Skocz do zawartości

tomas

  • Liczba zawartości

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tomas

  • Urodziny 08.06.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Skrzyszów

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Kolego micjanic przeczytaj dokładnie cały temat a wtedy będziesz wiedział na czym polega regeneracja napędu pompy. Nie wymienisz zabieraka na dłuższy bo nie wejdzie jak nie zregenerujesz gniazda w wałku.
  2. Niestety kolego ale się mylisz bo problemem jest obracanie się imbusa w wałku a nie w pompie. W pompie nić się nie dzieje.
  3. kolego przeczytaj cały temat to będziesz wiedział o co chodzi. Nie musi to być nowy rozrusznik, na alle jest 13 stron z rozrusznikami do 2.0 tdi tylko trzeba wiedzieć czego szukać, ja kupiłem z silnika CR z 2011 roku i kręci jak szalony według starego rozrusznika, nie pamiętam numeru ale miał 11 zębów. Było już o tym pisane.
  4. pisałeś że rozrusznik dałeś do naprawy a to nie to samo, tylko wymiana na nowszy pomoże było o tym już pisane, u mnie wymiana pomogła, pali od strzała tak samo jak na filmiku u kolegi dee_jay
  5. W samej pompie nie ma zaworka, zaworek jest w pokrywie pompy od dołu w króćcu przyłączeniowym.
  6. zapomniałeś kolego napisać że te drugie pasują ale do kratek bez przeciwmgielnych, bo jeżeli są halogeny to te lampy nie wejdą bo są za długie, a po drugie światła NSSC to też made in china więc jeżeli masz halogeny to bierz te z pierwszej aukcji.
  7. Bo po włączeniu zapłonu pompa jest zasilana przez przekaźnik czasowy a po włączeniu silnika pracuje cały czas i jak silnik pracuje to w aucie jest głośno i jej nie słychać. Jak nie wierzysz to podłącz sobie miernik pod przewody pod siedzeniem które zasilają pompę to się przekonasz. Sprawdzałem nie raz osobiście w B5,B6 oraz innych autach też.
  8. Po odpaleniu silnika pompa cały czas pracuje i podaje paliwo do filtra.
  9. Nie wiem dokładnie od którego roku były poprawione ale czytając cały temat to wszyscy opisujący problem mają auta z roku 2006, 2007,2008 więc myślę że z 2010 powinien być ok. Czytałem kiedyś na forum Tourana o problemie z odpalaniem i problem też dotyczył rozruszników które były wymieniane przez servis.
  10. Kolego to że kupiłeś 11 zębowy wcale nie oznacza że lepszy. Mój był valeo też 11 zębowy, a wymieniłem na boscha ale z 2011 roku. Jeżeli kupiłeś rozrusznik z tego samego rocznika który miałeś to nic to nie da bo te rozruszniki dawały za małe obroty rozruchowe i dopiero w nowszych rocznikach było to poprawione.
  11. Kolego ja bym nie kupował rozrusznika z 2006 roku bo chodzi o to żeby wymienić na nowszy model który będzie lepiej kręcił. Wymiana na starszy lub taki sam jaki masz może nic nie dać.
  12. Kolego sYIAr nie napisałeś czy mechanik wymienił tylko sam zabierak czy wyjmował cały moduł z walkami. Jeżeli wyjmował cały moduł i nie ustawił wałków wyrównoważających tak jak trzeba względem rozrządu i wału to prawdopodobnie to będzie przyczyną głośnej pracy silnika.
  13. Kolego według mnie to pompa paliwa która jest w zbiorniku padła. Był już o tym temat.
  14. no to źle kolego zrobiłeś wyrzucając gwarancję bo mi jak wysiadła jedna lampa to zadzwoniłem do servisu i do 30 minut był u mnie kurier który odebrał zepsutą lampę i do dwóch dni przywiózł mi nową. Sam byłem zaskoczony taką obsługą firmy nssc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności