Skocz do zawartości

popiolek4

  • Liczba zawartości

    812
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O popiolek4

  • Urodziny 14.04.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Końskie, Jevnaker

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 Alltrack 2.0 TDI 140KM 4x4
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zdejmij obudowę paska i zajrzyj pod koło pasowe walka. Może cieknie z zimeringu lub z pod obudowy...
  2. Ani nie przejdzie w tryb awaryjny ani nie zapali się kontrolka. Kontrolka się zapali jak będzie do wymiany
  3. Wtryski na przelew sprawdzić. Ciśnienie w szynie zadane jest 264 a rzeczywiście jest 8.
  4. Niby wychodzi ok ale zrób to jeszcze raz w odstępach ok 200ms, a nie 5 sekundowych. Widzę że i tak zarejestrowało wartości max i min w normie. Może się mylę ale myślę że może to być dwumasa. Mam też takiego pacjenta, tyle że 1,9 Pd. Odpal go i jak zacznie się trzasc to popatrz po maskę. Zobacz gdzie są największe drgania. Cały silnik się trzęsie jednakowo? A może od strony rozrządu drgania minimalne a skrzynia się trzęsie jak szalona? Zobacz dokładnie...
  5. W starszych autach takie odpowietrzanie jest czasem niemożliwe. Z biegiem czasu i braku serwisu tłoczki w pompie czy słowniku zwiększają swoją objętość (puchną), co uniemożliwia zassanie płynu. Jest jedną metoda. Należy podać małe ciśnienie ok 0,5 atm do zbiorniczka płynu i wtedy próbować odpowietrzać. Dostępne są takie specjalne korki z wezykami. Popytaj w sklepie.
  6. O, taką lekturę znalazłem na szybko. Zobacz przykłady i bardzo ważne wykresy graficzne.... https://www.autoexpert.pl/technika-i-serwis/Diagnostyka-wtryskiwaczy-Common-Rail-w-trakcie-pracy,10080,1 Może tutaj sprostuję troszkę artykuł a konkretnie opis Regenerowane (prawie) jak nowe, obrazek 1C. W skrócie piszą ze tylko wtrysk nr 2 podjął prace i regeneracja się nie powiodła. Głowę daje że wszystko było ok, aż 3 wtryski ???!!! Myślę że zrobiono błąd podczas montażu a mianowicie zamontowano wtryskiwacze, przykręcono rurki, podłączono wtyczki, odpowietrzanie po czym odpalanie, w sumie tak się robi. Niestety w niektórych przypadkach nie wolno podłączać wtyczek do wtryskiwaczy. Montujemy, przykręcamy rurki, odpowietrzamy i kręcimy rozrusznikiem kilkanaście sek aż paliwo dostanie się do wtryskiwaczy. W niektórych przypadkach nie zachowanie procedury kończy się podwieszeniem iglicy, przez co auto nie odpali na tym wtryskiwaczu, co było przyczyną jak na rys 1C w artykule....Taki wtryskiwacz jest już raczej nie do uratowania, miałem takie przypadki( jedno auto ciągnąłem z 50km i 2 wtryski nie podjęły pracy, po zamontowaniu nowych i przestrzeganiu instrukcji odpaliło od pierwszego). Ot, taka rada....
  7. Myślę że na początek diagnoza wtryskiwaczy i to w trybie graficznym. Radze szybko wyeliminować nierówną pracę bo zaraz dwumasa będzie do wymiany..
  8. A co to z filozofia z wymianą dwumasy w dsg? Lepiej się robi niż w manualu. Zmieniasz koło i to bez żadnych specjalnych narzędzi.
  9. Tak, zgadza się. Ja już miałem przerabiać ten wynalazek tak jak to jest w T5. Tzn usunąć ten zew pierścień i zbędne elementy przegubu i całość wywazyc. Ale nasmarowalem jak pisałem wyżej i pasek idzie na sprzedaż na wiosnę i nie będę się bawił w przeróbki....
  10. Przy tym przebiegu to obstawiam na pompe , standard przy 150000km. Tego moze dopadlo wczesniej
  11. Da się to łatwo rozróżnić.Olej zawsze będzie świeży, błyszczący i czarny a wyciek z pompy płynu w kolorze różowym, prawdopodobnie zaschniety...
  12. Oczywiście że jest, ale zabawy i koszty duze
  13. A co to da kuebk? Przecież wal i połosie i tak będą się kręcić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności