Skocz do zawartości

radarrr

  • Liczba zawartości

    197
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O radarrr

  • Urodziny 28.01.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Radosław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    NWG

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czyli turbo do czyszczenia tak? Czy próbować przegonić troche autko na 1,,2 i 3 biegu? Ew co innego można jeszcze zrobić? Pozdro
  2. Witam od jakiegoś czasu mam problemy z turbinką, co jakiś czas wpada w tryb awaryjny, zdarza się to w róznych momentach, ale też nie za często, różnie. Zrobiłem logi gr 10 i 11 ( gr 11 zrobiłem 7 pomiarów) dynamiczne i gr 11 statyczne. Niestety nie udało mi się złapać momentu jak wyłączy turbo ale może z tych logów będzie coś widać. Pozdro gr 11 statyczny bs http://vaglog.pl/log-011_EZGJY3.html gr 11 dynamiczny-1 http://vaglog.pl/log-011_2C2jmn9.html gr 11 dynamiczny-2 http://vaglog.pl/log-011_VDzkr.html gr 11 dynamiczny-3 http://vaglog.pl/log-011_Q9msXuc.html gr 11 dynamiczny-4 http://vaglog.pl/log-011_Pm9fi.html gr 11 dynamiczny-5 http://vaglog.pl/log-011_tWBGv.html gr 11 dynamiczny-6 http://vaglog.pl/log-011_nCDQYqZ.html gr 11 dynamiczny-7 http://vaglog.pl/log-011_1CU8K1.html gr 10 dynamiczny http://vaglog.pl/log-010_07yNPX.html
  3. radarrr

    GTB2260VK w Passacie AFN

    Witam. Poszukuję z dobrego źródła turbo GTB2260VK do zakupienia, macie jakiś sprawdzonych sprzedawców, może ktoś na forum się tym zajmuje? Pozdro
  4. O żesz w mordę, to Wy się bab słuchacie jakie auto kupić??? Pantofle :lol2
  5. Niby mówił że wymienił te uszczelniacze, ale jak poczytałem o problemach z nierówną pracą silnika to tak się zacząłem zastanawiać czy rzeczywiście tak zrobił. Wymienię jak najszybciej czujnik G2/G62 i te uszczelniacze i dam znać czy pomogło. Pozdro
  6. Trochę odgrzeję temat. Ostatnio padły u mnie 2 pompki, wymieniony komplet. Wcześniej nie chciało auto odpalić. Korekcje na pompkach to max 0,15-0,20mg na każdej. Po wymianie odpala bez problemów. Ale dwa razy mi zgasł, pierwszy jak ruszając z jedynki przez nierówność a drugi raz jak kopnąłem tylne koło, co jest bardzo dziwne. Później już nie gasł. Ale od wczoraj mam problem z nierówną pracą silnika, nie za każdym razem, ale trochę ciężej zapala i nierówno pracuje, przygazuję i jest ok, po kilku sekundach przestaję i chodzi normalnie. Jak odpala normalnie, bez dłuższego kręcenia to chodzi równiutko. Jak jest ciepły zapala bez problemów (wystarczy że przejadę 1km i zgaszą i odpalam bez problemów). Gorzej jak dłużej postoi, chociaż dzisiaj rano odpalił normalnie po całej nocy stania w garażu. Nie wiem czy to będzie to, ale dziwnie mi wskazuję czujnik temp. cieczy, otóż na zimnym mam wskazania podobne w grupie 1 jak i w grupę 17 czy z G62 i G2, ale jak już jest rozgrzany to wskazanie mam na instrumenty normalne 90 stopni a na silnik mam dużo zaniżoną około 65 stopni i czasami skaczę. Świecę chyba nie powodują takich problemów, tym bardziej że mamy teraz takie upały. Być może mechanik mi nie wymienił uszczelniaczy na pompkach i tu jest problem? Pozdrawiam
  7. I mnie dopadł problem z nieodpalającym autem. Wczoraj dotarłem do domu, przejechałem około 40km na rezerwie, dzisiaj rano dotankowałem paliwko z banieczki, jakieś 20 litrów. Autko normalnie odpaliło, pojechałem do pracy. Po robocie próbuje odpalić, ciężko bo ciężko ale odpalił, po przejechaniu kilku km pojawiła się kontrolka od trakcji, od tego momentu zaczęły się pojawiać dziwne wibracje i telepanie autem przy 1700-1900 obrotów. Dojechałem do domu zgasiłem silnik. Po około 4h jakakolwiek próba odpalenia auta nie przynosi rezultatów, kręci kręci i nic, i po paru sekundach kręcenia wyskakuje na fisie kontrolka STOP i wyskakuje czerwona kontrolka oleju. Kontrolka od świec zapala się, ale na dłużej niż normalnie, słychać pompe paliwa po przekręceniu na zapłon. Na vagu były dwa błędy, pomppka 1 i 2 , przekroczony zakres regulacji (chyba tak to się nazywa), oraz czujnik temp g62, zwarcie do masy. Sprawdzałem odczyt tego czujnika i na silnik pokazywał 65 i skakała temp. a na zegary 90 stopni ( tuż po powrocie z pracy, silnik jeszcze ciepły). odpiąłem wtyczkę od czujnik temp. ale i wtedy nie odpaliło auto. Jakieś pomysły? Pozdrawiam Problem rozwiązany, padły 2 pompki, wymieniony komplet i odpala autko normalnie, może nie zawsze.. Problem dalej opisałem tu: -http://forum.vw-passat.pl/threads/113774-Nierówna-praca-silnika-po-odpaleniu-AVF/page3 Pozdro
  8. Co to za felga z postu #812 ze zdjęcia drugiego?
  9. Szczerze mówiąc to do 4 zdjęcia to nie widziałem co Ci się w nim nie podoba ale już 5 fotka wszystko wyjaśniła:hyhy
  10. Trochę odgrzeję temat. Teraz przerabiam problem z szarpaniem i kontrolką ESP. Na vagu mam błąd 3 PD, zamierzam się zabrać za czyszczenie styków, tylko teraz mam pytanie w jaki sposób numeruje się PD patrząc od przodu auta(od rozrządu)? Pozdrawiam
  11. Może ktoś mi powie coś o moich pompkach? Gr.13 -0.31, 0.00, -0.02, 0.30 Gr.23 62, 61, 44, 41 Czy duże bipy nie świadczą o jakimś problemie?
  12. http://allegro.pl/termostat-vw-bora-golf-polo-passsat-sharan-t4-jyy-i4513608623.html Z wymianą dużo roboty nie ma, sam możesz to zrobić pod domem.
  13. radarrr

    Klimatyzacja - climatronic

    Witam. Kupiłem środek do odgrzybiania klimatyzacji Wurth jak na aukcji poniżej: http://allegro.pl/serwisowy-odgrzybiacz-do-klimatyzacji-klimy-wurth-i4469914490.html W instrukcji zastosowania jest żeby włożyć rurkę do parownika, tylko powiedzcie mi gdzie on jest? Trzeba wyjąć schowek koło pasażera? Najlepiej to przydałoby się jakieś zdjęcie poglądowe. Pozdrawiam
  14. Szukam jakiegoś zdjęcia wnętrza paska, cała czarna tapicerka, zarówno górna jak i dolna część, i żeby były w nim zamontowane nawiewy z superba ale te w kolorze takim metalicznym chyba, w każdym razie nie czarnym. Pozdrawiam
  15. U mnie też się wskazanie samoczynnie kasuje, ale wydaje mi się że zrobię więcej niż 2000km. Podróż do Chorwacji i powrót do Polski, razem jakieś 2400km i się nie skasował. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności