Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra, pobiłem rekord przebiegu przy pierwszym zgłoszeniu się do serwisu :D Całe 41 km :D

Do wymiany całe lampy z przodu....

 

Ja przy ostatnim odbiorze samochodu (Audi) w serwisie byłem po 5km ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do wymiany całe lampy z przodu....

No, to 12 tysięcy. Ja wiem, że większość z was to leasingowcy, którzy rozstaną się z tym pojazdem przed upływem przedłużonej gwarancji, ale szczerze współczuję "szczęśliwym" nabywcom pojazdów po-flotowych, u których się taki komunikat pojawi... Za parę lat się okaże, że wymiana DPF-a to nie najdroższa (no, poza zatarciami silnika, skrzyni i turbin) naprawa w samochodzie, jaką można wykonać, a bez lamp będzie się jeździło istotnie gorzej, niż bez DPF-a...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam leasing na 2 lata, gw na 3, ale chce pojeździć 4-5 lat :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to licząc limit awarii świateł ledowych na każdy egzemplarz Passata można przyjąć, że więcej na Ciebie nie padnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Został jeszcze tył ;))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Matko boska ja to czytam jestem przerażony !!! U mnie tylko kasowanie danych , wizyta w serwisie w środę . W autku cisza i nic nie trzeszczy , pełen komfort . Planuje pojeździć Passatem dłużej ale jak mi lampy z przodu padną ... strach się bać. Mogłem kurde dozbierać do Leksusa GS 350h :)))) przynajmniej ma 2mm grubsze szyby :)))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, dla ochłonięcia i poprawy samopoczucia poszperajcie sobie po forach innych marek z nowymi modelami. Takie akcje z niedoróbkami są wszędzie. Pomimo, że są to wnerwiające niedoróbki, to jednak opisywane w Passacie w większości nie należą jeszcze do rodzaju bardzo poważnych. Nie pamiętam żadnego auta, które wcześniej kupowałem 1 rok od premiery (a kilka było), żeby na starcie nie miały jakiegoś babola lub najczęściej kilku. Większość bolączek przez rok zostanie opanowana na etapie produkcji lub czy przez serwis. Nie przeczę, że jest to wkurzające, ale jeżeli ktoś ma mega uczulenie na takie sprawy, to powinien zawsze kupować auta przynajmniej po pierwszym liftingu. Takie czasy i chyba lepiej nie będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic dodać nic ująć, nie ma co siać paniki, tym bardziej, że powtarzają się w sumie 3, a zatem błąd systemowy do opanowania.

 

A światła - cóż - nikt nie mówił, że będzie tanio. Jest jeszcze opcja H4.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój jest chyba pechowy :) Awaria czujników ciśnienia :) Ciekawe czym mnie jutro zaskoczy :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może to tylko akumulator? U mnie jak wysiadał akumulator, to pierwszym objawem były komunikaty o awariach elektroniki - brak ABS, brak kontroli trakcji, awaria wspomagania (elektrycznego), awaria centralnego zamka i jeszcze kilka, choć w rzeczywistości wszystko działało, dopóki nie zapadła całkowita cisza w komorze silnika (czyli 5 minut później).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja od siebie dodam, że już od dłuższego czasu nie obserwuje samoczynnego kasowania się licznika "Od tankowania" jakoś tak samo się naprawiło :)

No i łączę się w bólu przy odkrywaniu wkurzających usterek.... :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja dzisiaj zostałem ostrzelany choinką alertów systemowych. Najpierw o tym, że jest poniżej 4 stopni - wykrzykniki, śnieżynki, trójkąty ostrzegawcze, a później o niskim poziomie płynu spryskiwaczy (jak wyżej, bez śnieżynki :) ) To tak, dla poprawy humoru, że nie wszystko jest skichane :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mój jest chyba pechowy :) Awaria czujników ciśnienia :) Ciekawe czym mnie jutro zaskoczy :D

 

No twój faktycznie :-))) Ale może to jakiś trop z tym akumulatorem, jak pisze k-master.

 

Ja dodam tylko od siebie, że poza brakiem możliwości sterowania 3-strefą z poziomu DM nie ma najmniejszych problemów - no schowana klamra pasa przed odbiorem, o której pisałem to tylko 5 min roboty dla ASO ;-)))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mój jest chyba pechowy :) Awaria czujników ciśnienia :) Ciekawe czym mnie jutro zaskoczy :D

 

Coś się boje swojego egzemplarza... ten sam silnik, ten sam tydzień produkcji też variant...

a może go tak nie odbierać ? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No twój faktycznie :-))) Ale może to jakiś trop z tym akumulatorem, jak pisze k-master.

Mocno prawdopodobne. Jeżeli wcześniej akumulator był głębiej rozładowania (a podobno był), to sterowniki mogły nałapać różnych syfów, zwłaszcza podczas kręcenia rozrusznikiem, gdzie przy częściowym rozładowaniu aku w instalacji wystąpił jeszcze głębszy dołek napięciowy. Proponuje odłączyć jedną klemę, naładować akumulator na maxa bez podpięcia do instalacji auta i po takim dłuższym resecie syfów w sofcie (bez napięcia) ponownie zapiąć klemę do w pełni naładowanego aku. Przynajmniej odpadnie jedna niewiadoma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może to być remedium na wszystkie bolączki z softem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na wszystkie bolączki raczej nie pomoże, bo reset zasilania nie zmienia przecież softu, który może zawierać błędy powstałe na etapie jego pisania. Jednak zdjęcie klemy na kilka minut często pomaga w niektórych sytuacjach "zawieszania się" jakiejś funkcjonalności i czyści nagromadzone krótkotrwałe błędy powstałe podczas eksploatacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
... muszę dodać do listy jeszcze jedną drobnostkę ale znowu bardzo irytująca... skręcony pas pasażera z prawej strony tył....

wczoraj pierwszy raz miałem okazje przewieźć liczniejsze towarzystwo i koleżanka zwróciła mi uwagę ze jej się pas "skręca"....

dla porównania wrzucę fotki z lewej i prawej strony

nikt na to nie zwraca uwagi.. przecież cały czas siedzimy z przodu:)

[ATTACH=CONFIG]136829[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]136828[/ATTACH]

 

wczoraj odebrałem autko z serwisu... ze wszystkim uporali się w 3 godziny...

spryskiwacz... jest ok... nie zdejmowali zderzaka dostali się przez nadkole

płyn chłodniczy... podobno norma i wszystko jest ok...dolali ma nie schodzić...

piski - zlikwidowane

stuki w słupku... kilka spinek nie było dopiętych

linka bagażnika - zrobione..

błąd DSG - w sterowniku nie było nic. czyli nie wiadomo o co chodzi:)

 

jak narazie jest ok....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ze strony vw

 

Szanowni Państwo,

 

chcielibyśmy potwierdzić, że samochód z podanym przez Państwa numerem nadwozia xxxxxxxxxxxxxxxxx nie posiada oprogramowania optymalizującego wartości emisji tlenków azotu (NOx) na stanowisku testowym (NEDC).

 

Głęboko ubolewamy nad faktem, że Państwa zaufanie do marki Volkswagen jest teraz wystawiane na ciężką próbę i dokładamy wszelkich starań, aby wyjaśnić nieprawidłowości i w pełni odzyskać zaufanie, którym tak wiele osób nas obdarzyło.

 

Będziemy nadal otwarcie i na bieżąco informować wszystkich naszych klientów. W przypadku pytań, prosimy skorzystać z funkcji kontaktu na tej stronie internetowej.

 

Z poważaniem

 

Volkswagen

 

 

czyli jestem "klientem szczególnie zadowolonym"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności