Skocz do zawartości
paolokos

zawieszenie B8 naprawa ( poprawa ) DCC

Rekomendowane odpowiedzi

Kriss,

W moim przypadku nie o dzwięk tu chodzi. W tym modelu po prostu zawieszenie pracuje bardzo źle. Zawieszenie jest nadwrażliwe, wybiera każdą nierówność. Nawet jak droga wygląda na idealnie płaską ten samochód cały czas się trzęsie. Nerki już mnie bolą. To że słychać je bardziej jest tylko dodatkiem.

Mam wrażenie że sprawa dotyczy bardziej sedanów niż kombii. DSG też nie ma tu za wielkiego znaczenia. Może się mylę, nie wiem.

 

Dziwię się ze zachodni serwisy zauważają ten problem, my też a nasi testerzy, youtuberzy nie. Pytanie dlaczego?

Na forach angielskojęzycznych też jest podobnie jak u nas. Podobno nowy Superb też tak ma.

 

Tak więc wygląda na to, że ten model tak ma koniec i kropka....

 

Nie wiem tylko dlaczego niektórzy to czują a niektórzy nie... Może jedni nie potrafia a może są różnice w modelach i dlaczego VW nie reaguje.

 

Faktycznie. Zrobiłem przez weekend kilkadziesiąt km po Wrocławiu i okolicach. Na najgorszych wrocławskich torowiskach, wystających studzienkach i dziurach auto tłumi rewelacyjnie miękko (Comfortline bez dcc) ale na równym, nowym asfalcie potęguje każdą niewidoczną nawet fałdę, wklęśnięcie po walcu. Cały czas czuć na fotelu drżenie. jest nierównomierne więc trudno sądzić, że to opona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

czytam tak sobie ten wątek o zawieszeniu (jednym stuka innym nie , jedni słyszą inni nie) i zastanawiam się czy nie jest to bardziej problem rodzaju:

 

"co prawda kupiłem auto dla ludu , ale dałem za nie prawie dwie paki , to dlaczego nie jeździ jak jakiś tam Bentley czy inny RR ?"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomery masz prawo zastanawiać się nad czym chcesz... ja opisuję swoję, własne doświadczenia.

 

Miałem Nowego Avensisa, nowego Passata B7 i teraz nowe B8. Mam bezpośrednie porównanie do aut z tego samego segmentu i do poprzednika. Odnosze się do tego a nie do RR czy Bentleya (nie jeździłem żadnym). Zawieszenie w moim B8 jest koszmarem. Daje wrażenie kompletnie rozsypanego, z luzami, stukiem i jakościowo źle działajacego (pływajacego na boki na nierównościach). Nie wierzę, że na etapie testów samochodu przed produkcją ktoś mógł tego nie zauważyć?! To nie do pomyślenia. Cały czas wierzę natomiast, że VW zauważy problem (może sedanów, może produkowanych gdzieś tam, może w jakiejś serii) i usprawni. Po prostu w głowie się nie mieści jak można takie "coś" wypuścic na rynek.

 

Zaznaczam, nie chodzi mi tu o subtelne odczucia, czy cos jest bardziej miekkie, czy sztywne, czy się wychyla w lewo czy w prawo, daje wrażenia sportowe czy bardziej komfortowe - to subiektywne rzeczy. Nie o to tu chodzi.

 

Jestem pewien że zawieszenie w moim B8 ma jakąs jakościową "niedoróbke"

 

Pzdr

R

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Na brytyjskim forum też o tym piszą:

 

Rattling Noise from Rear of Car

 

I picked up a new Passat GT 2.0 DSG back in April but immediately heard a rattling noise coming from the rear of the car as I was going over small bumps, which seems worse at low speeds. I've had it into the garage and through a process of ilimination they have found that the noise comes from a 1 metre square piece of flexible trim/guard, which is underneath the car below the boot. When going over the bumps it acts like a kind of wobble board, which is really annoying. The garage have said this is normal for this new car but agreed that the flimsy design of the guard was not very good.

 

Is anyone else having this problem with the new Passat? I love the car but this noise really spoils it for me.

I'm amazed that nobody else is unhappy with this. The retailer says that they know there is a noise but it affects all the new Passats because of the addition of the flimsy guard fitted underneath the boot. I guess I'm 'tuned-in' to that noise now but it's really annoying!

 

Pete

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tomery masz prawo zastanawiać się nad czym chcesz... ja opisuję swoję, własne doświadczenia.

 

Miałem Nowego Avensisa, nowego Passata B7 i teraz nowe B8.

 

Nie zrozum mnie źle :kumple

Nie jestem fanem VW , nie mam VW.

Więc mój post nie był "obroną" modelu za wszelką cenę a wręcz ironią.

 

PS

Coś z tym zawieszeniem w "grupie dla ludu" jednak jest na rzeczy.

Kolega w robocie dostał nową O III (z jakimś dsg , zawieszenie raczej "zwykłe") , poprzednio miał Avena III (wiem, nie ten sam segment).

I z rozrzewnieniem wspomina Toyotę , szczególnie jeśli chodzi o zawieszenie i właściwości trakcyjne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed zakupem jeździlem 4 paskami, a więc tak:

We wroclawiu 2 dieslami, sedanem i kombi bez DCC. Oba tlukly sie strasznie.

W lubinie jezdizlem 1.8 tsi sedanem. Był ok.

Najlepiej jeździl tdi 190km kombi w Opolu. Super komfortowo.

Więc kupilem w Opolu 1.8 tsi. Dsg HI sedan

Za tydzien odbieram :-)

Ciekawe...... Co będzie :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie zrozum mnie źle :kumple

Nie jestem fanem VW , nie mam VW.

Więc mój post nie był "obroną" modelu za wszelką cenę a wręcz ironią.

 

PS

Coś z tym zawieszeniem w "grupie dla ludu" jednak jest na rzeczy.

Kolega w robocie dostał nową O III (z jakimś dsg , zawieszenie raczej "zwykłe") , poprzednio miał Avena III (wiem, nie ten sam segment).

I z rozrzewnieniem wspomina Toyotę , szczególnie jeśli chodzi o zawieszenie i właściwości trakcyjne.

 

Nie ma problemu :luka

 

Chciałem jedynie podkreślić to co sam teraz piszesz na końcu czyli, że coś jest na rzeczy z tym zawieszeniem - fakty.

 

Pzdr

R

Edytowane przez rdob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie - ja przyłączam się do opinii kolegi rdob. Ogólnie jestem z auta bardzo zadowolony - ale za wyjątkiem zawieszenia. Jest ono strasznie niekomfortowe, w szczególności, gdy opony są napompowane do ciśnienia zalecanego (czyli w moim przypadku 2,6 bara). Mam też porównanie do innych aut, prywatnie mamy też Golfa 7 i tam zawieszenie jest o niebo bardziej komfortowe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem, dla mnie zawieszenie dcc jest mega komfortowe, w normal przyjemnie sprezyste, w comfort bardzo dobrze wybiera nierownosci a w sport twarde. Jedyne zastrzezenia mam do glosnosci pracy szczegolnie tylu, nie ma tragedii ale u konkurencji pracuje ciszej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem odczucia niefajne przy 3 atmosferach na felgach 19''. Po zmianie na 18nastki zimowe i ciśnieniu 2,7 jest całkiem fajnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja uzywam 18 lato, 17 zima, cisnienie ustawione normalnie, nie komfortowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, daję sobie na luz z zawieszeniem. Mialem dzisiaj auto w seriwsie na przeglądzie. Zgłosiłem wadliwe zawieszenie i inne usterki. Miałem okazję jeździć cały dzień inną B8ką. Stukała i pukała i pływała jak mój - identycznie - dramatycznie.

Odbierając z serwisu swój samochód uczciwie (mam nadzieję) porozmawiałem z serwisantem. Otóż, oni wiedzą jakie zawieszenie ma ten model. Usłyszałem, że to jest cecha tego modelu... koniec i kropka! Czyli TTTM.

I uwaga, B8ka o której wspominałem była znajomego, pierwszy raz z nim jechałem - On nic nie czuje i nie słyszy!!!!!

A auto było identyczne jak moje (w kwestii zawieszenia)....

 

Tak więc Ci co nie słyszą niech nie szukają bo jeszcze znajdą... Koniec...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zawieszenie w moim B8 jest koszmarem. Daje wrażenie kompletnie rozsypanego, z luzami, stukiem i jakościowo źle działajacego (pływajacego na boki na nierównościach). Nie wierzę, że na etapie testów samochodu przed produkcją ktoś mógł tego nie zauważyć?! To nie do pomyślenia. Cały czas wierzę natomiast, że VW zauważy problem (może sedanów, może produkowanych gdzieś tam, może w jakiejś serii) i usprawni.

 

Nie licz na to. VAG to najbardziej arogancka firma motoryzacyjna na świecie.

 

http://www.polskieradio.pl/42/3168/Artykul/1688403,Volkswagen-nie-chce-placic-odszkodowan-w-Europie

 

Procent wad fabrycznych przy których nie podjeli żadnych działań to na moje obseracje z ok. 10 lat ok. 99%. Akcje fabryczne wymagające czegoś więcej niż nowego oprogramowania robią tylko wtedy gdy usterka zagraża bezpieczeństwu, i to tylko gdy sprawa jest powszechna i się nagłośni.

 

A teraz mają jeszcze kłopoty finansowe, więc tym gorzej dla nas wszystkich.

 

http://www.polskieradio.pl/42/273/Artykul/1693821,Volkswagen-oglasza-likwidacje-30-tys-miejsc-pracy-do-2021-r

 

Oszczędności będą na wszystkim. Miłośnicy aut francuskich już krzyczą że niemieckie gazetki motoryzacyjne nagle zaczęły chwalić auta-tablety, gdzie każdy rozsądny widzi cięcie na przyciskach/panelach/modułach.

Edytowane przez infoset

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie licz na to. VAG to najbardziej arogancka firma motoryzacyjna na świecie.

 

http://www.polskieradio.pl/42/3168/Artykul/1688403,Volkswagen-nie-chce-placic-odszkodowan-w-Europie

 

Procent wad fabrycznych przy których nie podjeli żadnych działań to na moje obseracje z ok. 10 lat ok. 99%. Akcje fabryczne wymagające czegoś więcej niż nowego oprogramowania robią tylko wtedy gdy usterka zagraża bezpieczeństwu, i to tylko gdy sprawa jest powszechna i się nagłośni.

 

A teraz mają jeszcze kłopoty finansowe, więc tym gorzej dla nas wszystkich.

 

http://www.polskieradio.pl/42/273/Artykul/1693821,Volkswagen-oglasza-likwidacje-30-tys-miejsc-pracy-do-2021-r

 

Oszczędności będą na wszystkim. Miłośnicy aut francuskich już krzyczą że niemieckie gazetki motoryzacyjne nagle zaczęły chwalić auta-tablety, gdzie każdy rozsądny widzi cięcie na przyciskach/panelach/modułach.

 

Niestety, prawdopodobnie masz rację ;-(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tomery masz prawo zastanawiać się nad czym chcesz... ja opisuję swoję, własne doświadczenia.

 

Miałem Nowego Avensisa, nowego Passata B7 i teraz nowe B8. Mam bezpośrednie porównanie do aut z tego samego segmentu i do poprzednika. Odnosze się do tego a nie do RR czy Bentleya (nie jeździłem żadnym). Zawieszenie w moim B8 jest koszmarem. Daje wrażenie kompletnie rozsypanego, z luzami, stukiem i jakościowo źle działajacego (pływajacego na boki na nierównościach). Nie wierzę, że na etapie testów samochodu przed produkcją ktoś mógł tego nie zauważyć?! To nie do pomyślenia. Cały czas wierzę natomiast, że VW zauważy problem (może sedanów, może produkowanych gdzieś tam, może w jakiejś serii) i usprawni. Po prostu w głowie się nie mieści jak można takie "coś" wypuścic na rynek.

 

Zaznaczam, nie chodzi mi tu o subtelne odczucia, czy cos jest bardziej miekkie, czy sztywne, czy się wychyla w lewo czy w prawo, daje wrażenia sportowe czy bardziej komfortowe - to subiektywne rzeczy. Nie o to tu chodzi.

 

Jestem pewien że zawieszenie w moim B8 ma jakąs jakościową "niedoróbke"

 

Pzdr

R

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Na brytyjskim forum też o tym piszą:

 

Rattling Noise from Rear of Car

 

I picked up a new Passat GT 2.0 DSG back in April but immediately heard a rattling noise coming from the rear of the car as I was going over small bumps, which seems worse at low speeds. I've had it into the garage and through a process of ilimination they have found that the noise comes from a 1 metre square piece of flexible trim/guard, which is underneath the car below the boot. When going over the bumps it acts like a kind of wobble board, which is really annoying. The garage have said this is normal for this new car but agreed that the flimsy design of the guard was not very good.

 

Is anyone else having this problem with the new Passat? I love the car but this noise really spoils it for me.

I'm amazed that nobody else is unhappy with this. The retailer says that they know there is a noise but it affects all the new Passats because of the addition of the flimsy guard fitted underneath the boot. I guess I'm 'tuned-in' to that noise now but it's really annoying!

 

Pete

 

Kolego mi też tłukło, więc postanowiłem wyciszyć podłogę bagażnika. Pomogło i jest zdecydowanie lepiej, jednak nie zmienia to faktu, że to auto z komfortem ma niewiele wspólnego. I powiem Ci, że gdyby nie super oszczędny diesel z dsg to pozbyłbym się go już teraz a tak poczekam do końca gwarancji ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jest akcja serwisowa na łożysko/tuleje (zwał jak zwał) tylnego DCC przedział do 3CZH. U mnie G wiec dzisiaj zamawiają i jak przyjdą to jade na wymianę. Przy 20km/h jazda po kostce/płytach zaczyna telepać przód tak jakby cos było luźne... jak wymienią tył to będę drążył temat przodu :/

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego mi też tłukło, więc postanowiłem wyciszyć podłogę bagażnika. Pomogło i jest zdecydowanie lepiej, jednak nie zmienia to faktu, że to auto z komfortem ma niewiele wspólnego. I powiem Ci, że gdyby nie super oszczędny diesel z dsg to pozbyłbym się go już teraz a tak poczekam do końca gwarancji ;-)

 

Sam wyciszałeś? Jeśli tak to jakie materiały i zakres. Biorę wszystko, zdjecia, opisy, namiary na firmę....

 

Tak Passat B8 wersja "tłuk edition" ma komfort na poziomie żuka albo tarpana tylko ma więcej gadżetów i nowoczesne nadwozie aaa i oszczędny silnik i dsg ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sam wyciszałeś? Jeśli tak to jakie materiały i zakres. Biorę wszystko, zdjecia, opisy, namiary na firmę....

 

Tak Passat B8 wersja "tłuk edition" ma komfort na poziomie żuka albo tarpana tylko ma więcej gadżetów i nowoczesne nadwozie aaa i oszczędny silnik i dsg ;-)

 

Tak sam, od belki za tylnymi fotelami, prosta sprawa i wygląda profi jeśli oczywiście zastosujesz odpowiednią matę i gąbkę. Na maila mogę Ci wysłać, tylko nie wiem czy na to pozwala regulamin forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ślij, zamieszczaj, postuj... forum pozwala na wszystko co pomoże naszym taczkowozom ;-) Po to ono zostało stworzone...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej postuj, może inni skorzystają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy jest akcja serwisowa na łożysko/tuleje (zwał jak zwał) tylnego DCC przedział do 3CZH. U mnie G wiec dzisiaj zamawiają i jak przyjdą to jade na wymianę. Przy 20km/h jazda po kostce/płytach zaczyna telepać przód tak jakby cos było luźne... jak wymienią tył to będę drążył temat przodu :/

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

 

Mniej więcej mam to samo z przodu w nowym Tiguanie. Będę wdzięczny za info z pola walki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności