Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

jak ktoś się upora z kasującymi danym dot. spalania , to dajcie szybko znać ok :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak ktoś się upora z kasującymi danym dot. spalania , to dajcie szybko znać ok :)

U mnie od wczoraj wszystko dobrze :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co daje ta nowa aktualizacja?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic widocznego, ale pewnie poprawia stabilność i eliminuje błędy które nam wyskakiwaly, kasowanie od tankowania. Zobaczę czy w ciągu tygodnia się nic złego nie powtórzy i będzie można powiedzieć że znowu im się udało rozwiązać kolejny problem wieku dziecięcego :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lekko zapadnięty prawy sprysk.

 

prawy jakieś 1,5mm poniżej linii zderzaka, przyszły tydzień bedzie "podklejany"

 

natomiast mam inny problem

2 tyg temu wymieniałem olej w aso i przegląd roczny robiłem

parę dni temu chciałem dolać płyn do spryskiwaczy, przy otwieraniu maski w garażu coś mi "zachrobotało"

poruszałem maską i okazało się że plastik podszybia lekko się przesunął (stojąc przodem do silnika ten po lewej stronie)

róg maski haczył o plastik i wyłamał się kawałek z podszybia. sądząc po podejściu aso (zgłoszone i opstrykane fotkami) to usłyszę że to moja wina i uszkodzenie mechaniczne nie podlegające gwar.

ale na razie czekam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

20151022_184250.jpg

Po mojej wczorajszej wizycie w serwisie nastał spokój w statusie auta :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

ja dokładnie tydzień temu odebrałem b8 z salonu. Do dzisiaj wszystko było ok. Rano miałem wyjazd do klienta i standardowo korzystałem z Discovery Media (w szczególności z telefonu). Po spotkaniu z klientem wsiadam do samochodu (po jakiejś 1h) i nagle widzę, że cały Discovery Media jest zresetowany (wszystko co było zapisane, stacje radiowe, tel itp). Dodatkowo wszystkie komunikaty po angielsku. Zmieniłem więc język na polski i myślałem, że to tylko jakiś dziwny jednorazowy reset. Zdziwiłem się bardzo gdy chciałem sparować na nowo telefon... po kliknięciu guzika "Phone" wyświetlił mi się tylko komunikat, że "obsługa tel jest niedostępna". Zacząłem sprawdzać wszystko i okazało się, że włączając nawigację widzę tylko komunikat, że "dane nawigacyjne są nieaktualne" to samo jak nacisnę "TRAFFIC". Do tego czasem nie działa rozpoznawanie znaków. Jeśli np ustawię sobie na nowo język polski to po wyłączeniu i włączeniu po kilku minutach samochodu znowu się wszystko resetuje. Czasem muszę dłużej poczekać aby w ogóle móc zmienić język (bo mam jakby nieaktywne to pole).

 

Centralny zamek także się zresetował i np. ustawienie, że w czasie jazdy drzwi mają się blokować nie działa. Gdy otwieram samochód nie otwierają się wszystkie zamki (np. bagażnik). Muszę drugi raz nacisnąć guzik otwierania wtedy dopiero jest ok. Oczywiście mogę zmienić sobie ustawienia w DM ale po ponownym wyłączeniu i włączeniu auta po kilku minutach mam reset.

 

Najdziwniejsze jest to, że np dane takie jak data, godzina, dane na temat spalania (działają i się nie resetują).

 

Dodatkowo zawsze wyłączam system start-stop po uruchomieniu silnika. Od awarii DM zdarzyło mi się, że dwa razy w czasie jazdy system ten z powrotem się włączył.

 

Jakaś masakra. Czy miał ktoś podobne problemy?

Mam wizytę w ASO we wtorek ale być może poszerzę moją wiedzę o wasze doświadczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Padła komuś już przednia kamera od Area View?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak u któregoś z kolegów również skręcony tylny pas. Chyba na taśmie montażowej zatrudniają imigrantów z Erytrei, którzy nie wiedzą po co są pasy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

ja dokładnie tydzień temu odebrałem b8 z salonu. Do dzisiaj wszystko było ok. Rano miałem wyjazd do klienta i standardowo korzystałem z Discovery Media (w szczególności z telefonu). Po spotkaniu z klientem wsiadam do samochodu (po jakiejś 1h) i nagle widzę, że cały Discovery Media jest zresetowany (wszystko co było zapisane, stacje radiowe, tel itp). Dodatkowo wszystkie komunikaty po angielsku. Zmieniłem więc język na polski i myślałem, że to tylko jakiś dziwny jednorazowy reset. Zdziwiłem się bardzo gdy chciałem sparować na nowo telefon... po kliknięciu guzika "Phone" wyświetlił mi się tylko komunikat, że "obsługa tel jest niedostępna". Zacząłem sprawdzać wszystko i okazało się, że włączając nawigację widzę tylko komunikat, że "dane nawigacyjne są nieaktualne" to samo jak nacisnę "TRAFFIC". Do tego czasem nie działa rozpoznawanie znaków. Jeśli np ustawię sobie na nowo język polski to po wyłączeniu i włączeniu po kilku minutach samochodu znowu się wszystko resetuje. Czasem muszę dłużej poczekać aby w ogóle móc zmienić język (bo mam jakby nieaktywne to pole).

 

 

Witam. Mam to samo jeśli chodzi o telefon i nawigację. Tydzień temu 2 godz na serwisie nic nie zrobili. Powiedzieli, że producent zna problem i pracuje nad rozwiązaniem. ... Na razie cierpliwie czekam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem Wam szczerze ze dziwie sie ze te problemy sa w navi DP i DM przeciez ten system juz jest dosyc długo chyba zapoczątkował go golf 7 a teraz tak jakby wychodzą bolączki wieku dziecięco....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi pojawiło się "skrzypienie" z uszczelek w drzwiach kierowcy, wkurzające. Bardziej wkurzające jest to że w serwisach mają jakieś strasznie odległe terminy, czyżby B8 zapełniło kalendarze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mi pojawiło się "skrzypienie" z uszczelek w drzwiach kierowcy, wkurzające. Bardziej wkurzające jest to że w serwisach mają jakieś strasznie odległe terminy, czyżby B8 zapełniło kalendarze ;)

 

No ja właśnie swoje w weekend posmarowałem swoje i niestety nic nie dało.... ja już nie wiem co to skrzypi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No ja właśnie swoje w weekend posmarowałem swoje i niestety nic nie dało.... ja już nie wiem co to skrzypi...

 

jedz z tym do aso... maja specjalnie środki.. mi przesmarowali i jest ok :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, wiem - muszę jechać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie za to cos zaczelo trzeszczec wydaje mi sie ze w tylnych prawych drzwiach,zapsikalem newralgiczne miejsca siliconem dobaczymy jutro czy bedzie jskis efekt. Nie bardzo chce mi sie oddawac samochod do serwisu bo zdemontuja boczek a jak bedzie cieplo to nic nie znajda...myslalem ze w tym passacie problemu trzeszczenia nie bedzie, jak z deski jest cisza to z tylu cos brzeczy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jest i pierwsza awaria u mnie-EPC z komentarzem "usterka-system start/stop". Usterka pojawiła sie dosłownie po 2min od uruchomienia, nawet z parkingu wyjechac nie zdazylem.

Wedlug instrukcji taka sytuacja wymaga "specjalistycznego serwisu" dlategu jutro jade na diagnostyke do VW w Olsztynie.

Auto co prawda jezdzi i spokojnie moglem pojechac do sklelu na zakupy, ale sam fakt że mam pierwsza awarie po 4 dniach od odebrania auta z salonu troche mnie przeraza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem już po wizycie w ASO w Sosnowcu. Mój problem z totalnym resetem Discovery Media, o którym pisałem kilka komentarzy wyżej okazał się problemem "o którym wie producent, ale nie zna jeszcze rozwiązania" - to komentarz serwisu. Auto ma 1,5 tygodnia, a problem pojawił się po tygodniu. W tym momencie nie mogę korzystać z telefonu, nawigacji, rozpoznawania znaków. Poza tym DM resetuje się przy każdym uruchomieniu samochodu więc nawet język mam ciągle angielski. Serwis (do którego oczywiście nie mam o to pretensji) nie wie kiedy w ogóle mogę się spodziewać naprawy. Skoro problem jest znany to podejrzewam, że pojawił się jakiś czas temu. Przypuszczam, że nawet przed produkcją mojego samochodu w drugiej połowie września. Tak więc wypuścili z fabryki bubel. Po moich wszystkich przebojach z VW zaczynam mieć tego serdecznie dość. VW stracił u mnie bardzo dużo i to nie tylko z powodu tej awarii ale całej obsługi mojej osoby.

Zastanawiam się czy nie wysłać pisma do centrali z żądaniem konkretnej odpowiedzi albo jakiegoś konkretnego działania. Nie mogę korzystać z udogodnień, auto nie spełnia ustaleń z umowy więc teoretycznie powinni mi dać chociażby samochód zastępczy. Zaznaczę, że problem z Discovery Media to także problem z zamkiem centralnym i kilkoma innymi rzeczami. Pojawił się też problem z Systemem Start-Stop, który sam się aktywuje (chociaż wcześniej go wyłączam). Tak naprawdę zaczynam się obawiać czy i jak działają wszystkie systemy bezpieczeństwa chociażby Front Assist - więc moim zdaniem auto nie jest w pełni bezpieczne.

 

Auto niesprawne a raty leasingu spłacać trzeba...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
"o którym wie producent, ale nie zna jeszcze rozwiązania"

:D :D ja zgłosiłem ten problem pod koniec czerwca - kasujące dane spalania. Mija 4 miesiąc i dalej rozwiązania nie znalazł, zastanawiam się tylko kiedy mi puszczą nerwy.. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U Ciebie to tylko spalanie u mnie brak możliwości korzystania z czegokolwiek z DM. Ciekaw jestem co zamierzają z tym zrobić... może liczą na to i czekają aż minie gwarancja ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności