Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

I u mnie coś nowego, tym razem Check Engine... Wracając z poniedziałkowego spotu pokazała się żółta ikonka, po podłączeniu do Torque przez OBD okazało się, że jest błąd: "P2243 O2 Sensor Reference Voltage Circuit/Open Bank 1 Sensor 1". Z tego co wyczytałem w internecie to jakiś błąd sondy Lambda. Wyczytałem, że jak się raz pojawi to można usunąć, dopiero jeśli pojawiłby się ponownie to warto coś z tym robić.

No i... dziś rano się pojawił :(

7a4c6fa91daf9345c1caa3ad7db915ec.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O jej... Byłeś moją ostatnią nadzieją na "bezawaryjność" kurcze strasznie to jakoś wygląda. To pechowe forum czy na prawdę 90% samochodów ma jakieś problemy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czego się spodziewać - pierwszy rok produkcji i testerzy beta.

Za 2-3 lata się poprawi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szylton trzeba było nie palić gumy na spocie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kazdy nowy model wypust ma wpadki np: nowa S klasa czytałem ze skrzypiała deska i schowek w desce sam sie otwierał na dołach tak wiec nie ma co sie dziwić z każdym rokiem bede eleminiowac niedoskonałości, czekam na nowe cc mam nadzieje ze bedzie bez tych wad bo tylko buda inna a technologia ta sama.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szylton trzeba było nie palić gumy na spocie :P

 

:D no takie też miałem podejrzenia, że może przez te próby z LaunchControl coś się zepsuło, ale jak tak dłużej się zastanowiłem to chyba mi się to pokazało jeszcze zanim to robiłem :hmm

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

czekam na nowe cc mam nadzieje ze bedzie bez tych wad bo tylko buda inna a technologia ta sama.

niby racja i się już z tym pogodziłem, ale technologicznie to w sumie wszystko mi działa, bardziej z jakością spasowania nowej budy są problemy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A propo LaunchControl :) W instrukcji jest to opisane tylko dla DSG6. Wiadomo w BiTDI jest DSG7. Dziś przetestowałem ustawienie dokładnie jak jest opisane w instrukcji (ESP Sport, lewa noga na hamulcu, prawa gaz max (obroty 2,5k)) i puszczenie hamulca :)

Ruszył jak strzała :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj oddaję w końcu mojego Passacika do serwisu, jutro od samego rana będą weryfikować listę moich usterek:

- skrzypiące tylne prawe drzwi przy otwieraniu (ale nie jest to kwestia zawiasów)

- zapadnięty prawy spryskiwacz reflektora (zauważyłem to dzięki Waszej sugestii o tym problemie, na czarnym lakierze generalnie to się nie rzuca w oczy)

- skrzypienie z okolic tylnych kół przy wsiadaniu/wysiadaniu do samochodu ale tylko przy zaciągniętym hamulcu ręcznym

- dwa razy wyłączył mi się aktywny tempomat z komunikatem "ACC NIEAKTYWNY - ponowne włącznie i po kilkunasty sekundach z powrotem komunikat. Dopiero wyłączenie i włączenie silnika rozwiązywało ten problem

- delikatne, minimalne szarpanie przy zmianie z 1 na 2 bieg. Nie jestem natomiast pewien czy za bardzo się nie czepiam, musiałbym przejechać się innym podobnym autem z DSG, szarpnięcie jest ledwo wyczuwalne, ale jednak jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko dla DSG6

generalnie tu chodzi o mokre skrzynie. podobno w suchych nie ma takiej możliwości. U mnie też się wkręcił na 3tyś i poszedł, ale w ośce sporo "pary" idzie w gwizdek i start jest efektowny, ale chyba bardziej efektywne byłoby ruszanie kontrolowane z manipulacją gazem. w 4Motion tył na pewno pięknie pcha :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A koła, to w jakim rozmiarze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się :) Czuć w plecach :) Pani z siedzenia pasażera, aż zrobiła "Aaaa " :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A koła, to w jakim rozmiarze?

mamy z Radkiem Verony 235/40 R19

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
skrzypiące tylne prawe drzwi przy otwieraniu (ale nie jest to kwestia zawiasów)

Bardzo ciekawi mnie w jaki sposób to załatwia.. Mi trzeszczą lewe tylne co jest winą czarnych słupków. Po dzisiejsze wizycie w aso wymienili mi mocowanie prawego spryskiwacza i zapobiegawczo również lewego :D... Jeszcze zostało to skrzypienie, Klima i wskazania spalania :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bardzo ciekawi mnie w jaki sposób to załatwia.. Mi trzeszczą lewe tylne co jest winą czarnych słupków. Po dzisiejsze wizycie w aso wymienili mi mocowanie prawego spryskiwacza i zapobiegawczo również lewego :D... Jeszcze zostało to skrzypienie, Klima i wskazania spalania :D

 

U mnie tez prawdopodobnie jest to właśnie wina czarnych słupków....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłbym bardzo wdzięczny za info w jaki sposób u Was sobie poradzą z tym fantem. U mnie mają zamówić nowe elementy ( czarne słupki) i je wymienić.. zobaczymy. Generalnie trzeszczy to gdy jest ciepło lub gdy słońce przygrzeje. Zrozumiałe. Gdy jest chłodno plastik się kurczy. Boję się, że kwestia jest złego spasowania i wymagana będzie głębsza ingerencja ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Michauek
kazdy nowy model wypust ma wpadki np: nowa S klasa czytałem ze skrzypiała deska i schowek w desce sam sie otwierał na dołach tak wiec nie ma co sie dziwić z każdym rokiem bede eleminiowac niedoskonałości, czekam na nowe cc mam nadzieje ze bedzie bez tych wad bo tylko buda inna a technologia ta sama.

Odbierałem kilka tego typu aut i jeśli tak coś wychodzi to jest kasowane ad hoc. Nie wypuszczą Cie w takim aucie z tego typu usterkami, bo nikt by już eSki nie kupił ;)

 

- skrzypiące tylne prawe drzwi przy otwieraniu (ale nie jest to kwestia zawiasów)
- skrzypienie z okolic tylnych kół przy wsiadaniu/wysiadaniu do samochodu ale tylko przy zaciągniętym hamulcu ręcznym

Lipa trochę, to tylko u Ciebie, czy inni też tak mają?

 

- delikatne, minimalne szarpanie przy zmianie z 1 na 2 bieg. Nie jestem natomiast pewien czy za bardzo się nie czepiam, musiałbym przejechać się innym podobnym autem z DSG, szarpnięcie jest ledwo wyczuwalne, ale jednak jest

Mocno przyśpieszasz i jest szarpnięcie czy zawsze do tego dochodzi?

 

w 4Motion tył na pewno pięknie pcha

To nie jest dołączany napęd z iluzorycznym 10-20% NM na tył czy stały?

Jeśli to pierwsze to raczej za wiele nie da nie licząc startowania spod świateł.

 

Mi trzeszczą lewe tylne co jest winą czarnych słupków.

A to naprawiają i to jest typowa wada czy nie?

 

U mnie tez prawdopodobnie jest to właśnie wina czarnych słupków....

Coraz bardziej podchodzę sceptyvznie do passata ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wizycie w serwisie:

- pas bezpieczeństwa zakwalifikowano do wymiany. Dostawa części ok. 2 tygodnie, mam nadzieję. Dobrze, że to nie pas kierowcy...

- dwie akcje serwisowe, ale to odroczyłem do dłuższej wizyty

- skrzypiący boczek ustał - przesmarowano podobno jakiś sworzeń, nie wiem jaki. Najważniejsze, że szlag mnie już nie trafia podczas jazdy. Podobno popularny problem.

 

Ostatnio zamieniłem się z kolegą na weekend na nowe XC90 i tam był również układ start&stop, którego sposobu wyłączenia nie chciało mi się szukać (u siebie wyłączam od razu). Przez weekend jeździłem tym gasnącym wynalazkiem na każdych światłach i zwróciłem uwagę, że ZA KAŻDYM RAZEM samochód ruszał płynnie od razu po uruchomieniu silnika. W passacie natomiast czasem rusza płynnie i od razu, czasem jednak jak puszczę hamulec silnik zaskakuje, samochód jednak stoi jakby się zastanawiał co ma robić. Nagle jakby skrzyni się przypomniało, że ma wrzucić bieg i chcąc nadrobić stracony czas robi to od razu z uchyloną przepustnicą. Efekt jest taki, że samochód rusza z szarpnięciem do przodu, z opóźnieniem.

Normalne, czy to powód do zmartwień?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bardzo ciekawi mnie w jaki sposób to załatwia.. Mi trzeszczą lewe tylne co jest winą czarnych słupków. Po dzisiejsze wizycie w aso wymienili mi mocowanie prawego spryskiwacza i zapobiegawczo również lewego :D... Jeszcze zostało to skrzypienie, Klima i wskazania spalania :D

 

już kolegom odpowiadam jak.. :) już mi to zrobili... mają "magiczny spray" :) i psikają pod gumę koło czarnej osłony ... pomaga .. u nie już cisza... mam obiecane buteleczkę tego środka przy pierwszym serwisie gwarancyjnym... Pan z serwisu stwierdził, ze zawsze psikają tym uszczelki przy serwisach.. nie wiem co to za środek ale nie jest dostępny w obiegu sklepowym. na pewno nie jest silikonowy...

tak się zastanawiam czy to skrzypienie, którego nie było po odbiorze nie jest efektem nadmiernego dbania o autko :) ja potrafiłem być na myjni bezdotykowej 2 razy w tygodniu :czapa .... lubię jak się świeci ;)

może wypłukałem smarowidło :)

Co do skrzypienia na ręcznym .. mam to samo... i jest to raczej normalne.... miałem tez tak w a6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po wizycie w serwisie:

- pas bezpieczeństwa zakwalifikowano do wymiany. Dostawa części ok. 2 tygodnie, mam nadzieję. Dobrze, że to nie pas kierowcy...

- dwie akcje serwisowe, ale to odroczyłem do dłuższej wizyty

- skrzypiący boczek ustał - przesmarowano podobno jakiś sworzeń, nie wiem jaki. Najważniejsze, że szlag mnie już nie trafia podczas jazdy. Podobno popularny problem.

 

Ostatnio zamieniłem się z kolegą na weekend na nowe XC90 i tam był również układ start&stop, którego sposobu wyłączenia nie chciało mi się szukać (u siebie wyłączam od razu). Przez weekend jeździłem tym gasnącym wynalazkiem na każdych światłach i zwróciłem uwagę, że ZA KAŻDYM RAZEM samochód ruszał płynnie od razu po uruchomieniu silnika. W passacie natomiast czasem rusza płynnie i od razu, czasem jednak jak puszczę hamulec silnik zaskakuje, samochód jednak stoi jakby się zastanawiał co ma robić. Nagle jakby skrzyni się przypomniało, że ma wrzucić bieg i chcąc nadrobić stracony czas robi to od razu z uchyloną przepustnicą. Efekt jest taki, że samochód rusza z szarpnięciem do przodu, z opóźnieniem.

Normalne, czy to powód do zmartwień?

 

Tez mam taki efekt. Chyba zalezy od tego czy zaciagbie sie reczny automatycznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności