyl serwis klimy, podlaczylismy i 300g czynnika gdzies uszlo.. po poltora miesiaca sporadycznego uzywania.. Obejrzelismy dokladnie kawalek po kawalku instalacje pod UV, nic.. badanie szczelnosci wyszlo wporzadku. Polecil mi badanie azotem. Zajechalem wiec do pewnego serwisu dysponujacego azotem, uklad byl pusty, podpieli, 30bar wtloczyli obserwowalismy zegar.. nic.. Wiem ze wypadalo by na noc zostawic tak ale czas gonil.. Takze nie dosc ze nie wydajna to puszcza gdzies gaz.. Gdzie szukac i jak ? W mojej malej miescinie nie ma dobrych fachowcow mysle. Osobiscie obstawiam sprezarke. Ze puszcza i konczy sie przy tym.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek89 Zgłoś #692 Napisano 13 Lipca 2014 Witam Ostatnio rozebrałem wszystkie serwomechanizmy i wyczyściłem potencjometry. Po złożeniu na panelu climy wyskakuje dalej 1 błąd silniczka V71 od obiegu zamkniętego. Podłączyłem pod VAG'a i postępując zgodnie z: "Czyli w Vag'u wybieramy (będąc juz w sterowniku klimy) Basic seting 04, następnie wybrac kanał 01- poczekac az wszystkie wartosci w okienkach zejdą do zera, --- wrócic do strony klimy--- skasowac błędy,jeśli są--- wejśc do adaptacji 10 --- wybrac kanał 000 i zatwierdzic (safe)." Problem pojawia się przy adaptacji, mianowicie wpisuje kanał 000 i mi go nie przyjmuje- wyskakuje, że coś niedozwolone czy coś takiego- kolega ma polskiego VAG'a bodajże 4.9 bez tych numerów jak basic setting 04. powracając z powrotem do ustawień początkowych na 1 kanale w 1 wierszu podświetlonym na czerwono zamiast 0 mam wartość 5 przy obiegu zamkniętym i 6 przy otwartym (czy na odwrót), gdzie początkowo wszystkie wartości zeszły do zera....? W czym tkwi problem?? i jak zrobić tą adaptację na VAG'u który posiadam? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radarrr Zgłoś #693 Napisano 19 Sierpnia 2014 Witam. Kupiłem środek do odgrzybiania klimatyzacji Wurth jak na aukcji poniżej: http://allegro.pl/serwisowy-odgrzybiacz-do-klimatyzacji-klimy-wurth-i4469914490.html W instrukcji zastosowania jest żeby włożyć rurkę do parownika, tylko powiedzcie mi gdzie on jest? Trzeba wyjąć schowek koło pasażera? Najlepiej to przydałoby się jakieś zdjęcie poglądowe. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #694 Napisano 26 Sierpnia 2014 Trzeba wyjąć schowek koło pasażera? Najlepiej to przydałoby się jakieś zdjęcie poglądowe. Chyba najlepszy sposób to ściągnąć schowek, odkręcić wentylator i wtedy po lewej stronie w głębi we wnęce od wentylatora będziesz widział parownik. Foto z innego forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mattii Zgłoś #695 Napisano 25 Września 2014 Witam Klima mi ciężko chodzi, chłodzi ale dość słabo czasem buczy nieznośnie zrobiłem diagnostykę i nie wiem od czego zacząć wywaliło następujące błędy: 4 Faults Found: 00792 - A/C Pressure Switch (F129) 35-00 - - 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 37-10 - Faulty - Intermittent 01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 37-10 - Faulty - Intermittent 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 37-10 - Faulty - Intermittent Ktoś ma jakiś pomysł od czego zacząć?? Chciałbym to zrobić przed zimą Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #696 Napisano 25 Września 2014 od czego zacząć?? http://forum.vw-passat.pl/threads/74130-Klimatronik-naprawa-silnika-klapy-regulacji-temperatury-błąd-4F7-siłownik-V68?p=1398375&viewfull=1#post1398375http://forum.vw-passat.pl/threads/74130-Klimatronik-naprawa-silnika-klapy-regulacji-temperatury-błąd-4F7-siłownik-V68?p=1813743&viewfull=1#post1813743 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario732 Zgłoś #697 Napisano 22 Października 2014 Danek działasz jeszcze coś w tym temacie ? W moim wozidle jak załączę dmuchawę na przednią szybę to leci sobie na nogi,żadnych błędów na climatronicu , robiłem adaptację Vagiem i dalej to samo , I NIECH KTOŚ POWIE O CO TU KAMAN ? żeby ktoś konkretnie doradził co zrobić z tym fantem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #698 Napisano 22 Października 2014 W moim wozidle jak załączę dmuchawę na przednią szybę to leci sobie na nogi, Ale tylko na nogi czy również na szybę? Bo u mnie leci tu i tu, zastanawiam się czy tak ma być czy może jak zakładałem silniczek do regulacji klapki to coś źle to ramie założyłem i dlatego tak jest. Aha Vag pokazuje, że jest wszystko ok tzn wartość żądana pokrywa się z odczytem z potencjometru. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #699 Napisano 23 Października 2014 (edytowane) Danek działasz jeszcze coś w tym temacie ? W moim wozidle jak załączę dmuchawę na przednią szybę to leci sobie na nogi,żadnych błędów na climatronicu , robiłem adaptację Vagiem i dalej to samo , I NIECH KTOŚ POWIE O CO TU KAMAN ? żeby ktoś konkretnie doradził co zrobić z tym fantem. Czasami.... jak tu zajrzę A grzebałeś coś przy konsoli? Rozbierałeś ją? Może zdechł silniczek, albo siłownik się wyczepił z klapki. Tylko, ze bez rozbierania tego nie stwierdzisz. Skoro wcześniej działało normalnie, to raczej innej opcji nie ma, jak wodzik lub sam silniczek. Sprawdź jeszcze w trybie serwisowym - jaką masz wartość wychylenia klapki :fajny "0" czy "255"? Kanał 14 - Praca nawiewu nogi/odmrażanie szyby V85, 0=nawiew na przednią szybę, 255=nawiew na nogi Edytowane 23 Października 2014 przez Danek75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario732 Zgłoś #700 Napisano 23 Października 2014 Czasami.... jak tu zajrzę A grzebałeś coś przy konsoli? Rozbierałeś ją? Może zdechł silniczek, albo siłownik się wyczepił z klapki. Tylko, ze bez rozbierania tego nie stwierdzisz. Skoro wcześniej działało normalnie, to raczej innej opcji nie ma, jak wodzik lub sam silniczek. Sprawdź jeszcze w trybie serwisowym - jaką masz wartość wychylenia klapki :fajny "0" czy "255"? Kanał 14 - Praca nawiewu nogi/odmrażanie szyby V85, 0=nawiew na przednią szybę, 255=nawiew na nogi Sprawdzę ten kanał 14 jak piszesz , dziwne jest tylko to że jak załącze na odmrażanie przedniej szyby to włosy do tyłu czesze :manga , lecę sprawdzić ten kanał 14 - - - - - aktualizacja - - - - - Jestem z powrotem , ale jaja , jak załączyłem silnik włączyłem nawiew na szybę , wchodzę w menu serwisowe , i na kanale 14 wartość wynosi 0 , po ok. 2 minutach nagle wartość się zmienia na 196, 197,.... i zostaje na 200 i wali znowu na nogi. Konsolę wyciągałem tylko raz żeby wtyki przeczyścić , spray oczywiście odpowiedni do tego typu rzeczy. Po tym była robiona adaptacja jak w opisie na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach