Skocz do zawartości

Poochini

  • Liczba zawartości

    557
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Poochini

  • Urodziny 07.07.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Pablo
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    DG

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja bym nie jechał do ASO. Jeśli materiały są takie jak w oryginale, to szkoda jazdy. Oczywiście nie biorę odpowiedzialności za to co może się dziać. Ja montowałem uchwyty ISOFIX w ten sam sposób i ciężko mi było zauważyć różnice (wypadku nie było, robiłem testy na odciągnięcie)
  2. Wiesz co, żeby zastąpić oryginalne śruby, to nowe muszę mieć właśnie ta samą twardość i ten sam gwint. Nie ma czegoś takiego jak śruby do ISO fix. Zamienne nie mają atestu, ale spełniają wymagania.
  3. Witam W zeszłym tygodniu byliśmy u babci na mazurach. Jedno piwo i silniczek zregenerowany. Co ciekawe, górną śrubę, która najbardziej siedziała wykręciła moja żonka. Później musiałem zrobić adaptację przez VAG-COM i dzięki temu nie ma świstu przy obiegu zamkniętym oraz podmuchów powietrza przy 100km/h pozdr
  4. Też o tym myślałem. Musze znaleźć na forum, gdzie zaślepić żeby zostawić klapę gaszącą. Co do zaślepienia EGR, to przede wszystkim zaoszczędzona kasa. W poprzednim aucie, aż pękła obudowa od EGR, zaślepiłem, zrobiłem 30tkm i sprzedałem auto
  5. Właśnie to chcę zrobić u siebie - zaślepić EGR. Silnik AVF 2002. Macie może namiar gdzie kupić zaślepkę?
  6. Witam. Czy pompa vacuum ma wpływ na pracę pompka? Pytam sie, bo wczoraj podpialem auto pod kompa i 4 pompka była +2,2 a paliwa minimum. Dziś zaleje 30l i podepne auto ponownie.
  7. Ale u mnie były tylko wrażenia dźwiękowe. Nic nie drgalo przy ruszaniu, nie telepalo w trakcie jazdy. Tylko budzenie. Od tego czasu zrobiłem juz, 3tkm i bloga cisza. sądzisz, ze to może być 2m?Z ta 2m ile cię kosztowało?
  8. Jest tak cicho, ze jeżdżę bez przyczyny :-) Ciężko mi wytłumaczyć, dlaczego tak sie stało, ale pasuje mi to :-)
  9. Cześć Ułamał mi się ząb od dolnej rury IC. Znalazłem temat http://forum.vw-passat.pl/threads/49422-Wypadaj%C4%85cy-wa%C5%BC-od-intercoolera?p=1030477&viewfull=1#post1030477 Gdzie w/g schematu byłaby to część: 27A - 1J0145769G - znalazłem na allegro za 6pln 5 - 3B0145828G - niestety za 140pln Rura jest po stronie pasażera, na dole, wchodzi do tej metalowej. Czy może to ktoś potwierdzić? Ew czy macie jakiś sposób na to.
  10. Póki co, pozbyłem się wibracji. Ostatnio była sytuacja, że żonie auto zgasło na biegu. Po tym w aucie jest cisza Problem z buczeniem w przedziale obrotów 1500-1900 zniknął. Albo ustawił się motor na poduszkach, lub coś co powodowało buczenie, się przestawiło.
  11. Też o tym myśleliśmy. Pierwsze co, to chcemy założyć lokatę. Mieszkanie lub ziemie za około 3 lata.
  12. Cześć Chcielibyśmy załozyć z żoną lokatę dla naszej małej. Przelewane będa co miesiąc stałe kwoty + kapitał początkowy. Macie może jakieś sprawdzone rozwiązanie? Ew na co zwrócic uwagę przy wyborze? pozdrawiam
  13. Cześć. Zabrałbym się też za błąd 4f7 czyli v68. Przed założeniem używanych kontrolnie przejechalbym ich potencjometry. Adaptację możesz spróbować zrobić przez panel climatronic. Pzdr :-)
  14. To masakra Znalazłem gdzies zdjęcie tunelu. Czyli zostało mi jeszcze odkręcić te 2 śruby zaznaczone na czerwono? Na niebiesko zaznaczyłem miejsce, gdzie może będzie trzeba odkręcić i wyjdzie całe białe ustrojstwo? [ATTACH=CONFIG]119526[/ATTACH] pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności