Tobol Zgłoś #101 Napisano 31 Sierpnia 2016 Z tego co kojarzę to lekarstwem jest wymiana tulei na jakiś inny poprawiony model o innym oznaczeniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pasterz Zgłoś #102 Napisano 31 Sierpnia 2016 Na poczatek hej, jestem tu nowy byc moze bedziemy w jednej klasie b8;P Co do walenia to w moim b6 z 2005 tez tak wali i jest to wina ESP ktore zapobiegajac zerwaniu przyczepnosci daje Ci wrazenie urywania calej prZedniej osi robiac przy tym w kij halasu... A co do tych nadkoli to mozna to jakos wyciszac? Bo tak glupio byloby kupic taki woz drabiniasty teoche... Szczegolnie ze moj Pasem ma 136kkm i moglbym poczekac do liftu i tam moze naprawia ten syf:-) Po prostu twoja opona dobrze trzyma na mokrym. Nie przegrzewa sie wiec nie zamieli jak na suchym asfalcie. Taki efekty wystepuje w kazdym rodzaju napedu. Niezaleznie czy przod czy tyl czy 4x4. I to mie zadne esp, asr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrakAn Zgłoś #103 Napisano 31 Sierpnia 2016 Miałem już wiele samochodów, ale takie zachowanie dopiero w tym. Przed Passatem miałem A6 C5 TDI 180 KM i o zerwaniu przyczepności na asfalcie nie ma mowy - wcześniej sprzęgło spali. Nawet na śniegu trzeba było przegazówkę zrobić. A ESP po prostu buczało i obcinało moc silnika. W Passacie mocy nie obcina, muszę sam odpuścić z gazu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TFB Zgłoś #104 Napisano 31 Sierpnia 2016 Miałem już wiele samochodów, ale takie zachowanie dopiero w tym. Przed Passatem miałem A6 C5 TDI 180 KM i o zerwaniu przyczepności na asfalcie nie ma mowy - wcześniej sprzęgło spali. Nawet na śniegu trzeba było przegazówkę zrobić. A ESP po prostu buczało i obcinało moc silnika.W Passacie mocy nie obcina, muszę sam odpuścić z gazu. No moze tttma miec?;( na mokrym jak docisne mocniej to jak walnie to idzie sobie portki pobrudzic taki lomot... Ani w x5 ani x6 ani audi a6 2.5 tdi z przedm napedem czegos takiego nie doswiadczylem ale za to w jezdzie testowej b8 1.8 w Manualu a i owszem ale bylo troche piasku i jak walnelo to myslalem se juz silnik wylecial a bylo okolo 4 tys obrotow... Ehh Ta b8 taka sliczna ale moze faktycznie trzeba dac im czas do liftu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broz Zgłoś #105 Napisano 1 Września 2016 Na poczatek hej, jestem tu nowy byc moze bedziemy w jednej klasie b8;P Co do walenia to w moim b6 z 2005 tez tak wali i jest to wina ESP ktore zapobiegajac zerwaniu przyczepnosci daje Ci wrazenie urywania calej prZedniej osi robiac przy tym w kij halasu... A co do tych nadkoli to mozna to jakos wyciszac? Bo tak glupio byloby kupic taki woz drabiniasty teoche... Szczegolnie ze moj Pasem ma 136kkm i moglbym poczekac do liftu i tam moze naprawia ten syf:-) Niestety wygłuszenie nadkoli jest na tragicznym poziomie. Sam osobiście w niedalekiej przyszłości zamierzam w profesjonalnej firmie je wygłuszyć. Do tego komora silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rdob Zgłoś #106 Napisano 1 Września 2016 W kwestii moich problemów nie jest to tylko kwestia zbyt głośnej pracy zawieszenia. To nie jest ten problem. Te zawieszenie kompletnie źle pracuje. Nie czujecie tego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broz Zgłoś #107 Napisano 1 Września 2016 W kwestii moich problemów nie jest to tylko kwestia zbyt głośnej pracy zawieszenia. To nie jest ten problem. Te zawieszenie kompletnie źle pracuje. Nie czujecie tego? Czujemy, ale co z tym zrobić? Tuleje tylne zostały wymienione, ciśnienie w oponach zmniejszone do 2,7 a zawieszenie jest po prostu twarde i głośne. TTTM. Mi już ręce opadają po wszystkich przebojach z tym samochodem. Być może jesteśmy zwyczajnie robieni w chu... przez Volkswagena, a może po prostu mamy zbyt duże oczekiwania od czegoś co jest po prostu wozidłem klasy średniej i tak tez jest konstruowane i montowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IQM1 Zgłoś #108 Napisano 1 Września 2016 Czujemy, ale co z tym zrobić? Tuleje tylne zostały wymienione, ciśnienie w oponach zmniejszone do 2,7 a zawieszenie jest po prostu twarde i głośne. TTTM. Mi już ręce opadają po wszystkich przebojach z tym samochodem. Być może jesteśmy zwyczajnie robieni w chu... przez Volkswagena, a może po prostu mamy zbyt duże oczekiwania od czegoś co jest po prostu wozidłem klasy średniej i tak tez jest konstruowane i montowane. Nie rozumiem, mam varianta z tym silnikiem i wszystko działa nic nie stuka, może to przypadłość sedanów ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #109 Napisano 1 Września 2016 Też miałem takie podejrzenie, ale niezweryfikowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gromchester Zgłoś #110 Napisano 2 Września 2016 Po co ładujecie aż 2,7 ? jak pewnie jeździcie nieobciążonym autem. Powinno być tak jak podano na wklejce 2,4 bo przy 2,7 i z pustym tyłem to nawet cała szerokość bieżnika nie pracuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #111 Napisano 2 Września 2016 2,7 jest na 18ach jako normalne , 2,4 jako komfortowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okiemserca Zgłoś #112 Napisano 2 Września 2016 2,7 jest na 18ach jako normalne , 2,4 jako komfortowe to oznacza że wg instrukcji 2,7 nie jest komfortowe :-) wiec trudno wtedy narzekać na brak komfortu (dzwiekowego) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lemoncjo Zgłoś #113 Napisano 2 Września 2016 ja z zawieszenia jestem zadowolony. nie stuka. i w trybie komfort jest naprawdę wygodnie. p.s. mi w serwisie nabili teraz po 3.0 bar. normalnie jezdze na 2.7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broz Zgłoś #114 Napisano 2 Września 2016 2,7 jest na 18ach jako normalne , 2,4 jako komfortowe Koledzy, macie lżejsze silniki, brak haldexa co wiąże się z dużo mniejszą wagą samochodu. W moim przypadku zgodnie z naklejką przy kołach 17" normal wynosi 3,0 a komfort 2,7. W przypadku 18" normal to 2,9 a komfort 2,6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mm123 Zgłoś #115 Napisano 2 Września 2016 Dzisiaj odbyłem jazdę testową wersją variant tdi 150km highline, 1000 km przebiegu Kurde, zawieszenie tego auta to jest jakaś masakra. Moja poczciwa B5-tka lepiej się zachowuje na tej samej trasie. Powiem więcej, UP na 16'tkach i sportowym zawieszeniu lepiej resoruje. Jego zawieszenie jest twarde, ale takie sprężyste. A w tym passacie zawieszenie pukało jak w starym francuzie na taxi. Nawet moja żona, która wchodząc do auta od razu zasypia, kiwała głową, że coś jest nie tak. Umówiłem się w przyszłym tygodniu na jazdy innymi egzemplarzami, zobaczymy. Na razie jestem załamany, w przyszłym tygodniu miałem podpisywać umowę a tu takie kwiatki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broz Zgłoś #116 Napisano 2 Września 2016 Dzisiaj odbyłem jazdę testową wersją variant tdi 150km highline, 1000 km przebieguKurde, zawieszenie tego auta to jest jakaś masakra. Moja poczciwa B5-tka lepiej się zachowuje na tej samej trasie. Powiem więcej, UP na 16'tkach i sportowym zawieszeniu lepiej resoruje. Jego zawieszenie jest twarde, ale takie sprężyste. A w tym passacie zawieszenie pukało jak w starym francuzie na taxi. Nawet moja żona, która wchodząc do auta od razu zasypia, kiwała głową, że coś jest nie tak. Umówiłem się w przyszłym tygodniu na jazdy innymi egzemplarzami, zobaczymy. Na razie jestem załamany, w przyszłym tygodniu miałem podpisywać umowę a tu takie kwiatki. Odpuść sobie Passata. Ja też żałuję, że popełniłem ten błąd. Wymiana tulei nic nie wniosła. Zawieszenie wali w każdym trybie a plastiki w środku razem z nim. Skoda Rapid, którą dostałem jako auto zastępcze jest 100 razy bardziej komfortowa, a plastiki mimo ze wszystkie twarde są tak dobrze spasowane, że ani razu nie zatrzeszczały a zrobiłem nią kilkaset kilometrów po tych samych dziurawych drogach. Wyciszenie kabiny na podobnym poziomie, nawet mniejszy szum z okolic słupka A. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arnal_tp Zgłoś #117 Napisano 6 Września 2016 I tutaj muszę się niechętnie zgodzić. Jeżeli ktoś nie celuje w silnik BiTdi to powinien rozważyć inne marki. Dla mnie to wyłącznie 240 koni i 500 niutków skłoniło by mnie do ponownego zakupu B8. Radość z jazdy niestety cierpi przez zawieszenie: głośnie i nieprecyzyjne. Resztę można znaleźć u konkurencji..... Tak jak ktoś napisał nawet w Kia czy Hyundai. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okiemserca Zgłoś #118 Napisano 6 Września 2016 (edytowane) to słucham propozycji konkurencji: przestronne kombi 190 KM, diesel 4 motion, DSG, skórzane fotele z pamiecią ustawień, grzane, światła Ledowe z DLA, ACC 210, asystenci: Line Assist, Jazda w korku, zatrzymywanie przy wtargnięciu pieszych, EasyOpen itd, nawi z korkami online, szyberdach, 18 calowe alusy --- i to poprosze do 180 K bo za tyle mam Paska. jedyne auto które spełnia te kryteria wg mnie poza paskiem to Superb - brak Active Info Display i nie wiem czy ma fullLedy Edytowane 6 Września 2016 przez okiemserca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #119 Napisano 6 Września 2016 to słucham propozycji konkurencji:przestronne kombi 190 KM, diesel 4 motion, DSG, skórzane fotele z pamiecią ustawień, grzane, światła Ledowe z DLA, ACC 210, asystenci: Line Assist, Jazda w korku, zatrzymywanie przy wtargnięciu pieszych, EasyOpen itd, nawi z korkami online, szyberdach, 18 calowe alusy --- i to poprosze do 180 K bo za tyle mam Paska. jedyne auto które spełnia te kryteria wg mnie poza paskiem to Superb - brak Active Info Display i nie wiem czy ma fullLedy Proszę bardzo: Mazda6, Sport Kombi, SKY-D 2.2 175 KM, 6AT 4x4 w wersji SkyPassion cena cennikowa: 164 900 Tam masz dosłownie wszystko a nawet więcej niż w Passacie Jedyne braki to: brak asystenta jazdy w korku ponieważ aktywny tempomat działa powyżej 30km/h, czy brak AID Poza tym w tej wersji wyposażenia jest na prawdę dużo i już nic nie trzeba dokładać, nawet tylna kanapa ma podgrzewanie i masz HUD. Ok - można czepiać się szczegółów, że silnik ma troszkę mniej KM albo że nie ma cyfrowych zegarów - ale tak czy inaczej uważam, że to na prawdę godny konkurent Passata, wersja SkyPassion ma po prostu wszystko co mazda oferuje - i to wszystko w okolicach 150-160 tys zł. Natomiast doposażając Passata możemy spokojnie przekroczyć 200k.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #120 Napisano 6 Września 2016 no i w Mazdzie jak chcesz podgrzac tylna kanape, a jedziesz w 5 osob, to niektorzy muszy wyjsc z samochodu, passat ci tego nie da:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach