Krycho Zgłoś #41 Napisano 25 Września 2015 Moze rabaty bedą większe! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gromchester Zgłoś #42 Napisano 26 Września 2015 Moze rabaty bedą większe! Raczej akcja serwisowa i to "po cichu" VAG ma już dość rozgłosu w tej sprawie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidekbeskid Zgłoś #43 Napisano 27 Września 2015 Macie naprawiony problem z kasowaniem danych nt . spalania , wszystko po nocnym postoju wyzerowane u mnie. Pytam bo zamierzam zaatakować serwis w poniedziałek i wolę być przygotowany na ich odniesienie się do tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #44 Napisano 27 Września 2015 Witaj Tomek! Ja zgłosiłem problem na początku lipca i do chwili obecnej cisza. Sam serwis nie wie jak rozwiązać sprawę. Wysłali do producenta pismo i czekają aż inżynierowie sprostają sprawie. Dla mnie to jest kpina bo w końcu u innych to działa to czemu u nas nie ... czekam i się coraz bardziej irytuje .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #45 Napisano 27 Września 2015 Masz MJ 2015 czy 2016? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidekbeskid Zgłoś #46 Napisano 27 Września 2015 2016 wyprodukowany 4 września , kasuje się po nocnym postoju. Jutro dzwonie do serwisu ciekawe co powiedzą . Dam znać co i jak . Widzę Tomek ze walczysz tez w tym temacie kurde troszkę to denerwujące . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #47 Napisano 27 Września 2015 Ja również mam 2016.. kurcze jest to strasznie denerwujące... wiesz ile ci samochód spali na odcinku, który pokonujesz, ale jak odstawisz auto to masz wszędzie zera. Akurat bardzo się cieszyłem, że będzie mnie samochód informował jakie jest spalanie od uruchomienia, od tankowania i długodystansowe... a zachowuje się wszystko jak od uruchomienia... Podejrzewam, że wgranie ewentualnie nowego softu nie załatwi sprawy, a problem tkwi w wadliwym sterowniku. Tomku, zwróć jeszcze uwagę, czy możesz sterować 3 strefą klimy z poziomu inforozrywki oraz czy lewe słupki lakierowane zewnętrzne drzwi po naciśnięciu placem czy ręką nie skrzypią... to są trzy takie denerwujące elementy, z którymi nie poradzono sobie do chwili obecnej... Na razie jest chłodno ale jak słońce przygrzeje to przy otwieraniu tylnych lewych drzwi skrzypi jak w ruskim traktorze... Boli tym bardziej, gdy kupujesz auto za ciężko zarobioną kasę i to niemałą... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidekbeskid Zgłoś #48 Napisano 27 Września 2015 (edytowane) Hey Tomek . Dokładnie denerwuje to kasowanie danych. 3 strefą klimy steruje z DP naciskając przycisk tam gdzie regulacja klimy (siła nawiewu) , na gorze masz auto a poniżej jest menu naciskając wyskakuje podgląd kabiny wraz z regulacją wszystkich 3 stref , tam reguluje sobie temperaturami . Co do skrzypienia tylnych drzwi to cisza. Edytowane 27 Września 2015 przez dzidekbeskid Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #49 Napisano 28 Września 2015 No to widzisz ... ja mam taką sytuacje, naciskając przycisk o którym wspominasz na włączonym zapłonie jest ok. Ale jak to robię na załączonym silniku to tracę możliwość sterowania 3strefą, po prostu nie ma tego okienka dla 3strefy.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Padre82 Zgłoś #50 Napisano 28 Września 2015 Nowa historia... chciałem wczoraj uzupełnić płyn do spryskiwaczy, patrze na poziom płynu chłodniczego ... jest na minimum.. dokładnie na samej kresce na zimnym... po trasie podnosi się o max 2 mm... ostatni raz poziom płyny sprawdzałem przed Chorwacja, był idealnie pośrodku skali.... czy to jest normalne ze przy przebiegu ok 10 tys ubywa tyle płynu? zgłosić to? u kolegów jest ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #51 Napisano 28 Września 2015 No to widzisz ... ja mam taką sytuacje, naciskając przycisk o którym wspominasz na włączonym zapłonie jest ok. Ale jak to robię na załączonym silniku to tracę możliwość sterowania 3strefą, po prostu nie ma tego okienka dla 3strefy.. Mam dokładnie to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #52 Napisano 28 Września 2015 Nowa historia... chciałem wczoraj uzupełnić płyn do spryskiwaczy, patrze na poziom płynu chłodniczego ... jest na minimum.. dokładnie na samej kresce na zimnym... po trasie podnosi się o max 2 mm... ostatni raz poziom płyny sprawdzałem przed Chorwacja, był idealnie pośrodku skali.... czy to jest normalne ze przy przebiegu ok 10 tys ubywa tyle płynu?zgłosić to? u kolegów jest ok? też tak miałem w 2.0TSI jakiś miesiąc temu (pisałem w innym wątku http://forum.vw-passat.pl/threads/144654-Praktyczne-uwagi-u%C5%BCytkownik%C3%B3w?p=2278863&viewfull=1#post2278863), musiałem dolać ok. 250ml (rozcieńczonego koncentratu). Dolałem do maxa i powiem szczerze, że dalej obserwuję powolny spadek płynu. Ptaku odpisał, że w B7 też tak miał i przez chyba 5 lat zużył 1l koncentratu... Ja to zgłoszę na mojej comiesięcznej wizycie serwisowej chociaż nie widziałem żadnych wycieków ani plam pod autem, na ciepłym silniku faktycznie jest trochę mniej płynu a jak auto się odstoi to wszystko pospływa i poziom wzrasta o jedną-dwie kreski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #53 Napisano 28 Września 2015 Bałem się, że tylko ja mam tak nakichane w samochodzie.. Tomek, zgłoś jak najbardziej to do serwisu - musisz niestety tam podjechać. Być może działa to tak, że im więcej osób zgłaszających problem, wymusi szybkie działanie na producencie ... przynajmniej mam taką nadzieje ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RADEK Zgłoś #54 Napisano 28 Września 2015 obserwuję powolny spadek płynu uuuu zajrzałem do siebie i mam to samo ... silniki ea189 lista Jak można było przeczytać w notatce prasowej informującej o wypuszczeniu nowej linii silników EA 189: âSilnik ten wyznacza wzorcowe parametry w zakresie dynamiki, przyjemności z jazdy, zużycia paliwa i niezawodności. Ponadto technika układu wtryskowego Cammon Rail umożliwia uzyskanie wyraźnej poprawy w dziedzinie komfortu i akustyki. Dzięki temu silnikowi firma Volkswagen jest bardzo dobrze przygotowana do spełniania przyszłościowych norm emisji spalin. Silnik ten spełnia normę emisji spalin EU5.â Silnik Pojemność, liczba cylindrów, moc Kod literowy Modele samochodów 1.2 TDI Common-Rail 1199ccm, 3-cyl, 75KM CFWA (?) Skoda Roomster, Skoda Yeti, Skoda Fabia II, VW Polo V 1.6 TDI Common-Rail 1598ccm, 4-cyl, 75KM CAYA Skoda Fabia II, VW Polo V 1.6 TDI Common-Rail 1598ccm, 4-cyl, 90KM CAYB Skoda Roomster, Skoda Fabia II, Skoda Rapid, VW Polo V, VW Golf VI, VW Touran, Seat Ibiza 6J, Seat Leon II, Seat Altea, Audi A3 8P, Audi A1 1.6 TDI Common-Rail 1598ccm, 4-cyl, 105KM CAYC Skoda Roomster, Skoda Yeti, Skoda Octavia II, Skoda Superb II, Skoda Fabia II, Skoda Rapid, VW Polo V, VW Golf VI, VW Passat B7, VW Touran, VW Jetta, Seat Ibiza 6J, Seat Leon II, Seat Altea, Audi A3 8P, Audi A1 2.0 TDI Common-Rail 1968ccm, 4-cyl, 110KM CFHF, CFHA Skoda Yeti 2.0 TDI Common-Rail 1968ccm, 4-cyl, 136KM CFFA 2.0 TDI Common-Rail 1968ccm, 4-cyl, 140KM CFHC Skoda Yeti, Skoda Octavia II, Skoda Superb II, VW Caddy, VW Touran, VW jetta 2.0 TDI Common-Rail 1968ccm, 4-cyl, 170KM CFJA Skoda Yeti, Skoda Superb II, VW Caddy 2.0 TDI Common-Rail 1968ccm, 4-cyl, 170KM CBBB VW Golf VI, VW Tiguan, VW Scirocco, VW CC, Audi A3 8P 2.0 TDI Common-Rail 1968ccm, 4-cyl, 170KM CLJA VW Touran 2.0 TDI Common-Rail 1968ccm, 4-cyl, 170KM CFGB VW Passat B7, VW Scirocco, VW Touran, VW Sharan II, Audi A3 8P Na chwilę obecną nie posiadamy informacji, czy wyżej wymienione jednostki posiadały zmodyfikowane układy sterujące pracą silnika na jałowych obrotach. Lista będzie aktualizowana na bieżąco. Można natomiast założyć, że modyfikacja oprogramowania nie wpływa na żywotność, czy osiągi danego silnika. nie widzę tu B8 - czyli nie dotyczy B8?????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #55 Napisano 28 Września 2015 Tak, to niedotyczy b8. A silnik cbbb mam w b6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #56 Napisano 28 Września 2015 Panowie a czy ubytek płuny nie jest spowodowany rozszerzaniem się przewodów ? To jest chyba całkiem normalny objaw w nowych samochodach .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #57 Napisano 29 Września 2015 no właśnie nie wiem... w poprzednim aucie przez 3 lata nie odkręcałem nawet korka do zbiornika z płynem chłodniczym. Jeśli po pierwszej dolewce nadal spadnie mi do minimum to już zacznę się martwić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Padre82 Zgłoś #58 Napisano 29 Września 2015 kilka setek ubytku to sporo... mam autko 4 miesiąc i coś takiego to następna niemiła niespodzianka... jade dzisiaj do aso i to zgłosze... czytałem posty kolegów z forum skody... w przypadku silników TSI tez odnotowali spadek poziomu płynu... czy turbo w tsi nie jest chłodzone cieczą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vadero Zgłoś #59 Napisano 29 Września 2015 no właśnie nie wiem... w poprzednim aucie przez 3 lata nie odkręcałem nawet korka do zbiornika z płynem chłodniczym.Jeśli po pierwszej dolewce nadal spadnie mi do minimum to już zacznę się martwić. Miałem coś takiego w B6 - od nowości schodzil mmu płyn na min, ale niżej nie ;] Na początku bawiłem sie w dolewki, potem chcialem zobaczyć czy dalej będzie spadac, ale zszedł sobie do min i tam został przez 4 lata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Padre82 Zgłoś #60 Napisano 29 Września 2015 jestem po wizycie w ASO. zostawiam Helmuta w czwartek. Zgłoszone usterki: - komunikat o błędzie DSG po dłuższej trasie, brak możliwości zapalenia samochodu (1 przypadek) po 15 minutach wszystko wróciło do normy - ubytek płynu chłodniczego do poziomu minimum w 3 miesiące - usterka systemu zrzucania tylnej kanapy z bagażnika, wypięta linka (podobno nie pierwszy przypadek) - źle osadzony spryskiwacz reflektora (prawa strona) - piski z tylnych drzwi przy maksymalnym otwarciu, lewe i prawe (masakra nie do wytrzymania) - kasowanie danych spalania długodystansowego - stukoty w słupku B po stronie kierowcy koło ucha na nierównościach albo hamowaniu muszę dopisać do tego wcześniejsza wizytę z regulacja krzywo spasowanego błotnika... jest już tego sporo:/ Dobra wiadomość jest taka ze dostane czarnego R-lina z fajnym wyposażeniem;) Zobaczymy co podziałają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach