Jacek N.
-
Liczba zawartości
78 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Jacek N.
- Urodziny 31.08.1974
Informacje osobiste
-
Imię
Jacek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Poznań
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 1.8 TSI 180KM
-
Rok produkcji
2015
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?
Jacek N. odpowiedział artmin → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Oryginalne, miałem podobnie -
Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?
Jacek N. odpowiedział artmin → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Czy ja dobrze widzę, że z napędem na przód? -
W B8 nie stuka
-
Wasze wynegocjowane rabaty na nowego Passata B8
Jacek N. odpowiedział gromchester → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Z ciekawości spytam jaki silnik, bo cennik i konfigurator w większości opiera się na autach z placu, a modelu 2019 jeszcze nie wycenili. Jeśli się mylę to proszę wyjaśnij -
B8 1.4 TSI - wrażenia z jazdy/użytkowanie silnika
Jacek N. odpowiedział Prim → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
1.4 i tyle emocji... Ale do rzeczy. Jako były posiadacz dwóch B8: ja 1.8 manual (miesiąc temu sprzedany), żona 1.4 150 manual- przebieg 12k przez 17mies. dodam coś od siebie. 1.4 naprawdę fajnie jeździ po mieście i poza nim w zakresie prędkości przepisowych. Oczywiście 200km/h na autostradzie też można jechać, ale dla mnie 170 to optymalna prędkość autostradowa, bo powyżej zaczyna być wyraźnie głośniej. Spalanie: miasto 1.8 o 1l więcej (jadąc auto za autem), trasa do120km/h 1,4 mniej, przy 120 tyle samo( ok.6l), powyżej tej prędkości 1,8 pali mniej (ma też niższe obroty). Przyspieszenie 1,4: do 100km/h jak dla mnie ok, zwłaszcza że 1,8 w tym zakresie często ma problem z trakcją; im szybciej tym przewaga 1,8 wyraźniejsza. Dźwięk silnika- zdecydowanie lepsze 1,8. Reasumując: wszystko zależy kto do czego i jak używa samochodu. Ja osobiście jeżdżę więcej na trasach więc wybieram 1,8, ale moja żona jeździ po mieście i lepszym wyborem dla niej jest 1,4 ( zresztą gdy postanowiłem sprzedać jednego Passata to mogła sobie wybrać i został 1,4). W kwestii osiągów nie ma co robić osobistych wycieczek, ponieważ dla jednego 1,0tsi całkiem fajnie przyspiesza, a dla drugiego Golf R w serii szału nie robi i myślą o modyfikacji. Z drugiej strony jak kupujesz sobie nowego Passka 1,4 za ok. 100k, a kolega z 10-letniego TDI z wyciętym DPF-em mówi ci, że to kosiarka, to mam dla niego info: za 5-10 lat będzie kupował nasze auta i będzie się cieszył że salonowe. I żeby nie było, nie jestem wrogiem TDI. Gdybym rocznie na trasach spędzał kilkadziesiąt tysięcy kilometrów prawdopodobnie wybrałbym TDI. Pozdrawiam wszystkich. -
Ja to zjawisko nazywam "galopująca oś". Generalnie są ośki, które mają większą tendencję lub mniejszą do tego. Nasze auta wyjątkowo mocno podskakują.
-
Cały czas czakamy na 6l/100km przy prędkościach autostradowych w 1.8tsi
-
Niestety większość producentów ma limity ilości kilometrów do jakiej w ramach usługi gwarancyjnej regulują geometrię. Po tym przebiegu jest to dla nich rzecz eksploatacyjna. Zazwyczaj limity te są bardzo niskie. Nie wiem jak sprawa wygląda w VW.
-
Mi nic nie ściąga, a jestem wyczulony na tym punkcie (przebieg 37k, nic nie robione; poprzednie auto 200k też nie ściągało i też nic nie robione ). Sam jestem mistrzem na serwisie ASO (nie VW) i często osobiście weryfikuję takie tematy. Zdarza się że po naprawie jadę z Klientem i puszczam kierownicę, a on z uśmiechem na twarzy potwierdza że jest ok.
-
Ale Kolega Adamoz żartował
-
Za pomocą winrar odrazu całość rozpakowałem na SD
-
Witam. Przerabiałem temat 2 miesięce temu (też auto 2015 z DM). Formatowanie karty nie zaszkodziło, natomiast rozpakowanie za pomocą winrar rozwiązało temat. Gdy wcześniej robiłem to przy użyciu zip to działo się tak jak u Ciebie . Powodzenia
-
Śruby te same, natomiast zastanów się jak to będzie wyglądało. B8 słabo wygląda na 16'', a na stalówkach tragicznie. Coś o tym wiem, we wszystkich samochodach miałem zimówki stalowe, cal mniejsze od letnich + oryginalny kołpak i tak mam w b8 - wyjątkowo słabo to wygląda. W b8 od Żony tego błędu już nie popełniłem. Pozdrawiam
-
Dziękuję Ci Kolego za wpis, dzięki któremu udało mi się zaktualizować mapy. Faktycznie 7-zip (program sugerowany w instrukcji na stronie VW) nie dał rady, a vinrar za pierwszym razem. Pierwszy raz to robiłem w ciągu dwóch lat posiadania B8 w związku z planowanym pod koniec miesiąca urlopem objazdowym ok.4000km. Pytanie tylko czy turbo wytrzyma?(1,8tsi) Na wszelki wypadek sprawdziłem zakres świadczeń "gwarancji mobilności". Na papierze wygląda to całkiem dobrze, w praktyce oby się nie sprawdziło.
-
Panowie, chciałem tylko pokazać ew. zainteresowanym realne spalanie 1.4 (a nie od uruchomienia lub z jednej dogodnej trasy) na krótkich dystansach w ruchu miejskim. Liczyć umiem i różnica nawet kilku litrów przy zakupie nowego auta na kilka lat przy małych przebiegach to koszt śladowy. Główny koszt to różnica miedzy ceną zakupu, a sprzedaży plus ubezpieczenie. Pozdrawiam wszystkich