Skocz do zawartości
Marek

Klimatyzacja - climatronic

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

koledzy mam taki problem. Mianowicie paska kupiłem półtora roku temu i od tamtej pory nie działa klima, przetarte są dwa przewody idące do chłodnicy przykrecone na klucze o rozmiarze 30 i 32. Nie wiem jak długo jest taka sytuacja. Chciałbym się za to wreszcie zabrać żeby gdy zrobi się ciepło jezdzić w dobrych warunkach. I teraz moje pytania:

1. co zrobić z przewodami?? szukać używanych? ciezko je znalezc i są drogie. A może zakuć w jakimś specjalnym zakładzie?

2. znalazlem gdzieś info ze po takim czasie nalezy wymienić również osuszacz na nowy??

3. jak myślicie jaki bedzie stan sprężarki

 

passat afn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie lepsze będą oryginalne przewody ale to tylko moje zdanie (moge się mylić) a co do sprężarki to po pewnym czasie kiedy jest nieużywana może się faktycznie okazać ze bedzie trzeba ją niestety wymienić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem - podczas jazdy wyłączył mi się panel klimatronica- nie da się go włączyć, nawiewy nie działają, nie pokazuje temperatury na fisie. Podmieniłem na inny - mój ma końcówkę H , inny B. Dalej to samo, zauważyłem ,że jak nie ma podpiętej największej wtyczki to działa dmuchawa, ale na panelu nic nie pokazuje. Sprawdziłem bezpiecznik 25 ,ale jest ok. Gdzie szukać przyczyny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie .Pomimo ze wiosna sie zbliza malymi krokami postanowilem juz sprawdzic klimatronik i tu zaczely sie problemy ze sprezarka i wiatrakiem .bezpieczniki sprawdzilem ok lecz mam teraz dziwny problem. Dobralem sie do przekaznikow sprezarki i wiatraka po obejsciu przekaznika wiatraka (spialem kabelkami styki gdzie miesci sie przekaznik )wiatrak klimy ruszyl diagnozuje ze chyba padl przekaznik nr 373 .ok. Jakis czas temu widzialem ze sprezarka sie nie zalacza i tak samo zrobilem z przekaznikiem sprezarki (ominalem go kabelkami sprezarka klimy ruszyla .Kupilem nowy przekaznik do sprezarki i co nie zalacza jej ( znowu sprawdzilem kabelkami i zalacza ja ). i tu moje pytanie i prozba o pomoc co teraz zrobic ?? czy mozliwe jest abym kupil zepsuty przekaznik ??podam jescze jaki przekaznik od sprezarki kupilem zamiast 267 otoz dostalem zamiennik firmy kracker 15.2100.10

Edytowane przez peterkey

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podjedz do jakiegos warsztatu od klimatyzacji, niech sprawdza czy jest uklad szczelny i czy posiada czynnik chlodzacy. Jezeli go nie ma,to

klimatyzacja sie nie zalaczy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podjedz do jakiegos warsztatu od klimatyzacji, niech sprawdza czy jest uklad szczelny i czy posiada czynnik chlodzacy. Jezeli go nie ma,to

klimatyzacja sie nie zalaczy!

 

Z tego co pamietam to jezeli nie ma czynnika to wyswietlacz mryga i wywala blad. Podlaczylem sie dzis do kompa i na vagu nie ma bledow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowales przetestowac somodiagnoza jak jest podane w pierwszym poscie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Próbowales przetestowac somodiagnoza jak jest podane w pierwszym poscie?

 

tak robilem samodiagnoze z panelu klimatronik i rownierz zero bledow :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak robilem samodiagnoze z panelu klimatronik i rownierz zero bledow :(

 

sprawa wyjasniona po zmianie przekaznika od wiatraka klimy odrazu wyskoczyl blad 318 czyli brak czynnika :( znalazlem tez uszkodzony przewod . dzis jade na dorobienie przewodu i nabicie klimy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość cezera

Witajcie,

 

mam passata b5 z 2001r zepsuł mi się panel od klimatronika bo wylał się wyświetlacz, kupiłem używany panel i jak go podłącze to nie działa prawidłowo czytałem forum i piszą że trzeba go zakodować i wpisać do niego vin auta, mam kabel hex usb can czy da rade to nim zrobić? nigdy nie kodowałem i się trochę boję że coś popsuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

mam kilka błędów związanych z klapkami od klimatyzacji. Czy te klapki będa dostępne tylko po wymontowaniu schowka czy muszę się przygotować na większy demontaż deski rozdzielczej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim!

Chciałbym aby wypowiedział się ktoś co może być nie tak z moją klimą

 

Mój passat 2002/1.9TDi/131km/AWX ma na tą chwilkę niesprawną klimatyzację.

Po 1 nabiciu czynnika u speca silnik wentylatora zacinał się poprzez wytarte szczotki.

Byłem niemal pewien, że to jest powodem włączania i wyłączania się klimatronika (klimy) co 15-20 sec. Niestety .........

Naprawiłem silniczek wentylatora a klimatyzacja całkowicie przestała działać ( chłodzić ). Zauważyłem, że nie załącza sprężarki mimo, że przekaźnik działa prawidłowo (słychać załączączanie się), elektromagnes po podłączeniu na ostro działa ( słychać jego załączanie , w układzie jest ok 4bary czynnika choć nie wiem czy to wystarczająco)

Vag nie wykazuje, żadnych błędów oprócz jednego silniczka regulującego klapę nawiewu świeżego pow. lub obiegu zamkniętego ale to chyba nie wpływa na pracę klimatyzacji a już na pewno na załączanie się sprężarki.

Dokonałem sprawdzenia załączania się spreżarki poprzez ominięcie czujnika ciśnienia czynnika i zmostkowałem pin 1-2 na wtyczcie przy czujniku ( koło parownika ). Po zmostkowaniu pinu 3-4 wentylator odrazu startuje na maxa.

 

Sprężarka jednak jak stała tak stoi. Wierzyć mi się nie chce, że od tak po prostu padła

 

Czy jesteście w stanie mi cokolwiek doradzić jak mógłbym sam dokonać postawienia na nogi mojej klimy?

Czynnika jest za mało czy jest może gdzieś inny problem .........

Będe bardzo wdzięczny za jakie kolwiek naprowadzenie mnie na rozwiązanie problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie od pewnego czasu zauwazyłem ze moja clima smiga caly czas... tzn jesli nawet włacze przycisk ECON to sprzegiełko kompresora jest nadal zapiete...wystarczy ze włacze tylko zaplon i odrazu je spina...sprawdzalem przekazniki czy nie sa czasem sklejone i sa ok.Kiedy odepne przekaznik sprzegiełko puszcza tak samo sie dzieje jak odepne panel climatronica...wentylator klimy po wcisnieciu ECON sie wyłancza a po właczeniu klimy znowu zaczyna smigac...autko to Passat fl 2001 2.5 tdi..miał ktos moze z was taka przypadłosc?

 

 

 

 

Jak by kogos to interesowało to winny był panel climatronica po jego wymianie problem znikł pozdrawiam

Edytowane przez waldi1982

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam panowie, potrzebuje szybkiej i konkretnej odpowiedzi, wiem ze pewnie jest to w tych 34 stronach ale:

dzisiaj pojechałem sobie dobić/wymienić czynnik, okazało się ze jest 300mg decyzja wbijamy nowy czynnik po całej zabawie próba i klima nie chłodzi powietrze z nawiewów około 35 stopni (dodam ze przed wizyta w warsztacie nie było problemów, pojawiał się tylko błąd silników v68 v71 v70 ale od dwóch lat i było ok), mechanik upiera się ze to problem z silniczkami rura z klimy koło filtra strasznie zimna druga ciepła

jakie propozycje, proszę o odpowiedz w środę rano wyjazd do Chorwacji na wakacje czas goni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silniczek V68 jest od ustawiania ciepla i zimna w kabinie ,jesli jest zaciety to nic dziwnego ze bedzie ci walic ci sauną...zdejmij schowek na rekawiczki i poszukaj silniczka tego z czerwonym ciegnem sprawdz czy chodzi w pełnym zakresie przestawiajac cieplo zimno..jesli pod maska jedna rurka jest zimna i sie skrapla a druga jest ciepla tzn.ze raczej z sama klima powinno byc git...mozesz tez przeprowadzic adaptacje silniczkow procedure masz opisana na forum ale pewnie bez czyszczenia silniczkow sie nie obejdzie... http://forum.vw-passat.pl/threads/74130-Klimatronik-naprawa-silnika-klapy-regulacji-temperatury-blad-4F7-silownik-V68

witam panowie, potrzebuje szybkiej i konkretnej odpowiedzi, wiem ze pewnie jest to w tych 34 stronach ale:

dzisiaj pojechałem sobie dobić/wymienić czynnik, okazało się ze jest 300mg decyzja wbijamy nowy czynnik po całej zabawie próba i klima nie chłodzi powietrze z nawiewów około 35 stopni (dodam ze przed wizyta w warsztacie nie było problemów, pojawiał się tylko błąd silników v68 v71 v70 ale od dwóch lat i było ok), mechanik upiera się ze to problem z silniczkami rura z klimy koło filtra strasznie zimna druga ciepła

jakie propozycje, proszę o odpowiedz w środę rano wyjazd do Chorwacji na wakacje czas goni

Edytowane przez waldi1982

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie mam taki problem z klimą, a mianowicie ustawiam sobie temp.np. 22 stopnie i nie biorę auto tylko sam sobie ustawiam prędkość wiatraka (samochód jest już rozgrzany) i przez jakiś czas leci gorące powietrze a później zimne dlaczego tak się dzieje?? Po sprawdzenie vagiem mam błąd 1274 silnik sterujący klapy przepływu powietrza -V71. A i jak ustawie sobie temp.auto to normalnie grzeje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może zwyczajnie jak dasz mu za duży nawiew przy włączonej klimie i czujnikach komputer widzi że na dworze jest zimno więc dogrzewa ile może pełną parą, a jak przedobrzy to wychładza delikatnie? Dobrze rozumuje? Czy chodziło Ci o to ze jak już nagrzeje auto i zacznie wiać zimne powietrze to wieje aż zrobi ci lodówke w aucie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.

Nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.

Włączając klimatyzację - klimatyzacja zaczyna pracować znaczne głośniej (za panelem klimatyzacji) dzieje się tak od ok miesiące wcześniej nie było takiego zjawiska, jeśli wcisnę ECON nastaje cisza odgłos znika.

Dźwięk przypomina bulgotanie jak byśmy mieli wodę w gardle i je płukali.

Zaznaczę że nie jest to wiatrak od klimy ani pasek ani napinacz - sprawdzone.

Co może być przyczyną? Czy łożysko może takie dźwięki wydawać?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanko co to Climatronica w czwartek nabiłem klimatyzacje ale nie chodzi jest problem w tym ze w kostce od sprężarki nie ma prądu co to mogło się stać ?? na komputerze nie ma żadnych błędów, bezpieczniki całe :(pomóżcie mi:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może zwyczajnie jak dasz mu za duży nawiew przy włączonej klimie i czujnikach komputer widzi że na dworze jest zimno więc dogrzewa ile może pełną parą, a jak przedobrzy to wychładza delikatnie? Dobrze rozumuje? Czy chodziło Ci o to ze jak już nagrzeje auto i zacznie wiać zimne powietrze to wieje aż zrobi ci lodówke w aucie?

 

O to chodzi właśnie że leci zimne aż w samochodzie zimno a po jakimś czasie znowu leci gorące

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności