Skocz do zawartości

grzesiek89

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O grzesiek89

  • Urodziny 28.10.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Chałupki

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Proszę o pomoc. Gdzie linka wypychania lędźwi ma być zamocowana po przeciwnej stronie od pokrętła? Czy ktoś dorabiał taka linkę? Jak tak zo jaka długość? Jak wyregulować? Czy plastik/łapka z 3 zdjęcia powinna być jakość połączona z plastikowa siatka?
  2. Witam Od dłuższego czasu borykałem się z wodą i poborem prądu rzędu 0.9A. Z wodą sobie poradziłem, z poborem prądu chyba też. Dzisiaj rozebrałem osłony słupków i dostałem się do wtyczek tylnych drzwi. Po odpięciu czarnej wtyczki tylnych lewych drzwi pobór prądu maleje z 0.9A do 0.09A a kolejno po odpięciu czarnej wtyczki prawych tylnych drzwi maleje z 0.09A do wartości 0.03A. Co jest winowajca takiego poboru prądu? Czy jest nim siłownik centralnego zamka drzwi tylnych lewych drzwi? Oraz dlaczego prawe tylne drzwi pobierają jeszcze 0.06A (0.09-0.03A)? Po odpięciu tej czarnej wtyczki od lewych drzwi widać było na pinach zasniedzenie - jednak wyczyszczenie i psikniecie kontakt sprayem nic nie daje dalej pobór jest 0.9A Nadmieniem jeszcze, że nie działał mi centralny zamek tylnych drzwi oraz nie można było sterować szybami z panelu sterowania drzwi kierowcy. Z przycisków tylnych drzwi czasami szyby działały. Na foto wtyczka czarna po odpięciu której pobór prądu maleje
  3. Dziękuję za odpowiedź. Ja sobie już dawno poradziłem... zakupiłem komplet uszczelek Ale przy skręcaniu okazało się że aluminiowy króciec pękł... kupiłem oryginalna używkę za ok. 30 zł z przesyłką. Ja ze skręceniem nie miałem jakiegoś ogromnego problemu chodź dostęp jest bardzo mizerny (I robilem to x 2). Na spokojnie przy piwku można bez nerwów i z małymi rączkami Prócz "nowego" aluminiowego króćca i nowych uszczelek dodatkowo wyczyściłem egr'a i na nim też wymieniłem uszczelki 1 gumowa i 2 metalowe co idą od egr'a do bloku silnika. Już 3 tyg sucho i schludnie, nawet już z egr'a tak nie chlapie gdzie głównie walił z gumowego oringa, który od starości zmienił się w kawałek plastiku. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
  4. Ktos przekładał podgrzewanie? Czy jest w ogóle taka możliwość? Lepiej kupić tańsze i przełożyć
  5. Po umyciu i wymacaniu na 90 % cieknie z uszczelki nr 28 miedzy króćcem a blokiem silnika badz ze samego króćca. Kolega polecił przy tak małym wycieku (ok kieliszka dziennie )zastosowanie plynu uszczelniajacego... co o tym sadzicie? Mi sie wydaje, że to tylko odwleczrnie w czasie.
  6. Chce najpierw umyć cały silnik, gdyż mam zachlapane od egra i chyba pompa coś zaczyna puszczać. Wizualnie ciezko zobaczyc gdzie tam cieknie i nawet ręką się starałem zlokalizować ale nic z tego bo wszędzie tłusto a jednak widac rozowy plyn jak by na skrzyni. Chyba wyciągnę od razu to wszystko żeby zobaczyć co i gdzie tam leci i wyczyszcze egr i odme i dam wszystkie nowe uszczelki na pompę i króćce.
  7. Witam wszystkich Ostatnio zapaliła mi się kontrolka o braku plynu chlodniczego. Po oględzinach komory silnika i wszystkich węży zauważyłem różowy płyn po lewej stronie stojąc przodem do auta tak jakby pod pompa Vacum. Dotykając ręką ciężko stwierdzić na ślepo gdzie tam to cieknie, gdyż z egr'a mi chlapie. Wszedłem w etke i zobaczyłem jak tam jest to wszystko doprowadzone i stwierdziłem, że prawdopodobnie cieknie z krućca odchodzącego do bloku silnika A nie tego od deski rozdzielczej. Teraz pytanie czy wykręce to bez ściągania vacum? Oraz bez odkręcania 1 krućca od deski rozdzielczej aby wymienić uszczelkę nr 28 na zdjęciu A nie ruszać nr 30? No chyba, że całkowicie się mylę i jest jakieś inne źródło wycieku? Pozdrawiam
  8. Ale syndrom polaczka cebularza i świadomość prawie 2 stówek w kieszeni działa na podświadomość A to niby tylko różnica 5 w lepkości zimowej i gl5 ponoć ma więcej tych cudnych dodatków...
  9. Witam Mam pytanie odnośnie oleju do skrzyni. Wiem że zaleca się 75w90... mam jednak dostęp do oleju przekładniowego 80w90 v5 gl 5 I tak myślę czy można by było to zalać oszczędzając przy tym trochę kaski... Co kto myśli o tak ryzykowny postępowaniu?
  10. Wczoraj po powrocie z pracy spróbowałem otwieranie i zamykanie przyciskami od wewnątrz tam gdzie szyby. Kilkukrotne zamykanie i otwieranie nic nie dało. Siedząc w środku otworzyłem przyciskiem drzwi A te zablokowane pociągnęła klamkę żeby boleć wyskoczył do góry i znowu zamknąłem przyciskiem od wewnątrz i o dziwo raz zareagowały - zamknęły się że wszystkimi drzwiami A później przy kolejnej próbie otwarcia znowu zero reakcji... może coś tam je blokuje albo sygnały prawidłowo nie podaje? A do do pilota to pisałem w poprzednim poście że zero reakcji. Chyba podobnie jak z przyciskiem wewnątrz raz na jakieś 50x zareagują...
  11. Mam podobny problem i nie wiem jak to ugryźć. Mianowicie poczytałem to i owo na forum Ale przypadki są różne... U mnie: centralny z pilota nie otwiera drzwi pasażera z przodu z prawej str. Próbowałem również kluczykiem ale tak samo nie otwiera tych drzwi. Auto po otwarciu z pilota mruga światłami, światła w środku się normalnie zapalają. Po zamknięciu światła gasną i święci czerwona dioda przy drzwiach kierowcy. Wcześniej jeszcze było tak że od czasu do czasu coś złapało i drzwi się otworzyły albo zamknęły z pilota. Obecnie jak wyżej żadnej reakcji. Podobnie czasami zdarzało się się również że przy otwieraniu z pilota nie dawał znać światłami zew. Nadmienie również że miałem problem z wodą w środku po stronie lewej czyli tam gdzie kierowca. Uszczelniłem wówczas drzwi lewe z tyłu i i komputer pod maską i od tamtej pory sucho. Proszę o jakieś sugestie co mogę sprawdzić, zrobić z tymi drzwiami A ja będę was informował czy pomogło czy nie i mam nadzieję, że wspólnie rozwiążemy temat. Pozdrawiam
  12. Więc mam wyjąć szybę z drzwi włożyć ten kołek i wkładać szybę z powrotem w drzwi wraz z tym kółkiem do mocowania szyby aż złapie? Tylko mi nie mówcie że muszę odkręcić znowu ta blachę żeby włożyć kołek w szybę...? Czy można ją jakoś wyciągnąć do góry bez odkrecania blachy do góry z drzwi i wówczas założyć bolczyk
  13. Witam Rozebralem tylne drzwi w moim pasku ponieważ ciekla woda... uszczelnilem wszystko i chciałem to złożyć. Mam problem zacząłem z blokadą szyby tym plastikowym bolcem... wsadziłem ten większy biały plastik w szybę i zacząłem nabijać w środek mniejszy niestety przy tej czynności ten większy wpadł do środka.... Nie będę tego rozkręca bo wszystko zakleilem na Maxa silikonem. Zakupie nowy boleć tylko jak to wsadzić. Czy złożyć mały w duży i tak nabijać czy może tak jak ja robiłem najpierw duży później mały? Tylko w taki sposób wpadł mi ten większy....
  14. muszę sprawdzić co do przechodzenia pasa przez środek 35, ale plastiki o których mówisz nachodzą tak jak by na "prowadnice" przykręconą śrubą 40 i dopiero ta "prowadnica jest przymocowana do 35. Może te plastki powinny trzymam się wyłącznie tapicerki?? może gdzieś mam już luźną
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności