Skocz do zawartości

adamq

  • Liczba zawartości

    395
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

1 obserwujący

O adamq

  • Urodziny 04.08.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Małopolska

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Z tego co pamiętam pierścień powinien poruszać się na boki. Usterka wynika z braku możliwości tłumienia drgań, czyli uniemożliwienia drgania pierścienia względem koła.
  2. A może to sygnał dźwiękowy informujący o oszronieniu jezdni?
  3. Wystarczy posiadać urządzenie VAS albo VCP i do tego odpowiedni plik (*.SGO), którym będziemy flashowali sterownik. W moim przypadku aktualizację wykonałem u siebie w garażu
  4. Z moich informacji wynika, że tylko VAS oraz VCP potrafi dokonać aktualizacji FW. Galletto nie poradzi sobie z tym zagadnieniem z prostej przyczyny - nie obsługuje plików ".SGO". Co do dostępności aktualizacji zapraszam na priv
  5. VASem albo VAG CAN Professional. Trzeba mieć też plik ".SGO" dla danego sterownika z oprogramowaniem o określonej wersji. Na 99% nie podejdzie. Nie wierzę w to, żeby VW nie zabezpieczył plików flash'a odpowiednimi nagłówkami. Są programy, które obrabiają flash'a w taki sposób, aby zachowywał się jakby ignorował działanie DPF. Ostatnio walczyłem z samochodem po takim zabiegu (Audi A4 B7). Okazało się, że uszkodzony został czujnik EGT, lecz po obróbce flash'a sterownik nie odnotował pewnego rodzaju błędów.
  6. Najnowsza wersja firmware dla tego sterownika to: 3898 Oczywiście, warto się zapytać. Chociaż znając podejście ASO VW może istnieć 150 różnych powodów, aby takiej aktualizacji nie wykonywać. Kiedyś była akcja serwisowa, gdzie aktualizowano sterowniki, z tego co pamiętam należało wtedy podpisać oświadczenie, iż samochód nie posiadał żadnych modyfikacji oryginalnych map sterownika silnika. Dlatego WSZELKIE AKTUALIZACJE WYKONUJEMY NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ, NIE ODPOWIADAM ZA SZKODY WYNIKŁE Z AKTUALIZACJI FIRMWARE STEROWNIKÓW.
  7. Poproszę o numer sterownika oraz aktualną wersję oprogramowania, a sprawdzę Najnowsza wersja oprogramowania dla tego sterownika to: 4369. Można więc aktualizować z wersji 0420 Najprawdopodobniej ten sterownik ma najwyższą wersję oprogramowania i nie jest wymagana aktualizacja. Od siebie dodam, że serwis VW Bełtowski nie chciał podjąć próby aktualizacji sterownika przy okazji akcji wymiany wadliwych pompowtryskiwaczy. Trafiłem na niekompetentnego doradcę serwisowego, który zapewniał mnie, iż oprogramowanie zostało zaktualizowane, ale jak widać nie wiedział o czym mówi.
  8. Witaj! Najprościej sprawdzić to poprzez analizę opisu (informacji) sterownika po połączeniu się z nim. Oto wycinek z autoscana przed aktualizacją:
  9. Witam! Jako, że znalazłem dzisiaj chwilkę i w ręce wpadła mi głowica VAS5054A postanowiłem się trochę pobawić. Udało się wykonać procedurę aktualizacji firmware sterownika silnika z wersji 9674 na wersję 9970. Wszystko trwało kilka minut - pierwsze odczucie to zwiększona elastyczność silnika podczas ruszania na wzniesieniach (4MOTION + góry robią swoje). Tak więc nie potrzeba do tego celu odwiedzin w ASO. Co ciekawsze, gdy zapytałem o aktualizację FW u Bełtowskiego przy okazji wykonywania akcji darmowej wymiany wadliwych pompowtryskiwaczy zostałem wyśmiany, co mnie delikatnie mówiąc zirytowało.
  10. Powiadają, że BIP powinien oscylować w przedziale -30 do 30, co innego Piezoelektryki Siemensa. Fakt - rozjechane nie są, ale wysokie
  11. Sprawdź jeszcze z ciekawości BIPy w grupie 023
  12. Bzdura. VAS jest tylko łatwiejszy w obsłudze (przez co wolniejszy od VCDS'a), gdyż działa prowadząc przez poszczególne etapy. Protokoły transmisji danych są takie same. Co do tematu - ODRADZAM UŻYWANIE VCDS'ów KLONOWANYCH, WYMAGAJĄCYCH DO DZIAŁANIA SPECJALNIE ZMODYFIKOWANEGO PROGRAMU!!! SZCZEGÓLNE DOTYCZY TO WERSJI VCDS 10.6.2. Przepraszam za krzyk, ale to ważne. Pozdrawiam.
  13. Dogrzewacz jest pod adresem 7D.
  14. Na początku zdiagnozowałbym Gateway'a (adres 19) i o ile się da połączyć - Bordnetz'a (adres 09). Po odłączeniu lewego reflektora dzieje się tak samo?
  15. Z tego co wyczytałem wynika, że olej ten produkuje firma Pentosin ( http://www.pentosin.pl/ ). Poza ASO można kupić go taniej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności