-
Liczba zawartości
36 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O sYlAr
- Urodziny 10.11.1982
Informacje osobiste
-
Imię
krajeski
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Dębica
Samochód
-
Generacja
B7
-
Silnik
B7 2.0 TDI 170KM (CFGB) DSG 4x4
-
Rok produkcji
2011
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
sYlAr zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
Passat 2.0TDI 170KM DSG szarpanie przy przyspieszaniu
sYlAr odpowiedział mariusz1985 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Miałem to samo tylko na wyższych obrotach i po wymianie pompy wszystko wróciło do normy.... Posłuchaj czy jak wkładasz kluczyk do stacyjki pompa pracuje... -
Witam, i po sprawie ustawienie rozrządu i wałków rozwiązało problem, turbina niepotrzebnie regenerowana, ale będzie na przyszłość... Dziękuję wszystkim za pomoc oraz sugestie pozdrawiam.
-
Tak właśnie tak zrobił a raczej nie zrobił na razie czekam na telefon jest w trakcie poprawiania...
-
Pierwsza przyczyna nieprawidłowej pracy silnika jest prawdopodobnie znaleziona...Mechanik wyjmując pompę nie ustawił rozrządu na znakach i po włożeniu mogło się przestawić a tam są wałki wyrównoważające... tylko pytanie jest jeszcze takie czy to mogło spowodować również nieprawidłową pracę turbiny???
-
Jutro nagram i wrzucę...
-
Kolego czytaj posty od początku bolec był wymieniany przy okazji zmiany oleju...
-
Podczas wymiany wszytko OK, stary bolec był już dość wytarty. Ja też podejrzewam że winna była płukanka było to jakieś KLEEN FLO czy coś takiego. Silniki gdyby się rozszczelnił to by jakieś wycieki się pojawiły a tu jest suchutko, płyn chłodniczy czysty... I dalej nie wiadomo co jest grane. Jutro chyba jeszcze raz olej wymienie i chyba będzie powrót do castrola... Turbina również czysta i sucha...
-
Witam wszystkich od kilku dni mam duży problem z samochodem. Przy wymianie oleju postanowiłem wymienić również słynny imbus w pompie oraz wypłukać silnik i zalać MOTULEM. Po wypłukaniu i wymianie bolca w pompie został zalany nowy olej MOTUL Specific 504.00 - 507.00, wymienione wszystkie filtry...po odpaleniu samochodu silnik pracował zdecydowanie głośniej niż wcześniej, na wolnych obrotach ok ale po dodaniu gazu był wyraźnie bardziej basowy mruczący oraz dziwne odgłosy z okolic turbiny świst i i po odpuszczeniu gazu również dziwnie chodziła. Mechanik stwierdził że to awaria turbiny, więc została zdemontowana. Zawiozłem do regeneracji niby wałek był nadpalony i nie można było wyważyć został zregenerowana i dziś zamontowana w samochodzie...Niestety niewiele to pomogło nadal silnik dziwnie głośno pracuje oraz podobne dźwięki są słyszalne z okolic turbiny.... Ktoś ma jakieś sugestie lub spotkał się z czymś podobnym... Doadam jeszce że węże zostały przeglądnięte i wygladają OK
-
Wszystkie części, ASO, MOTUL,Najniższe ceny na forum:)
sYlAr odpowiedział elemenateur → na temat → Ogłoszenia i usługi komercyjne
Witam, potrzebuję olej Motul specific 504 507 5L + 1L + filtry + płukanka proszę o wycene...autko jak opisie... -
Sprawdź kostkę od kabla i rozpiske na radiu czy piny w kostce są dobrze wpięte, ja miałem uziemienie podpiete w kostce pod uziemienie zmieniaarki w radiu i to już był problem...
-
Mam mały problem z RCD310 podpiołem kabel AUX z allegroza 30 pln i slychać straszne szumy po przełączeniu na AUX nawet gdy żadne urządzenie nie jest podłączone. Czy to będzie wina kabla czy ten typ tak już ma...??? Dodam jeszcze że trzeba znacznie podgłosić żeby słuchać muzyki z telefonu...
-
Witam u mnie też kilka diód koło siebie przestało świecić, czy lampę trzeba rozklejać nie da się inaczej do nich dostać...??
-
W poprzednim pasku B5 fl miałem właśnie ori xenon i poziomował się tylko przy odpalaniu, nigdy nie zauważyłem żeby w czasie jazdy się coś zmieniało...
-
Mówisz o oleju w skrzyni??
-
Raczej nie silnikiem, i szarpnęło do przodu ale ni mogę tego wykluczyć na 100% sprwadzę jutro a możesz mi powiedzieć czy jak miałeś kiepski rozrusznik to palił dobrze czy chwile kręcił?