Skocz do zawartości

tcyzio

  • Liczba zawartości

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tcyzio

  • Urodziny 19.06.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Górny Śląsk

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mnie to bardziej wygląda na serwo.. skoro hamują tylko gorzej to może być właśnie to. Nie wierzę, że skoro do 120 hamują dobrze a potem nagle gorzej to raczej nie jest wina klocków. Może sama pompa coś nie bangla? Może elektronika? Podłącz Vaga i sprawdź.
  2. Jeśli oryginalna syrena od fabrycznego alarmu to tył samochodu od strony kierowcy, pod tapicerką bagażnika. To taki klakson śmieszny
  3. Na forum w dziale VAG masz opisane jak aktywować domykanie szyb z pilota. Musisz mieć kabelek nie na USB tylko na ten inny port bo to pod DOS'em się robi.
  4. tcyzio

    kąt wtrysku

    Spróbuj się dogadać z jakimś forumowiczem z Łodzi co ma Vaga i to zrobicie w 5 minut. Sprawa jest prosta jak picie piwa. Poza tym sprawdź czy nie lepiej Ci się opłaci kupić kabelek bo pewnie za takie ustawienie w warsztacie skasują Cię tyle co kabelek kosztuje... a będziesz już miał dla siebie ) Pzdr.
  5. Powinien trochę mniej palić. Mnie obecnie ok 6-7 w mieście. Przy 140-160 nie miałem okazji sprawdzić Ale ostatnion jak jeżdzę raczej oszczędnie to nawet na odcinku 50km schodzę do 5.0 - 5.2
  6. no to nieźle... A czy można wymieniać zawieszenie tylko z jednej strony czy trzeba od razu z dwóch? Mnie koszta aż tak bardzo nie bolą bo to idzie z OC tamtego ale myślałem, że może to samemu idzie taniej zrobić a pieniążki z PZU skasować... Ale jeśli to ma być całe zawieszenie to chyba lepiej oddać to do mechanika.
  7. No w to nie śmiem absolutnie wątpić. Krzywizna widoczna gołym okiem To coś to chyba zwrotnica i mnie też się wydaje, że to mogło najbardziej ucierpieć.
  8. Witam Miałem wczoraj przygodę. Motocyklista się nie zmieścił i trochę mi przywalił w prawe przednie koło. Efekt jest taki, że jazda samochodem na wprost nie jest możliwa chyba, że się trzyma kierownicę 90st. w prawo... Jak myślicie poszła zwrotnica czy mogły też się pokrzywić wahacze? Jak zdjąłem koło to nic generalnie nie widać ale jak koło jest założone to przy kierownicy na wprost jest skręcone w lewo i chyba troszkę dolną częścią do wewnątrz auta. Wymieniać całe zawieszenie czy próbować po części ?? Pozdrawiam
  9. Ja wczoraj wymieniałem osłonę gumową po raz pierwszy w życiu. Muszę powiedzieć, że nie jestem mechanikiem a zajęło mi to 2 godziny z przerwami. Najdłużej trwająca czynność to... mycie przegubu. Gdybym robił to teraz to myślę, że max godzinę by mi to zajęło. Krótki opis jak to z mojej perspektywy wyglądało: 1. Ściągamy kołpak i luzujemy kluczem imbusowym śrubę przegubu. Klucz powinien być dobrej jakości. Można a nawet trzeba użyć jakiejś rurki na przedłużkę. łatwiej pójdzie. 2. Luzujemy śruby koła. 3. Jeśli to prawa guma do skręcamy koła na maxa w lewo, podnosimy auto na lewarku i zdejmujemy koło 4. Ja podłożyłem kawał drewna pod całą zwrotnicę i lekko opuściłem auto żeby wróciła mniej więcej do poziomu takiego jakby było założone koło. Nie wiem czy to konieczne ale ja tak zrobiłem 5. Wykręcamy całkowicie śrubę imbusową trzymającą przegub. 6. Teraz na chłopski rozum: wsuwamy półośkę na maxa "do skrzyni" i wyciągamy przegub. Początkowo będzie się wydawać, że nie wyjdzie ale trzeba go wyciągać w stronę tyłu samochodu jednocześnie przekręcając półośkę. Przegub powinien być skręcony tak jak koła w lewo (prawa guma) i wtedy łatwo powinien wyskoczyć. Mnie to nie sprawiło żadnego problemu. 7. Aby zdjąć przegub z półosi koledzy na forum radzili aby wkręcić śrubę imbusową tą, którą wcześniej wykręciłeś i przegub zeskoczy. U mnie to nie zadziałało... Okazuje się, że półoś ma w środku dziurę i śruba imbusowa wchodziła wewnątrz półosi. Dlatego ja poradziłem sobie wkładając do środka śrubę o mniejszej średnicy z odciętym łebkiem, o długości ok 10 cm (trzeba przymierzyć) . Potem wkręciłem śrubę imbusową i przegub gładko zeskoczył. 8. Teraz możemy zdjąć starą gumę.Trzeba najpierw ściągnąć takie dwie podkładki. Zwróćmy uwagę jak są ułożone bo tak samo będziemy musieli założyć następne. 9. Wymieniamy pierścień sprężysty, który powinien być w komplecie z nową gumą (pierścień jest ok. 1 cm od końca półosi. Wystarczy go podważyć śrubokrętem i lekko zeskoczy)Wymieniamy też podkładki.(również w komplecie z nową gumą) 10. U mnie jest jeszcze drugi pierścień (chyba się to nazywa pierścień segera) ok. 7cm od końca półosi ale jego nie wymieniałem bo nie było go w komplecie nowego. 11. Teraz można założyć nową gumę i opaskę. Zakładamy też nowe podkładki, które są w komplecie z nową gumą. 12. Jak już guma jest założona to bierzemy się za mycie przegubu. Ja użyłem do tego benzyny. Trzeba sobie przygotować duuużo szmatek bo od smaru się brudzą bardzo. Dla ułatwienia wyjąłem sobie kulki. Wtedy wewnętrzne "satelity" przegubu można łatwo przesuwać we wszystkie strony i łatwiej jest go dokładnie umyć. 13. Jak już jest umyty to nakładamy smar który jest w komplecie z gumą przegubu a potem do samej gumy którą mamy na półosi. 14. Teraz pozostaje tylko założyć przegub na półoś dobijając go lekko drewnianym młotkiem. Sprawdzamy czy dobrze siedzi próbując go lekko ściągnąć. Nie za mocno bo może zeskoczyć. 15. Zakładamy gumę na przegub i zaciskamy opaski. Do zaciskania ja użyłem zwykłych obcążków. 16. Przegub wkładamy skręcając go tak samo jak przy wyjmowaniu. Lekko obracamy półoś i powinien wskoczyć na swoje miejsce. 17. Zakręcamy śrubę imbusową NOWĄ !!! (powinna być w komplecie z nową gumą). 18. Zakładamy koło i opuszczamy auto. 19. Dociągamy śrubę imbusową i śruby koła. 20. Zakładamy kołpak i pijemy piwo Mam nadzieję, że pomogę komuś choć opisów na forum jest bardzo dużo.
  10. tcyzio

    Woda w pasku :(

    Panowie a w którym miejscu są wyloty odpływów z szyberdachu? U brata jest w B4 taka powódź, że masakra.... Jak lejemy wodę na dach to cieknie od strony pasażera mniej więcej w okolicach półki, przy drzwiach. Próbowaliśmy przepychać drutem ale za miękki i się krzywi. Będziemy jeszcze próbować kablem antenowym. Może się uda. Tylko jak by mi ktoś napisał gdzie te wyloty są to byłoby łatwiej... Czy to idą cały czas gumowe węże czy też jakiś specjalny kanał w slupku? Wesołych , suchych Świąt życzę )
  11. aaa jeszcze prośba: Czy któryś z kolegów mógłby zmierzyć u siebie odległość między błotnikami? Nie wiem czy mi się trochę błotniki nie rozeszły na boki.. proszę o rozmiar od "czubka" błotnika do górnej części nad światłem Dziękuję
  12. aaa jeszcze prośba: Czy któryś z kolegów mógłby zmierzyć u siebie odległość między błotnikami? Nie wiem czy mi się trochę błotniki nie rozeszły na boki.. proszę o rozmiar od "czubka" błotnika do górnej części nad światłem Dziękuję
  13. muszę odkręcać sprężarkę do wymiany chłodnicy? Czy czynnik chłodzący mogę spuścić sam, jeśli i tak chcę go wymienić? Niestety nie będę miał dostępu do kanału ale będę wymieniał cały przedni pas więc chyba będzie dobry dostęp do wszystkich elementów. Jak dużo czasu zajęła koledze wymiana samej chłodnicy klimy?
  14. Klucze torx głównie te wkładane jak imbus do środka śruby czy nasadowe? A chłodnicę od klimy można samemu wymienić? Podobno są na szybkozłączki i na gwinty. Jakie są w passacie? Czytałem, że jak się samemu to robi to można sobie poodmrażać ręce. Prawda to?
  15. Oczywiście spodziewam się wymiany chłodnic wszelkich elementów pasa przedniego i zderzaka czyli belki wzmacniającej, pasa przedniego i paru innych plastików, lamp, grilla... hmm tam chyba więcej nic nie ma Do tego nabicie klimy, wymiana płynu chłodzącego itp. Patrzyłem w Etzoldzie i w ETCE i jeśli nie mam pokrzywionych elementów przy podłużnicach to powinno się to udać Liczę się z tym, że coś po drodze jeszcze dojdzie. Pytanie jak mi to wycenią w ubezpieczalni. Jeśli kwota będzie dwukrotnie przewyższać wartość całego przodu używanego to gra jest warta świeczki Przód kompletny z lampami i chłodnicami na allegro to ok. 3000zł. doliczając, że trzeba malować maskę i zderzak to ok 1000zł plus jakieś pierdoły 500 to mam 1500 w kieszeni Pytam szczególnie tych, którzy to demontowali i montowali przód czy w praktyce jest to skomplikowane. Może ktoś ma doświadczenie blacharskie i coś podpowie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności