okiemserca Zgłoś #81 Napisano 21 Sierpnia 2016 najpierw z powodu szpanu na wygląd kupujecie 19 i 18 calowe koła, a potem obniżacie przepisowe ciśnienie aby zachować komfort? to ja proponuje sobie zadać pytanie czy wolisz komfort czy sianie felgami i wybrać 16-tki już na etapie konfiguracji :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #82 Napisano 21 Sierpnia 2016 nie mozna zamowic konkretnej wersji na 16:), ja mam 19 i cisnienie po 3, wcale mi to nie przeszkadza:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vahu Zgłoś #83 Napisano 21 Sierpnia 2016 Obniżanie ciśnienia to tylko półśrodek. Winne jest zawieszenie, a nie duże koło. Auto musi jakoś wyglądać, a passat na 17 calowej feldze nie wygląda dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #84 Napisano 21 Sierpnia 2016 (edytowane) najpierw z powodu szpanu na wygląd kupujecie 19 i 18 calowe koła, a potem obniżacie przepisowe ciśnienie aby zachować komfort? to ja proponuje sobie zadać pytanie czy wolisz komfort czy sianie felgami i wybrać 16-tki już na etapie konfiguracji :-) Dopuszczalne cisnienie w 2.0tsi na 18ach to 2,5(ustawienia komfortowe) wiec nic nie obnizamy ponizej wartosci przepisowych. W passacie B7 nie ma ustawien cisnienia zwyklego i komfortowego , w B8 jest , wiec najpierw kolego poczytaj a potem komentuj. A passat B8 na 16 ach wyglada tragicznie, na 17 ach ujdzie w tloku(osobiscie mam 17ki na zime), dopiero 18 i 19 wygladaja dobrze Edytowane 21 Sierpnia 2016 przez kriss555 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
okiemserca Zgłoś #85 Napisano 21 Sierpnia 2016 wiem wiem. Tez wybrałem do mojego B8 na którego czekam 18-tki. I DCC. i jak się okaże że mi coś wali i hałasuje to mnie krew zaleje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vahu Zgłoś #86 Napisano 21 Sierpnia 2016 Też miałem nadzieję, że się nie okaże, ale jednak wali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broz Zgłoś #87 Napisano 21 Sierpnia 2016 Jeżeli ktoś z kolegów jechał w stronę przejścia granicznego w Kołbaskowie od strony niemieckiej to wie co znaczy walenie tego zawieszenia. Jest tam kilka kilometrów starej nawierzchni z betonowych płyt... Jutro wymiana tulei tylnych wahaczy. Nie spodziewam się poprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vahu Zgłoś #88 Napisano 22 Sierpnia 2016 U mnie tył jest ok (alltrack) ale przód puka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rdob Zgłoś #89 Napisano 28 Sierpnia 2016 (edytowane) Jezdziłem 3 dni golfem VII ,tam nie wiadomo ,że na drodze jest przejazd kolejowy czy dziury.Jest ,jak na klasę golfa bardzo,bardzo dobrze.Na 1 jezdzie Passatem pytałem sprzedawcy o co chodzi,przecież to tłucze jakbym jechał 15letnim autem z rozsypanym zawieszeniem ,plus jakby położył w rzędzie na drodze zapałki ,to bym chyba bez problemu policzył przez ile zapałek przejechałem.To nie to,że jest trochę zle.Jest dramatycznie zle.Kompletnie nie rozumiem ,jak można w ogóle wypuścić takie auto. W przypadku mojego Passata jest tak jak pisze Tomek131. Zawieszenie jest DRAMATYCZNE!!!!!! Serwis na Radzymińskiej (W-wa) po raz drugi nic w tej sprawie nie zrobił. Nie wiem jak to już tłumaczyć. Pod kątem jakości zawieszenia jest to najgorszy nowy samochód jakim miałem przyjemność jeździć. Ba, jest gorszy od wszystkich używanych jakimi miałem nieprzyjemność jeździć. Wspomniany serwis miał tydzień na usunięcie 3 usterek: -zawieszenie -trzaski z tylnych dzrzwi -huczenie przy wyższych prędkościach. Niestety, zawieszenie nie zrobione gdyż podobno jest sprawne!!!!???!!! Pozostałymi ustarkami nawet sie nie zajęli!!!??!! Jeszcze raz proszę tych, którym serwis pomógł w kwestii zawieszenia o rzetelną informacje które części zostały wymienione. Dziwię się, że żadnen z testujących / youtuberów nie potrafi wyczuć zawieszenia w B8. Świadczy to o jakości "testerow" lub onty że usterka występuje losowo. Jeśli losowo to dlaczego nie ma akcji naprawczej?!? Mam tego trochę dosyć. Przyjemność z jazdy tym samochodem jest mocno dyskusyjna!!!! Pozdrawiam Edytowane 29 Sierpnia 2016 przez rdob Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #90 Napisano 29 Sierpnia 2016 W przypadku mojego Passata jest tak jak pisze Tomek131. Zawieszenie jest DRAMATYCZNE!!!!!! Współczuję. Chętnie bym porównał z moim, bo jestem zadowolony, ale może tylko dlatego, że jestem głuchy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dominik88 Zgłoś #91 Napisano 31 Sierpnia 2016 Ostatnio zauważyłem, że gdy auto jest dociążone (pasażerowie z tyłu, pełny bagażnik), to zawieszenia z tyłu wcale nie słychać. Ktoś to zauważył u siebie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broz Zgłoś #92 Napisano 31 Sierpnia 2016 Ostatnio zauważyłem, że gdy auto jest dociążone (pasażerowie z tyłu, pełny bagażnik), to zawieszenia z tyłu wcale nie słychać. Ktoś to zauważył u siebie? Prawda, jak w Pick-upie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #93 Napisano 31 Sierpnia 2016 Tez to zauwazylem. Pozatym w trybie comfort jest ciche a w sport to wali normalnie. Wydaje mi sie ze zaczelo byc slychac bardzoej w normal u mnie znacznie bardziej, bede to znowu zglaszal jak bede na przegladzie. To i trzeszczace nakladki na slupki boczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrakAn Zgłoś #94 Napisano 31 Sierpnia 2016 U mnie też tył hałasuje - mam 18". A jadąc w deszczu zauważyłem, że przy mocnym dodaniu gazu na 2 biegu jak zerwie przyczepność koło podskakuje i wtedy to dopiero przód słychać. Czyż by to przypadłość DCC ? Czy może amorki w nowiutkim Pasku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #95 Napisano 31 Sierpnia 2016 W zwykłym zawiasie też hałasuje. Ja dochodzę do wniosku, że blachy podwoziowe w komorze bagażnika są za cienkie i wygłuszenie (efekt odchudzania) a przez to przenosi hałas do środka. Nadkola też wszystko przenoszą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #96 Napisano 31 Sierpnia 2016 ja gdzies wyczytalem, ze to moze byc wina platformy MQB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
broz Zgłoś #97 Napisano 31 Sierpnia 2016 W zwykłym zawiasie też hałasuje. Ja dochodzę do wniosku, że blachy podwoziowe w komorze bagażnika są za cienkie i wygłuszenie (efekt odchudzania) a przez to przenosi hałas do środka. Nadkola też wszystko przenoszą. Nadkola wg mnie nie mają żadnego wyciszenia, najlepiej jest to słyszalne gdy leży błoto pośniegowe. Jeden wielki hałas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TFB Zgłoś #98 Napisano 31 Sierpnia 2016 U mnie też tył hałasuje - mam 18". A jadąc w deszczu zauważyłem, że przy mocnym dodaniu gazu na 2 biegu jak zerwie przyczepność koło podskakuje i wtedy to dopiero przód słychać. Czyż by to przypadłość DCC ? Czy może amorki w nowiutkim Pasku ? Na poczatek hej, jestem tu nowy byc moze bedziemy w jednej klasie b8;P Co do walenia to w moim b6 z 2005 tez tak wali i jest to wina ESP ktore zapobiegajac zerwaniu przyczepnosci daje Ci wrazenie urywania calej prZedniej osi robiac przy tym w kij halasu... A co do tych nadkoli to mozna to jakos wyciszac? Bo tak glupio byloby kupic taki woz drabiniasty teoche... Szczegolnie ze moj Pasem ma 136kkm i moglbym poczekac do liftu i tam moze naprawia ten syf:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobol Zgłoś #99 Napisano 31 Sierpnia 2016 Przy przyspieszaniu ASR najgorzej waliło w Touranie. Wysoki środek ciężkości to i łatwo zerwać przyczepność na przedniej osi... W Oplach działa to o wiele kultularniej - słychać tylko dość głośne terkotanie ale praktycznie nic nie czuć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrakAn Zgłoś #100 Napisano 31 Sierpnia 2016 Co do walenia to w moim b6 z 2005 tez tak wali i jest to wina ESP ktore zapobiegajac zerwaniu przyczepnosci daje Ci wrazenie urywania calej prZedniej osi robiac przy tym w kij halas Ja bym się jednak skłaniał ku amorkom, bo jak jestem na ostrym zakręcie, a nawierzchnia jest kiepska to bryczka odpływa. Sprawdzenia jeszcze z wyłączonym ESP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach