Jump to content

damiansta86

  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About damiansta86

  • Birthday 01/21/1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    sławków

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2005

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. witam Panowie czy komuś udało się uruchomić fis i wzmacniacz dsp na chińskim radiu 2 din??
  2. witam czy ori felgi z seata exeo 18 szer 8cali z oponami 225/40 i et 42 będą pasować do paska??? musze dac jakies dystanse żeby ladnie się prezentowalo???
  3. witam mogę liczyc na odp ze strony znawcow tematu???? pozdrawiam
  4. witam przepraszam ze odkopuje temat ale proszę napiszcie mi co to za masa ''ekran dla 14 i 16 podlaczany do wejścia d20'' kostki 26 pin w tym ekranie mam wlasnie kable wpięte w pinie 14 i 16 kostki dsp i jakiś czarny kabel może to masa ale nie wiem gdzie to podlaczyc kabel jest luzny chodzi mi o ostatnia pozycje Złącze B styk sygnał kolor przewodu podłączenie 1 CAN H pomarańczowy z fioletowym paskiem radio D13 2 CAN L pomarańczowy z brązowym paskiem radio D26 8 Gala biały z niebieskim paskiem * 9 K-Line zielony z żółtym paskiem * 13 audio FR żółty w ekranie radio C5 14 NF+ szary w ekranie radio D6 15 audio FL żielony w ekranie radio C4 16 NF- niebieski w ekranie radio D19 17 masa audio brązowy i ekran dla 13,15 radio C3 23 wyciszenie szary z białym paskiem * 24 +12V sterowanie czerwony z zielonym paskiem radio C6 - masa ekran dla 14 i 16 radio D20
  5. aluminiowy krociec to czesc zamienna w etce go znajdziesz, wywalanie plynu to zawsze sprawa termostatu lub pompy wody lub czujnika wentylatora ale my mamy wiskozę....
  6. co do krocca to tylko uszczelnienia nowe bo uszczelka na pewno ma dosc, chyba ze go zdemontujesz i będzie widać jakies pekniecie na nim to wtedy wymiana, co do wywalania plynu to może termostat niedomaga lub pompa wody i dlatego tak się dzieje...
  7. ja w moim mam tak za każdym razem, po przekręceniu kluczyka mam dość głośne chlupniecie nawet jak stoje kolo auta to slychac slychac ze pompa bije ciśnienie jak dobije i przekrece następny raz to jest cisza, później spadnie ciśnienie i znow chlup także to normalne
  8. i znalazłem przyczyne pasek smiga az milo... winny był zawor n18 czyli ten od egr to on daje glowne ciśnienie na n75 sterowanie turbina i ciśnienie było za male do wysterwania gruszka.. zalozylem na podmianke inny i działa az milo, kupie nowy n18 i mysle ze będzie ok niepotrzebnie kupiłem przeplywke i czujnik doładowania ale będą na przyszlosc na podmianke co do vacum zalozylem bosch z kocówka M bo mój Lucas miał już straszny luz na podciśnieniu hamulcy temat do zamkniecia pozdrawiam
  9. podmieniłem mapsensor i przeplywke i nic nie dalo.... ale chyba rozwiązałem problem ale to sprawdze jutro... winny moim zdaniem był zawor od egr gubil ciśnienie, teraz po zmianie na inny mam wyraźne podciśnienie na przewodzie do gruszki turbiny jutro to sprawdze przejadę się bo dzisiaj musialem mieć 6-pak i na spokojnie pomyslec co i jak... zalozylem stary n75 i podmieniony n18 zobaczymy....
  10. pozatym nieszczelność w dolocie slychac zaraz ze jest swist a weze i ic wygladaja na cale.... - - - - - aktualizacja - - - - - ale wlasnie przed czyszczeniem było to samo wiec pierwsze co dalem do sprawdzenia i czyszczenia turbo ale nic to nie dalo wiec szukam dalej....
  11. ale przecież czyścili mi geometrie wiec powinien wylapac fachowiec ze nie daje ciśnienia ze jest cos nie tak a mowil mi ze jak na ten stan rzeczy to jej stan jest bdb.... rece mi juz opadaja nie wiem co juz nie tak bedzie, weze od ic wygladaja na ok jeden nowy ten od turbiny co idzie w dol... chyba ze sam ic cos nie tak ale nie widze na nim oleju
  12. egr mam nowy przy zakładaniu turbiny po czyszczeniu umyłem go dokładnie po wysterowaniu zaworu od egr działa slychac jak cyka tak samo gruszka działa.... byłem się jeszcze przejechać i wyskakuje mi blad emision workshop na liczniku i mam blad 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent nie wiem czy mam kupic nowy n75 orginal, czy wymienic przeplywke czy mapsensor turbina czyszczona jak steruje ja vagiem to widze ze gruszka działa sztanga chodzi... najgorsze jest to ze nie ma wclae mocy nawet od jakiś obrotow żeby cos się dzialo a 3200rpm to max obroty nawet 120km/h nie osiagne
  13. Witam Mam problem z moim paskiem mam całkowity brak mocy....od najmniejszych obrotow nie ma czym jechać... Turbina po czyszczeniu geometrii po rozlozeniu w stanie bdb według fachowca, gruszka turbiny ok dźwiga ja, podciśnienia cale sprawdzone, zawor n75 podmieniony z zaworem egr i nic zrobiłem logi dynamiczne grup 003 i 011 ale tylko od ok 1500 rpm do 3200rpm więcej nie pojdzie 3200 to max obroty co mozebyc nie tak sprawdzi ktoś moje logi??? nie wiem co jeszcze mam wymienić przeplywke, mapsensor??? Logs.rar
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy