sinobrody Zgłoś #161 Napisano 21 Listopada 2016 Kriss,W moim przypadku nie o dzwięk tu chodzi. W tym modelu po prostu zawieszenie pracuje bardzo źle. Zawieszenie jest nadwrażliwe, wybiera każdą nierówność. Nawet jak droga wygląda na idealnie płaską ten samochód cały czas się trzęsie. Nerki już mnie bolą. To że słychać je bardziej jest tylko dodatkiem. Mam wrażenie że sprawa dotyczy bardziej sedanów niż kombii. DSG też nie ma tu za wielkiego znaczenia. Może się mylę, nie wiem. Dziwię się ze zachodni serwisy zauważają ten problem, my też a nasi testerzy, youtuberzy nie. Pytanie dlaczego? Na forach angielskojęzycznych też jest podobnie jak u nas. Podobno nowy Superb też tak ma. Tak więc wygląda na to, że ten model tak ma koniec i kropka.... Nie wiem tylko dlaczego niektórzy to czują a niektórzy nie... Może jedni nie potrafia a może są różnice w modelach i dlaczego VW nie reaguje. Faktycznie. Zrobiłem przez weekend kilkadziesiąt km po Wrocławiu i okolicach. Na najgorszych wrocławskich torowiskach, wystających studzienkach i dziurach auto tłumi rewelacyjnie miękko (Comfortline bez dcc) ale na równym, nowym asfalcie potęguje każdą niewidoczną nawet fałdę, wklęśnięcie po walcu. Cały czas czuć na fotelu drżenie. jest nierównomierne więc trudno sądzić, że to opona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomery Zgłoś #162 Napisano 21 Listopada 2016 Panowie, czytam tak sobie ten wątek o zawieszeniu (jednym stuka innym nie , jedni słyszą inni nie) i zastanawiam się czy nie jest to bardziej problem rodzaju: "co prawda kupiłem auto dla ludu , ale dałem za nie prawie dwie paki , to dlaczego nie jeździ jak jakiś tam Bentley czy inny RR ?" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rdob Zgłoś #163 Napisano 21 Listopada 2016 Tomery masz prawo zastanawiać się nad czym chcesz... ja opisuję swoję, własne doświadczenia. Miałem Nowego Avensisa, nowego Passata B7 i teraz nowe B8. Mam bezpośrednie porównanie do aut z tego samego segmentu i do poprzednika. Odnosze się do tego a nie do RR czy Bentleya (nie jeździłem żadnym). Zawieszenie w moim B8 jest koszmarem. Daje wrażenie kompletnie rozsypanego, z luzami, stukiem i jakościowo źle działajacego (pływajacego na boki na nierównościach). Nie wierzę, że na etapie testów samochodu przed produkcją ktoś mógł tego nie zauważyć?! To nie do pomyślenia. Cały czas wierzę natomiast, że VW zauważy problem (może sedanów, może produkowanych gdzieś tam, może w jakiejś serii) i usprawni. Po prostu w głowie się nie mieści jak można takie "coś" wypuścic na rynek. Zaznaczam, nie chodzi mi tu o subtelne odczucia, czy cos jest bardziej miekkie, czy sztywne, czy się wychyla w lewo czy w prawo, daje wrażenia sportowe czy bardziej komfortowe - to subiektywne rzeczy. Nie o to tu chodzi. Jestem pewien że zawieszenie w moim B8 ma jakąs jakościową "niedoróbke" Pzdr R - - - - - aktualizacja - - - - - Na brytyjskim forum też o tym piszą: Rattling Noise from Rear of Car I picked up a new Passat GT 2.0 DSG back in April but immediately heard a rattling noise coming from the rear of the car as I was going over small bumps, which seems worse at low speeds. I've had it into the garage and through a process of ilimination they have found that the noise comes from a 1 metre square piece of flexible trim/guard, which is underneath the car below the boot. When going over the bumps it acts like a kind of wobble board, which is really annoying. The garage have said this is normal for this new car but agreed that the flimsy design of the guard was not very good. Is anyone else having this problem with the new Passat? I love the car but this noise really spoils it for me. I'm amazed that nobody else is unhappy with this. The retailer says that they know there is a noise but it affects all the new Passats because of the addition of the flimsy guard fitted underneath the boot. I guess I'm 'tuned-in' to that noise now but it's really annoying! Pete Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomery Zgłoś #164 Napisano 21 Listopada 2016 Tomery masz prawo zastanawiać się nad czym chcesz... ja opisuję swoję, własne doświadczenia. Miałem Nowego Avensisa, nowego Passata B7 i teraz nowe B8. Nie zrozum mnie źle :kumple Nie jestem fanem VW , nie mam VW. Więc mój post nie był "obroną" modelu za wszelką cenę a wręcz ironią. PS Coś z tym zawieszeniem w "grupie dla ludu" jednak jest na rzeczy. Kolega w robocie dostał nową O III (z jakimś dsg , zawieszenie raczej "zwykłe") , poprzednio miał Avena III (wiem, nie ten sam segment). I z rozrzewnieniem wspomina Toyotę , szczególnie jeśli chodzi o zawieszenie i właściwości trakcyjne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mm123 Zgłoś #165 Napisano 21 Listopada 2016 Przed zakupem jeździlem 4 paskami, a więc tak: We wroclawiu 2 dieslami, sedanem i kombi bez DCC. Oba tlukly sie strasznie. W lubinie jezdizlem 1.8 tsi sedanem. Był ok. Najlepiej jeździl tdi 190km kombi w Opolu. Super komfortowo. Więc kupilem w Opolu 1.8 tsi. Dsg HI sedan Za tydzien odbieram :-) Ciekawe...... Co będzie :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rdob Zgłoś #166 Napisano 21 Listopada 2016 (edytowane) Nie zrozum mnie źle :kumpleNie jestem fanem VW , nie mam VW. Więc mój post nie był "obroną" modelu za wszelką cenę a wręcz ironią. PS Coś z tym zawieszeniem w "grupie dla ludu" jednak jest na rzeczy. Kolega w robocie dostał nową O III (z jakimś dsg , zawieszenie raczej "zwykłe") , poprzednio miał Avena III (wiem, nie ten sam segment). I z rozrzewnieniem wspomina Toyotę , szczególnie jeśli chodzi o zawieszenie i właściwości trakcyjne. Nie ma problemu Chciałem jedynie podkreślić to co sam teraz piszesz na końcu czyli, że coś jest na rzeczy z tym zawieszeniem - fakty. Pzdr R Edytowane 21 Listopada 2016 przez rdob Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #167 Napisano 22 Listopada 2016 Panowie - ja przyłączam się do opinii kolegi rdob. Ogólnie jestem z auta bardzo zadowolony - ale za wyjątkiem zawieszenia. Jest ono strasznie niekomfortowe, w szczególności, gdy opony są napompowane do ciśnienia zalecanego (czyli w moim przypadku 2,6 bara). Mam też porównanie do innych aut, prywatnie mamy też Golfa 7 i tam zawieszenie jest o niebo bardziej komfortowe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #168 Napisano 22 Listopada 2016 Ja nie wiem, dla mnie zawieszenie dcc jest mega komfortowe, w normal przyjemnie sprezyste, w comfort bardzo dobrze wybiera nierownosci a w sport twarde. Jedyne zastrzezenia mam do glosnosci pracy szczegolnie tylu, nie ma tragedii ale u konkurencji pracuje ciszej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
googie Zgłoś #169 Napisano 22 Listopada 2016 Ja miałem odczucia niefajne przy 3 atmosferach na felgach 19''. Po zmianie na 18nastki zimowe i ciśnieniu 2,7 jest całkiem fajnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #170 Napisano 22 Listopada 2016 Ja uzywam 18 lato, 17 zima, cisnienie ustawione normalnie, nie komfortowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rdob Zgłoś #171 Napisano 23 Listopada 2016 Panowie, daję sobie na luz z zawieszeniem. Mialem dzisiaj auto w seriwsie na przeglądzie. Zgłosiłem wadliwe zawieszenie i inne usterki. Miałem okazję jeździć cały dzień inną B8ką. Stukała i pukała i pływała jak mój - identycznie - dramatycznie. Odbierając z serwisu swój samochód uczciwie (mam nadzieję) porozmawiałem z serwisantem. Otóż, oni wiedzą jakie zawieszenie ma ten model. Usłyszałem, że to jest cecha tego modelu... koniec i kropka! Czyli TTTM. I uwaga, B8ka o której wspominałem była znajomego, pierwszy raz z nim jechałem - On nic nie czuje i nie słyszy!!!!! A auto było identyczne jak moje (w kwestii zawieszenia).... Tak więc Ci co nie słyszą niech nie szukają bo jeszcze znajdą... Koniec... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
infoset Zgłoś #172 Napisano 24 Listopada 2016 (edytowane) Zawieszenie w moim B8 jest koszmarem. Daje wrażenie kompletnie rozsypanego, z luzami, stukiem i jakościowo źle działajacego (pływajacego na boki na nierównościach). Nie wierzę, że na etapie testów samochodu przed produkcją ktoś mógł tego nie zauważyć?! To nie do pomyślenia. Cały czas wierzę natomiast, że VW zauważy problem (może sedanów, może produkowanych gdzieś tam, może w jakiejś serii) i usprawni. Nie licz na to. VAG to najbardziej arogancka firma motoryzacyjna na świecie. http://www.polskieradio.pl/42/3168/Artykul/1688403,Volkswagen-nie-chce-placic-odszkodowan-w-Europie Procent wad fabrycznych przy których nie podjeli żadnych działań to na moje obseracje z ok. 10 lat ok. 99%. Akcje fabryczne wymagające czegoś więcej niż nowego oprogramowania robią tylko wtedy gdy usterka zagraża bezpieczeństwu, i to tylko gdy sprawa jest powszechna i się nagłośni. A teraz mają jeszcze kłopoty finansowe, więc tym gorzej dla nas wszystkich. http://www.polskieradio.pl/42/273/Artykul/1693821,Volkswagen-oglasza-likwidacje-30-tys-miejsc-pracy-do-2021-r Oszczędności będą na wszystkim. Miłośnicy aut francuskich już krzyczą że niemieckie gazetki motoryzacyjne nagle zaczęły chwalić auta-tablety, gdzie każdy rozsądny widzi cięcie na przyciskach/panelach/modułach. Edytowane 24 Listopada 2016 przez infoset Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rdob Zgłoś #173 Napisano 24 Listopada 2016 Nie licz na to. VAG to najbardziej arogancka firma motoryzacyjna na świecie. http://www.polskieradio.pl/42/3168/Artykul/1688403,Volkswagen-nie-chce-placic-odszkodowan-w-Europie Procent wad fabrycznych przy których nie podjeli żadnych działań to na moje obseracje z ok. 10 lat ok. 99%. Akcje fabryczne wymagające czegoś więcej niż nowego oprogramowania robią tylko wtedy gdy usterka zagraża bezpieczeństwu, i to tylko gdy sprawa jest powszechna i się nagłośni. A teraz mają jeszcze kłopoty finansowe, więc tym gorzej dla nas wszystkich. http://www.polskieradio.pl/42/273/Artykul/1693821,Volkswagen-oglasza-likwidacje-30-tys-miejsc-pracy-do-2021-r Oszczędności będą na wszystkim. Miłośnicy aut francuskich już krzyczą że niemieckie gazetki motoryzacyjne nagle zaczęły chwalić auta-tablety, gdzie każdy rozsądny widzi cięcie na przyciskach/panelach/modułach. Niestety, prawdopodobnie masz rację ;-( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZORBA Zgłoś #174 Napisano 24 Listopada 2016 Tomery masz prawo zastanawiać się nad czym chcesz... ja opisuję swoję, własne doświadczenia. Miałem Nowego Avensisa, nowego Passata B7 i teraz nowe B8. Mam bezpośrednie porównanie do aut z tego samego segmentu i do poprzednika. Odnosze się do tego a nie do RR czy Bentleya (nie jeździłem żadnym). Zawieszenie w moim B8 jest koszmarem. Daje wrażenie kompletnie rozsypanego, z luzami, stukiem i jakościowo źle działajacego (pływajacego na boki na nierównościach). Nie wierzę, że na etapie testów samochodu przed produkcją ktoś mógł tego nie zauważyć?! To nie do pomyślenia. Cały czas wierzę natomiast, że VW zauważy problem (może sedanów, może produkowanych gdzieś tam, może w jakiejś serii) i usprawni. Po prostu w głowie się nie mieści jak można takie "coś" wypuścic na rynek. Zaznaczam, nie chodzi mi tu o subtelne odczucia, czy cos jest bardziej miekkie, czy sztywne, czy się wychyla w lewo czy w prawo, daje wrażenia sportowe czy bardziej komfortowe - to subiektywne rzeczy. Nie o to tu chodzi. Jestem pewien że zawieszenie w moim B8 ma jakąs jakościową "niedoróbke" Pzdr R - - - - - aktualizacja - - - - - Na brytyjskim forum też o tym piszą: Rattling Noise from Rear of Car I picked up a new Passat GT 2.0 DSG back in April but immediately heard a rattling noise coming from the rear of the car as I was going over small bumps, which seems worse at low speeds. I've had it into the garage and through a process of ilimination they have found that the noise comes from a 1 metre square piece of flexible trim/guard, which is underneath the car below the boot. When going over the bumps it acts like a kind of wobble board, which is really annoying. The garage have said this is normal for this new car but agreed that the flimsy design of the guard was not very good. Is anyone else having this problem with the new Passat? I love the car but this noise really spoils it for me. I'm amazed that nobody else is unhappy with this. The retailer says that they know there is a noise but it affects all the new Passats because of the addition of the flimsy guard fitted underneath the boot. I guess I'm 'tuned-in' to that noise now but it's really annoying! Pete Kolego mi też tłukło, więc postanowiłem wyciszyć podłogę bagażnika. Pomogło i jest zdecydowanie lepiej, jednak nie zmienia to faktu, że to auto z komfortem ma niewiele wspólnego. I powiem Ci, że gdyby nie super oszczędny diesel z dsg to pozbyłbym się go już teraz a tak poczekam do końca gwarancji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #175 Napisano 24 Listopada 2016 Koledzy jest akcja serwisowa na łożysko/tuleje (zwał jak zwał) tylnego DCC przedział do 3CZH. U mnie G wiec dzisiaj zamawiają i jak przyjdą to jade na wymianę. Przy 20km/h jazda po kostce/płytach zaczyna telepać przód tak jakby cos było luźne... jak wymienią tył to będę drążył temat przodu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rdob Zgłoś #176 Napisano 24 Listopada 2016 Kolego mi też tłukło, więc postanowiłem wyciszyć podłogę bagażnika. Pomogło i jest zdecydowanie lepiej, jednak nie zmienia to faktu, że to auto z komfortem ma niewiele wspólnego. I powiem Ci, że gdyby nie super oszczędny diesel z dsg to pozbyłbym się go już teraz a tak poczekam do końca gwarancji Sam wyciszałeś? Jeśli tak to jakie materiały i zakres. Biorę wszystko, zdjecia, opisy, namiary na firmę.... Tak Passat B8 wersja "tłuk edition" ma komfort na poziomie żuka albo tarpana tylko ma więcej gadżetów i nowoczesne nadwozie aaa i oszczędny silnik i dsg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZORBA Zgłoś #177 Napisano 24 Listopada 2016 Sam wyciszałeś? Jeśli tak to jakie materiały i zakres. Biorę wszystko, zdjecia, opisy, namiary na firmę.... Tak Passat B8 wersja "tłuk edition" ma komfort na poziomie żuka albo tarpana tylko ma więcej gadżetów i nowoczesne nadwozie aaa i oszczędny silnik i dsg Tak sam, od belki za tylnymi fotelami, prosta sprawa i wygląda profi jeśli oczywiście zastosujesz odpowiednią matę i gąbkę. Na maila mogę Ci wysłać, tylko nie wiem czy na to pozwala regulamin forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rdob Zgłoś #178 Napisano 24 Listopada 2016 Ślij, zamieszczaj, postuj... forum pozwala na wszystko co pomoże naszym taczkowozom Po to ono zostało stworzone... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #179 Napisano 24 Listopada 2016 Najlepiej postuj, może inni skorzystają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prawie-passat Zgłoś #180 Napisano 24 Listopada 2016 Koledzy jest akcja serwisowa na łożysko/tuleje (zwał jak zwał) tylnego DCC przedział do 3CZH. U mnie G wiec dzisiaj zamawiają i jak przyjdą to jade na wymianę. Przy 20km/h jazda po kostce/płytach zaczyna telepać przód tak jakby cos było luźne... jak wymienią tył to będę drążył temat przodu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Mniej więcej mam to samo z przodu w nowym Tiguanie. Będę wdzięczny za info z pola walki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach