Jump to content

infoset

  • Content Count

    315
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About infoset

  • Birthday 01/01/1990

Informacje osobiste

  • Imię
    _
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WLKP

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2005
  • Link do tematu o samochodzie
    147173

Recent Profile Visitors

803 profile views
  1. Byłbyś skłonny rozkompletować ?
  2. Lampy od R36 nie miały sekcji odblaskowej, więc nie są to lampy od R36. Mogą być to ewentualnie lampy Hella Black
  3. Ciekawa podróż do przeszłości. I pokazane bajery tej generacji. Mazda 6 do dzisiaj nie ma elektrycznego dachu
  4. Niestety nie mam tych zdjęć - zaginęły wraz z poprzednim PC. Być może ktoś z Was je pobrał to proszę o info
  5. Te zawiasy do B6/B7 dali z rozpędu wg. projektu zawiasu który zaprojektowali w VW Phaetonie. Był to rzeczywiście "zawias premium" Teraz w całym VAG pakują ten zwykły uproszczony zawias kątowy.
  6. Napisze bo może komuś się przyda: Po wymianie zacisku na nowy brak komunikacji z silniczkiem. Nie pomagała adaptacja, odlaczanie aku itd. Pomogło pol dnia jeżdżenia...
  7. Ale z tego że liczniki przekłamują do prawej zdajesz sobie sprawę?
  8. Asystenci są fajni ale nie wszyscy. Osobiście korzystam (światła, samoparkowacz i side assist) ale w żadnym aucie nie mam tego auto-hamowania, które szczerze mnie przeraża. I jak widać na Twoim przykładzie może się to skończyć tragicznie.
  9. Ale ja pisałem o kroku w tył wobec b7 i cc a nie wobec b6 A nawet jeśli - te rzeczy które wymieniłeś to była masa nowości w tej klasie - zobacz które auto za 100k miało w 2005 tylne lampy LED, bixenon skretny z doswietlaniem, aktywny tempomat, elektryczny reczny, 2strefowa klime, homelink, niewystające czujniki przod-tyl. itd. Fakt że psuły się te niektóre nowe elementy to jedno a fakt że w b8 ma słabsze uszczelki niż poprzednik, plastikowy słupek A, nie ma manetki od tempomatu albo podłogowego pedału gazu to drugie
  10. Nikt się tutaj nie sprzecza ze passat to najlepszy wybór za ta cenę (można dyskutować o superbie). Jak ktoś kupuje nowe autko za 150k to jasne ze B8 wygrywa. Problem który porusza on i inni lezy w tym ze jakość aut systematycznie spada. Wystarczy wejść do systemu ETKA i zobaczyć o ile prostszy jest prawie każdy schemat dla B8 wobec B7 czy CC. Mniej indywidualnych dla modelu części, mniej weluru, slabszy chrom, mniej tulejek, mniej wygluszen, mniej przycisków, cieńsze uszczelki i nawet pedal gazu nagle po latach montowany w zwisie.. Nie trzeba się emocjonować, to sa fakty.
  11. Radio bez fizycznych przycisków... ah te oszczędności...
  12. Niestety arteon to oszustwo - premium jedynie zewnątrz. Ja byłem w szoku po wejściu do środka jak bardzo jest przeciętny i kiepsko wykonany. Miał już nawet wytarty przycisk AUTO-HOLD...
  13. Przede wszystkim rozmiarami ta stacja multimedialna nie będzie pasować.
  14. Koledzy, VW nie poprawił rozdzielczości wobec RNS510 i nadal jest to 800x480 Nie ma więc specjalnie co mówić o jakości. To jest 8 cali i taka rozdzielczość to troszeczkę kpina dla tak dużego wyświetlacza. Ale samo wyjście z tych tunerów jest bardzo dobre, bez zarzutu.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy