Skocz do zawartości

tomnik

  • Liczba zawartości

    1 931
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

6 obserwujących

O tomnik

  • Urodziny 21.05.1968

Rangi

  • Pomocny
    tak

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ostrowiec Św.

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Według Etki napis ten (nr 561853675AS2ZZ) występował w modelach 01/'19-01/'22. Lub nr 3G9853687C 2ZZ w modelach 07/19'-07/'20 Nie wiem na czym polega różnica...
  2. Być może pomocny będzie temat z innego forum https://a4-klub.pl/topic/295429-bpw-telepanie-motorem-na-biegu-jałowym/ Rzeczowe podejście do tematu, sporo pożytecznych informacji.
  3. tomnik

    vcds gr 018

    Marek... W autach z PD grupa 18 jest jedną z tych przypisanych diagnostyce pompo-wtryskiwaczy. Opis grupa 18 : 000 prawidłowa regulacja 002 sterowanie podczas rozruchu 004 male dawki wtrysku lub zawór zamknięty 008 osiagnieto maksymalna wartosc pradu 016 BIP poza oknem regulacji (np. +/- 100 us) 032 liczba próbkowania zbyt mala 064 blad przetwarzania 128 rozpoznanie BIP (rozpoczęcie momentu wtrysku) bylo niemozliwe Ale, czy ten opis pomoże pytającemu..? Wątpię.
  4. 1. Zachowaj znalezione błędy w utworzonym na nie folderze. 2. Usuń błędy z pamięci sterowników. 3. Przejedź autem. 4. Zeskanuj na okoliczność błędów. 5.Ewentualne ponownie znalezione, wklej do utworzonego folderu lub do "notatnika", skopiuj z folderu lub notatnika, pisząc następnego posta. Nie wklejaj źle wykonanych zdjęć(odbicia, nieostrość).
  5. Podstawę sposobu diagnozy określił Damian. Jednak z dużym prawdopodobieństwem można przypuszczać, że przyczyną problemu są : https://forum.vw-passat.pl/topic/20002-problem-z-pompowtryskiwaczami/?do=findComment&comment=1417309
  6. Oświetlenie wnętrza zostaje (powinno zostać) wyłączone przez sterownik(moduł komfortu) po pewnym czasie nawet, jeśli : -zostawiliśmy je włączone włącznikiem lampki -drzwi auta pozostały otwarte/niedomknięte W związku z powyższym w Twoim przypadku Nono87, jeśli sterownik nie wyłączy oświetlenia po około kilkunastu minutach (sprawdź po pół godzinie), usterka leży w module komfortu. Edit : Widzę(chatbox), że masz typowy problem z przedostawaniem się wody do wnętrza. Moduł komfortu zapewne zalany....
  7. Jeśli to ten sam "mechanik", którego diagnozę cytowałeś w tematach, które zaległy na śmietnisku, cytuję : "Jeden z mechanikow powiedzial mi ze wystarczy tylko go wylaczyc kompem i zostawic w pozycji otwartej.", to podziękuj za jego wiedzę i nie odwiedzaj go więcej. Posiadanie sprzętu za "kilka tysięcy" nie świadczy o tym, że jego posiadacz ma wiedzę, w jaki sposób interpretować dane wyświetlane przez ten sprzęt. Znam takich "mechaników, którzy posiadają urządzenie/urządzenia diagnostyczne, a nie mają pojęcia, co to logowanie danych, nie mówiąc już o ich interpretacji. Jeśli słyszę, że pierwszym prawdopodobnym winowajcą przy usterce silnika jest biedny EGR (bez jego konkretnej/solidnej diagnozy - a jest to b. łatwe), to nie chcę już z interlokutorem dalej rozmawiać . Jeśli oczekujesz pomocy, tu na Forum, to wiedz, że bez przedstawienia odpowiednich danych nie będziemy w stanie Ci pomóc. Podstawą jest posiadanie np. VCDS-a i podesłanie odpowiednich danych zlogowanych dzięki temu urządzeniu.
  8. Silnik włączony. 01 Engine, Basic settings - 03. EGR zostaje włączony/wyłączony, zmiana wartości(znaczna zmiana - z tego co pamiętam dwukrotna (?) ) przepływu świadczy o działającym EGR. Na marginesie - co to za mania, cokolwiek nie tak w silniku pierwszy na "celowniku" EGR.....
  9. Dane, które przekazałeś, są bezużyteczne. Na ich podstawie nie można postawić żadnej diagnozy, co do zgłaszanego problemu. Poczytaj w jaki sposób wykonać tzw. logi na okoliczność tzw. braku mocy. Po wykonaniu logów wstaw je tu http://vaglogi.pl/ , a linki do nich w swoim temacie.
  10. Problemu szukaj, jak już słusznie się domyśliłeś, w dostarczeniu do cylindra/cylindrów, paliwa. Dotyczy to : -pomp (elektryczna w baku, tandem przy głowicy) - pompowtrysków, ich uszczelnień jak i ich samych. Do tego dochodzi jeszcze wałek rozrządu - wytarte krzywki uruchamiające pompowtryski, który jest bardzo częstym powodem takich usterek. Wspomnieć też trzeba o gniazdach, w których osadzone są pompowtryski, a więc głowica.... Aby chociaż spróbować zawęzić krąg podejrzewanych podzespołów, potrzebne jest więcej danych. A mianowicie wykonanie logów odpowiednich grup. Wykonanych najlepiej w chwili występowania (to oczywiste) usterki. O przepływomierzu (jeśli mowa o usterce, którą opisujesz) radzę zapomnieć. Turbosprężarka w tym przypadku jest też ślepym zaułkiem ale to już wiesz....
  11. Dziękuje, Kamil Choć powiem szczerze- na podstawie załączonych przez Ciebie zdjęć nie zaryzykowałbym (nie jestem mechanikiem ) montażu dłuższej świecy. Na mój gust wystaje dużo za dużo Zdaję sobie sprawę, że chowa się w komorze spalania umieszczonej w tłoku, niemniej jednak.... PS. Dziękuje (dziękujemy) za zdjęcia !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności