-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Boyyo
- Urodziny 29.01.1991
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
-
Rok produkcji
2006
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Boyyo obserwuje zawartość → pompa oleju, Wymiana pasów bez wypadku - błąd airbag fault, Wymiana oleju w DGS - ASO czy "serwis skrzyń"? i oraz 2 innych
-
Witam, Z miesiąca na miesiąc pasy bezpieczeństwa co raz to bardziej się zacinaly, wiec wymieniłem je na regenerowane z allegro. Sama wymiana spoko, dziwna wielokątowa (12) śruba do pasów, ale jakoś sobie poradziłem. Po zamontowaniu pasów cały czas mam błąd "airbag fault" na desce. Czy ten błąd ds się normalnie skasować przez vag/komputer? Czy może to jakaś crash data, mimo braku stłuczki i juz tylko jakiś dobry mechanik mi pozostał?
-
Hej, Chciałbym się dowiedzieć coś na temat Waszych doświadczeń, jeśli chodzi o wymianę oleju w DSG - najechane od ostatniej 50kkm i się powoli zbieram. W ASO w Warszawie mówią 1400 (olej wyłącznie ich), serwisy specjalizujące się w skrzyniach 800-1000 za całość lub ok. 600 za samą usługę (olej klienta). Różnica duża i nie, bo jednak to ASO i jednak to DSG. Macie jakieś pozytywne/negatywne doświadczenia? Może porady jeśli chodzi o tę usługę w okolicy Warszawy? Pozdrawiam:)
-
diesel Diagnoza źródła wycieku oleju Passat B6 2.0 TDI - pomocy
Boyyo odpowiedział Boyyo → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Dzięki wielkie kolego, jadę na mycie i szukam dalej. -
Hej, to post zagadka dla wróżbitów od wycieków. Kupiłem Passata B6 z poceniem się silnika 1,5 roku temu. Brak widocznych ubytków oleju, ale cały czas się pocił - mała kropla oleju na ziemi w garażu co 2 dni. Ostatnio przy wymianie oleju zleciłem kontrole tego zapocenia - wymieniono uszczelkę pod komorą silnika, podobno tam była nieszczelność. Umyto wszystko od spodu. Niestety po 2 tygodniach wygląda to tak - czy można po miejscu występowania takich wycieków coś wywróżyć/wykluczyć. Najbardziej boje się szukania po omacku albo jakichś kosztownych zabiegów z turbo/DSG. Załączam zdjęcia. Dzięki za zainteresowanie się tematem:)
-
Hej wszystkim, Mam mojego Passata B6, 2006 r 2.0 TDI BMP od 1.5 roku, zrobiłem 35 tys., obecnie ma 199,700 i to jest raczej pewne (sprowadzony przez znajomego mechanika przy 120 tys w 2012). Oczywiście przyjmuje z tylu głowy, ze może mieć tez i 300 tys km :). Był serwisowany "jak dla siebie", wymieniane wszystko na czas itd. Nie boli go w sumie nic, wszystko pięknie chodzi. Przy 150 tys. miał zrobiony rozrząd, dwumase i olej w DSG. Czy polecacie mi profilaktycznie zająć się konkretnie pompą paliwową i zrobić jej pełny serwis (żeby uniknąć awarii i kompletnego serwisu silnika)? Jestem z Warszawy, mam do Was prośbę o zarekomendowanie jakiegoś dobrego miejsca/osoby, gdzie zrobię pełny serwis Passata, łącznie z wymiana oleju w skrzyni DSG i analizą zapocenia silnika (od roku kapie jedna kropla na kilka dni...nic nie ubywa na bagnecie, olej wymieniany co 15/18 tys). Mógłbym podjechać w jakieś miejsce, ale wiadomo, że im bliżej Warszawy tym lepiej. Z góry dzięki za wszystkie porady:)
-
Boyyo zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
Czujniki poziomowania bi-xenonów .
Boyyo odpowiedział latinoo_80 → na temat → Elektryka, oświetlenie
Siemka - krotkie pytanko: Czy w Passacie MR2006 czujnik poziomowania i przod i tyl jest taki sam, jesli chodzi o sam sensor, tzn jest to: 1T0 907 503 ? Zastanawiam się, czy taki jest odpowiedni na wymiane obu http://allegro.pl/czujnik-poziomu-swiatel-passat-b6-superb-ii-golf-v-i6754516178.html Z gory dzieki:)