Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Michauek
Serwis nie powinien tego robić. Przynajmniej nie oficjalnie. Powód: utrata homologacji na auto.

Niestety, ale nie ja o tym napisałem. Proponuję nie hejtować innych od gimbusów i nie zakładać kolejnego konta panie heavyman czy jot albo jak ci tam naprawdę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt tu nie hejtuje i konta są niezależnie różne. Teraz dopiero zauważyłem, że niedokładnie odczytałem nicka i że to nie Ty wcześniej pisałeś o tej utracie homologacji. Sorry za poprzedni post.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niestety, ale nie ja o tym napisałem. Proponuję nie hejtować innych od gimbusów i nie zakładać kolejnego konta panie heavyman czy jot albo jak ci tam naprawdę.

 

Jakieś paranoje się włączają ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to Panowie, mamy diagnozę u mnie.

Sonda lambda (przed katalizatorem) do wymiany...

Ale wzięli się solidniej za moje auto i 3 dni mają go trzymać i próbować zlikwidować trzaski z podsufitki. Ma być podobno demontowana.

Wbrew opiniom co niektórych, że nie ma co ruszać fabrycznie zamontowanych elementów, jestem zdania że fabryka dała generalnie D*PY więc oczekuję od serwisu, że poprawi co spaprała fabryka :)

Dostałem zastępcze CC 210TSI i tak na szybko porównując to bardziej sportowe zawieszenie, ale jakość materiałów bardzo podobna, choć widać że to auto technologicznie z 2008. Wolę B8 :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to Panowie, mamy diagnozę u mnie.

Sonda lambda (przed katalizatorem) do wymiany...

Ale wzięli się solidniej za moje auto i 3 dni mają go trzymać i próbować zlikwidować trzaski z podsufitki. Ma być podobno demontowana.

Wbrew opiniom co niektórych, że nie ma co ruszać fabrycznie zamontowanych elementów, jestem zdania że fabryka dała generalnie D*PY więc oczekuję od serwisu, że poprawi co spaprała fabryka :)

Dostałem zastępcze CC 210TSI i tak na szybko porównując to bardziej sportowe zawieszenie, ale jakość materiałów bardzo podobna, choć widać że to auto technologicznie z 2008. Wolę B8 :P

 

A kiedy robisz drzwiczki pod Dynaudio ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A kiedy robisz drzwiczki pod Dynaudio ?

Zapewne będę się umawial w przyszłym tygodniu. Oczywiście napiszę jak zrobię i wrażenia :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Pierwsza mała awaria: brak połączenia z telefonem (komunikat: telefon niedostępny) oraz nie działa nawigacja (komunikat: dane systemu nieważne sprawdź dane). Jutro serwis dam znać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Volkswagen poinformował władze USA o wykryciu w samochodach z silnikami Diesla z modeli rocznikowych 2016 oprogramowania, które mogłoby wpływać na dalsze manipulacje wynikami kontroli emisji spalin.

 

 

uuuu:cenzura

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jednak. Ciekawe, które i z jaką mocą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli jednak. Ciekawe, które i z jaką mocą.

 

Te bez systemu SCR (2.0 150 KM, a nawet 1.6). Wczoraj ukazała się oficjalna informacja, że decyzją nowego prezesa VW, wszystkie diesle w przyszłości będa miały SCR. Nie tylko w USA ale również w EU. Oznacza to już oficjalne potiwredzenie, że wysrubowanych norm USA i EU6+ nie da się spełnić bez systemu SCR. Powstają dwa pytania: inni mają ten sam problem? Co z samochodami, które niesłusznie zostały homologowane EU5 i EU6. Utracą homologację - i np. w Niemczech nie będzie można wjechać do centrum większych miast takim autem, gdyz nie jest ono "zielone"? Dzisiaj urząd niemiecki narzucił akcje serwisową na VW nie zgadzając się na akcję dobrowolną. Sprawa jest naprawdę poważna dla osób planujacych zakup diesla bez SCR (np. 2.0 150 KM) i konsekwencji z tym związanych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś spotkał się ze skrzypiącymi drzwiami? Dzisiaj odbierałem corkę ze złobka i podczas wkładania jej do fotelika zauważyłem denerwujący pisk tylnych drzwi podczas otwierania i zamykania. Mega denerwujące. Masakra jakas. Jadę z tym do serwisu. Czy spotkaliście się z czyms podobnym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie gdy jest cieplo trzeszczy polerowany słupek w lewych tylnych drzwiach. Mają mi go wymienić na nowy ... zobaczymy czy coś pomoże..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polerowany słupek? Ja jutro postaram się namierzyć okolice awarii. Dzisiaj jest ciepło a dodatkowo właczyłem webasto przed odjazdem , więc być moze temeperaura ma znacznie. Dam znać jak uda mi się cos ustalić. CIebie też sirocco proszę o inf. gdyby wymienili.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naturalnie dam znać. Polerowany, zewnętrzny słupek miedzy przednimi i tylnymi drzwiami. Dodatkowo gdy naciskam na niego mocniej - trzeszczy. Dla przykładu po prawej stronie robiąc to samo jest cisza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

okej, jutro zrobie eksperyment i dam znac o efektach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś spotkał się ze skrzypiącymi drzwiami? Dzisiaj odbierałem corkę ze złobka i podczas wkładania jej do fotelika zauważyłem denerwujący pisk tylnych drzwi podczas otwierania i zamykania. Mega denerwujące. Masakra jakas. Jadę z tym do serwisu. Czy spotkaliście się z czyms podobnym?

 

ja już to robiłem...

skrzypi niemiłosiernie... dokładnie nie słupek tylko guma pod nim... ja już mam spokój.. maja w ASO spray na tego typu rzeczy...:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy co magicy z serwisu powiedzą na to skrzypienie.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Padre82 masz moze nazwę tego magicznego specyfiku ?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwykły olej silikonowy do uszczelek. Używałem czegoś takiego kiedy miałem kabriolet i trzeszczał mi zamknięty dach. Po posmarowaniu trzaski znikają ale jest to poprawa krótkotrwała - w moim przypadku musiałem smarować uszczelki co dwa tygodnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego wynika , ze nie ustrzege sie wymiany słupka na nowy . Zobaczymy .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Te bez systemu SCR (2.0 150 KM, a nawet 1.6). Wczoraj ukazała się oficjalna informacja, że decyzją nowego prezesa VW, wszystkie diesle w przyszłości będa miały SCR. Nie tylko w USA ale również w EU. Oznacza to już oficjalne potiwredzenie, że wysrubowanych norm USA i EU6+ nie da się spełnić bez systemu SCR. Powstają dwa pytania: inni mają ten sam problem? Co z samochodami, które niesłusznie zostały homologowane EU5 i EU6. Utracą homologację - i np. w Niemczech nie będzie można wjechać do centrum większych miast takim autem, gdyz nie jest ono "zielone"? Dzisiaj urząd niemiecki narzucił akcje serwisową na VW nie zgadzając się na akcję dobrowolną. Sprawa jest naprawdę poważna dla osób planujacych zakup diesla bez SCR (np. 2.0 150 KM) i konsekwencji z tym związanych.

 

Gorszy może być cost cutting w kontekście przyszłych nabywców...przy takiej skalo to VW może otrzeć się o bankructwo..

 

PS. Mogli by już sobie darować te reklamy chociaż na jakiś czas, bo jest to żenujące :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności