cronosik Zgłoś #81 Napisano 2 Października 2015 Dobra, pobiłem rekord przebiegu przy pierwszym zgłoszeniu się do serwisu Całe 41 km Do wymiany całe lampy z przodu.... Ja przy ostatnim odbiorze samochodu (Audi) w serwisie byłem po 5km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k-master Zgłoś #82 Napisano 2 Października 2015 Do wymiany całe lampy z przodu.... No, to 12 tysięcy. Ja wiem, że większość z was to leasingowcy, którzy rozstaną się z tym pojazdem przed upływem przedłużonej gwarancji, ale szczerze współczuję "szczęśliwym" nabywcom pojazdów po-flotowych, u których się taki komunikat pojawi... Za parę lat się okaże, że wymiana DPF-a to nie najdroższa (no, poza zatarciami silnika, skrzyni i turbin) naprawa w samochodzie, jaką można wykonać, a bez lamp będzie się jeździło istotnie gorzej, niż bez DPF-a... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #83 Napisano 2 Października 2015 Ja mam leasing na 2 lata, gw na 3, ale chce pojeździć 4-5 lat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k-master Zgłoś #84 Napisano 2 Października 2015 No to licząc limit awarii świateł ledowych na każdy egzemplarz Passata można przyjąć, że więcej na Ciebie nie padnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #85 Napisano 2 Października 2015 Został jeszcze tył ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidekbeskid Zgłoś #86 Napisano 2 Października 2015 Matko boska ja to czytam jestem przerażony !!! U mnie tylko kasowanie danych , wizyta w serwisie w środę . W autku cisza i nic nie trzeszczy , pełen komfort . Planuje pojeździć Passatem dłużej ale jak mi lampy z przodu padną ... strach się bać. Mogłem kurde dozbierać do Leksusa GS 350h )) przynajmniej ma 2mm grubsze szyby ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #87 Napisano 2 Października 2015 Panowie, dla ochłonięcia i poprawy samopoczucia poszperajcie sobie po forach innych marek z nowymi modelami. Takie akcje z niedoróbkami są wszędzie. Pomimo, że są to wnerwiające niedoróbki, to jednak opisywane w Passacie w większości nie należą jeszcze do rodzaju bardzo poważnych. Nie pamiętam żadnego auta, które wcześniej kupowałem 1 rok od premiery (a kilka było), żeby na starcie nie miały jakiegoś babola lub najczęściej kilku. Większość bolączek przez rok zostanie opanowana na etapie produkcji lub czy przez serwis. Nie przeczę, że jest to wkurzające, ale jeżeli ktoś ma mega uczulenie na takie sprawy, to powinien zawsze kupować auta przynajmniej po pierwszym liftingu. Takie czasy i chyba lepiej nie będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #88 Napisano 2 Października 2015 Nic dodać nic ująć, nie ma co siać paniki, tym bardziej, że powtarzają się w sumie 3, a zatem błąd systemowy do opanowania. A światła - cóż - nikt nie mówił, że będzie tanio. Jest jeszcze opcja H4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #89 Napisano 2 Października 2015 Mój jest chyba pechowy Awaria czujników ciśnienia Ciekawe czym mnie jutro zaskoczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cronosik Zgłoś #90 Napisano 2 Października 2015 Trzymaj się! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k-master Zgłoś #91 Napisano 2 Października 2015 A może to tylko akumulator? U mnie jak wysiadał akumulator, to pierwszym objawem były komunikaty o awariach elektroniki - brak ABS, brak kontroli trakcji, awaria wspomagania (elektrycznego), awaria centralnego zamka i jeszcze kilka, choć w rzeczywistości wszystko działało, dopóki nie zapadła całkowita cisza w komorze silnika (czyli 5 minut później). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #92 Napisano 2 Października 2015 To ja od siebie dodam, że już od dłuższego czasu nie obserwuje samoczynnego kasowania się licznika "Od tankowania" jakoś tak samo się naprawiło No i łączę się w bólu przy odkrywaniu wkurzających usterek.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #93 Napisano 2 Października 2015 A ja dzisiaj zostałem ostrzelany choinką alertów systemowych. Najpierw o tym, że jest poniżej 4 stopni - wykrzykniki, śnieżynki, trójkąty ostrzegawcze, a później o niskim poziomie płynu spryskiwaczy (jak wyżej, bez śnieżynki ) To tak, dla poprawy humoru, że nie wszystko jest skichane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #94 Napisano 2 Października 2015 Mój jest chyba pechowy Awaria czujników ciśnienia Ciekawe czym mnie jutro zaskoczy No twój faktycznie :-))) Ale może to jakiś trop z tym akumulatorem, jak pisze k-master. Ja dodam tylko od siebie, że poza brakiem możliwości sterowania 3-strefą z poziomu DM nie ma najmniejszych problemów - no schowana klamra pasa przed odbiorem, o której pisałem to tylko 5 min roboty dla ASO ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heavyman Zgłoś #95 Napisano 2 Października 2015 Mój jest chyba pechowy Awaria czujników ciśnienia Ciekawe czym mnie jutro zaskoczy Coś się boje swojego egzemplarza... ten sam silnik, ten sam tydzień produkcji też variant... a może go tak nie odbierać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #96 Napisano 2 Października 2015 No twój faktycznie :-))) Ale może to jakiś trop z tym akumulatorem, jak pisze k-master. Mocno prawdopodobne. Jeżeli wcześniej akumulator był głębiej rozładowania (a podobno był), to sterowniki mogły nałapać różnych syfów, zwłaszcza podczas kręcenia rozrusznikiem, gdzie przy częściowym rozładowaniu aku w instalacji wystąpił jeszcze głębszy dołek napięciowy. Proponuje odłączyć jedną klemę, naładować akumulator na maxa bez podpięcia do instalacji auta i po takim dłuższym resecie syfów w sofcie (bez napięcia) ponownie zapiąć klemę do w pełni naładowanego aku. Przynajmniej odpadnie jedna niewiadoma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #97 Napisano 2 Października 2015 Może to być remedium na wszystkie bolączki z softem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #98 Napisano 2 Października 2015 Na wszystkie bolączki raczej nie pomoże, bo reset zasilania nie zmienia przecież softu, który może zawierać błędy powstałe na etapie jego pisania. Jednak zdjęcie klemy na kilka minut często pomaga w niektórych sytuacjach "zawieszania się" jakiejś funkcjonalności i czyści nagromadzone krótkotrwałe błędy powstałe podczas eksploatacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Padre82 Zgłoś #99 Napisano 2 Października 2015 ... muszę dodać do listy jeszcze jedną drobnostkę ale znowu bardzo irytująca... skręcony pas pasażera z prawej strony tył.... wczoraj pierwszy raz miałem okazje przewieźć liczniejsze towarzystwo i koleżanka zwróciła mi uwagę ze jej się pas "skręca".... dla porównania wrzucę fotki z lewej i prawej strony nikt na to nie zwraca uwagi.. przecież cały czas siedzimy z przodu:) [ATTACH=CONFIG]136829[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]136828[/ATTACH] wczoraj odebrałem autko z serwisu... ze wszystkim uporali się w 3 godziny... spryskiwacz... jest ok... nie zdejmowali zderzaka dostali się przez nadkole płyn chłodniczy... podobno norma i wszystko jest ok...dolali ma nie schodzić... piski - zlikwidowane stuki w słupku... kilka spinek nie było dopiętych linka bagażnika - zrobione.. błąd DSG - w sterowniku nie było nic. czyli nie wiadomo o co chodzi:) jak narazie jest ok.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RADEK Zgłoś #100 Napisano 6 Października 2015 ze strony vw Szanowni Państwo, chcielibyśmy potwierdzić, że samochód z podanym przez Państwa numerem nadwozia xxxxxxxxxxxxxxxxx nie posiada oprogramowania optymalizującego wartości emisji tlenków azotu (NOx) na stanowisku testowym (NEDC). Głęboko ubolewamy nad faktem, że Państwa zaufanie do marki Volkswagen jest teraz wystawiane na ciężką próbę i dokładamy wszelkich starań, aby wyjaśnić nieprawidłowości i w pełni odzyskać zaufanie, którym tak wiele osób nas obdarzyło. Będziemy nadal otwarcie i na bieżąco informować wszystkich naszych klientów. W przypadku pytań, prosimy skorzystać z funkcji kontaktu na tej stronie internetowej. Z poważaniem Volkswagen czyli jestem "klientem szczególnie zadowolonym" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach