shotaro Zgłoś #81 Napisano 1 Lipca 2014 Mam ten sam problem z zapalaniem. Pali za pierwszym razem rano ale czasami kręci nienaturalnie długo. Sprawdzone mam uszczelniacze na pompowtryskach i są ok. Jutro wymieniam vacu pompe, wkładam oryginał, dam znać czy pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siweczek25 Zgłoś #82 Napisano 1 Lipca 2014 U mnie nigdy nie pali za 1 razem,za drugim zawsze :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shotaro Zgłoś #83 Napisano 3 Lipca 2014 Vacu pompa wymieniona wczoraj na nowy oryginał... Dzisiaj rano zapalnie bez zmian - kręci kręci i zapala po "nie nie nie nie tak" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #84 Napisano 3 Lipca 2014 Vacu pompa wymieniona wczoraj na nowy oryginał... Dzisiaj rano zapalnie bez zmian - kręci kręci i zapala po "nie nie nie nie tak" To chyba pora na wymianę rozrusznika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #85 Napisano 3 Lipca 2014 Ten rozrusznik to szwankował Wam tylko po dłuższym postoju (np. po nocy)? I jak już odpalił raz, to później odpalał normalnie? Kupowaliście nowe czy używki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #86 Napisano 3 Lipca 2014 (edytowane) Ten rozrusznik to szwankował Wam tylko po dłuższym postoju (np. po nocy)? I jak już odpalił raz, to później odpalał normalnie? Generalnie tak właśnie było. Ja kupiłem używany ale należy pamiętać aby był z końcówką"L" Edytowane 9 Lipca 2014 przez mgboczna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #87 Napisano 7 Lipca 2014 To jeszcze jedno - na kiepskie odpalanie przed wymianą rozrusznika miał wpływ poziom paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #88 Napisano 8 Lipca 2014 (edytowane) To jeszcze jedno - na kiepskie odpalanie przed wymianą rozrusznika miał wpływ poziom paliwa? U mnie problem z odpalaniem nie wazne czy zimny czy goracy silnik ustal samoczynnie od momentu, gdy w zbiorniku jest niemniej jak 1/4 poziomu. Teraz czasem mam tylko tak ze rozrusznik zaczyna krecic na chwile przystanie i pozniej znow zakreci i odpali. Edytowane 8 Lipca 2014 przez Orson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machej Zgłoś #89 Napisano 22 Lipca 2014 Witam , a jak taki problem ze swoim autem, zimny pali bez problemu, ale czasami jak się nagrzeje do 90 stopni nie chce odpalić, po 30 min jak temperatura spadnie do ok 85 stopni to odpala, bylem u mechanika to stwierdził ze to vacuum pompa, nie trzyma ciśnienia paliwa, czy to to, miał ktoś coś takiego, szukałem na rożnych forach i nic nie mogę znalazłem. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #90 Napisano 23 Lipca 2014 Może rozwieję czyjeś wątpliwości: Objawy - nie odpalał po nocnym postoju przy poziomie paliwa poniżej połowy. Czasem odpalał, ale to bardzo rzadko i jeżeli już to bardzo nierówno pracował, ze spadającymi obrotami - gdy nie nacisnąłem delikatnie gazu, to zdychał. Przy wyższym poziomie paliwa odpalał, ale jakoś nierówno. Pomagało muśnięcie gazu. Jak nie odpalił za pierwszym razem, to musiałem go później kręcić ok. pół minuty - chechłał, chechłał, aż odpalił, a jak odpalił to utrzymywał 1000 obr/min; obroty na postoju wracały do normy po przejechaniu kilkuset metrów. Pomogła wymiana uszczelniaczy pompowtrysków - same gumki może nie były w tragicznym stanie, ale na mosiężnych uszczelkach widać było promieniste rowki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistrzpp Zgłoś #91 Napisano 23 Lipca 2014 Witam wszystkich! U mnie nie chciał palić przy rozgrzanym silniku. Przy zimnym bez problemu. Po zapaleniu chodził prawie normalnie (moc i spalanie) tylko z trochę jakby bardziej chropowato (głośniej). Okazało się że padł czujnik położenia wałka rozrządu. Diagnoza przy pomocy komputera. Po wymianie wszystko OK. Wymiana niestety kłopotliwa bo wymaga demontażu jednego z kół rozrządu. Usterka pojawiła się nagle i objawiła się nagłym problemem z zapaleniem silnika kilkaset km od domu. Na szczęście silnik udało się zapalić i dojechać do domu. Pozdrawiam Paweł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiotrPK Zgłoś #92 Napisano 25 Lipca 2014 Witam Pawle ile zapłaciłeś za wymianę czujnika i za sam czujnik (jaki miał numer). Niestety mam to samo i też dość daleko od domu dało mi popalić. Pozdrawiam Piotr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machej Zgłoś #93 Napisano 27 Lipca 2014 U mnie jest tylko i wyłącznie problem przy bardzo rozgrzanym silniku , tak to nie ma żadnych problemów z autem, myślicie ze to ten czujnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistrzpp Zgłoś #94 Napisano 31 Lipca 2014 Czujnik kosztował chyba 120zł (tak mówił mechanik) ale z wymianą prawie 500zł. Numeru części niestety nie znam. Pozdrawiam Paweł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wujo008 Zgłoś #95 Napisano 14 Sierpnia 2014 Mój case jest taki: Samochód często nie odpalał zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku. Rozrusznik kręcił silnikiem, ale przestawał zanim silnik się uruchomił. Na desce rozdzielczej zapalała się wtedy lampka świec żarowych. Sprawdziłem we własnym zakresie bo mam VCDS'a i ten wyrzucił taki błąd: 000022 - Z1; czuj.położ.wałka rozrz.(G40)/czuj.położ.wału korb.(G28) Zastanawiałem się czy by nie zmienić rozrusznika, akumulatora, świec żarowych. Problem pojawiał się w zasadzie odkąd kupiłem samochód (jakieś 5 000 km temu), ale ostatnio zaczął się nasilać. Jak niechcący zdusiłem samochód na dużym skrzyżowaniu w Warszawie i nie mogłem odpalić z 10 minut zdecydowałem że miarka się przebrała i umówiłem się do mechanika. Mechanik sprawdził ustawienie wałków w rozrządzie, wyregulował kąt wyprzedzenia zapłonu (właśnie tutaj był problem), przeczyścił styki od czujników. Zainkasował za to 170 zł. Nie musiał wymieniać żadnych części. Powiedział, że akumulator powiniennem wymienić przed zimą bo już trochę słabnie, ale oczywiście nie on był sprawcą problemów z odpalaniem. Od tego czasu pasek pali bez problemu za pierwszym razem. I zauważyłem, że silnik pracuje jakgdyby bardziej "aksamitnie". Także łatwiej się rusza z niskich obrotów. Jak ktoś potrzebuje namiary na dobrego fachowca to mogę podać na privie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackhawk Zgłoś #96 Napisano 20 Sierpnia 2014 Koledzy mam problem z Passatem B7. Posiadam Passat 2.0 170KM DSG 2011r ,problem jest gdy zapalam samochód moim zdaniem zbyt długo kręci trawa to ok 4 sek i dopiero zapala , problem występuje przy każdym zapalaniu samochodu , lecz natomiast podczas jazdy jak włączy się start stop to zapala na minimalny dotyk tzn zaraz po puszczeniu hamulca . macie może jakieś pomysły co to może być ? chyba że tak ma być pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosek11 Zgłoś #97 Napisano 31 Października 2014 Panowie, również miałem w passacie problem z dłuższym kręceniem przy odpalaniu. Wymieniłem rozrusznik i po problemie. Rozrusznik jaki wstawiłem oznaczony jest nr.02E911023L, jak polecał jeden z Kolegów. Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piho Zgłoś #98 Napisano 31 Października 2014 U mnie też dziś wymieniony. Problemy takie jak u wszystkich: długie kręcenie poniżej 5st na zewnątrz, latem idealnie. Był 02M911023N wstawiłem 02M911024N. Jak się ochłodzi to zobaczymy jak będzie. Jak na razie pali ładnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wzlociq Zgłoś #99 Napisano 4 Listopada 2014 a co to możne być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomas Zgłoś #100 Napisano 5 Listopada 2014 a co to możne być Tak jak w temacie kolego rozrusznik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach