Jump to content

tomnik

  • Content Count

    1,928
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

6 Followers

About tomnik

  • Birthday 05/21/1968

Rangi

  • Pomocny
    tak

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ostrowiec Św.

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2010

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 1. Zachowaj znalezione błędy w utworzonym na nie folderze. 2. Usuń błędy z pamięci sterowników. 3. Przejedź autem. 4. Zeskanuj na okoliczność błędów. 5.Ewentualne ponownie znalezione, wklej do utworzonego folderu lub do "notatnika", skopiuj z folderu lub notatnika, pisząc następnego posta. Nie wklejaj źle wykonanych zdjęć(odbicia, nieostrość).
  2. Podstawę sposobu diagnozy określił Damian. Jednak z dużym prawdopodobieństwem można przypuszczać, że przyczyną problemu są : https://forum.vw-passat.pl/topic/20002-problem-z-pompowtryskiwaczami/?do=findComment&comment=1417309
  3. Oświetlenie wnętrza zostaje (powinno zostać) wyłączone przez sterownik(moduł komfortu) po pewnym czasie nawet, jeśli : -zostawiliśmy je włączone włącznikiem lampki -drzwi auta pozostały otwarte/niedomknięte W związku z powyższym w Twoim przypadku Nono87, jeśli sterownik nie wyłączy oświetlenia po około kilkunastu minutach (sprawdź po pół godzinie), usterka leży w module komfortu. Edit : Widzę(chatbox), że masz typowy problem z przedostawaniem się wody do wnętrza. Moduł komfortu zapewne zalany....
  4. Jeśli to ten sam "mechanik", którego diagnozę cytowałeś w tematach, które zaległy na śmietnisku, cytuję : "Jeden z mechanikow powiedzial mi ze wystarczy tylko go wylaczyc kompem i zostawic w pozycji otwartej.", to podziękuj za jego wiedzę i nie odwiedzaj go więcej. Posiadanie sprzętu za "kilka tysięcy" nie świadczy o tym, że jego posiadacz ma wiedzę, w jaki sposób interpretować dane wyświetlane przez ten sprzęt. Znam takich "mechaników, którzy posiadają urządzenie/urządzenia diagnostyczne, a nie mają pojęcia, co to logowanie danych, nie mówiąc już o ich interpretacji. Jeśli słyszę, że pierwszym prawdopodobnym winowajcą przy usterce silnika jest biedny EGR (bez jego konkretnej/solidnej diagnozy - a jest to b. łatwe), to nie chcę już z interlokutorem dalej rozmawiać . Jeśli oczekujesz pomocy, tu na Forum, to wiedz, że bez przedstawienia odpowiednich danych nie będziemy w stanie Ci pomóc. Podstawą jest posiadanie np. VCDS-a i podesłanie odpowiednich danych zlogowanych dzięki temu urządzeniu.
  5. Silnik włączony. 01 Engine, Basic settings - 03. EGR zostaje włączony/wyłączony, zmiana wartości(znaczna zmiana - z tego co pamiętam dwukrotna (?) ) przepływu świadczy o działającym EGR. Na marginesie - co to za mania, cokolwiek nie tak w silniku pierwszy na "celowniku" EGR.....
  6. Dane, które przekazałeś, są bezużyteczne. Na ich podstawie nie można postawić żadnej diagnozy, co do zgłaszanego problemu. Poczytaj w jaki sposób wykonać tzw. logi na okoliczność tzw. braku mocy. Po wykonaniu logów wstaw je tu http://vaglogi.pl/ , a linki do nich w swoim temacie.
  7. Problemu szukaj, jak już słusznie się domyśliłeś, w dostarczeniu do cylindra/cylindrów, paliwa. Dotyczy to : -pomp (elektryczna w baku, tandem przy głowicy) - pompowtrysków, ich uszczelnień jak i ich samych. Do tego dochodzi jeszcze wałek rozrządu - wytarte krzywki uruchamiające pompowtryski, który jest bardzo częstym powodem takich usterek. Wspomnieć też trzeba o gniazdach, w których osadzone są pompowtryski, a więc głowica.... Aby chociaż spróbować zawęzić krąg podejrzewanych podzespołów, potrzebne jest więcej danych. A mianowicie wykonanie logów odpowiednich grup. Wykonanych najlepiej w chwili występowania (to oczywiste) usterki. O przepływomierzu (jeśli mowa o usterce, którą opisujesz) radzę zapomnieć. Turbosprężarka w tym przypadku jest też ślepym zaułkiem ale to już wiesz....
  8. Dziękuje, Kamil Choć powiem szczerze- na podstawie załączonych przez Ciebie zdjęć nie zaryzykowałbym (nie jestem mechanikiem ) montażu dłuższej świecy. Na mój gust wystaje dużo za dużo Zdaję sobie sprawę, że chowa się w komorze spalania umieszczonej w tłoku, niemniej jednak.... PS. Dziękuje (dziękujemy) za zdjęcia !
  9. Tak, oczywiście. W ofercie mam dedykowane moduły led do aut grupy VAG. Na Forum ostatnimi czasy pojawiam się b. rzadko. Proszę, piszcie zapytania na skrzynkę mail [email protected] W wiadomości podajcie markę, model i rocznik auta.. Pozdrawiam, Tomasz Nr tel. 510 719 221
  10. Primo - Błędnie wybrałeś, piszesz w dziale analizy logów. Twój dział https://forum.vw-passat.pl/forum/60-kody-błędów/ Secundo - Na wszystkie pytania, które zadałeś, znajdziesz odpowiedź w dziale https://forum.vw-passat.pl/forum/15-passat-b5-3b-i-3bg/ . Jeśli nie działa wyszukiwarka forumowa, skorzystaj z Google.
  11. W skrzynce PW miałem utworzonych kilka folderów, a w nich zapisane wiadomości-szablony (zdjęciowe, dosyć "rozbudowane" ). Po zmianach, folderów tych nie ma/nie mogę znaleźć . Nie do odzyskania ? Czy w nowej skrzynce jest możliwość ich dodania/tworzenia ? Z góry dziękuje za odpowiedź.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy