Skocz do zawartości
Domely

Przejściowe problemy z odpalaniem - cofanie paliwa?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich...

 

Mrozy wróciły a razem z mrozami wróciły problemy z odpalaniem.

 

Passat 2.0 TDI BMR DSG - czyli tak jak 90% mających problem w tym topicu.

Planuję odstawić auto do warsztatu, i podsunę kilka pomysłów mechanikowi. Cały topic przeczytałem od dechy do dechy i wydaje się, że w 90% pomaga wymiana rozrusznika.

 

Spróbuję jeszcze zasugerować mu najpierw czyszczenie tego kabla masowego z postu nr 158 (http://forum.vw-passat.pl/threads/71180-Przej%C5%9Bciowe-problemy-z-odpalaniem-cofanie-paliwa?p=2171629&viewfull=1#post2171629)

 

Dam znać jak już uda mi się zdiagnozować. Mam teraz poniżej 1/4 paliwa więc zobaczę co będzie przy tanku na full - ma być już ciągle na minusie teraz to łatwo będzie sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam tez wymieniłem rozrusznik na ten nowy z 11 zębami i powiem szczerze ze trochę pomogło ale nie jest tak jak trzeba. Z obserwacji zauważyłem gdy jest temperatura ujemna to ciężko pali.

Po włączeniu ogrzewania postojowego nawet na 1 min odpala od strzała i problemu nie ma, możne coś jest nie tak z podawaniem paliwa. Gdy webasto zassie paliwo to jest dobrze i problemu nie ma.

Może to jest od webasto coś spowodowane hmm...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy dobrze podpowiadam, ale być może zwiększenie dawki startowej by pomogło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem czy dobrze podpowiadam, ale być może zwiększenie dawki startowej by pomogło.

 

Została zwiększona :luka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może pompa paliwowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja bym się zainteresował czujnikiem położenia wału.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez wracam do tematu, a tak się cieszyłem że problem z paleniem rozwiązany po wymianie rozrusznika. Przez weekend gdy temperatura spadła po niżej 0, dzisiaj odpalając dalej długo kręcił ponadto po odpaleniu przez chwilę nie równo silnik pracował. Dalej szykanie ..... rozrusznik wymieniony na 11 zębów, świece nowe NGK, zero błędów, podczas jazdy nie ma żadnych problemów. Gdzie tu diabeł pogrzebany.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robiłeś diagnozę wtrysków?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co pamiętam na korekty na rozgrzanym były w granicach -0,30 - 0,40, nie pamiętam dokładnie wartości ale podczas logów dynamicznych było wszystko bardzo dobrze, rozrząd chyba na 0,00, bipy czy jak to się też nazywa tez dobre, generalnie gość który mi robił tą diagnostykę powiedział że wszystko w najlepszym porządku. Dzisiaj odstawiłem już auto do mechanika. Chodzą mi po głowie uszczelniacze wtryskiwaczy lub jakaś nieszczelność na układzie paliwowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z tego co pamiętam na korekty na rozgrzanym były w granicach -0,30 - 0,40, nie pamiętam dokładnie wartości ale podczas logów dynamicznych było wszystko bardzo dobrze, rozrząd chyba na 0,00, bipy czy jak to się też nazywa tez dobre, generalnie gość który mi robił tą diagnostykę powiedział że wszystko w najlepszym porządku. Dzisiaj odstawiłem już auto do mechanika. Chodzą mi po głowie uszczelniacze wtryskiwaczy lub jakaś nieszczelność na układzie paliwowym.

 

ja wymieniłem wszystkie 4 uszczelniacze na BOSCH bo tylko takie sa, bipy niby teraz idealnie, po wymianie filtra ale tez ciezko pali.

sprawdz kolego jaki masz aku jeszcze, bo u mnie dziwna sprawa, mam vw orginal 72Ah i 650A prad rozruchowy. Wzialem go na maly prad na ladownie i na kolejny dzien palil od strzała a bylo z -5'C. zastanawiam sie czy nie musi byc wiekszy prad rozruchowy.. albo cos zjada mi energie, musze tez do elektryka podjechac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja wymieniłem wszystkie 4 uszczelniacze na BOSCH bo tylko takie sa, bipy niby teraz idealnie, po wymianie filtra ale tez ciezko pali.

sprawdz kolego jaki masz aku jeszcze, bo u mnie dziwna sprawa, mam vw orginal 72Ah i 650A prad rozruchowy. Wzialem go na maly prad na ladownie i na kolejny dzien palil od strzała a bylo z -5'C. zastanawiam sie czy nie musi byc wiekszy prad rozruchowy.. albo cos zjada mi energie, musze tez do elektryka podjechac

 

u mnie pali podobnie jak na pierwszym filmie który załączyłeś, z tego co pamiętam akumulator mam o takich samych parametrach co Twój. Niestety u mnie oprócz tego rozruchu bezpośrednio po zapaleniu chwilę porzuca silnikiem przez kilka sekund. Rozumie, że baterii jeszcze nie wymieniłaś na nową i w dalszym ciągu Twój passat pracuje na tej 650A. Może warto przed odpaleniem podpiąć dodatkowy akumulator.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdzić też można ciśnienie pompy w zbiorniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wystarczy że sprawdzisz ile jest paliwa w filtrze. Jeżeli jest pełny to pompa ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

krótka relacja z naprawy, pompa sprawna a diagnoza wstępna to najprawdopodobniej problem z zapowietrzaniem układu gdyż bezpośrednio po odpaleniu gdy silnik nie równo pracuje karekta na 4 cylindrze znacznie idze na + po czym gdy praca silnika się wyrówna korakta wraca na dobre parametry. Czy jest sens w tym co mi powiedział mechanik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszesz-pompa dobra. Ale jakie daje ciśnienie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Piszesz-pompa dobra. Ale jakie daje ciśnienie???

 

pompa ma podać rope do filtra, dalej ciągnie vacum

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

krótka relacja z naprawy, pompa sprawna a diagnoza wstępna to najprawdopodobniej problem z zapowietrzaniem układu gdyż bezpośrednio po odpaleniu gdy silnik nie równo pracuje karekta na 4 cylindrze znacznie idze na + po czym gdy praca silnika się wyrówna korakta wraca na dobre parametry. Czy jest sens w tym co mi powiedział mechanik?

 

Myślę że To odpowiedź mechanika, który nie wie co jest grane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Vacum powiadasz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Vacum powiadasz...

 

Jeżeli pytasz co podnosi ciśnienie paliwa na wtryski, to tak robi je vacum.

Jeżeli pytasz dlaczego kiepsko odpala jak się ochłodzi, to nie mam pojęcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U dziadka w passku - b6 2.0tdi bmr 170 dsg 2006 problemy z odpalaniem byly dokladnie takie jak na filmikach kolegow.

Dziadek od zeszlego roku mial z tym problem, bardzo go to irytowalo.

Przeczytalem temat, postanowilem, ze zamowie nowy rozrusznik, ale najpierw postanowilem wszystko jeszcze raz dokladnie sprawdzic.

 

Poszedlem do autka rano , probuje odpalic - oczywiscie nie odpalilo.

Podlaczylem akumulator pod prostownik k zaczalem 'poszukiwania' jedyne co w sumie zrobilem to wyciagnalem kabel masowy od akumulatora, przelecialem miejsca laczenia kabla papierkiem sciernym, ku mojemu zdziwieniu auto zapalilo bez wiekszych problemow...

Z usmiechem na twarzy podladowalem jeszcze akumulator i poczekalem do dzisiaj.

Auto stalo od wczorajszego wieczora i dzis odpalil bez zadnych problemow - roznica jest znaczaca.

Co prawda auto nie odpala tak sprawnie jak moje CC na CR, ale roznica jest duza.

Dziadek uzywa tylko auta w weekendy, wiec poczekam teraz z dwa moze trzy dni i nagram filmik jaka roznica.

 

Sam jestem ciekaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nowy aku i klemy posmarowane smarem miedzianym..........I dalej nic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności