Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

Moze rabaty bedą większe!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moze rabaty bedą większe!

 

Raczej akcja serwisowa i to "po cichu" VAG ma już dość rozgłosu w tej sprawie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Macie naprawiony problem z kasowaniem danych nt . spalania , wszystko po nocnym postoju wyzerowane u mnie. Pytam bo zamierzam zaatakować serwis w poniedziałek i wolę być przygotowany na ich odniesienie się do tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj Tomek!

Ja zgłosiłem problem na początku lipca i do chwili obecnej cisza. Sam serwis nie wie jak rozwiązać sprawę. Wysłali do producenta pismo i czekają aż inżynierowie sprostają sprawie. Dla mnie to jest kpina bo w końcu u innych to działa to czemu u nas nie ... czekam i się coraz bardziej irytuje ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2016 wyprodukowany 4 września , kasuje się po nocnym postoju. Jutro dzwonie do serwisu ciekawe co powiedzą . Dam znać co i jak . Widzę Tomek ze walczysz tez w tym temacie kurde troszkę to denerwujące .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również mam 2016.. kurcze jest to strasznie denerwujące... wiesz ile ci samochód spali na odcinku, który pokonujesz, ale jak odstawisz auto to masz wszędzie zera. Akurat bardzo się cieszyłem, że będzie mnie samochód informował jakie jest spalanie od uruchomienia, od tankowania i długodystansowe... a zachowuje się wszystko jak od uruchomienia...

Podejrzewam, że wgranie ewentualnie nowego softu nie załatwi sprawy, a problem tkwi w wadliwym sterowniku.

Tomku, zwróć jeszcze uwagę, czy możesz sterować 3 strefą klimy z poziomu inforozrywki oraz czy lewe słupki lakierowane zewnętrzne drzwi po naciśnięciu placem czy ręką nie skrzypią... to są trzy takie denerwujące elementy, z którymi nie poradzono sobie do chwili obecnej...

Na razie jest chłodno ale jak słońce przygrzeje to przy otwieraniu tylnych lewych drzwi skrzypi jak w ruskim traktorze...

Boli tym bardziej, gdy kupujesz auto za ciężko zarobioną kasę i to niemałą...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hey Tomek :) . Dokładnie denerwuje to kasowanie danych. 3 strefą klimy steruje z DP naciskając przycisk tam gdzie regulacja klimy (siła nawiewu) , na gorze masz auto a poniżej jest menu naciskając wyskakuje podgląd kabiny wraz z regulacją wszystkich 3 stref , tam reguluje sobie temperaturami . Co do skrzypienia tylnych drzwi to cisza.

Edytowane przez dzidekbeskid

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to widzisz ... ja mam taką sytuacje, naciskając przycisk o którym wspominasz na włączonym zapłonie jest ok. Ale jak to robię na załączonym silniku to tracę możliwość sterowania 3strefą, po prostu nie ma tego okienka dla 3strefy..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowa historia... chciałem wczoraj uzupełnić płyn do spryskiwaczy, patrze na poziom płynu chłodniczego ... jest na minimum.. dokładnie na samej kresce na zimnym... po trasie podnosi się o max 2 mm... ostatni raz poziom płyny sprawdzałem przed Chorwacja, był idealnie pośrodku skali.... czy to jest normalne ze przy przebiegu ok 10 tys ubywa tyle płynu?

zgłosić to? u kolegów jest ok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to widzisz ... ja mam taką sytuacje, naciskając przycisk o którym wspominasz na włączonym zapłonie jest ok. Ale jak to robię na załączonym silniku to tracę możliwość sterowania 3strefą, po prostu nie ma tego okienka dla 3strefy..

 

Mam dokładnie to samo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nowa historia... chciałem wczoraj uzupełnić płyn do spryskiwaczy, patrze na poziom płynu chłodniczego ... jest na minimum.. dokładnie na samej kresce na zimnym... po trasie podnosi się o max 2 mm... ostatni raz poziom płyny sprawdzałem przed Chorwacja, był idealnie pośrodku skali.... czy to jest normalne ze przy przebiegu ok 10 tys ubywa tyle płynu?

zgłosić to? u kolegów jest ok?

 

też tak miałem w 2.0TSI jakiś miesiąc temu (pisałem w innym wątku http://forum.vw-passat.pl/threads/144654-Praktyczne-uwagi-u%C5%BCytkownik%C3%B3w?p=2278863&viewfull=1#post2278863), musiałem dolać ok. 250ml (rozcieńczonego koncentratu).

Dolałem do maxa i powiem szczerze, że dalej obserwuję powolny spadek płynu. Ptaku odpisał, że w B7 też tak miał i przez chyba 5 lat zużył 1l koncentratu...

Ja to zgłoszę na mojej comiesięcznej :kwasny wizycie serwisowej chociaż nie widziałem żadnych wycieków ani plam pod autem, na ciepłym silniku faktycznie jest trochę mniej płynu a jak auto się odstoi to wszystko pospływa i poziom wzrasta o jedną-dwie kreski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bałem się, że tylko ja mam tak nakichane w samochodzie..

Tomek, zgłoś jak najbardziej to do serwisu - musisz niestety tam podjechać. Być może działa to tak, że im więcej osób zgłaszających problem, wymusi szybkie działanie na producencie ... przynajmniej mam taką nadzieje ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
obserwuję powolny spadek płynu

 

 

uuuu zajrzałem do siebie i mam to samo ...:cenzura

 

 

silniki ea189 lista

Jak można było przeczytać w notatce prasowej informującej o wypuszczeniu nowej linii silników EA 189:

„Silnik ten wyznacza wzorcowe parametry w zakresie dynamiki, przyjemności z jazdy, zużycia paliwa i niezawodności. Ponadto technika układu wtryskowego Cammon Rail umożliwia uzyskanie wyraźnej poprawy w dziedzinie komfortu i akustyki. Dzięki temu silnikowi firma Volkswagen jest bardzo dobrze przygotowana do spełniania przyszłościowych norm emisji spalin. Silnik ten spełnia normę emisji spalin EU5.”

Silnik

Pojemność, liczba cylindrów, moc

Kod literowy

Modele samochodów

1.2 TDI Common-Rail 1199ccm, 3-cyl, 75KM CFWA (?) Skoda Roomster, Skoda Yeti, Skoda Fabia II, VW Polo V

1.6 TDI Common-Rail 1598ccm, 4-cyl, 75KM CAYA Skoda Fabia II, VW Polo V

1.6 TDI Common-Rail 1598ccm, 4-cyl, 90KM CAYB Skoda Roomster, Skoda Fabia II, Skoda Rapid, VW Polo V, VW Golf VI, VW Touran, Seat Ibiza 6J, Seat Leon II, Seat Altea, Audi A3 8P, Audi A1

1.6 TDI Common-Rail 1598ccm, 4-cyl, 105KM CAYC Skoda Roomster, Skoda Yeti, Skoda Octavia II, Skoda Superb II, Skoda Fabia II, Skoda Rapid, VW Polo V, VW Golf VI, VW Passat B7, VW Touran, VW Jetta, Seat Ibiza 6J, Seat Leon II, Seat Altea, Audi A3 8P, Audi A1

2.0 TDI Common-Rail 1968ccm, 4-cyl, 110KM CFHF, CFHA Skoda Yeti

2.0 TDI Common-Rail 1968ccm, 4-cyl, 136KM CFFA

2.0 TDI Common-Rail 1968ccm, 4-cyl, 140KM CFHC Skoda Yeti, Skoda Octavia II, Skoda Superb II, VW Caddy, VW Touran, VW jetta

2.0 TDI Common-Rail 1968ccm, 4-cyl, 170KM CFJA Skoda Yeti, Skoda Superb II, VW Caddy

2.0 TDI Common-Rail 1968ccm, 4-cyl, 170KM CBBB VW Golf VI, VW Tiguan, VW Scirocco, VW CC, Audi A3 8P

2.0 TDI Common-Rail 1968ccm, 4-cyl, 170KM CLJA VW Touran

2.0 TDI Common-Rail 1968ccm, 4-cyl, 170KM CFGB VW Passat B7, VW Scirocco, VW Touran, VW Sharan II, Audi A3 8P

Na chwilę obecną nie posiadamy informacji, czy wyżej wymienione jednostki posiadały zmodyfikowane układy sterujące pracą silnika na jałowych obrotach. Lista będzie aktualizowana na bieżąco. Można natomiast założyć, że modyfikacja oprogramowania nie wpływa na żywotność, czy osiągi danego silnika.

 

nie widzę tu B8 - czyli nie dotyczy B8??????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, to niedotyczy b8. A silnik cbbb mam w b6 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a czy ubytek płuny nie jest spowodowany rozszerzaniem się przewodów ? To jest chyba całkiem normalny objaw w nowych samochodach ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie nie wiem... w poprzednim aucie przez 3 lata nie odkręcałem nawet korka do zbiornika z płynem chłodniczym.

Jeśli po pierwszej dolewce nadal spadnie mi do minimum to już zacznę się martwić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kilka setek ubytku to sporo... mam autko 4 miesiąc i coś takiego to następna niemiła niespodzianka... jade dzisiaj do aso i to zgłosze...

czytałem posty kolegów z forum skody... w przypadku silników TSI tez odnotowali spadek poziomu płynu...

czy turbo w tsi nie jest chłodzone cieczą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no właśnie nie wiem... w poprzednim aucie przez 3 lata nie odkręcałem nawet korka do zbiornika z płynem chłodniczym.

Jeśli po pierwszej dolewce nadal spadnie mi do minimum to już zacznę się martwić.

 

Miałem coś takiego w B6 - od nowości schodzil mmu płyn na min, ale niżej nie ;] Na początku bawiłem sie w dolewki, potem chcialem zobaczyć czy dalej będzie spadac, ale zszedł sobie do min i tam został przez 4 lata ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem po wizycie w ASO.

zostawiam Helmuta w czwartek. Zgłoszone usterki:

- komunikat o błędzie DSG po dłuższej trasie, brak możliwości zapalenia samochodu (1 przypadek) po 15 minutach wszystko wróciło do normy

- ubytek płynu chłodniczego do poziomu minimum w 3 miesiące

- usterka systemu zrzucania tylnej kanapy z bagażnika, wypięta linka (podobno nie pierwszy przypadek)

- źle osadzony spryskiwacz reflektora (prawa strona)

- piski z tylnych drzwi przy maksymalnym otwarciu, lewe i prawe (masakra nie do wytrzymania)

- kasowanie danych spalania długodystansowego

- stukoty w słupku B po stronie kierowcy koło ucha na nierównościach albo hamowaniu

 

muszę dopisać do tego wcześniejsza wizytę z regulacja krzywo spasowanego błotnika... jest już tego sporo:/

 

Dobra wiadomość jest taka ze dostane czarnego R-lina z fajnym wyposażeniem;) Zobaczymy co podziałają :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności