Skocz do zawartości

infoset

  • Liczba zawartości

    325
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O infoset

  • Urodziny 01.01.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    _
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WLKP

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2005
  • Link do tematu o samochodzie
    147173

Ostatnie wizyty

1 390 wyświetleń profilu
  1. Ciężki to temat bo wyrzucili je z B6 jeszcze w 2005 roku i włożyli tą tandetę z samym odbłyśnikiem. Ja znalazłem jeden dosłownie miesiąc temu i kupiłem bo facet nie wiedział co ma więc cena była śmieszna. Istnieją zamienniki, są wykonane fatalnie ale lepsze to niż nic. Numery to 699A oraz 700A. Jaki masz plan na instalację ? soczewki dają duże możliwości i przy obecnych cudach ledowych wygląda to lepiej nawet niż te DRL z fabii
  2. Pytanie za 100punktów choć odpowiedź zapewne jest oczywista : Czy hak elektryczny z B7 jakimś cudem da sie pogodzić z otworem w dokładce R-Line w B6 ?? Dopiero zaczynam czytać na temat haka w b6/b7. Czy ktoś ma jakieś rady przy założeniu że hak ma korzystać z oryignalnej konstrukcji B6
  3. Więcej informacji dlaczego grill trafia na sprzedaż jest w wątku o aucie. Cena jest limitowana na 10 dni. Później będzie "rynkowa". Pakowanie+kurier: +50zł
  4. Kolego, masz jakąś rzeźbę w tym aucie; nikt Ci tu nie pomoże bo to inwencja własna. Temat do usunięcia.
  5. Byłbyś skłonny rozkompletować ?
  6. Lampy od R36 nie miały sekcji odblaskowej, więc nie są to lampy od R36. Mogą być to ewentualnie lampy Hella Black
  7. Ciekawa podróż do przeszłości. I pokazane bajery tej generacji. Mazda 6 do dzisiaj nie ma elektrycznego dachu
  8. Niestety nie mam tych zdjęć - zaginęły wraz z poprzednim PC. Być może ktoś z Was je pobrał to proszę o info
  9. Te zawiasy do B6/B7 dali z rozpędu wg. projektu zawiasu który zaprojektowali w VW Phaetonie. Był to rzeczywiście "zawias premium" Teraz w całym VAG pakują ten zwykły uproszczony zawias kątowy.
  10. Napisze bo może komuś się przyda: Po wymianie zacisku na nowy brak komunikacji z silniczkiem. Nie pomagała adaptacja, odlaczanie aku itd. Pomogło pol dnia jeżdżenia...
  11. Ale z tego że liczniki przekłamują do prawej zdajesz sobie sprawę?
  12. Asystenci są fajni ale nie wszyscy. Osobiście korzystam (światła, samoparkowacz i side assist) ale w żadnym aucie nie mam tego auto-hamowania, które szczerze mnie przeraża. I jak widać na Twoim przykładzie może się to skończyć tragicznie.
  13. Ale ja pisałem o kroku w tył wobec b7 i cc a nie wobec b6 A nawet jeśli - te rzeczy które wymieniłeś to była masa nowości w tej klasie - zobacz które auto za 100k miało w 2005 tylne lampy LED, bixenon skretny z doswietlaniem, aktywny tempomat, elektryczny reczny, 2strefowa klime, homelink, niewystające czujniki przod-tyl. itd. Fakt że psuły się te niektóre nowe elementy to jedno a fakt że w b8 ma słabsze uszczelki niż poprzednik, plastikowy słupek A, nie ma manetki od tempomatu albo podłogowego pedału gazu to drugie
  14. Nikt się tutaj nie sprzecza ze passat to najlepszy wybór za ta cenę (można dyskutować o superbie). Jak ktoś kupuje nowe autko za 150k to jasne ze B8 wygrywa. Problem który porusza on i inni lezy w tym ze jakość aut systematycznie spada. Wystarczy wejść do systemu ETKA i zobaczyć o ile prostszy jest prawie każdy schemat dla B8 wobec B7 czy CC. Mniej indywidualnych dla modelu części, mniej weluru, slabszy chrom, mniej tulejek, mniej wygluszen, mniej przycisków, cieńsze uszczelki i nawet pedal gazu nagle po latach montowany w zwisie.. Nie trzeba się emocjonować, to sa fakty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności