Skocz do zawartości

michal_tmi

  • Liczba zawartości

    265
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O michal_tmi

  • Urodziny 10.04.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lubin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. AVF 240mm skrzynia 6 biegów, AWX 228 skrzynia 5 biegów. Wg mnie to kwestia tego jaka skrzynia będzie montowana w aucie.
  2. Witam. Proszę o cenę za kompletne zawieszenie Master Sport do paska silnik 1,9 avf 2003 rok. Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka
  3. tu powinieneś sprawdzić skąd się on brał a tu masz właśnie winowajcę, Egr nie chodził a w AVF od 2003 zawsze wywala emission workshop. Zaślep wężyk od EGR, błędem się na razie nie przejmuj i sprawdź co się będzie działo. Jeśli rzeczywiście tam uciekało podciśnienie to powinno być ok. A vacuum pompę dobrą masz? Luk czy Bosch?
  4. Moduł wygląda na zdjęciach całkiem solidnie. Wyprowadzenie kabli z zabezpieczeniem przeciw załamaniu, wtyczki hermetyczne... raczej nie obawiałbym się zalania. A z drugiej strony czy to taki moduł Ci padł (ten model) czy jakiś prosty chińczyk. Sprawdź w karcie charakterystyki technicznej (jeśli jest) jaki ma zakres temperatur pracy ten moduł. Przecież pod maską nie ma 100 stopni. Jeśli nie masz webasto to montuj pod osłoną zbiorniczka wspomagania w miejscu gdzie jest montowany piec od webasto. Moduł będzie niewidoczny. A co tu ma nie współpracować? Tu nie jest nic sterowane przez Can czy inne cuda. A swoją drogą, że wam nie szkoda kasy na te halogeny z drl. Aż tak często używacie halogenów? Bo ja prawdę mówiąc nie korzystam z nich prawie w ogóle bo po włączeniu przy mgle oświetlają tylko trochę lepiej pobocze ze 2 metry przed maską i nic więcej. A dodam że mam sprawdzone odbłyśniki, włożone nowe żarówki osrama (żółte), i założone nowe szkła bo stare były mocno zajechane.
  5. Koło zbiorniczka od wspomagania mam zamontowany trzeci rok sterownik świateł dziennych i nic się z nim nie dzieje. Światła firmy magnetti marelli. Pytanie czy Twój moduł jest zabezpieczony przed przedostaniem się wilgoci jeśli tak to miejsce które wskazałeś jest ok jeśli nie to pod maską ma na pewno mniej wilgotno (pod warunkiem że masz dolną osłonę).
  6. I w sumie EGR otwiera się tylko przy niskich obrotach więc mogłoby pasować.
  7. Witam. Potrzebuję rozrząd. Golf V WVWZZZ1KZ7W250383 Proszę o cenę i koszt wysyłki.
  8. Witam. Potrzebuję rozrząd. Golf V WVWZZZ1KZ7W250383 Proszę o cenę i koszt wysyłki.
  9. Lepszej fotki nie mam a może pomoże: z tego co pamiętam to jak włączysz długie to cewka wysuwa ten miedziany dzyndzel i przesłona idzie do góry (patrząc na soczewkę tak jak na zdjęciu) odkrywając więcej odbłyśnika.
  10. Ja nie mówię o odbłyśniku tylko o wnętrzu calej lampy. Jeśli z odbłyśnika schodzi chrom to osobiście od razu bym poszedł w regeneracje. Szkoda to dwa razy rozbierać.
  11. Ja czyściłem nie pylącym ręcznikiem papierowym. Czyszcząc lampę od środka uważaj zeby sovie tego srebrnego z obudowy lampy nie zetrzeć.
  12. Musisz zdemontować zderzak i lampę, odkręcić dekiel i wymienić palnik. W ciepłym garażu godzina i po sprawie. Ale jak to masz na stole to od razu czyszczenie lampy od środka (klosza) i soczewki polecam. Ewentualnie ocenić stan odbłyśnika i jak co to do regeneracji. Zaznacz sobie na ścianie jak Ci lampa świeci bo lampy pewnie nie włożysz tak samo i będzie trzeba regulować.
  13. jest klejona i to takim klejem, że będzie ciężko to rozkleić i później złożyć żeby nie było widać ale to nie problem bo cała soczewka z odbłyśnikiem wychodzi tyłem. Mowa oczywiście o lampie bixenon.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności