Skocz do zawartości

marmsn

  • Liczba zawartości

    122
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marmsn

  • Urodziny 11.03.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    uk

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.3 V5 170KM (AZX)
  • Rok produkcji
    2003
  1. masz tutaj probke mojego co do skrzyni mysle ze jest dopasowana idealnie gdyz mocy dostajesz wlasnie po 2500-2800 wiec na 5-tce przy 100-tce to chyba oki a v-max zapewniam ze wystarczy:P chociaz budzika nie zamknalem (ale to chyba przez to ze mialem 4+ bagaznik full)
  2. 98?? chyba troche przesada... moj smiga na 95 bp shell czy orlen i jest ok o ile jest w miare wiarygodnych stacji a nie jakis pgr-owski kolek rolniczych.... moc chyba adetkwatna do masy(czyli dobre osiagi), dzwiek, elastycznasc(2500 i w gore), do wymiany tylko olej i filtry jak narazie:P mimnusy?? czasami spalanie ale zalezy jak noga lezy no i moze rozrzad jest na jakies 500tys a nie dozywotni na moim uduwodniony jakies 450-470tys
  3. .... jeszcze sie nie zabrałem za to ale planuje juz za niedługo zaraz po 100% zdiagnozowaniiu problemu.. bo jedni piszą coś o ciśnieniu pompy oleju wiec to musze sprawdzic wczesniej czy może to ona małe ciśnienie daje i to powoduje dziwne stukanie w gl.owicy. Ale to juz coś czekam na dalsze podpowiedzi a ja sie zabieram do roboty za tydzień. A czy przy odkrecaniu tych panewek i podnoszeniu wałków nie przestawi sie rozrząd szczególnie bez napinacza??
  4. no to już widzę różnice... u mnie jest łańcuch ... i pozatym rozrząd jest z tyłu silnika przy sciance grodziowej wiec jesli tak to musze silnik wyciągać chyba wiec nie wydaje mi sie to własciwa droga ale czekam na kolejne pomysły .
  5. Witam na wstępie i jesli jestem w zlym dziale proszę moderatorów o przeniesienie do właściwego. Szukam jakich kolwiek informacji na temat wymiany popychaczy zaworów. Czy przy ich wymianie konieczne jest demontowanie calego rozrządu czy bądz wałka , a może obejdzie sie bez tego. Kazdego kto miał bądz ma jakiekolwiek doświadczenie bądź informacje dotyczące tego w silniku jak w temacie proszę o pomoc. Dziekuje i czekam na jakiekolwiek propozycje.
  6. u mnie zaczyna też coś stukać ale ja pojde w kierunku popychaczy zaworów i napinacza łańcucha i nic wiecej...bo co do rozrządu to cały silnik trzeba wyciągać ... czy ktoś może mi podać dokładną instrukcje wymiany popychaczy zaworów?? wskazane by były jakies fotki...
  7. witam... haha widze ze to typy chyba wadliwy element... miałem u sie dwa i je rozdałem... kiedy mi strzelił moj nie mialem juz wtedy żadnego i obroty strasznie niestabilne a przy rozpalaniu gasł jesli nie przytrztmałem gazu na poczatku... U siebie założyłem od forda galaxy 2.8 bo taki znalazłem wiec spróbuj taki ... bądź od jakiego kolwiek 2.8 z grupy vw . U mnie działa super i ta sama średnica.
  8. ja chyba moge mieć ale opisz dokładnie ktory to jest ale zapodaj zdjecie to ci bede mogl odpowiedzieć na 100%.
  9. ja wymieniłem w swoim silnik na taki co miał 48 tys. kilometrów i bylo cudeńko ale juz po dodatkowych prawie 140 tys zaczynają odwywać sie łańcuszki ...ale ja nie mam gazu... prawdą jest ze go nie żałowałem ale jak dla mnie to jesli ma te 6 tys to tylko brac ... ja w swoim to tylko tłumik wymieniłem (poza silnikiem ale to tylko ze byla okazja ale co do różnic między starym 2.3 v5 to chyba kąt V jest wiekszy w sz azx niż agz i agz nie wiem czy ma tzw.zmienne fazy rozrządu bo azx rzekomo ma co wpływa dobrze na spalanie przy ekonomicznej jeździe ale jak chcesz docisnąc to juz dociska od 2900.
  10. jak ja go zakładałem to było jak piszesz ... jedna osoba trzymałam napinacz a druga go zakładała...ale jesli masz rozkręcony przód to bajka jedna osoba da rade ... i powinno byc lekko... ale jak juz założysz go i uwolnisz napinacz to pasek powinien byc dość solidnie napięty ale bez przesady... jesli jest za luźny to znaczy ze masz założone nie w tej kolejności bądź pasek jest za długi
  11. da sie bo sam to robiłem ...ale jak kolega powyżej mysi być przyczyna tego ze spadł sam....
  12. dziekuje za szybką odpowiedź i po punkciku oczywiście
  13. Witam, dorzucam sie do tematu chociaż z troszke innym watkiem.... mianowicie mam problem z lusterkami w moim b5fl... kilka dni temu mi ukradli obydwa i kupiłem używki na szybkiego bo za tydzień jade do polski. wszystko działa ok poza podgrzewaniem lusterek. sprawdziłem zasilanie i po stronie pasażera jest 12 v a na stykach w lusterku mam 26k ohmów ... czekałem okolo 30 min i nic niegrzeje nie odparowywuje NIC.... co jeszcze może być nie tak... czy 26k ohmów jest wartością nieprawidłową??? Pomocy
  14. problem rozwiązany ... Wymieniona wiązka kabli od przepustnicy do ecu i gra ...
  15. Ja właśnie mam te same tarcze Trw I było podobnie po wymianie było ok jakieś 3 miesiące i problem powrócił...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności