Jump to content

paolokos

  • Content count

    955
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

About paolokos

  • Birthday 05/16/1973

Informacje osobiste

  • Imię
    pawel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Niemcy

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 Bi-TDI 240KM DSG7 4x4
  • Rok produkcji
    2014

Recent Profile Visitors

952 profile views
  1. paolokos

    Passat B8 Pomiar spalania

    Testschnitt: 8,7 Liter/100 km), verdiente anerkennendes Nicken. Sollte der 1.8 TSI doch noch als Diesel-Ausweg taugen? Nein, nicht für Kilometerschrubber, weil ein TDI bei gleicher Fahrweise gut 30 Prozent weniger schluckt. Konkluzja z testu długodystansowego 150000 km, Passata 1.8 tsi i porównanie go do 150tdi, dziennikarze stwierdzają, że tdi przy tym samym stylu jazdy pali ponad 30% mniej, jak dla nich wynik 1.8 był bardzo ok, co do pomiarów podawanych przez użytkowników. Tdi ludzie w znakomitej większości cisna mocno bo wiedzą że i tak spalanie jest niskie, a w tsi obawiam się, że jeżdżą delikatnie, a ci pojadą normalnie to pokazuje 10 litrów. Jeżdżę moim passtem oraz golfem 1.4 tsi 150 jak i teraz seatem tym mniejszym SUVem 1.5 tsi 150, żaden z tych samochodów nie jest w stanie spalić tyle co moje tdi, a na autostradzie to już wogole porażka, SEAT jest SUVem, opór powietrza itd, ale jak go pogonisz, nie mogę powiedzieć, jakoś jedzie ale od 140 tylko wycie i spalanie jakiś kosmos.
  2. paolokos

    Jakie wycieraczki po Passat B8?

    Co wymagać od chińszczyzny.
  3. Z ASO vw nie, ale mam historie na książkę z Fordem. W moim Transicie został tylko dół silnika, konkretnie drugiego, cała reszta, łącznie ze skrzynia biegów była wymieniana/naprawiana po kilka razy😂bałem się tym samochodem z miasta wyjeżdżać.
  4. Wszędzie pracują tylko ludzie, jedni maja pojęcie, inni nie, trzeba to brać pod uwagę. Dla ASO najprościej jest zgonic na cechę produktu, niech się klient odczepi. Myślicie, że tego merca to ASO nie zgłaszali do centrali? Sami nie odesłali klienta z kwitkiem na 100%. Niekiedy ASO ma dość duże problemy z importerem czy centralą, jak mają dobrego inżyniera, co wie co i jak, to tak przedstawi problem, że mu się zgodzą na naprawę, a jak zacznie bajki opowiadać to gwarant go pewnie zleje i tyle. A ASO trzeba też dobrze żyć 😊, ja co 30 robię w ASO, a co 15 w ATU i problemów nie ma. Jako, że 29.09 mija 5 lat i gwarancja się kończy, dostałem pismo z VW, że mogę sobie gwarancję przedłużyć jeszcze o rok, jedyna różnica to tylko mały udział własny.
  5. Co obejmuje gwarancja, a czego nie obejmuje, jest napisane w gwarancji. Gwarantem jest VW nie ASO, chciałbym zobaczyć gdzie pójdziesz, jak Ci po gwarancji skrzynia dsg padnie, żeby nie januszowac, kupisz w ASO nową 😂
  6. Kolego Passat to nie Tico, ma funkcję, która to powiadamia na tyle wcześnie, że można spokojnie sobie wszystko zaplanować, w każdym mieście jest po kilku dobrych mechaników, gdzie można sobie przegląd od biedy zrobić, nie musi to być ASO. Dodatkowo ASO może robić co chce, ale jak padnie silnik, to oni nie decydują tylko ktoś wyżej. Do ASO możesz przyjechać i po 100000 km, zrobią przegląd, wbija w książkę i dla nich po temacie. Gwarantem jest VW a nie ASO kogucik czy ASO myszka.
  7. Nic się nie dzieje, a to dobre, zobaczysz jak coś padnie, wtedy nie ma zmiłuj się, przejrzałem parę takich spraw w Niemczech i są po przekroczeniu jaja, do 6 miesięcy jest ok, potem są problemy, a po gwarancji, czyli gdzie normalnie jest Kulanz gwarancja, czyli dobra wola możesz zapomnieć. Także po co pierdoly opowiadać? Co do skrzyni, to lekkie czekanie wydłuża jej żywotność, ona nie padnie po 50 tys km, tylko zamiast 250000 może zrobi 200000.to samo jak w sporcie, czemu przed np biegiem sportowcy robią rozgrzewkę? Tzn, że jak jest jakiś co pobiegnie bez rozgrzewki, to ma od razu polamac sobie nogi? Nie, ale naraża się na kontuzje, tak samo jest za skrzynią. Das sagt VW "Tritt im Gewährleistungs- bzw. Garantiezeitraum ein Mangel am Fahrzeug auf, der dadurch entstanden ist, dass eine fällige Servicearbeit beziehungsweise Inspektion nicht oder nicht rechtzeitig durchgeführt worden ist, kann die Kostenübernahme durch den Hersteller abgelehnt werden." So viel Toleranz gibt der Hersteller: null Kilometer. To mówi VW „Jeżeli usterka pojazdu wystąpi w okresie rekojmi lub gwarancji, która powstała z powodu faktu, że nie wykonano należytej pracy serwisowej lub kontroli lub nie przeprowadzono jej na czas, firma może odmówić pokrycia kosztów.” Tyle tolerancji daje producent: zero kilometrów.
  8. paolokos

    Plan serwisowy Passat B8

    Chyba F1 to raczej nie oglądasz 😂
  9. paolokos

    Nakładki na pedały r-line

    https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.de%2Fulk%2Fitm%2F122665499262 Taa, pewnie podróbki. Wir sind eine auf VW und Audi spezialisierte Kfz-Werkstatt und kaufen unsere originalen Ersatzteile ausschließlich bei VW und Audi . Die hier angebotenen originalen VW Pedale sind passend für : Passat B8 Typ 3G ab 2014 - 2019 Opis z aukcji, sprawdź, może masz Passata z Chin 😂
  10. paolokos

    Nakładki na pedały r-line

    Na ebay są zestawy po 45 euro oryginalne, można nawet za 30 euro znaleźć, a wy polecacie 2 razy droższe, nie kumam.
  11. paolokos

    Passat B8 Pomiar spalania

    120 z przyczepą?
  12. paolokos

    Passat B8 Pomiar spalania

    Jednak tankowanie zbiornika "pod korek" też jest szkodliwe dla samochodu. Warto wiedzieć, że choć po uruchomieniu silnika paliwo pobrane przez pompę nie jest tłoczony tylko do cylindrów. Trafia tam tylko niewielka dawka, a nadmiar paliwa jest kierowany z powrotem do baku. Po drodze chłodzi i smaruje elementy układu wtryskowego. Jeśli zbiornik jest zatankowany po sam korek, to wówczas tworzy się duże podciśnienie, które może być szkodliwe dla układu paliwowego. - Ponadto zbyt duża ilość paliwa może doprowadzić do uszkodzenia elementów układu odpowietrzenia zbiornika, który do silnika odprowadza opary paliwa. Może zostać również uszkodzony filtr węglowy, którego zadaniem jest pochłanianie oparów paliwa - wyjaśnia Radosław Jaskulski. Aby uniknąć tych zagrożeń właściwym postępowaniem jest tankowanie do pierwszego „odbicia" pistoletu dystrybutora na stacji paliw.
  13. paolokos

    Passat B8 Pomiar spalania

    Kurcze, tyle miejsca zmarnowane, jeszcze ze 3 literki do baniaczkow by weszlo😂
  14. paolokos

    Passat B8 Pomiar spalania

    Kanister, ponoć są tacy co woza koło zapasowe, a nawet chlapacze maja i pokrowce na fotele😂ludzie zbiorniki nie tylko w passacie zawsze są większe niż się nominalnie podaję! Ma wejść 66 litrów, ale Polak potrafi i tak bardzo chce sobie uszkodzić samochód, że wcisnie ponad 70. Weź 20 litrowy baniak i na stacji stacji wlej 20 litrów, jest miejsce? pewnie, że jeszcze jest, z 2 litry jeszcze wejdą. Czyli rozumiem, że taki baniak napelniacie równo z korkiem?, nie bo wiecie, że może to wszystko wywalić. To czemu robicie to w samochodzie?! Tego nie kumam. W passacie rezerwa bezpieczeństwa to około 5 litrów, dlatego co mądrzejsi wlewaja na siłę po ponad 70 litrów!
  15. paolokos

    Koło zapasowe czy dojazdowe

    Jak ktoś lubi koło na drodze zmieniać to zamawia koło zapasowe, a jak tego nie masz zamiaru robić to zamawiasz teoretycznie nieprzebijalne opony i masz spokój 😂.
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy