Skocz do zawartości

kleine87

  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kleine87

  • Urodziny 02.03.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Katowice

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. silniczek wykręcony bo uparł się że klapa nie otwiera się do końca a w trybie diagnostyki climatronica wyszedł taki bład, ale sprawa rozwiązana po obdarciu rąk i połowie dnia spędzonej u "fachowca" który się poddał pojechałem do mikołowa na kontrole i okazało się ze czynnika było 70 mg, odessane nabite 650 i chłodzi aż miło teraz tylko jeszcze poł deski rozdzielczej do skręcenia
  2. nie wiem co to było nie znam się, przed zakładem taki mobilny na kółkach wyglądało to tak wyciągnięcie czynnika później podpiął jakąś pompę vaccum i do jednej z rurki, potem wypiął pompę wpiął do jednej rurki aparat do nabijania i po minucie powiedział ze gotowe i od tego momentu pojawiły się problemy mechanik tłumaczy się ze rurka jedna lodowata druga ciepła wiec klima działa
  3. dziękuję za odpowiedz jutro musze wykręcić ten silniczek tylko ile zbiegu okoliczności w tym ze jadąc do zakładu pięknie wychłodziłem sobie auto wymiana czynnika i już po klimie, może trezba zrobić adaptacje
  4. witam panowie, potrzebuje szybkiej i konkretnej odpowiedzi, wiem ze pewnie jest to w tych 34 stronach ale: dzisiaj pojechałem sobie dobić/wymienić czynnik, okazało się ze jest 300mg decyzja wbijamy nowy czynnik po całej zabawie próba i klima nie chłodzi powietrze z nawiewów około 35 stopni (dodam ze przed wizyta w warsztacie nie było problemów, pojawiał się tylko błąd silników v68 v71 v70 ale od dwóch lat i było ok), mechanik upiera się ze to problem z silniczkami rura z klimy koło filtra strasznie zimna druga ciepła jakie propozycje, proszę o odpowiedz w środę rano wyjazd do Chorwacji na wakacje czas goni
  5. kleine87

    Klimatyzacja - climatronic

    witam panowie, potrzebuje szybkiej i konkretnej odpowiedzi, wiem ze pewnie jest to w tych 34 stronach ale: dzisiaj pojechałem sobie dobić/wymienić czynnik, okazało się ze jest 300mg decyzja wbijamy nowy czynnik po całej zabawie próba i klima nie chłodzi powietrze z nawiewów około 35 stopni (dodam ze przed wizyta w warsztacie nie było problemów, pojawiał się tylko błąd silników v68 v71 v70 ale od dwóch lat i było ok), mechanik upiera się ze to problem z silniczkami rura z klimy koło filtra strasznie zimna druga ciepła jakie propozycje, proszę o odpowiedz w środę rano wyjazd do Chorwacji na wakacje czas goni
  6. Panowie pytanie jeszcze takie: jeżeli mam te same objawy ze po odpaleniu wchodzi na wysokie obroty później utrzymuje jakieś 1100 to tez czujnik, bo ja mam jeszcze coś takiego: jak przyspieszam lub gazuje na postoju to jest bardzo powolna reakcja na zdjęcie nogi z gazu, po jej zdjęciu jeszcze auto wkręca się na obroty lub przyspiesza jakieś 1-2 sek. Dzieje się tak tylko w przypadku podwyższonych obrotów, jak odpaliłem po wyjściu ze sklepu po 2h wszystko wróciło do normy. Czy to też objaw czujnika?? Z góry dzięki
  7. w weekend zabieram się do roboty, a czy światła przeciwmgielne te w zderzaku też można w ten sposób zregenerować?
  8. olej + filtry, wahacz dolny + sprawdzenie zbieżności
  9. dla kolejnych osób szukających rozwiązania, w moim przypadku pomogła wymiana czujnika temp tego zielonego, chociaż na vagu było zero błędów
  10. temperatura silnika nie jest ok bo ma 60 a nie około 90(87-105), termostat nie działa dobrze bo otwiera przy temp 60 a nie przy 87. nie wiem co pokazał czujnik sterownika silnika, komputer nie miał błedów a w grupiew grupie 001 na pozycji 4 temperaturę pokazywał -- -- -- 60, a wiec co GURAL obstawasz ze jakiś czujnik temperatury jak tak to który g2 czy g62
  11. auta zagrzane tak ze powinno mieć spokojnie 90 (przy poprawnej pracy termostatu) wiem ze termostat otwiera sie przy takiej temperaturze ale mi do takiej nie dochodzi mam ciagle 70, może zły termostat chociaż Vahlera kupiony w tamtym tygodniu (na termostatcie tem otwarcia 87*C)
  12. panowie byłem na vagu, zero błędów czujnik temperatury pokazywał na vagu 61 gdy na wyświetlaczu było pod 70, jestem świeżo po wymianie termostatu i nie wiem czy wymieniać na kolejny, może ktoś podsunie jakiś nowy pomysł a dolny wąż chłodnicy zimny, górny gorący, chłodnica góra ciapła dół zimna, wąż obok termostatu zimny jakie to są objawy, i czy obieg wody pokazany przez Jericho jest prawidłowy, woda w chlodnicy płynie do góry?
  13. tez przeszło mi to przez głowę, ale czujnik był już kiedyś wymieniany i objawy były inne (temperatura wariowała 90-50-70-50-90) w czasie jazdy. No ale nic trzeba to sprawdzic, ale te czujniki to chyba bez ingerowania w spuszczanie płynu??
  14. Witam panowie, mam taki problem jeżeli ktoś jeszcze tutaj zagląda, ostatnio na moim wskaźniku widniała tmp 75 stopni, po przeczytaniu wszystkich postów diagnoza termostat, zakupiony nowy vahlera + buteleczka płynu G12 w razie potrzeby po wymianie, i dzisiaj ku mojemu zdziwieniu po założeniu nowego termostatu tem 70. silnik dość mocno kręcony trasa jakieś 40 km duzo w korku co to może byc? Jak zrobiłem diagnozę klimatronikiem to na kanale 45(ostatnim) mam wartość 04, na niektórych blokach pojawiła sie nawet temperatura minusowa, na dworze 10 stopni. Jak ktoś ma jakieś pomysły słucham, odrzuciłem czujnik bo nie są to wahania temperatury jakie juz kiedys przerabiałem
  15. do VAGa nie mam dojścia a jechać i płacić gdzieś za podpicie i jeszcze kolesiowi tłumaczyć co i jak, przez święta przemyśle
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności