PiotrPK
-
Liczba zawartości
21 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O PiotrPK
- Urodziny 29.06.1971
Informacje osobiste
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Rybnik
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
-
Rok produkcji
2008
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
PiotrPK obserwuje zawartość → B6 2.0 TDI BMR 170KM dziwne objawy co do mocy silnika, Pasat nie trzyma toru jazdy., Wysokie spalanie na biegu jałowym i oraz 6 innych
-
Cześć Ja jak mi się te śruby wyrobiły (musiałem je nacinać i wykręcać płaskim śrubokrętem) to kupiłem nowe w VW. Te nowe już są na imbus 5mm, który głębiej wchodzi w łepek śruby. Pozdrawiam Piotr
-
Można. Jeżdżę tak już 50000km. Pozdrawiam. Piotr
-
Miałem podobnie (http://forum.vw-passat.pl/threads/47956-B6-Hamulec-r%C4%99czny-B%C5%82%C4%85d?p=2305338&viewfull=1#post2305338), tylko u mnie jest silniczek z frezem 12 kątnym. Mechanik kupił i wymienił coś takiego: http://allegro.pl/nowy-silnik-silniczek-zacisku-zacisk-vw-3c0998281b-i5085464846.html Nie wiem czy występuje dla frezu 6 kątnego i czy można to kupić bez silniczka. A tak na boku mówiąc mój passat przeszedł przegląd bez jednego silniczka, bo akurat też przed przeglądem się zepsuł.
-
Cześć Mój silniczek zacisku wygląda tak: a sam zacisk tak: Obudowa pękła przy oczku na śrubę (na zdjęciu ta u dołu). Jak widać pęknięcie jest w innym miejscu niż u większości poszkodowanych. Oś silniczka wyrobiona, ząbki w otworze napędowym tłoczka również. Jutro jadę z zaciskiem do firmy do regeneracji. Samodzielnie z powodu zniszczenia osi silniczka raczej tego nie naprawie.
-
Koło dwumasowe i jego żywotność / silnik BKP 2.0TDi 140PS
PiotrPK odpowiedział adamq → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Wysprzęglik 167zł, pompa 192zł, robocizna około 250zł. Pozdrawiam -
Koło dwumasowe i jego żywotność / silnik BKP 2.0TDi 140PS
PiotrPK odpowiedział adamq → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam Miałem podobnie. Potem pedał sprzęgła całkiem "wpadł" w podłogę i musiałem ręcznie go podnieść. Po podpompowaniu pedałem wracało do normy. Po paru kilometrach lub po postoju znowu pedał wpadał. U mechanika wymieniony wysprzęglik i pompa sprzęgła i pomogło. Pozdrawiam Piotr -
Tak. Te z pierwszego zdjęcia do grilla zamiast chromu pasują.
-
Ja mam z audi pomalowane na chrom. Numeru nie pamiętam. Kupiłem używane i sprzedawca mi pomalował w cenie.
-
Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu
PiotrPK odpowiedział laki → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Pisałem już w tym temacie, że po usunięciu wałków nie zauważyłem żadnych nowych drgań. Więc nie u wszystkich komfort się obniża. Pozdrawiam Piotr -
G1WH http://autowrzuta.pl/viewtopic.php?f=28&t=2711 Jakość w dzień i w nocy bardzo dobra.
-
Przejściowe problemy z odpalaniem - cofanie paliwa?
PiotrPK odpowiedział Domely → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam Pawle ile zapłaciłeś za wymianę czujnika i za sam czujnik (jaki miał numer). Niestety mam to samo i też dość daleko od domu dało mi popalić. Pozdrawiam Piotr -
Witam Jak kupiłem passata to świecił za wysoko. Pojechałem do skp i tam mi ustawili pokrętłami przy lampach. Diagnosta powiedział, że silnik musi być włączony do regulacji. Światła świecą od tej pory prawidłowo a było to cztery lata temu. Pozdrawiam Piotr
-
Dziękuje za informacje A pytałem się bo na innej aukcji (też ALCA) napisano coś takiego: "Dostępne dwie wersje, z plastikową prowadnicą, dzięki której montaż trwa dosłownie momencik, pasują do piór wycieraczek standardowej konstrukcji, oraz wersja bez prowadnic, w sztukach luzem, do której przy montażu należy wykorzystać stare boczne blaszki usztywniające je, gumki te pasuja również do wycieraczek płaskich z tej firmy." Z powyższego mogłoby wynikać że do wycieraczek płaskich pasują tylko te bez prowadnicy i wolałem się upewnić. Pozdrawiam Piotr
-
Witam Gumki kupiłeś z prowadnicą czy bez? Pozdrawiam Piotr