-
Liczba zawartości
395 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O adamq
- Urodziny 04.08.1991
Informacje osobiste
-
Imię
Adam
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Małopolska
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2010
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
4motion - wibracje podczas gwałtownego przyspieszania / informacje od VW
adamq odpowiedział adamq → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Z tego co pamiętam pierścień powinien poruszać się na boki. Usterka wynika z braku możliwości tłumienia drgań, czyli uniemożliwienia drgania pierścienia względem koła. -
Sygnalizacja błędu podczas uruchamiania?
adamq odpowiedział dszyszko → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
A może to sygnał dźwiękowy informujący o oszronieniu jezdni? -
Aktualizacja oprogramowania sterownika silnika TDI
adamq odpowiedział laki → na temat → Diagnostyka - VAG
Wystarczy posiadać urządzenie VAS albo VCP i do tego odpowiedni plik (*.SGO), którym będziemy flashowali sterownik. W moim przypadku aktualizację wykonałem u siebie w garażu -
Aktualizacja oprogramowania sterownika silnika TDI
adamq odpowiedział laki → na temat → Diagnostyka - VAG
Z moich informacji wynika, że tylko VAS oraz VCP potrafi dokonać aktualizacji FW. Galletto nie poradzi sobie z tym zagadnieniem z prostej przyczyny - nie obsługuje plików ".SGO". Co do dostępności aktualizacji zapraszam na priv -
Aktualizacja oprogramowania sterownika silnika TDI
adamq odpowiedział laki → na temat → Diagnostyka - VAG
VASem albo VAG CAN Professional. Trzeba mieć też plik ".SGO" dla danego sterownika z oprogramowaniem o określonej wersji. Na 99% nie podejdzie. Nie wierzę w to, żeby VW nie zabezpieczył plików flash'a odpowiednimi nagłówkami. Są programy, które obrabiają flash'a w taki sposób, aby zachowywał się jakby ignorował działanie DPF. Ostatnio walczyłem z samochodem po takim zabiegu (Audi A4 B7). Okazało się, że uszkodzony został czujnik EGT, lecz po obróbce flash'a sterownik nie odnotował pewnego rodzaju błędów. -
Aktualizacja oprogramowania sterownika silnika TDI
adamq odpowiedział laki → na temat → Diagnostyka - VAG
Najnowsza wersja firmware dla tego sterownika to: 3898 Oczywiście, warto się zapytać. Chociaż znając podejście ASO VW może istnieć 150 różnych powodów, aby takiej aktualizacji nie wykonywać. Kiedyś była akcja serwisowa, gdzie aktualizowano sterowniki, z tego co pamiętam należało wtedy podpisać oświadczenie, iż samochód nie posiadał żadnych modyfikacji oryginalnych map sterownika silnika. Dlatego WSZELKIE AKTUALIZACJE WYKONUJEMY NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ, NIE ODPOWIADAM ZA SZKODY WYNIKŁE Z AKTUALIZACJI FIRMWARE STEROWNIKÓW. -
Aktualizacja oprogramowania sterownika silnika TDI
adamq odpowiedział laki → na temat → Diagnostyka - VAG
Poproszę o numer sterownika oraz aktualną wersję oprogramowania, a sprawdzę Najnowsza wersja oprogramowania dla tego sterownika to: 4369. Można więc aktualizować z wersji 0420 Najprawdopodobniej ten sterownik ma najwyższą wersję oprogramowania i nie jest wymagana aktualizacja. Od siebie dodam, że serwis VW Bełtowski nie chciał podjąć próby aktualizacji sterownika przy okazji akcji wymiany wadliwych pompowtryskiwaczy. Trafiłem na niekompetentnego doradcę serwisowego, który zapewniał mnie, iż oprogramowanie zostało zaktualizowane, ale jak widać nie wiedział o czym mówi. -
Aktualizacja oprogramowania sterownika silnika TDI
adamq odpowiedział laki → na temat → Diagnostyka - VAG
Witaj! Najprościej sprawdzić to poprzez analizę opisu (informacji) sterownika po połączeniu się z nim. Oto wycinek z autoscana przed aktualizacją: -
Aktualizacja oprogramowania sterownika silnika TDI
adamq odpowiedział laki → na temat → Diagnostyka - VAG
Witam! Jako, że znalazłem dzisiaj chwilkę i w ręce wpadła mi głowica VAS5054A postanowiłem się trochę pobawić. Udało się wykonać procedurę aktualizacji firmware sterownika silnika z wersji 9674 na wersję 9970. Wszystko trwało kilka minut - pierwsze odczucie to zwiększona elastyczność silnika podczas ruszania na wzniesieniach (4MOTION + góry robią swoje). Tak więc nie potrzeba do tego celu odwiedzin w ASO. Co ciekawsze, gdy zapytałem o aktualizację FW u Bełtowskiego przy okazji wykonywania akcji darmowej wymiany wadliwych pompowtryskiwaczy zostałem wyśmiany, co mnie delikatnie mówiąc zirytowało. -
Montaż i demontaż pompowtryskiwaczy
adamq odpowiedział jaro7104 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Powiadają, że BIP powinien oscylować w przedziale -30 do 30, co innego Piezoelektryki Siemensa. Fakt - rozjechane nie są, ale wysokie -
Montaż i demontaż pompowtryskiwaczy
adamq odpowiedział jaro7104 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Sprawdź jeszcze z ciekawości BIPy w grupie 023 -
Bzdura. VAS jest tylko łatwiejszy w obsłudze (przez co wolniejszy od VCDS'a), gdyż działa prowadząc przez poszczególne etapy. Protokoły transmisji danych są takie same. Co do tematu - ODRADZAM UŻYWANIE VCDS'ów KLONOWANYCH, WYMAGAJĄCYCH DO DZIAŁANIA SPECJALNIE ZMODYFIKOWANEGO PROGRAMU!!! SZCZEGÓLNE DOTYCZY TO WERSJI VCDS 10.6.2. Przepraszam za krzyk, ale to ważne. Pozdrawiam.
-
Dogrzewacz jest pod adresem 7D.
-
Problem z lewa lampa bixenon komunikat AFS, palacy sie bezpiecznik
adamq odpowiedział hatysz → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Na początku zdiagnozowałbym Gateway'a (adres 19) i o ile się da połączyć - Bordnetz'a (adres 09). Po odłączeniu lewego reflektora dzieje się tak samo? -
Z tego co wyczytałem wynika, że olej ten produkuje firma Pentosin ( http://www.pentosin.pl/ ). Poza ASO można kupić go taniej