szylton Zgłoś #121 Napisano 9 Października 2015 I u mnie coś nowego, tym razem Check Engine... Wracając z poniedziałkowego spotu pokazała się żółta ikonka, po podłączeniu do Torque przez OBD okazało się, że jest błąd: "P2243 O2 Sensor Reference Voltage Circuit/Open Bank 1 Sensor 1". Z tego co wyczytałem w internecie to jakiś błąd sondy Lambda. Wyczytałem, że jak się raz pojawi to można usunąć, dopiero jeśli pojawiłby się ponownie to warto coś z tym robić. No i... dziś rano się pojawił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cronosik Zgłoś #122 Napisano 9 Października 2015 O jej... Byłeś moją ostatnią nadzieją na "bezawaryjność" kurcze strasznie to jakoś wygląda. To pechowe forum czy na prawdę 90% samochodów ma jakieś problemy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DżejDżej Zgłoś #123 Napisano 9 Października 2015 Czego się spodziewać - pierwszy rok produkcji i testerzy beta. Za 2-3 lata się poprawi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #124 Napisano 9 Października 2015 Szylton trzeba było nie palić gumy na spocie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #125 Napisano 9 Października 2015 kazdy nowy model wypust ma wpadki np: nowa S klasa czytałem ze skrzypiała deska i schowek w desce sam sie otwierał na dołach tak wiec nie ma co sie dziwić z każdym rokiem bede eleminiowac niedoskonałości, czekam na nowe cc mam nadzieje ze bedzie bez tych wad bo tylko buda inna a technologia ta sama. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #126 Napisano 9 Października 2015 Szylton trzeba było nie palić gumy na spocie no takie też miałem podejrzenia, że może przez te próby z LaunchControl coś się zepsuło, ale jak tak dłużej się zastanowiłem to chyba mi się to pokazało jeszcze zanim to robiłem :hmm - - - - - aktualizacja - - - - - czekam na nowe cc mam nadzieje ze bedzie bez tych wad bo tylko buda inna a technologia ta sama. niby racja i się już z tym pogodziłem, ale technologicznie to w sumie wszystko mi działa, bardziej z jakością spasowania nowej budy są problemy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #127 Napisano 9 Października 2015 A propo LaunchControl W instrukcji jest to opisane tylko dla DSG6. Wiadomo w BiTDI jest DSG7. Dziś przetestowałem ustawienie dokładnie jak jest opisane w instrukcji (ESP Sport, lewa noga na hamulcu, prawa gaz max (obroty 2,5k)) i puszczenie hamulca Ruszył jak strzała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #128 Napisano 9 Października 2015 Ja dzisiaj oddaję w końcu mojego Passacika do serwisu, jutro od samego rana będą weryfikować listę moich usterek: - skrzypiące tylne prawe drzwi przy otwieraniu (ale nie jest to kwestia zawiasów) - zapadnięty prawy spryskiwacz reflektora (zauważyłem to dzięki Waszej sugestii o tym problemie, na czarnym lakierze generalnie to się nie rzuca w oczy) - skrzypienie z okolic tylnych kół przy wsiadaniu/wysiadaniu do samochodu ale tylko przy zaciągniętym hamulcu ręcznym - dwa razy wyłączył mi się aktywny tempomat z komunikatem "ACC NIEAKTYWNY - ponowne włącznie i po kilkunasty sekundach z powrotem komunikat. Dopiero wyłączenie i włączenie silnika rozwiązywało ten problem - delikatne, minimalne szarpanie przy zmianie z 1 na 2 bieg. Nie jestem natomiast pewien czy za bardzo się nie czepiam, musiałbym przejechać się innym podobnym autem z DSG, szarpnięcie jest ledwo wyczuwalne, ale jednak jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #129 Napisano 9 Października 2015 tylko dla DSG6 generalnie tu chodzi o mokre skrzynie. podobno w suchych nie ma takiej możliwości. U mnie też się wkręcił na 3tyś i poszedł, ale w ośce sporo "pary" idzie w gwizdek i start jest efektowny, ale chyba bardziej efektywne byłoby ruszanie kontrolowane z manipulacją gazem. w 4Motion tył na pewno pięknie pcha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #130 Napisano 9 Października 2015 A koła, to w jakim rozmiarze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #131 Napisano 9 Października 2015 Zgadza się Czuć w plecach Pani z siedzenia pasażera, aż zrobiła "Aaaa " Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #132 Napisano 9 Października 2015 A koła, to w jakim rozmiarze? mamy z Radkiem Verony 235/40 R19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #133 Napisano 9 Października 2015 skrzypiące tylne prawe drzwi przy otwieraniu (ale nie jest to kwestia zawiasów) Bardzo ciekawi mnie w jaki sposób to załatwia.. Mi trzeszczą lewe tylne co jest winą czarnych słupków. Po dzisiejsze wizycie w aso wymienili mi mocowanie prawego spryskiwacza i zapobiegawczo również lewego ... Jeszcze zostało to skrzypienie, Klima i wskazania spalania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #134 Napisano 9 Października 2015 Bardzo ciekawi mnie w jaki sposób to załatwia.. Mi trzeszczą lewe tylne co jest winą czarnych słupków. Po dzisiejsze wizycie w aso wymienili mi mocowanie prawego spryskiwacza i zapobiegawczo również lewego ... Jeszcze zostało to skrzypienie, Klima i wskazania spalania U mnie tez prawdopodobnie jest to właśnie wina czarnych słupków.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #135 Napisano 9 Października 2015 Byłbym bardzo wdzięczny za info w jaki sposób u Was sobie poradzą z tym fantem. U mnie mają zamówić nowe elementy ( czarne słupki) i je wymienić.. zobaczymy. Generalnie trzeszczy to gdy jest ciepło lub gdy słońce przygrzeje. Zrozumiałe. Gdy jest chłodno plastik się kurczy. Boję się, że kwestia jest złego spasowania i wymagana będzie głębsza ingerencja ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Michauek Zgłoś #136 Napisano 9 Października 2015 kazdy nowy model wypust ma wpadki np: nowa S klasa czytałem ze skrzypiała deska i schowek w desce sam sie otwierał na dołach tak wiec nie ma co sie dziwić z każdym rokiem bede eleminiowac niedoskonałości, czekam na nowe cc mam nadzieje ze bedzie bez tych wad bo tylko buda inna a technologia ta sama. Odbierałem kilka tego typu aut i jeśli tak coś wychodzi to jest kasowane ad hoc. Nie wypuszczą Cie w takim aucie z tego typu usterkami, bo nikt by już eSki nie kupił - skrzypiące tylne prawe drzwi przy otwieraniu (ale nie jest to kwestia zawiasów) - skrzypienie z okolic tylnych kół przy wsiadaniu/wysiadaniu do samochodu ale tylko przy zaciągniętym hamulcu ręcznym Lipa trochę, to tylko u Ciebie, czy inni też tak mają? - delikatne, minimalne szarpanie przy zmianie z 1 na 2 bieg. Nie jestem natomiast pewien czy za bardzo się nie czepiam, musiałbym przejechać się innym podobnym autem z DSG, szarpnięcie jest ledwo wyczuwalne, ale jednak jest Mocno przyśpieszasz i jest szarpnięcie czy zawsze do tego dochodzi? w 4Motion tył na pewno pięknie pcha To nie jest dołączany napęd z iluzorycznym 10-20% NM na tył czy stały? Jeśli to pierwsze to raczej za wiele nie da nie licząc startowania spod świateł. Mi trzeszczą lewe tylne co jest winą czarnych słupków. A to naprawiają i to jest typowa wada czy nie? U mnie tez prawdopodobnie jest to właśnie wina czarnych słupków.... Coraz bardziej podchodzę sceptyvznie do passata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidekbeskid Zgłoś #137 Napisano 10 Października 2015 Coś mi się wydaje ze jesteś naszym znajomym niewienikt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubelt Zgłoś #138 Napisano 10 Października 2015 Po wizycie w serwisie: - pas bezpieczeństwa zakwalifikowano do wymiany. Dostawa części ok. 2 tygodnie, mam nadzieję. Dobrze, że to nie pas kierowcy... - dwie akcje serwisowe, ale to odroczyłem do dłuższej wizyty - skrzypiący boczek ustał - przesmarowano podobno jakiś sworzeń, nie wiem jaki. Najważniejsze, że szlag mnie już nie trafia podczas jazdy. Podobno popularny problem. Ostatnio zamieniłem się z kolegą na weekend na nowe XC90 i tam był również układ start&stop, którego sposobu wyłączenia nie chciało mi się szukać (u siebie wyłączam od razu). Przez weekend jeździłem tym gasnącym wynalazkiem na każdych światłach i zwróciłem uwagę, że ZA KAŻDYM RAZEM samochód ruszał płynnie od razu po uruchomieniu silnika. W passacie natomiast czasem rusza płynnie i od razu, czasem jednak jak puszczę hamulec silnik zaskakuje, samochód jednak stoi jakby się zastanawiał co ma robić. Nagle jakby skrzyni się przypomniało, że ma wrzucić bieg i chcąc nadrobić stracony czas robi to od razu z uchyloną przepustnicą. Efekt jest taki, że samochód rusza z szarpnięciem do przodu, z opóźnieniem. Normalne, czy to powód do zmartwień? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Padre82 Zgłoś #139 Napisano 10 Października 2015 Bardzo ciekawi mnie w jaki sposób to załatwia.. Mi trzeszczą lewe tylne co jest winą czarnych słupków. Po dzisiejsze wizycie w aso wymienili mi mocowanie prawego spryskiwacza i zapobiegawczo również lewego ... Jeszcze zostało to skrzypienie, Klima i wskazania spalania już kolegom odpowiadam jak.. już mi to zrobili... mają "magiczny spray" i psikają pod gumę koło czarnej osłony ... pomaga .. u nie już cisza... mam obiecane buteleczkę tego środka przy pierwszym serwisie gwarancyjnym... Pan z serwisu stwierdził, ze zawsze psikają tym uszczelki przy serwisach.. nie wiem co to za środek ale nie jest dostępny w obiegu sklepowym. na pewno nie jest silikonowy... tak się zastanawiam czy to skrzypienie, którego nie było po odbiorze nie jest efektem nadmiernego dbania o autko ja potrafiłem być na myjni bezdotykowej 2 razy w tygodniu .... lubię jak się świeci może wypłukałem smarowidło Co do skrzypienia na ręcznym .. mam to samo... i jest to raczej normalne.... miałem tez tak w a6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #140 Napisano 10 Października 2015 Po wizycie w serwisie:- pas bezpieczeństwa zakwalifikowano do wymiany. Dostawa części ok. 2 tygodnie, mam nadzieję. Dobrze, że to nie pas kierowcy... - dwie akcje serwisowe, ale to odroczyłem do dłuższej wizyty - skrzypiący boczek ustał - przesmarowano podobno jakiś sworzeń, nie wiem jaki. Najważniejsze, że szlag mnie już nie trafia podczas jazdy. Podobno popularny problem. Ostatnio zamieniłem się z kolegą na weekend na nowe XC90 i tam był również układ start&stop, którego sposobu wyłączenia nie chciało mi się szukać (u siebie wyłączam od razu). Przez weekend jeździłem tym gasnącym wynalazkiem na każdych światłach i zwróciłem uwagę, że ZA KAŻDYM RAZEM samochód ruszał płynnie od razu po uruchomieniu silnika. W passacie natomiast czasem rusza płynnie i od razu, czasem jednak jak puszczę hamulec silnik zaskakuje, samochód jednak stoi jakby się zastanawiał co ma robić. Nagle jakby skrzyni się przypomniało, że ma wrzucić bieg i chcąc nadrobić stracony czas robi to od razu z uchyloną przepustnicą. Efekt jest taki, że samochód rusza z szarpnięciem do przodu, z opóźnieniem. Normalne, czy to powód do zmartwień? Tez mam taki efekt. Chyba zalezy od tego czy zaciagbie sie reczny automatycznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach