Skocz do zawartości

rosek11

  • Liczba zawartości

    91
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rosek11

  • Urodziny 06.12.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Przeworsk

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, W ciągu ostatnich dwóch miesięcy mojego passata 2.0 TDI CFGB spotkała dziwna sytuacja, mianowicie: przez 2-3 dniu podczas odpalania nie ważne czy zimny czy ciepły kręcił rozrusznikiem około 2-3 sekundy niczym odpalił. Następnie wszystko wróciło do normy i odpalał już praktycznie w jeden obrót rozrusznika. Dzisiaj rano odpalił bezproblemowo, przejechałem 10 km, zgasiłem i przy ponownym odpalaniu już kręcił dalej 2-3 sekundy. Generalnie auto jeździ bezproblemowo, żaden check nie wyskoczył. Czy ktoś z Was miał podobne objawy ? Dzięki za informację.
  2. Koledzy, jakiś serwis do DSG na podkarpaciu znacie?
  3. to nie jest bujanie lecz fakt autentyczny. Przy najbliższej okazji nakręcę filmik i Wam okażę że można. Nie mówię że przy stałej prędkości 140 tylko przy Max np na S19. Regularna trasa Rzeszów - Szczytno
  4. Czytanie ze zrozumieniem nie jest trudne, napisalem z komputera wiec wiosennie powstrzymaj sie z swoja pleta
  5. co do spalania 2.0TDI 170KM DSG, raz w miesiącu robię trasę 1000km, cztery dorosłe osoby plus bagaże, V max 140, spalanie z komputera 5,1litra. Kilka raz potwierdzone.
  6. dobrze;) podkreślę że u mnie problemy zaczynały się przy temp w granicach 5-7stopni na plusie, dzisiaj gdzie temperatura była w granicach zera po 8 godz. prawie na strzał. Wcześniej kilka obrotów rozrusznikiem a po odpaleniu nie równa praca. Czekam jeszcze na większe mrozy aby jeszcze skorygować dawki.
  7. mapa startowa a dawka startowa to chyba to samo ( tak mi się bynajmniej wydaje), nie mówiłem o mapie która pisze się tak jak wspomniałeś przy tzw chipie. Czy mnie doi, przekładał pompy tandem, zakładał zaworki zwrotne, sprawdzał wszystko od zbiornika po same wtryski. Dawki robił przez 2-3 dni gdyż odczekiwał aby passat całkowicie ostygł. Tak jak wspomniałem, ponoć zrobienie dawki w BMR nie jest łatwe. Teraz czekam na mroźne nocy, a wówczas zobaczę czy trzeba jeszcze skorygować dawki.
  8. A więc problem z odpalaniem po dłuższym postoju przy niskich temperaturach prawie rozwiązany... tak jak pisałem na początku, passat odpalał idealnie zimny tylko gdy wypiąłem czujnik temperatury paliwa. Oddałem auto do kolejnego mechaniora, pierwsze sprawdzał ewentualne mechaniczne usterki - brak takich. Rozwiązaniem okazało się zmiana mapy startowej.. otóż dzisiaj po pracy gdzie passek stał na dworze 9 godz temperatura 4 stopnie odpalił na strzała. Jak powiedział mi mechanik mapa będzie jeszcze kwalifikowała się do poprawy gdy przyjdą bardziej ujemne temperatury. Passat stał u mechanika 4 dni ale warto było.... także jak komuś passat odpala dobrze po wypięciu czujnika temperatura to polecam zmianę mapy startowej.......Ponoć w silnikach BMR który jest na Simensie ciężko robi się mapę i jest to czasochłonne..... koszt całej naprawy i diagnozy 300zł.
  9. A więc problem z odpalaniem po dłuższym postoju przy niskich temperaturach prawie rozwiązany... tak jak pisałem na początku, passat odpalał idealnie zimny tylko gdy wypiąłem czujnik temperatury paliwa. Oddałem auto do kolejnego mechaniora, pierwsze sprawdzał ewentualne mechaniczne usterki - brak takich. Rozwiązaniem okazało się zmiana mapy startowej.. otóż dzisiaj po pracy gdzie passek stał na dworze 9 godz temperatura 4 stopnie odpalił na strzała. Jak powiedział mi mechanik mapa będzie jeszcze kwalifikowała się do poprawy gdy przyjdą bardziej ujemne temperatury. Passat stał u mechanika 4 dni ale warto było.... także jak komuś passat odpala dobrze po wypięciu czujnika temperatura to polecam zmianę mapy startowej.......Ponoć w silnikach BMR który jest na Simensie ciężko robi się mapę i jest to czasochłonne..... koszt całej naprawy i diagnozy 300zł.
  10. ostatnio mechanik powiedział mi że w autach z przebiegiem ponad 220tkm synchronizacja rozrządu nie koniecznie musi być na 0,0, w niektórych przypadkach zaleca się -1. Nie wiem czym się opierał mówiąc tak ...
  11. u mnie to samo... wygląda na to jakby za mało paliwa podawało przy rozruchu i silnik przez chwilę po odpaleniu nie równo pracował.
  12. pierwsze sprawdź czy masz uszkodzony czujnik, jeśli czujnik pokazuje dobre wartości to wymiana nic nie da. Może się mylę, ale być może zmiana mapy startowej by przyniosła jakąś poprawę.
  13. niech Ci co mają problem z rozruchem odepną ten czujnik temperatury paliwa, jak będzie poprawa to będzie potrzeba szukania gdzie rozwiązania w dawkowaniu paliwem przy rozruchu.
  14. na przewodzie paliwowym przed pompą vacum po prawej stronie silnika z przodu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności