Skocz do zawartości

Nuttie

  • Zawartość

    2593
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

O Nuttie

  • Urodziny 03.05.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa - WI/WN/WE

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
  • Rok produkcji
    2007
  • Link do tematu o samochodzie
    122798

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki, wczoraj odebrałem auto z wymienionym czujnikiem. Wygląda na to ze wszystko ok, dzis zrobię autostradowe 400km wiec zobaczę dalej. edit: jest ok, zatem czujnik.
  2. Mały update: Moduł wałków zdjęty i rozebrany - po 100 tys. km regenerowany wałek i imbus nie nosi oznak zużycia, wszystko jest tak jak trzeba. Pompa oleju podaje olej, na manometrze ciśnienie jest ok. Głowica - broki są na miejscu i nie gubi ciśnienia. Został czujnik ciśnienia oleju - choć sprawdzałem go VCDSem i nic nie zgłaszał. Czekam na wymianę czujnika i zobaczymy.
  3. Tak naprawdę to ciekaw jestem co się stało. Raczej szerszy imbus nie miał prawa się wyrobić. Chyba tylko mógł pęknąć w miejscu zwężenia. A może to po prostu pompa zdechła, filtr zapchany, smok zapchany albo nie ma oleju... To jak z tym serwisem w Warszawie? Ktoś coś poleci?
  4. No to ja się pochwalę, ok. 4 lata temu profilaktycznie wymieniłem wałek i imbus (posty są do odszukania wraz ze zdjęciami), upłynęło dokładnie 100 tys. km i dziś dostałem gong i czerwoną ikonkę oleju... hehe, Wałek był wzmocniony (szerszy imbus w gnieździe wałka, zamawiany u Tomka z Rumii). Ktoś to w Warszawie kompleksowo już ogarniał (mój meches co to wtedy robił jest obecnie za daleko) i jest w stanie polecić serwis? Aha, jakby ktoś pytał to silnik częściej przez ten okres widział czerwone pole obrotów niż bieg jałowy - auto nie ma ze mną lekko..., może to dlatego
  5. a taki archaizm się znajdzie?: 357711051D
  6. Pomordowalem go w weekend i dziala, kodowanie jak na poczatku 422, zglasza sie jako Skoda_UHV. Chodzilo o to, ze jak vcds byl podlaczony do sterownika telefonu 77 to modul jest nieaktywny. Aktywuje sie po wyjsciu ze sterownika po jakis 5-10 sek. Pare razy tez zaplon wlaczylem i wylaczylem i w koncu telefon znalazl modul bluetooth, a dalej to juz z gorki. Po prostu potrzeba wiecej cierpliwosci. Generalnie funkcjonalnosc dobra ale nie dziala klawiatura i przycisk sluchawki od telefonu na kierownicy, zatwierdza sie przyciskiem "ok".
  7. No to jak, moduł zepsuty i odesłać, czy mordować go w weekend w aucie?
  8. No właśnie na fisie powinien wyskoczyć, autoscanu nie mam pod ręką (na lapku w domu jest) ale przeczytałem go po zeskanowaniu, też miałem pomysł że gdzieś jest błąd komunikacji, i nie było błędów związanych z telefonem w innych sterownikach (były jakieś błędy ale sprzed miesiąca i nie dotyczyły telefonu).
  9. Mam problem, kupiłem moduł 5P0862335B zamiast swojego Premium (multikiera, klawiatura, czerwone MFA), podłączyłem go (antenę BT moduł ma swoją) ale nic się nie dzieje, słowem nic. Telefon nie wykrywa w ogóle modułu, z MFA zniknęła pozycja PHONE, przyciski na kierownicy nie działają. Odpaliłem VCDS, moduł odnaleziony, nie zgłasza błędów, kodowanie jakie zastałem to 0000555, zmieniłem zgodnie z pomocnikiem kodowania na 0000422 (multikiera, EN, EN), sterownik przyjął kodowanie ale również nic się nie zmienia. Kanały adaptacji 133 i 134 wykazują że "Bluetooth ON" i że "HFP ON". Próby dłuższego kodowania sterownik nie przyjmuje, ewentualnie jakieś wariacje w 3 ostatnich cyfrach. Czy takie zachowanie świadczy o uwalonym module, czy ja coś źle robię? Mimo złego kodowania telefon powinien skomunikować się z modułem, chyba że moduł dopiero wysyła sygnał bluetooth jak będzie poprawnie sparowany z autem. Z tego co widzę to jest to kodowanie do modułu Low, mój ori ma 0020055 i pomocnik kodowania daje znacznie więcej podpowiedzi niż dla tego modułu 5P0.
  10. A ja nie piszę o tabelkach tylko o doświadczeniu innych użytkowników, którzy podzielili się i widzą i zdjęciami. Ale wszystko można znaleźć na google, niekoniecznie na polskich forach. Co do 1K8035730x to już wiem że nic nigdzie nie wyświetla, jedynie a2dp działa, no i jako zestaw głośnomówiący, nic więcej. Aha, kolega wyżej napisał, że go cena nie interesuje, to mu podałem co ma kupić, a resztę sam znalazł. Niestety jeżeli nie chce się wydać dużej kasy, to pozostaje zrezygnować z czegoś (Fis albo RNS), ja osobiście zrezygnowałbym z z FIS na korzyść RNSa bo można fajne moduły wyrwać z obsługą A2DP i inne. W Polo 6R mam RNS315 (tam jest BT zintegrowany) i nic więcej nie jest potrzebne według mnie, książka, audio itp. wszystko siedzi na dużym wyświetlaczu.
  11. Tyle stron tematu, a na rynku sa 3 modele co to obsluguja. Ale predzej polecam kupic na carsystems.pl niz da sie znalezc uzywke. Ciekawe jest to ze sa jeszcze 2 rozwiazania niefabryczne kuftec i cos na fi... Co potrafia wiecej niz fabryczne moduly i obsluguja red dot, rnsa i multikiere.
  12. "Coś tam" mnie nie interesuje, ważna jest literka na końcu...
  13. A ten co masz z HFP to jaki ma numer, że nie obsługuje czerwonego zegara i multikiery?
  14. Wyslalem Ci PW z linkiem. Bierz i nie dziekuj, ja go nie wezme bo mi obsluga navi nie potrzebna, a raczej za polowe ceny wyjme literke a b lub c ktora do mnie podejdzie (chyba, a jak nie to trudno, niech Ci sluzy ).
  15. Ja w zasadzie potrzebuje tylko potwierdzenia, ze: Modul 1K8035730 a b c d wyswietli sie na czerwonych zegarach i bedzie dzialal z multikiera lub Modul 5P0...335 a b c d wystwietli sie na czerwonych zegarach i bedzie dziala z multikiera Ten 1k8 ma A2DP a ten 5P0 nie, oba sa HFP. Navi zaden nie musi obslugiwac.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności